• We zijn nog maar twee dagen van 2018 verwijderd en dat betekent: EEN HEEL JAAR VOL NIEUWE CONCERTEN!

    Dus, naar welke concerten ga jij in 2018? Naar welke concerten ben je in de afgelopen jaren geweest en welke artiest zou jij heel erg graag nog eens live willen zien?

    Dit is mijn concertagenda van volgend jaar en ik ben zo freaking EXCITED:

    19 februari || Imagine Dragons || Ziggo Dome
    15 maart || The Script || Ziggo Dome
    4 april || Fall Out Boy || AFAS Live
    28 juni || Ed Sheeran || Amsterdam ArenA
    4 oktober || Kodaline || Tivoli Vredenburg
    2 december || Tom Walker || Melkweg
    13 februari || Dodie || Melkweg Max
    10 maart || Bastille || Ziggo Dome
    12 maart || Twenty One Pilots || Ziggo Dome
    18 maart || Panic! At The Disco || AFAS live
    1 april || Bear's Den || De Oosterpoort


    En ik zou zo ontzettend graag eens naar Panic! At The Disco willen, maar Dallon Weekes heeft de band verlaten. Laten we allemaal eventjes gaan huilen. edit: GUYS IK GA PANIC LIVE ZIEN AAAAAAAAAHHHHH

    DUS VERTEL ME JULLIE PLANNEN!


    Ik kan jullie verzekeren dat ik erg heb genoten tijdens het zoeken naar deze afbeelding. *wenkbrauwwiebel*

    [ bericht aangepast op 8 feb 2019 - 15:55 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik heb kaartjes voor Yungblud kunnen kopen en ik ben zó blijjjj *O* *O* *O*

    [ bericht aangepast op 31 aug 2018 - 13:19 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    AriChibi schreef:
    Omg, ik ga ook naar Panic, haha. 12 jarige ik is shook. Ik ga ook samen met een vriendin van de middelbare, basically degene waarmee ik dagenlang FOB en PATD op de schoolgang heb zitten luisteren :').

    (...)

    Er is ook een presale! Als je niet op de mailing list staat, kan ik wel de link en de code doorsturen zodat je alvast kaartjes kunt kopen? (Als je wilt dan)



    Beetje jammer dat ik dit niet eerder heb gelezen (huil), maar ondanks dat toch nog bedankt voor je aanbod!


    We were the forever that didn't last

    Eostre schreef:
    (...)


    Beetje jammer dat ik dit niet eerder heb gelezen (huil), maar ondanks dat toch nog bedankt voor je aanbod!


    (huil)

    Nou ja, gelukkig is het Brendon! Die komt sowieso wel terug op welke manier dan ook :Y)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik heb Brendon al gezien in de Melkweg in A'dam en nu ik al jullie verhalen lees denk ik weer unf ik wil hem nog een keer zien.
    Momenteel heb ik alleen BTS op 13 oktober op de planning staan en ik ben echt beyond excited want nog maar iets meer dan een maand jongens een maand.


    What’s tasty in Busan?

    Ik ga in November naar Racoon *O*


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik en mijn beste vriendin hebben net Golden Circle tickets gekocht voor Maluma, op 22 september. Yaaaaaaaay! C:


    El Diablo.

    Baechu schreef:
    Ik heb Brendon al gezien in de Melkweg in A'dam en nu ik al jullie verhalen lees denk ik weer unf ik wil hem nog een keer zien.
    Momenteel heb ik alleen BTS op 13 oktober op de planning staan en ik ben echt beyond excited want nog maar iets meer dan een maand jongens een maand.
    *O* *O*

    Hoe heb jij kaarten voor P!ATD kunnen fixen, Anna?
    Ik was op vakantie op het moment dat de voorverkoop van start ging afgelopen dinsdag.
    Vrijdagochtend 10 uur probeerde ik kaarten te regelen, maar het lukte gewoon niet.

    Ik ga wel met m'n moeder naar Maroon 5 in de Ziggo Dome op maandag 10 juni 2019 btw. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    HiIson schreef:
    Hoe heb jij kaarten voor P!ATD kunnen fixen, Anna?
    Ik was op vakantie op het moment dat de voorverkoop van start ging afgelopen dinsdag.
    Vrijdagochtend 10 uur probeerde ik kaarten te regelen, maar het lukte gewoon niet.

    Ik ga wel met m'n moeder naar Maroon 5 in de Ziggo Dome op maandag 10 juni 2019 btw. ^^


    Ik was ook op vakantie toen, maar gewoon de voorverkoop ^^

    Oeh, dat is ook tof!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wat voor soort tas nemen jullie altijd mee naar een concert?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    JAMESVALDEZ schreef:
    Wat voor soort tas nemen jullie altijd mee naar een concert?


    Het liefst geen tas, zo min mogelijk spul. Je ticket en mobiel met ID-kaart en pinpas in je hoesje en go go go!
    Anders een knus heuptasje haha.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2018 - 20:29 ]


    What’s tasty in Busan?

    JAMESVALDEZ schreef:
    Wat voor soort tas nemen jullie altijd mee naar een concert?


    Ik neem altijd mijn totebag mee. Mag mee naar binnen, want het is om en nabij een A4'tje. Je kunt nog best wat meenemen en ik vind het erg praktisch. Tassencontrole gaat ook makkelijk met zo'n canvas tas haha.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Als ik zitplekken heb, neem ik een tasje mee die net een stuk kleiner is dan een a4 en hij is vrij plat, dus das wel chill. Maar straks met BTS... staplekken... nope. Ik zorg wel dat ik mijn shit ergens achter een rits kan gooien want anders sta je de hele tijd te hannesen met je tas. :'D

    TaeTae schreef:
    Als ik zitplekken heb, neem ik een tasje mee die net een stuk kleiner is dan een a4 en hij is vrij plat, dus das wel chill. Maar straks met BTS... staplekken... nope. Ik zorg wel dat ik mijn shit ergens achter een rits kan gooien want anders sta je de hele tijd te hannesen met je tas. :'D


    Met staplaatsen gooi ik mijn shit altijd in een kluisje. Vooral als het wat kouder is, want dan kan mijn jas etc. er ook in ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Reznikov schreef:
    (...)

    Met staplaatsen gooi ik mijn shit altijd in een kluisje. Vooral als het wat kouder is, want dan kan mijn jas etc. er ook in ^^
    Dat is ook slim inderdaad! Ik heb alleen nooit echt zoveel geduld met al die drukte. Ben echt bang dat het een eeuw duurt voordat je een kluisje hebt of wanneer je juist weg wil.