• We zijn nog maar twee dagen van 2018 verwijderd en dat betekent: EEN HEEL JAAR VOL NIEUWE CONCERTEN!

    Dus, naar welke concerten ga jij in 2018? Naar welke concerten ben je in de afgelopen jaren geweest en welke artiest zou jij heel erg graag nog eens live willen zien?

    Dit is mijn concertagenda van volgend jaar en ik ben zo freaking EXCITED:

    19 februari || Imagine Dragons || Ziggo Dome
    15 maart || The Script || Ziggo Dome
    4 april || Fall Out Boy || AFAS Live
    28 juni || Ed Sheeran || Amsterdam ArenA
    4 oktober || Kodaline || Tivoli Vredenburg
    2 december || Tom Walker || Melkweg
    13 februari || Dodie || Melkweg Max
    10 maart || Bastille || Ziggo Dome
    12 maart || Twenty One Pilots || Ziggo Dome
    18 maart || Panic! At The Disco || AFAS live
    1 april || Bear's Den || De Oosterpoort


    En ik zou zo ontzettend graag eens naar Panic! At The Disco willen, maar Dallon Weekes heeft de band verlaten. Laten we allemaal eventjes gaan huilen. edit: GUYS IK GA PANIC LIVE ZIEN AAAAAAAAAHHHHH

    DUS VERTEL ME JULLIE PLANNEN!


    Ik kan jullie verzekeren dat ik erg heb genoten tijdens het zoeken naar deze afbeelding. *wenkbrauwwiebel*

    [ bericht aangepast op 8 feb 2019 - 15:55 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Kodaline gisteren was heeeeeel erg vet!!! Helaas moest ik wel eerder weg om mijn trein naar Groningen nog te halen, dus dat is wel huilen.

    Vanochtend heb ik ook twee tickets voor Bastille op 10 maart kunnen bemachtigen aaaaaaaahhhhhh!!!!!!!! Helaas heb ik nog geen persoon gevonden voor het tweede ticket, maar dat zien we dan wel weer.

    Oh, shit. Ik zie nu ook pas mijn concertplanning. It's gonna kill me. 10 maart Bastille, 12 maart Twenty One Pilots, 18 maar Panic! At The Disco. Oh mijn hemel.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Bladerdak schreef:
    Kodaline gisteren was heeeeeel erg vet!!! Helaas moest ik wel eerder weg om mijn trein naar Groningen nog te halen, dus dat is wel huilen.

    Vanochtend heb ik ook twee tickets voor Bastille op 10 maart kunnen bemachtigen aaaaaaaahhhhhh!!!!!!!! Helaas heb ik nog geen persoon gevonden voor het tweede ticket, maar dat zien we dan wel weer.

    Oh, shit. Ik zie nu ook pas mijn concertplanning. It's gonna kill me. 10 maart Bastille, 12 maart Twenty One Pilots, 18 maar Panic! At The Disco. Oh mijn hemel.


    HEY ANNA HEY.
    😏😏😏😏😏😏😏


    What’s tasty in Busan?

    Ik ga 16 mei naar Anne-Marie! Ik heb haar gezien als voorprogramma bij Ed Sheeran, en vond haar toen écht vet goed. Dus nu ga ik haar nog een keer zien :D


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Mijn planning is momenteel;
    • 5 November - 5 Seconds of Summer
    • 4 December - Hozier
    • 14 Januari - Snow Patrol
    • 12 Maart - Twenty One Pilots
    • 10 Juni - Maroon 5


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Maim schreef:
    Ik ga 16 mei naar Anne-Marie! Ik heb haar gezien als voorprogramma bij Ed Sheeran, en vond haar toen écht vet goed. Dus nu ga ik haar nog een keer zien :D


    Ze zingt live ook echt enorm goed, dus good choice! Ik ga op 15 mei in Antwerpen.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Maandag naar 5sos (yeah)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Volgend jaar Rammstein! *O*
    Ik ga met mijn ouders en mijn broer haha.

    TaeTae schreef:
    Volgend jaar Rammstein! *O*
    Ik ga met mijn ouders en mijn broer haha.

    Als ik tickets kan scoren, ga ik ook daarheen. ^ (:

    En ik ga sowieso 11 juni naar Metallica toe!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Deze meid gaat naar één van d'r favoriete bands in de AFAS Live op 17 juni 2019. Take That it is.
    Heel toevallig precies een week na Maroon 5.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Maim schreef:
    Ik ga 16 mei naar Anne-Marie! Ik heb haar gezien als voorprogramma bij Ed Sheeran, en vond haar toen écht vet goed. Dus nu ga ik haar nog een keer zien :D


    Ik ook!!! Heb haar vorige concert ook bezocht en ik vind haar super goed live!! ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Woohoo Rammstein is een feit *O*

    Ik ga 10 december naar One Ok Rock ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JAA! ik ga naar Hayley Kiyoko in februari!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Aan de ene kant wil ik heel graag met m'n moeder naar Michael Bublé in de Ziggo Dome gaan volgend jaar, maar aan de andere kant zijn die kaartjes minimaal 80 euro. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Volgende week naar Doe Maar, can't wait ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.