• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    deze is voor Leah <3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 23:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    holy fuck schaatsen was weer zo spannend asdfghjkl


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Onbeschaamde rant over zusje
    We hebben het appartement drie weken geleden gehuurd voor heel 2018. We hebben zo’n duizend keer gezegd dat je je spullen in moet pakken in dozen zodat we het naar het appartement kunnen brengen. Nu ben je hevig verkouden en ga je mama uit lopen kafferen dat ZIJ al je spullen maar in moet pakken? Nee. Gewoon. Nee. Als er iemand een held is binnen dit huishouden dan is het mama en Godverdomme maar ze verdient op het moment zo’n betere dochter als hoe jij jezelf gedraagt.


    Pff. Vandaag is toch nog goedgekomen. Maar gozer, jij krijgt me binnenkort toch een preek van mij van hier tot Tokio. Bereid je maar voor, want ik heb al duizenden keren met je gesproken over dit gedrag van je en je blijft op dezelfde manier bezig. Je doet jezelf geen goed hoor.


    Smile. You're beautiful. <3

    Noo ik ben nu wel echt verkouden aan het worden... en dat betekent vaak dat ik ook semi-ziek word. Dan kan ik niet gebruiken. (no_chears)

    Yellowstone schreef:
    (...)

    wat
    ik zeg gewoon dat ik zo zou reageren op eender wie. Het gaat me om de inhoud van de reactie en niet om de persoon die het geschreven heeft dus nope geen persoonlijke attacks here dus ze zou zich niet offended moeten voelen omdat ik vind dat je niemand de dood mag toewensen


    en nee, ik haat geen mensen oprecht. Natuurlijk zijn er mensen die ik niet mag, maar ik wens niemand de dood of het ergste toe want dat vind ik gewoon even laag en verbitterd. Weet je hoeveel energie je steekt in het haten van iemand anders? Je gooit er gewoon je eigen geluk mee in duigen. Concentreer je gewoon op jezelf, positiviteit

    Honestly? Dat geloof ik nog steeds niet. Iedereen kan zo gemakkelijk praten, totdat diegene zelf in zo'n situatie zit. En als ik dan zie wat voor reacties er gestuurd worden naar haar, vindt ik dat niet zoals jij het noemt "geen persoonlijke attack." Sommige reacties vind ik gewoon mokkend overkomen, terwijl zij diep in de put zit en zij haar frustratie probeert kwijt te raken door het te posten in het LJH. Het betekend niet dat zij dit echt doet. En nee, ik keur het nog steeds niet goed, maar er met z'n allen op gooien snap ik haar defensieve antwoord wel.

    But hey, positiviteit right.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2017 - 20:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Biiiiiijjjjjjjjjjjnaaaa bij Gorillaz in de top 2000 :9~


    Caution first, always.

    Ik weet de hele message achter Bang Bang van Green Day maar god, wat houd ik van dat nummer :W

    Green Day maakt me echt zwaar emo. Fall Out Boy ook, met hun fucking nieuwe album op komst. Gaan we de emo fase weer in?

    ok no jokes on you I never left it. #repressedemo.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2017 - 21:02 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zie de hele achtergrond van Quizlet nu pas. Het ziet er echt mooi uit!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aisa schreef:
    (...)
    Honestly? Dat geloof ik nog steeds niet. Iedereen kan zo gemakkelijk praten, totdat diegene zelf in zo'n situatie zit. En als ik dan zie wat voor reacties er gestuurd worden naar haar, vindt ik dat niet zoals jij het noemt "geen persoonlijke attack." Sommige reacties vind ik gewoon mokkend overkomen, terwijl zij diep in de put zit en zij haar frustratie probeert kwijt te raken door het te posten in het LJH. Het betekend niet dat zij dit echt doet. En nee, ik keur het nog steeds niet goed, maar er met z'n allen op gooien snap ik haar defensieve antwoord wel.

    But hey, positiviteit right.

    Ach, laat het rusten. Ik mag me niet kut voelen. Ignore this shit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flugzeug schreef:
    (...)
    Ach, laat het rusten. Ik mag me niet kut voelen. Ignore this shit.


    Ik heb me gisteren buiten de discussie gehouden, maar ga nu niet andermans woorden verdraaien want niemand heeft gezegd dat jij je niet rot mag voelen.

    //

    Ik ben zo blij voor m'n moeder. Goddamn.


    Eeeeeeeeeen ik zeg weer wat. Weet je, rot allemaal maar lekker op. Ik ben nu echt weg hier. Toedeloe. Auf Wiedersehen, oh nein, nicht. Ich gehe. Tschüss.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesus.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Flugzeug schreef:
    Eeeeeeeeeen ik zeg weer wat. Weet je, rot allemaal maar lekker op. Ik ben nu echt weg hier. Toedeloe. Auf Wiedersehen, oh nein, nicht. Ich gehe. Tschüss.

    Tschüss
    hetwasallemaalnogaardigvriendelijkennietaanvallendverwoordenwaarschijnlijkookbedoeldmaarlangleveslachtofferoltotovereenweekmaanddaguurwhatever

    [ bericht aangepast op 29 dec 2017 - 21:25 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Lieve oma, wees sterk zoals je alfijd bent geweest <3


    The sun will rise and we will try again.

    Kunnen ze deze reclame zegmaar niet doen?


    There are poems inside of you that paper can't handle