• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    deze is voor Leah <3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 23:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ahhh dit is toch best wel erg jammer en ook oprecht een beetje verrassend? Misschien ben ik te veel de wtnv optredens gewend of zo maar wow


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Weet je. Ik ga wel gewoon slapen en hopen dat ik zelf niet meer wakker wordt. Is iedereen in elk geval van mij af.
    Alleen jammer voor mijn vriend dan... maar ja.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flugzeug schreef:
    Weet je. Ik ga wel gewoon slapen en hopen dat ik zelf niet meer wakker wordt. Is iedereen in elk geval van mij af.
    Alleen jammer voor mijn vriend dan... maar ja.

    Waarom? ;/ Doe eens niet zo gek! Jij blijft mooi leven 💕


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Qing en Mirte: ja ew die aflevering was echt ranzig gadver

    Ik ben nu bij 4x6 geloof ik, ik ben alles vanaf het begin aan het kijken (maar ik heb seizoen 12 iig al wel helemaal gezien want yolo)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ^ die laatste seizoenen zijn wel echt next level en ook vrij actueel vind ik

    als je het eerste seizoen herbekijkt besef je pas hoe oud cm eigenlijk is omg gewoon de beeldkwaliteit en de leeftijd van de acteurs! De evolutie van Garcia, JJ en Spenc is zp cute c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    En natuurlijk, niets geregeld -.-' ben benieuwd naar de smoesjes...


    Smile. You're beautiful. <3

    Flugzeug schreef:
    Weet je. Ik ga wel gewoon slapen en hopen dat ik zelf niet meer wakker wordt. Is iedereen in elk geval van mij af.
    Alleen jammer voor mijn vriend dan... maar ja.

    I guess dat het juist iedereens punt was dat je niemand dood moeten willen hebben, jou dus ook niet. Idk dat je deze gedachten/doodwens aan aanleiding hebt van de reacties op je LHJ post hebt en de akelige situatie, maar weet in ieder geval dat niemand hier je dood wil, als ik zo vrij mag zijn om voor iedereen te spreken. Mensen proberen je alleen te helpen, door te zeggen dat je met het doodwensen uiteindelijk alleen jezelf hebt, misschien iets anders verwoord.
    Ik, en ik denk ook een boel van de mensen die op je reacties reageren, hoop alleen dat het een beetje met je gaat en wil absoluut niet dat je overlijdt, want er zijn veel meer mensen die om je geven dan je vriend alleen.
    Jij bent mooi, leuk, slim, aardig en het waard om te leven. Ik ken je niet eens, maar ik vind dat jij het waard bent om te leven.
    Onthou dat in ieder geval.

    Als je ooit wil praten over hoe rot je je voelt, mijn pb staat altijd open. <3

    //

    Oh god, je eet zo kut. Je kauwt niet eens yikes. Pls eet normaal, kauw gewoon ofzo en neem een adempauze want ik ben bang dat je stikt zo


    i wanna die with you once or twice.

    Aisa schreef:
    (...)
    Persoonlijk ben ik het hier niet 100% mee eens. Ze lucht haar hart hierin, maar vrijwel direct reageren er meerdere users op (sommigen vind ik redelijk denigrerend hoe het verwoord wordt). Tevens de zin 'idk vat het niet zo persoonlijk op of zo' helpt, als ik haar zou zijn, niet zo erg. Dan zou ik me juist persoonlijk aangevallen voelen en dat wordt ze ook eigenlijk door de reacties van meerdere users. Daarnaast zijn de tegenreacties wel persoonlijk op haar gericht, gezien ze gequote wordt en ze niet naar andere users gezegd worden. Het zou wat beter overkomen als er niet direct met z'n allen zich erop gaan gooien (niet perse dit gebeuren; zoiets gebeurd ook vaker). Daarom vind ik o.a. wat je hier zegt niet echt helemaal van kracht.
          Dit betekend niet dat ik het hele gegeven 'zij moet dood' goedkeur/gelijk geef, maar ik snap de enorme haat wel jegens zo'n persoon. Zoiets is nou eenmaal moeilijk los te laten als iemand je zo machteloos en depressief laat voelen. Je kunt mij niet wijsmaken dat jij niet eens (zo'n machteloos, kut gevoel had en) iemand grondelijk haatte?

    En nee, niet slecht bedoeld. Ik denk, ik zeg het even van tevoren voor de zekerheid.


    wat
    ik zeg gewoon dat ik zo zou reageren op eender wie. Het gaat me om de inhoud van de reactie en niet om de persoon die het geschreven heeft dus nope geen persoonlijke attacks here dus ze zou zich niet offended moeten voelen omdat ik vind dat je niemand de dood mag toewensen


    en nee, ik haat geen mensen oprecht. Natuurlijk zijn er mensen die ik niet mag, maar ik wens niemand de dood of het ergste toe want dat vind ik gewoon even laag en verbitterd. Weet je hoeveel energie je steekt in het haten van iemand anders? Je gooit er gewoon je eigen geluk mee in duigen. Concentreer je gewoon op jezelf, positiviteit


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    En dan word ik weer wakker met een kutgevoel... ik moet echt ieder moment aan je denken.


    There is nothing more badass than being yourself

    Daten is gewoon leuk als je er bent, maar niet op deze momenten, aangezien ik gewoon voor je gevallen ben en ik mezelf gek maak met wat jij misschien wel en vooral niet voor me voelt.


    There is nothing more badass than being yourself

    En opeens zit ik in Antwerpen. :Y)
    Nog meer food en kerstmarkt yeuy. *O*

    Pff lang wachten bij de kapper, upside is straks weer mooi haar. Wil hem nu echt appen maar nee shouldn't het is goed zo.


    The truth is out there.

    Mijn haar wordt onhandelbaar, misschien moet ik maar eens naar de kapper (krul)


    26 - 02 - '16

    Haar fab, bankrekening leeg maar vrijwel alle zooi voor vakantie gekocht. Ready for Bali rn. Alleen mentaal nog niet ready.


    The truth is out there.

    KyloRen schreef:
    En opeens zit ik in Antwerpen. :Y)
    Nog meer food en kerstmarkt yeuy. *O*

    YAY ANTWERPEN IS AWESOME

    //Ahh Londen is like zo leuk. En als mam me niet had tegenhouden had ik echt veel meer dan alleen die trui gekocht in de Harry Potter shop, damn. Maar hey ik heb nog drie dagen om andere dingen te kopen woohoo


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis