• Helleu everybody!

    Eergisteren heb ik per toeval The Sims Freeplay geïnstalleerd op mijn smartphone. Ik was op zoek naar de 2 Mol-apps om te installeren en toen kwam deze game als suggestie.

    Ik als fervente Sims 2 speler was wel nieuwsgierig en heb het dan maar geïnstalleerd. Gisterennacht bleven mijn vriend en ik bij zijn moeder slapen na het Kerstfeestje. En er is dus niet veel te beleven, dus ik had mijn laptop maar meegenomen. Maar eenmaal ik op de laptop zat, moest ik om de een of andere reden op mijn gsm zijn en toen zag ik het spelletje staan. Dus ik heb vanalles liggen uitproberen vannacht en ik vind het best leuk. Ofja, tot nu toe toch haha. =P

    Maar ik heb het idee dat ik nog niet echt een rode lijn heb getrokken. Ik heb nu 3 huisjes en 3 sims, maar heb anderzijds het gevoel dat ik een beetje bezig ben als een ongeleid projectiel omdat ik wel doelen heb op korte termijn, maar nog niet op lange termijn omdat ik zoveel nog niet af weet van het spel.

    Dus ik vroeg me af of jullie het spelen en nog tips voor me hebben?
    Ik ben bijvoorbeeld nog steeds bezig aan mijn eerste missie 'kostwinner'. Dus ik ben nog niet zo ver eigenlijk haha. =P

    [ bericht aangepast op 26 dec 2017 - 17:23 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb de gehackte versie gedownload via Tweakbox op IOS maar heb het na een week weer verwijderd. Tijdens het spelen werd ik steeds bozer. Je had dan elke week een ''challenge'' en als je die voltooide dan speelde je wat vrij.

    Het probleem was dat die challenge's onmogelijk waren te halen zonder je portomonee ervoorschijn te halen, stomme dingen zoals praten met bepaalde sims duurde al 10 uur. Meestal als je dan eenmaal het object hebt vrijgespeeld, mag je nog meer ''challenges'' doen om de andere dingen vrij te spelen.

    Zo had ik een camping vrijgespeeld alleen moest ik alle rommel opruimen voordat ik hem mocht gebruiken. Blikjes opruimen kostte 4 uur, bakken 10 en een ton fucking 24 uur. Gelukkig had ik het gehackt zodat ik snel alles kon doorspoelen (Unlimited geld) maar tijdens het spelen werd ik gewoon boos dat EA eigenlijk gewoon geld van je afrukt. Freeplay? Nee, het is Pay to Win.

    ^Ik heb er nog geen geld in gestoken. En mij lukken de challenges we op tijdl. ^^

    Nu was ik bezig met de zwembadchallenge, maar ik was vergeten een actie aan te zetten en nu is de tijdslimiet verloren. Dus nu ga ik eerst wat andere dingen in orde brengen en wat sparen voor ik deze missie afmaak. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    ^Ik heb er nog geen geld in gestoken. En mij lukken de challenges we op tijdl. ^^

    Nu was ik bezig met de zwembadchallenge, maar ik was vergeten een actie aan te zetten en nu is de tijdslimiet verloren. Dus nu ga ik eerst wat andere dingen in orde brengen en wat sparen voor ik deze missie afmaak. =)


    Ja maar dan moet je ook echt bijna 24/7 het spel spelen lol.

    404 schreef:
    (...)

    Ja maar dan moet je ook echt bijna 24/7 het spel spelen lol.


    Ja dat had ik dus een tijdje, daarom ben ik ermee gestopt. Ik vond het wel erg leuk!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb het best wel een tijd gespeeld, maar naar mater ik hogere levels kreeg werd alles steeds duurder (zonder echt geld te spenderen) en heb ik uiteindelijk mijn interesse verloren ergens rond level 15-20. Daarnaast werd ik niet goed van alle challenges waar je 24-7 mee bezig moest zijn om überhaupt iets te presteren.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    404 schreef:
    (...)

    Ja maar dan moet je ook echt bijna 24/7 het spel spelen lol.

    Ik probeer het gewoon slim te spelen. Ik zet lange acties aan als ik lang geen tijd zal hebben. En korte acties wanneer ik wil spelen. En met die missies: ik heb een website die vertelt welke acties (en hoe lang) die zullen duren. Dus dan schat ik alles wat in. =)
    Dus 24/7 spelen valt wel mee in mijn ogen, of toch in mijn case. ^^

    Ik speel trouwens wel niet die extra missies. Want je kan zo van die dansmissies enzo doen, maar die doe ik er niet bovenop. Ik heb ook al een bel kavels vrijgespeeld, maar die bouw ik ook nog niet. Dus ik ben ook wel heel selectief aan het spelen momenteel. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury