• Beste Quizletters (hen die mij kennen, en hen die mij niet kennen),

    Ik ben Melissa. Voor de mensen bij wie ineens een belletje begint te rinkelen - ja, inderdaad, die helemaal gek werd. Voor wie mij niet herkent, een half jaar geleden besloot ik te stoppen als moderator na een heel drama. Ik ben toen eigenlijk hier verdwenen (and peace was restored).

    Ik wil gewoon even sorry zeggen naar de mensen van toen, en hallo zeggen tegen de mensen van nu: want ik ben terug. Ik heb het hier gemist en jullie zullen me nog wel eens rond zien hangen op het forum.

    Dus als jullie me vergeven...


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Overigens, is it just me of was de (krul) emoji eerst alleen voor GM? Is dit een geval van een persoonlijk Mandela-effectje?

    - Never mind, die vraag stel ik wel ergens anders anders, haha.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2017 - 23:42 ]


    Tijd voor koffie.

    Hey Melissa. Ik was toentertijd nog geen bèta toen het allemaal gebeurde dus ik heb ook niet 100% alles meegekregen. Desondanks heb ik jou wel als moderator en user gezien (buiten het drama om). Ik kan niet echt oordelen over alles, maar ik hoop dat het nu wat beter zal gaan hier op Quizlet tussen jou en de andere leden. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Welkom terug ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hopper schreef:
    (...)

    Ik vind dit echt heel knap en moedig van je. Het is niet gemakkelijk om na zo’n lange tijd ineens weer terug te komen.

    Daarbij: iedereen maakt fouten, so come on.

    Ik ben het niet vaak met je eens (van wat ik nog weet; en mensen in het algemeen), maar dit dus.

          Iedereen maakt fouten; ik ben ook van mening dat de daden meer spreken, maar dit is haar eerste stap voor 'vergeving' als het ware. Waarom het nog erger maken dan het toen was? Ze heeft haar excuses aangeboden, heeft er zelfs een topic voor aangemaakt, dat zegt voor mij wel genoeg dat ze ervan geleerd heeft.
          Voor de rest, ik heb geen fucking clue wat er toen gaande was. Of ik heb het zonodig gewist uit mijn gedachten voor plek van andere leuke dingen. Geen idee welke.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2017 - 2:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Welkom terug, Melissa


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    wat schreef:
    (...)

    Ik vind het niet mijn plek als buitenstaander om te zeggen dat andere mensen moeten stoppen met zich gekwetst voelen, alleen omdat het Kerstmis is.


    Dat heb ik ook helemaal niet gezegd.


    Hopper schreef:
    (...)
    Ik vind dit echt heel knap en moedig van je. Het is niet gemakkelijk om na zo’n lange tijd ineens weer terug te komen.

    En voor de rest die negatief is hierover: it’s frigging Christmas. Daarbij: iedereen maakt fouten, so come on.

    Zis is what I think.

    Ze zegt al sorry, waarom meer drama ervan maken dan nodig is?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het knap dat je hier toch op je eigen account terugkomt en openbaar je excuses durft aan te bieden, gezien het voor heel wat heisa op heel Q heeft gezorgd. Je had ook via een nieuw, anoniem profiel kunnen terugsneaken, dus ik vind dit moedig voor je. Kan me voorstellen dat het voor degenen die je toen het hardst gekwetst hebt niet genoeg is, maar het is een eerste stap en de rest zou ook helemaal niet via het forum moeten gaan. Dat gaat ons allemaal niets aan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    JAAA MELISSA WELKOM TERUG

    En ik vind niet dat het vreemd is om een excuses in een openbaar topic te zetten gezien het drama ook daar begon voor de meeste mensen, maar okay


    obsessive rage

    Misschien voortaan eerst in zo'n geval de mensen die je daadwerkelijk gekwetst hebt je excuses aanbieden, als het je echt spijt? Leuk en aardig dit, maar 90% van deze mensen heeft geen idee (meer) waar dit over gaat en voor mensen die je hebt gekwetst is dit nu niet echt een oprecht, volledig excuses, gezien het compleet onpersoonlijk en wéér openbaar is.

    Edit: Verder niks slechts over dit topic hoor, gewoon een tip om in het vervolg eerst eens de mensen aan te spreken die je daadwerkelijk gekwetst hebt, voor je dit leuk plaatst.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2017 - 13:28 ]


    At the end we're all cursed

    Welkom terug!
    Ik vind het heel tof van je en dapper dat je gewoon weer terug komt en in het openbaar je excuses aanbiedt.

    @derest: zijzelf is waarschijnlijk ook gekwetst geweest en er is echt wel guts voor nodig om zo op het forum excuses aan te bieden. Misschien komen persoonlijke verontschuldigingen later nog wel, maar de reis van duizend mijlen begint bij de eerste stap en die is hierbij gezet.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Welkom terug!
    Ik weet nog dat toen ik 13-15 was ik ook echt domme dingen kon doen/zeggen op Quizlet (ik herinner me een soort van 'drama zomer' rond 2008-2009 met veel gebande users?) en dat er dan ook wel eens mensen werden gekwetst. Gelukkig ben ik naarmate ik ouder werd ook meer gaan nadenken en ik ben blij dat ook jij van je fouten hebt geleerd!
    Ik heb geen idee wat er werkelijk gebeurd is, maar ik vind het fijn dat je je excuses aanbiedt want je had ook gewoon kunnen wegblijven, ik bedoel het is 'maar' het internet, een online wereld, het is niet alsof je die mensen (denk ik) dagelijks ziet. (:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2017 - 13:52 ]


    The soul needs autumn.

    Snap sws niet echt waarom er zoveel haat hierop komt. Wie zonder zonde is, werp de eerste steen
    Svp. (':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Welkom terug Meis (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Melis, you're back, yaaaaassss *O*

    (Ik vind overigens dat we allemaal niet zo judgemental moeten doen, ze heeft spijt van haar daden, maar het is inmiddels al voorbij l m a o.)


    Heaven is a place that we all have