• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    deze is voor Leah <3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 23:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    qsdfghjklm AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGHHHHHHHHHHHHHHH
    ik zit nog niet eens aan de helft van m'n woorden en ik heb het gevoel dat ik zowat alles wat moest vertellen verteld heb??????


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    (...)

    Dat is natuurlijk weer een andere zaak, haha. Maar bij mij is het voor een vak genaamd Geschiedenis van Centraal-Azië,, dus in principe ...? Ach wel, ik houd het voor nu wel even bij heel veel adjectieven en signaalwoorden. Succes met je 5000 woorden, man, ik ga al half dood van m'n 2500. Ik leef met je mee. :')


    Ik moest er een van 1200, een van 2500 en een van 5000 woorden. Snif.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Trust? Who even needs that nowadays? :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dude. Ik blijf voor je thuis omdat je iets wilde ophalen. Kom dan in ieder geval op tijd.


    I am an idiot, I move.

    Thanks pap. Dat je me gewoon nu nog duidelijker maakt dat je geen reet om me geeft.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I wish I could just talk to someone who doesn't know me, my friends nor my situation. I just wanna drop my story and hopefully not be as stressed.


    This ain't no place for no better man.

    MacReady schreef:
    I wish I could just talk to someone who doesn't know me, my friends nor my situation. I just wanna drop my story and hopefully not be as stressed.


    Als je iets kwijt wil mag je altijd een privé bericht naar me sturen


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    MacReady schreef:
    I wish I could just talk to someone who doesn't know me, my friends nor my situation. I just wanna drop my story and hopefully not be as stressed.


    Maybe een vertrouwenspersoon iets sturen op quizlet?

    ____

    Argh... ik weet dat ik je immens aan het stalken ben om te kijken of je online bent en dat ik dat niet moet doen, maar deze stilte kan ik niet helemaal aan hoor. Die onzekerheid. Ik moet het van me af schrijven, alles. Ik weet ook niet zo goed hoe ik nu weer het gesprek moet beginnen. Dan maar stilte van mijn kant proberen, in de hoop dat je weer een keer iets tegen me zegt.


    There is nothing more badass than being yourself

    Am I seriously spending all my last days here on the freaking couch? I am doomed. I can't even have one lovely day with my brother because of this. fuck fuck fuck. D;


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Het liefst wil ik een hele lap tekst hier neergooien, maar uiteindelijk laat dat me toch niet beter voelen. Maar ik voel me echt een last. En ik voel me zo ontzettend rot dat ik al de hele dag aan het huilen ben. (no_chears)


    Danmarks Dynamite.

    That's weird.

    // Also I would die for the Vikings cast.


    kindness is never a burden.

    Ugh maybe it's time to tell my mom about my genderidentity crisis.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Or even my sexuality cause I literally have a gaypride flag now.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb honger, laat me voor de rest maar met rust, oké lichaam? Het is niet alsof dit mentaal niet al moeilijk genoeg is. Dus alsjeblieft, laat de lichamelijke gevolgen achterwegen. Ik weet dat je me haat na deze week echt bijna niets gegeten te hebben, maar nu is niet het moment om me in de steek te laten, oké, dat zou de druppel voor hen.


    i wanna die with you once or twice.

    Ahh, dit lied <3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Caution first, always.