• Lieve molloten ,



    Het gaat bijna weer beginnen. De molboekjes vliegen al over de toonbank en de app is ook al weer up to date.
    Op 6 Januari 2018 begint het nieuwe seizoen Wie is de Mol en dit topic is bedoeld om al je theorieën en enthousiasme te delen met alle quizlet molloten.

    Ook wil ik een Quizlet poule aanmaken , dus als je in de poule wilt geef dan hieronder of in een pb'tje je gebruikersnaam door van de Wie is de Mol - app.

    Als je iets inhoudelijks over de aflevering of kandidaten zegt , zet dit alsjeblieft onder een spoiler. Het is een beetje naar als iemand al weet wie eruit is voordat deze de kans heeft om de aflevering te kijken.

    Niets is wat het lijkt

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 9:23 ]


    Firm believer of all that is magic

    Er lag natuurlijk wel een vliegticket naar Tbilisi voor hem klaar. Dus het zou goed kunnen dat hij er wel alleen is geweest voor de promo.

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Spoilerknoppen zijn voor de mensen die de aflevering niet direct hebben kunnen kijken :')


    Maar als je de aflevering nog niet heb gezien, en geen spoilers wil, is het toch logischer niet naar dit topic te gaan....


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Maar als je de aflevering nog niet heb gezien, en geen spoilers wil, is het toch logischer niet naar dit topic te gaan....


    Kijk even naar de beginpost , thanks!


    Firm believer of all that is magic


    Ze proberen zoiets altijd een beetje aan te passen, dus het zou mogelijk zijn om 2 mollen te hebben.

    Of Ron was de mol :') plottwist, de mol kan dit seizoen eerder naar huis! Yay!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik zou gewoon even in spoilers praten als het over de aflevering gaat. Of gewoon in het algemeen. :') Ik opende dit topic ook per ongeluk toen ik nog niet kon kijken, haha. Morgen vertrek ik naar de VS en ik kan de aflevering denk ik pas kijken als die op NPO gemist staat.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Maar als je de aflevering nog niet heb gezien, en geen spoilers wil, is het toch logischer niet naar dit topic te gaan....


    Dit dacht ik dus ook haha


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Plunkett schreef:
    Ik zou gewoon even in spoilers praten als het over de aflevering gaat. Of gewoon in het algemeen. :') Ik opende dit topic ook per ongeluk toen ik nog niet kon kijken, haha. Morgen vertrek ik naar de VS en ik kan de aflevering denk ik pas kijken als die op NPO gemist staat.

    Ongeveer tien minuten nadat hij afgelopen is, heb ik gisteren ontdekt w00t


    Deep inside, I've never felt alive

    Oehh zou ik ook in de poule kunnen? Froukje_ProngsPotter^^

    Gelukkig niets op Ron ingezet. Na een aantal jaar waarin alle mensen die ik ken er de eerste aflevering uitvliegen ben ik eindelijk wijs geworden XD Ik had het ook gemerkt dat Art zijn praatje niet afmaakte inderdaad.. gek


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Crap, ik heb gisteren niet gekeken!


    16 - 09 - '17


    1) er is wel degelijk iemand met rood scherm naar huis gegaan en terug gekomen. Dit is van een seizoen voordat ik begon te kijken (ik moest dus terugkijken en herinner me niet alles meer), maar volgens mij was er iemand die terug mocht komen, waarna iedereen hem verdacht (en hij er weer uitvloog). Nogmaals, erg vaag, maar je moet hiervoor wel voor seizoen 13 zoeken.

    2) ik zit op Emilio; iedere normale speler die jokers vindt achter een dikke pilaar weet wat hij ermee moet doen: houden.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ja er zijn kandidaten met een rood scherm naar huis gegaan en terug gekomen. Maar die rode schermen hebben wij als kijkers nooit gezien en nu bij Ron wel.
    Edit: we hebben wel al een keer een rode scherm bij een kandidaat gezien die terug keerde

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 23:52 ]

    Virtues schreef:

    1) er is wel degelijk iemand met rood scherm naar huis gegaan en terug gekomen. Dit is van een seizoen voordat ik begon te kijken (ik moest dus terugkijken en herinner me niet alles meer), maar volgens mij was er iemand die terug mocht komen, waarna iedereen hem verdacht (en hij er weer uitvloog). Nogmaals, erg vaag, maar je moet hiervoor wel voor seizoen 13 zoeken.

    2) ik zit op Emilio; iedere normale speler die jokers vindt achter een dikke pilaar weet wat hij ermee moet doen: houden.


    Tim Haars speelde in seizoen 13 mee, kreeg in aflevering 3 geen (!) rood scherm te zien, was als enige over toen iedereen al groen had gekregen (heeft zelf zijn scherm dus niet gezien), en kwam dus in aflevering 4 terug.
    Er is inderdaad nog een keer eerder een seizoen geweest waarbij iemand terug mocht, ga ik morgen wel even zoeken dan!
    EDIT:
    In seizoen 6 speelde Richard Groenendijk mee, hij bleef tijdens de uitslag als laatste over en kreeg toen wel een rood scherm te zien. In aflevering 4 keerde hij terug.
    Ik dacht dat Richard ook geen scherm te zien had gekregen, maar dus wel haha!
    Het is dus nog steeds mogelijk dat Ron terug komt :’)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 23:52 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Maim schreef:
    (...)

    Tim Haars speelde in seizoen 13 mee, kreeg in aflevering 3 geen (!) rood scherm te zien, was als enige over toen iedereen al groen had gekregen (heeft zelf zijn scherm dus niet gezien), en kwam dus in aflevering 4 terug.
    Er is inderdaad nog een keer eerder een seizoen geweest waarbij iemand terug mocht, ga ik morgen wel even zoeken dan!

    Ik heb al meerdere keren de naam Paul Rabbering horen vallen tijdens moltalk die in dit rijtje hoort. Kan dat hem zijn?


    Deep inside, I've never felt alive

    Richard Groenedijk kreeg in seizoen 6 een rode scherm, die wij wel hebben gezien (dus war ik net zei klopt niet) en keerde de volgende aflevering terug en Paul Rabbering kreeg in seizoen 7 een rode scherm, die wij niet gezien hebben, en keerde ook de volgende aflevering terug en werd uiteindelijk de winnaar.

    Hahaha ik was net mn bericht aan het editen ^
    Maar dat van Richard was ik idd naar op zoek!


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.