• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    deze is voor Leah <3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 23:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Waarom lees ik nu alweer zoveel over valentijn? Het is net januari, please give me a break. Ik kijk er al zo enorm tegenop, omdat ik er enkel maar extreem suicidaal van wordt. Nog erger dan ik al ben. En dat zegt wat. :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben er best trots op dat ik begon te schrijven in mijn boekje op 1 januari. Ik hoop dat ik dit volhoud.


    The sun will rise and we will try again.

    Waarom ben ik zo?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    taeh schreef:
    (...)

    hMm ja dat is wel waar maar wIE START HET DAN OP


    Looking at you Qrew


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Pfffff ik wil niet uit bed 😭


    Smile. You're beautiful. <3

    Eerste paniekaanval van dit jaar ook weer gehad 😬


    26 - 02 - '16

    I'm an asshole tralalala.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb het weer verpest hoor. Go me. :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    God, I'm a slut.


    kindness is never a burden.

    Positiviteit, Laura.

    Ik wil sims 3 wereldavonturen
    Maar ik heb geen geld


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Mam, soms ben je echt niet te begrijpen. Ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt, maar ik kan hier NIETS aan doen. En nee, ik ga niet extra GB's kopen, omdat jij shit van mij moet hebben. Dat is echt meten met twee maten. Denk je dat ik hier niet horendol van wordt? Ik wil verdomme ook gewoon skypen met mijn vriend. Maar sinds ze hier drie jaar achter lopen, gaat dat gewoon niet anders. HEB. VERDOMME. EENS. GEDULD.
    Dat moet ik ook altijd met jou hebben.


    Deep inside, I've never felt alive

    leer. studeer. komaan.


    Mhm?

    Hoe kan het dat ik me maandenlang heel sterk voel, en dat alles dan toch weer als een kaartenhuis instort? :W


    Caution first, always.

    Kom ik thuis en denk ik leuke post te hebben, ligt er een dikke rekening van de tandarts van eind vorig jaar. Woohoo. Happy New Year! (no_chears)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 15:52 ]


    26 - 02 - '16