• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    deze is voor Leah <3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 23:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Statesman schreef:
    (...)

    Uh, ik heb haar nooit iets misdaan en daar kan mijn vriend over meepraten. Ga geen vooroordelen trekken als je niet weet wat er aan de hand is.

    tuurlijk, maar ik heb geen zin in een discussie als jij van mening bent dat zij dood moet, leef (haha) je uit.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hopper schreef:
    (...)

    Ik ben de afleveringen aan het kijken die vanavond op televisie komen (Nederland, Veronica). Ik moet die serie echt eens op chronologische volgorde gaan kijken, maar ik heb in alle jaren dat het op televisie is zowat alle afleveringen al eens gezien (echt te grappig, vanavond heb ik hier ook al met Matty over gepraat). Ik houd zo veel van deze serie, damn.


    ??? ik ben van belgie so idk waar je zit


    MAAR CM IS ALTIJD WOWOWOW en ik heb ze ongeveer ook allemaal gezien SO SHOOT GIRL


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ach ja. Tegenwoordig is niets goed meer. Tja.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yellowstone schreef:
    (...)

    ??? ik ben van belgie so idk waar je zit


    MAAR CM IS ALTIJD WOWOWOW en ik heb ze ongeveer ook allemaal gezien SO SHOOT GIRL


    Ik heb het even snel opgezocht en de afleveringen van vanavond op televisie zijn van seizoen drie (hele oude, but I don't care want ik vind die afleveringen meestal het leukste). Net was de aflevering met de freaky kannibaal en op het einde werd Penelope neergeschoten dus nu moet ik natuurlijk de volgende aflevering ook kijken (ook al heb ik deze al minstens drie keer gezien).

    //

    MHIHI. Ik ben zó trots aan het worden op mijn bullet journal voor 2018.


    Hopper schreef:
    (...)

    Ik heb het even snel opgezocht en de afleveringen van vanavond op televisie zijn van seizoen drie (hele oude, but I don't care want ik vind die afleveringen meestal het leukste). Net was de aflevering met de freaky kannibaal en op het einde werd Penelope neergeschoten dus nu moet ik natuurlijk de volgende aflevering ook kijken (ook al heb ik deze al minstens drie keer gezien).

    //

    MHIHI. Ik ben zó trots aan het worden op mijn bullet journal voor 2018.



    OMG JA DIE
    DAS ZO RANZIG


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)


    OMG JA DIE
    DAS ZO RANZIG


    MAAR. ZO. FRIGGING. GOED.

    //

    2018 is going to be awesome.


    Ik ga wel weer. Baybay


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Statesman schreef:
    Ik ga wel weer. Baybay


    idk vat het niet zo persoonlijk op of zo

    je meningen zijn denk ik soms wat controversieel en dat laait wat tegenreacties op maar dat is natuurlijk niet op jou persoonlijk

    ik denk dat het wel blikverruimend is wat andere meningen te horen en het kan natuurlijk geen kwaad als jij jouw mening verantwoord want dat kan ook alleen maar verrijkend zijn voor mij/ons
    voel je niet te snel aangevallen

    open your mind and see the world clear

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 23:47 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    #positivity #afseffect #goonexchangeandlearn #openminded #openyourmind #tolerance #forgive #betterworld #communicationisthekey #smileandtheworldwillsmileback #warmsteweek #spreadthelove #sweetnessoverbitterness #freeyourself #letgoofthepast #lifegoeson #dontbestuck #loveyourself #lovetheworld #changemaker #europeancitizen #efil #ikgaopuitwisselingenikneemmee #levenisleren


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zucht. Alweer rugpijn.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2017 - 7:29 ]


    26 - 02 - '16

    whatthefuck


    Heaven is a place that we all have

    en whats wrong met de hashtags


    Heaven is a place that we all have

    De univrije week was erg fijn, maar morgen moet ik toch echt beginnen aan dat verslag dat nog gemaakt moet worden voor het eind van de vakantie :/


    Stenenlikker

    Yellowstone schreef:
    (...)

    idk vat het niet zo persoonlijk op of zo

    je meningen zijn denk ik soms wat controversieel en dat laait wat tegenreacties op maar dat is natuurlijk niet op jou persoonlijk

    ik denk dat het wel blikverruimend is wat andere meningen te horen en het kan natuurlijk geen kwaad als jij jouw mening verantwoord want dat kan ook alleen maar verrijkend zijn voor mij/ons
    voel je niet te snel aangevallen

    open your mind and see the world clear

    Persoonlijk ben ik het hier niet 100% mee eens. Ze lucht haar hart hierin, maar vrijwel direct reageren er meerdere users op (sommigen vind ik redelijk denigrerend hoe het verwoord wordt). Tevens de zin 'idk vat het niet zo persoonlijk op of zo' helpt, als ik haar zou zijn, niet zo erg. Dan zou ik me juist persoonlijk aangevallen voelen en dat wordt ze ook eigenlijk door de reacties van meerdere users. Daarnaast zijn de tegenreacties wel persoonlijk op haar gericht, gezien ze gequote wordt en ze niet naar andere users gezegd worden. Het zou wat beter overkomen als er niet direct met z'n allen zich erop gaan gooien (niet perse dit gebeuren; zoiets gebeurd ook vaker). Daarom vind ik o.a. wat je hier zegt niet echt helemaal van kracht.
          Dit betekend niet dat ik het hele gegeven 'zij moet dood' goedkeur/gelijk geef, maar ik snap de enorme haat wel jegens zo'n persoon. Zoiets is nou eenmaal moeilijk los te laten als iemand je zo machteloos en depressief laat voelen. Je kunt mij niet wijsmaken dat jij niet eens (zo'n machteloos, kut gevoel had en) iemand grondelijk haatte?

    En nee, niet slecht bedoeld. Ik denk, ik zeg het even van tevoren voor de zekerheid.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2017 - 0:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gelukkig kan ik door muziek mijn gedachten nog enigszins verzetten.


    There is nothing more badass than being yourself