• Lieve molloten ,



    Het gaat bijna weer beginnen. De molboekjes vliegen al over de toonbank en de app is ook al weer up to date.
    Op 6 Januari 2018 begint het nieuwe seizoen Wie is de Mol en dit topic is bedoeld om al je theorieën en enthousiasme te delen met alle quizlet molloten.

    Ook wil ik een Quizlet poule aanmaken , dus als je in de poule wilt geef dan hieronder of in een pb'tje je gebruikersnaam door van de Wie is de Mol - app.

    Als je iets inhoudelijks over de aflevering of kandidaten zegt , zet dit alsjeblieft onder een spoiler. Het is een beetje naar als iemand al weet wie eruit is voordat deze de kans heeft om de aflevering te kijken.

    Niets is wat het lijkt

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 9:23 ]


    Firm believer of all that is magic

    Dit was echt wel de beste 1e aflevering ooit. Ik had al een vermoeden dat ze in meerdere landen zouden starten, maar niet in 5 ik dacht 2 ofzo. Het is echt lullig voor Ron dat hij er nu al uitligt en alleen nog maar Loes heeft gezien en niet eejs in het officiele land is geweest. Al zou het me niks verbazen als hij er volgende week weer bij is.

    Dit was echt een perfect begin gewoon. Maakt me niks meer uit wat er verder gebeurd, vind dit nu al goud waard!

    Dat er misschien wel 2 mollen zijn zou trouwens echt komisch zijn :’). Seizoen van de plottwists.
    Moet dit trouwens nog onder spoiler? Als de aflevering eenmaal is geweest is het toch eigen verantwoordelijkheid om bij te blijven & dit topic te openen? (:


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Spideyman schreef:
    bij moltalk de kickoff, werd duidelijk gezegd dat de tekst voor de test ‘20 vragen over de identiteit en het doen etc.’ Sinds 2012 niet veranderd is.
    Dit is het eerste jaar dat hij NIET zei: behalve de mol, die gaat nooit naar huis’
    IK BEN BANG


    DIT! wij, mijn moeder en ik, hoorden het ook. Wij gaan er nu van uit dat Jean-Marc, Loes, Jan dus NIET de mol zijn.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik hoop wel dat de mol een man is. Ik wil gewoon een mannen finale. Dat wil ik al sinds 2012 toen er een vrouwen finale was.

    Maim schreef:
    Dit was echt een perfect begin gewoon. Maakt me niks meer uit wat er verder gebeurd, vind dit nu al goud waard!

    Dat er misschien wel 2 mollen zijn zou trouwens echt komisch zijn :’). Seizoen van de plottwists.
    Moet dit trouwens nog onder spoiler? Als de aflevering eenmaal is geweest is het toch eigen verantwoordelijkheid om bij te blijven & dit topic te openen? (:

    Nou ja, want ik zit bijvoorbeeld in het buitenland en kan de aflevering pas kijken als jullie klaar zijn en ik wil wel graag theorieën bespreken zonder gespoild te worden.
    Zelfde geldt voor mensen die gewoonweg iets gepland/een verjaardag of iets dergelijks hadden en niet in staat zijn de aflevering te volgen. Dus hou het liever in spoilers, alsjeblieft dankjewel. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Beginpost aangepast!


    Firm believer of all that is magic

    Scandal schreef:
    Zouden er misschien 2 mollen zijn? Want het zit me dwars dat Art zijn gewoonlijke tekstje niet afmaakte. Dus als er 2 mollen zijn, dan weten die dat niet van elkaar. En dan kunnen ze alsnog naar huis als ze de andere mol niet ontmaskeren/samenwerken.

    Ja daar zat ik ook al over na te denken! Dat lijkt me zo weird.
    Ik verbaas me er trouwens noet over dat Ron er al uit ia nadat ik een interview met hem had gelezen in de krant over dat hij meedoen belangrijker vindt dan winnen haha


    And then we'll see it.

    Ron's stukje in de intro is wel opgenomen in Tbilisi. Hebben ze hem alleen daarom naar Georgië laten gaan of is er meer.

    Marveldrake schreef:
    Ron's stukje in de intro is wel opgenomen in Tbilisi. Hebben ze hem alleen daarom naar Georgië laten gaan of is er meer.

    Of ze stonden allemaal gewoon voor een greenscreen, omdat ze dit jaar zo moeilijk moesten doen met die landen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik geloof niet dat Ron wel in Tbilisi is geweest, alleen voor de intro, zou zo onlogisch zijn. En rood scherm is naar huis, dus geloof ergens ook niet dat die nog terug komt, al zal dat wel grappig zijn :’).

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 11:27 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Barnum schreef:
    (...)
    Of ze stonden allemaal gewoon voor een greenscreen, omdat ze dit jaar zo moeilijk moesten doen met die landen.


    Denk het niet. Emilio komt een gebouw uitgelopen en er zijn meer kandidaten die achter muren ofzo vandaan komen.

    Maim schreef:
    Ik geloof niet dat Ron wel in Tbilisi is geweest, alleen voor de intro, zou zo onlogisch zijn. En rood scherm is naar huis, dus geloof ergens ook niet dat die nog terug komt, al zal dat wel grappig zijn :’).


    Er zijn wel vaker kandidaten terug gekomen na een rood scherm, dus iets nieuws zou dat ook niet zijn. (':

    En de achtergrond van de intro is zo wazig, die zou overal opgenomen kunnen zijn.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Er zijn wel vaker kandidaten terug gekomen na een rood scherm, dus iets nieuws zou dat ook niet zijn. (':

    En de achtergrond van de intro is zo wazig, die zou overal opgenomen kunnen zijn.


    Daar heb ik dus even snel naar gezocht, maar niet gevonden... Ik weet alleen dat Tim Haars in 2013 naar huis moest, hij was als laatste over bij de uitslag (iedereen had groen gezien), maar hij heeft toen zelf nooit zijn rode scherm gezien.
    Voordat ik bewijs zie dat iemand met een rood scherm terug het spel in is gekomen blijf ik hier bij (:.
    (Dus als iemand zin heeft dit even uit te zoeken, haha!)


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Er zijn meerdere kandidaten terug gekomen, maar van hun hebben we nooit een rood scherm gezien.
    Maar voor alles is een eerste keer.

    Maar het kan toch zijn dat Ron wel in Georgië is geweest, alleen om de promo op te nemen? Hoe moeten ze er anders voor zorgen dat niemand het verdacht vindt als maar eentje niet in de promo voorkomt of in een ander land is?

    En daarbij, het is voor mij niet echt heel duidelijk dat hij nou per se daar is geweest. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.