• Beste Quizletters (hen die mij kennen, en hen die mij niet kennen),

    Ik ben Melissa. Voor de mensen bij wie ineens een belletje begint te rinkelen - ja, inderdaad, die helemaal gek werd. Voor wie mij niet herkent, een half jaar geleden besloot ik te stoppen als moderator na een heel drama. Ik ben toen eigenlijk hier verdwenen (and peace was restored).

    Ik wil gewoon even sorry zeggen naar de mensen van toen, en hallo zeggen tegen de mensen van nu: want ik ben terug. Ik heb het hier gemist en jullie zullen me nog wel eens rond zien hangen op het forum.

    Dus als jullie me vergeven...


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Welkom terug!

    [ bericht aangepast op 26 dec 2017 - 15:36 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Welkom terug!

    To be honest, ik vind sommige reacties in dit topic grofweg lomp. Maar ik heb destijds niets van het drama meegekregen dus ik ga me er ook niet mee bemoeien. Tegen Melissa zeg ik: welkom terug (:


    oi, suzy

    WELKOM TERUG!!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Welkom terug! ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Niks van meegekregen, ik was een jaar inactief (fish) Welkom terug, hoop dat je het weer naar je zin gaat krijgen! (blush)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Welkom terug! (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Bedankt aan iedereen die mij wil vergeven, en ik begrijp het als er mensen zijn die dit niet willen/kunnen


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Treason schreef:
    To be honest, ik vind sommige reacties in dit topic grofweg lomp. Maar ik heb destijds niets van het drama meegekregen dus ik ga me er ook niet mee bemoeien. Tegen Melissa zeg ik: welkom terug (:

    Same.

    @ Virtues: Welcome back!


    Don't walk. Run, you sheep, run.