• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    deze is voor Leah <3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 23:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    kopje thee - kopje thee - kopje thee - kopje thee - kopje thee - kopje thee ...... :Y)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ufgh zoveel huiswerk wat ik altijd maar uitstel en mensen die zeggen dat ik wel hoge cijfers haal. Please. Als je daar al vanuit gaat kan het alleen maar tegenvallen! Verwacht alsjeblieft niets van me...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik ben te onrustig... shit shit shit.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    fml


    Caution first, always.

    I don't think I'll make it to tomorrow.
    I'm so sorry..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh boy, waarom durf ik niet te zeggen hoe ik me voel tegen jou. En waarom krijg ik geen hoogte van je? Dan doe ik een poging om iets liefs te sturen en krijg ik een kil berichtje terug...

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 17:24 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Togami schreef:
    I don't think I'll make it to tomorrow.
    I'm so sorry..

    You will, please (H)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    "How are you doing tonight?"
    "I wanna fucking die."
    "Saaaaaame."


    kindness is never a burden.

    Auwtch. Dat deed meer pijn dan ik verwacht had


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    “And before I love someone else
    I’ve got to love myself.”
    That line hits me eveytime :/

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 19:47 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    And they don't even notice.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik begrijp het niet, het is wel oké dat we het hele plan voor Kerst omgooien vanwege andere mensen. Wat op zich eerlijk is, want we vieren het met z'n allen, maar aan de andere kant was er al een plan. Wat niet door ging omdat twee mensen niet mee wilden doen en nu moeten we wel met z'n allen doen hoe zij willen als we uit eten gaan. Zo moeilijk is het ook niet om ieder voor zich te laten betalen en anders betaalt ieder gezin zijn eigen eten. Maar nee, dat is dan ineens teveel gedoe. Maar bij Kerst kon wel ieder gezin voor z'n eigen betalen. Maar ja, dat was niet in een restaurant.

    Ik weet niet hoor, maar ik denk dat restaurants wel vaker grote groepen mensen krijgen die per gezin willen betalen en er dus een tikkie langer over doen om te betalen. Het kost echt niet zoveel tijd om dat te regelen, zeker als we het van tevoren afspreken. Overigens was het mij niet verteld dat we de rekening met z'n allen zouden delen toen ik werd gevraagd/mede werd gedeeld dat we met z'n allen uit eten zouden gaan. Leuk grapje, dat ik drie maanden heb om te sparen, maar niet heus. Dus ze kunnen een mooie e-mail terug verwachten van me als ze de e-mail erover sturen en vanaf daar zie ik het wel. Want van hen wil ik ook graag horen waarom ze het zo willen doen.


    Physics is awesome

    Ik ben verslaafd aan die magic tricks revealed video's.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bitch, doe eerst je onderzoek voor je mij van dingen gaan beschuldigen aub. En je brengt alles wel zo vriendelijk, maar ik voel die sneer eronder wel hoor.


    Stenenlikker

    Ik zie pas echt dat ik iets nuttigs moet gaan doen als ik zie dat ik Gimp open en dit soort dingen ga maken :')


    26 - 02 - '16