• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    deze is voor Leah <3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 23:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Heerlijk avondje met muziek van K3


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Wanneer alles in je leven mis gaat but nobody even cares (:


    The sun will rise and we will try again.

    tbh famke dacht ik effe dat je een trol was xp zo geen profielfoto en de hOfdleTteRs oP De veRkeeRdE pLekkEn


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Majime schreef:
    Wanneer alles in je leven mis gaat but nobody even cares (:



    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Yellowstone schreef:
    tbh famke dacht ik effe dat je een trol was xp zo geen profielfoto en de hOfdleTteRs oP De veRkeeRdE pLekkEn


    comes closes tho
    nee maar typaids en ik kan geen profielfoto’s toevoegen op de mobiel, en niemand die dat even voor me wil doen dus rip
    edit:
    ok jeej xanthe doet het voor me HAHA

    [ bericht aangepast op 29 dec 2017 - 22:34 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik voel me nu echt dom. Oh well...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eerste mental breakdown van deze blok is een feit. Het heeft nog lang geduurd. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    y


    Caution first, always.

    Oké oké oké, maar wat je mening ook is over de nieuwe Star Wars film, ik hoop dat iedereen op z'n minst kan waarderen hoe ongelofelijk awesome het was om Admiral Holdo en General Leia Organa op het scherm te zien, vooral in die ene scène waarin ze met elkaar SPRAKEN want toen hadden we opeens niet één maar TWEE oudere vrouwen (oudere vrouwen! een vrouw kan ouder dan dertig zijn! wow!!!) in dezelfde film die allebei hoge posities bekleedden aan de kant van de helden en allebei dingen mochten DOEN en werden gezien als helden en als supercool, en een van die vrouwen had flipping geweldig paars haar en de andere was CARRIE FISHER in al haar Carrie Fisher-ness en geen van beiden had een love interest, en vervolgens werd duidelijk dat ze elkaar goed kenden en een goede band hadden en elkaar erg respecteerden en er was dat Hand Touch Moment (tm) waar hopelijk fanfic over wordt geschreven en ze hadden het over Belangrijke Resistance Dingen en slaagden voor de Bechdel test (TWEE OUDERE VROUWEN IN EEN HOLLYWOOD FILM!) en dat allemaal in een gigantische blockbuster uit een super populaire fantasyserie die vaak wordt gezien als iets met een overwegend mannelijk publiek wat tbh nog leek te kloppen ook de twee keer dat ik de film nu heb gezien in behoorlijk volle zalen

    Ik weet dat veel mensen kritiek hadden op tlj en een hoop daarvan is ook heel terecht! Maar holy shit guys, dit was best wel een Groot Ding en het is prima als ik de enige ben, maar ik vond het in ieder geval heel erg cool


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat een kutdag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben zo moe. 's Ochtends werken is perfect maar ook slopend.

    Zo leuk als je gewoon bloed ophoest. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Porg schreef:
    (...)
    comes closes tho
    nee maar typaids en ik kan geen profielfoto’s toevoegen op de mobiel, en niemand die dat even voor me wil doen dus rip
    edit:
    ok jeej xanthe doet het voor me HAHA

    Het heeft even geduurd :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Majime schreef:
    Wanneer alles in je leven mis gaat but nobody even cares (:

    I care so much dear


    i wanna die with you once or twice.

    Miss_Beloved schreef:
    (...)



    Ah wat lief, dank je wel!


    The sun will rise and we will try again.