• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    deze is voor Leah <3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 23:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Klaar schreef:
    Note to self: geen afkortingen gebruiken. Zelfs al is het maar V.S. --> Verenigde Staten, dat betekent dat je een woord minder gaat moeten schrijven voor je paper. :Y)


    Mijn leven atm. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb het vandaag voor elkaar gekregen om niet meer te eten dan twee crackers en een stuk sushi. Hoe heb ik nog geen honger????


    Seasons will change, but I shall remain

    Plunkett schreef:
    (...)

    Mijn leven atm. :')


    I feel you. :') Ik ben zelfs heus aan het overwegen expres fouten te maken in het aanéénschrijven van samenstellingen. Het is toch niet voor een vak als Nederlands of zo, dus in principe ...? :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    (...)

    I feel you. :') Ik ben zelfs heus aan het overwegen expres fouten te maken in het aanéénschrijven van samenstellingen. Het is toch niet voor een vak als Nederlands of zo, dus in principe ...? :')


    Het punt bij mij is dus zeg maar dat ik Nederlands studéér en hoewel ik vertraging oploop, ik in principe aan het eind van dit collegejaar afgeztudeerd zou zijn??? Fouten maken is echt not done (en dan zou ik mezelf ook slaan). Dus alle 5000 woorden schrijven it is. Let's cry.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    IK HEB WEER WIFI
    *klopt dit af, want ik wil het niet jinxen*


    Deep inside, I've never felt alive

    Plunkett schreef:
    (...)

    Het punt bij mij is dus zeg maar dat ik Nederlands studéér en hoewel ik vertraging oploop, ik in principe aan het eind van dit collegejaar afgeztudeerd zou zijn??? Fouten maken is echt not done (en dan zou ik mezelf ook slaan). Dus alle 5000 woorden schrijven it is. Let's cry.


    Afgestudeerd* :Y)
    Sorry, maar gezien je reactie over dat spelfouten not done zijn, kon ik het niet laten 🙈

    -
    Pff, ben benieuwd wanneer mama dr telefoon opneemt. Er moet nog genoeg gedaan worden en ik moet haar nog helpen dus snel naar huis kunnen zou fijn zijn :/


    Smile. You're beautiful. <3

    Passeggiata schreef:
    (...)

    Afgestudeerd* :Y)
    Sorry, maar gezien je reactie over dat spelfouten not done zijn, kon ik het niet laten 🙈


    In my defence, ik typ op m'n telefoon en daar faal ik grandioos in. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Passeggiata schreef:
    (...)

    Afgestudeerd* :Y)
    Sorry, maar gezien je reactie over dat spelfouten not done zijn, kon ik het niet laten 🙈

    -
    Pff, ben benieuwd wanneer mama dr telefoon opneemt. Er moet nog genoeg gedaan worden en ik moet haar nog helpen dus snel naar huis kunnen zou fijn zijn :/

    eh, dat is waarschijnlijk gewoon een typfout
    edit; ja dus lol

    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 15:30 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    SKYPE, INTERNET, NETFLIX, IMMA DO IT ALL CAUSE I MISSED IT SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MUCH


    Deep inside, I've never felt alive

    Plunkett schreef:
    (...)

    Het punt bij mij is dus zeg maar dat ik Nederlands studéér en hoewel ik vertraging oploop, ik in principe aan het eind van dit collegejaar afgeztudeerd zou zijn??? Fouten maken is echt not done (en dan zou ik mezelf ook slaan). Dus alle 5000 woorden schrijven it is. Let's cry.


    Dat is natuurlijk weer een andere zaak, haha. Maar bij mij is het voor een vak genaamd Geschiedenis van Centraal-Azië,, dus in principe ...? Ach wel, ik houd het voor nu wel even bij heel veel adjectieven en signaalwoorden. Succes met je 5000 woorden, man, ik ga al half dood van m'n 2500. Ik leef met je mee. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Pff, ik hoor hier niet zo verdrietig om te zijn.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Verkeerde keuzes, teveel stress en voornamelijk heel veel verdriet. Wanneer kan ik van mezelf houden?


    Danmarks Dynamite.

    Mijn overdenkingen mogen ook wel een keer stoppen. Als ik het gezellig en leuk vond, kunnen de anderen het vast niet te erg gevonden hebben. Zo leek het ook gewoon niet. Hoewel ze wel spijt zouden kunnen krijgen.
    En hoe ga ik de kern-scene in deze one shot geschreven krijgen binnen 30 uur? I am a baby penguin. I don't know this shit.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Just kill me already


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Porg schreef:
    (...)
    eh, dat is waarschijnlijk gewoon een typfout
    edit; ja dus lol


    Duh, dat snap ik ook wel. Vond ik het nog wel grappig xp

    -
    Yesh! De laarzen passen! :Y)


    Smile. You're beautiful. <3