• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    deze is voor Leah <3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 23:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik maak me er niet druk om! Dus je hoeft niet drie keer te zeggen dat ik me er niet druk om hoef te maken, want dan ga ik het juist doen. Daarbij ik probeer te overleggen zodat iedereen op tijd in de badkamer kan en we allemaal op tijd kunnen zijn waar we wezen moeten. Maar ik moet maar kijken om hoe laat ik morgen op sta en dan is er morgen weer gezeik. En dan kan je mooi de pot op.

    Nu snap ik ineens waarom ik het zo fijn vind dat ik op mijn werkdagen als eerste wakker ben en al op weg ben voordat de rest wakker word behalve de kat.

    Kan weinig hebben vandaag, misschien toch wel nerveus of gestresst voor morgen en dit helpt allemaal niet.


    Physics is awesome

    Almost survived today, nice. Next step is to survive the end of the week, but I'm still afraid I'll be gone once I figured out a way to deal with myself without being a burden to others. But I'll just try to at least make it to TomoFair. Can't ruin things for my little sister..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Boi, je bent een held soms.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    “Allan, de laatste keer dat we één van jouw revolutietjes in praktijk gebracht hebben, zijn we de pijp uit gegaan.”

    Ha. Man. Dit is zo leuk om te schrijven. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    oké maar "my first poptart" is echt exact het soort onschuldige content dat ik op youtube nodig had na al dat bingewatchen de afgelopen tijd van video's over youtube creeps & neonazi's


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    This is sick and wrong. SICK AND WRONG


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarom tf blijven mensen zo van Goro Akechi houden? ECH


    Caution first, always.

    :Y) THEEEEEEEE :Y)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    'Meh, ik doe het morgen wel.'
    - Elise, 1994 - heden

    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 8:47 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ahhh ik ga straks Lord of the Rings kijken met iemand hehee
    In heel 2017 de films niet gekeken. I'm proud of myself. :Y)

    Nee sorry meneer ik voel me beroerd ik kan niet lessen vandaag


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Alright, jullie verklootte mn leven nog meer. I just wanna escape the shit. Just wanna die.
    Why wouldn’t I right? Fml


    i wanna die with you once or twice.

    This is the worst time ever to be getting bad again, jesus.


    kindness is never a burden.

    Note to self: geen afkortingen gebruiken. Zelfs al is het maar V.S. --> Verenigde Staten, dat betekent dat je een woord minder gaat moeten schrijven voor je paper. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik hoop dat je net zoveel aan mij denkt als ik aan jou.


    There is nothing more badass than being yourself