• We zijn nog maar twee dagen van 2018 verwijderd en dat betekent: EEN HEEL JAAR VOL NIEUWE CONCERTEN!

    Dus, naar welke concerten ga jij in 2018? Naar welke concerten ben je in de afgelopen jaren geweest en welke artiest zou jij heel erg graag nog eens live willen zien?

    Dit is mijn concertagenda van volgend jaar en ik ben zo freaking EXCITED:

    19 februari || Imagine Dragons || Ziggo Dome
    15 maart || The Script || Ziggo Dome
    4 april || Fall Out Boy || AFAS Live
    28 juni || Ed Sheeran || Amsterdam ArenA
    4 oktober || Kodaline || Tivoli Vredenburg
    2 december || Tom Walker || Melkweg
    13 februari || Dodie || Melkweg Max
    10 maart || Bastille || Ziggo Dome
    12 maart || Twenty One Pilots || Ziggo Dome
    18 maart || Panic! At The Disco || AFAS live
    1 april || Bear's Den || De Oosterpoort


    En ik zou zo ontzettend graag eens naar Panic! At The Disco willen, maar Dallon Weekes heeft de band verlaten. Laten we allemaal eventjes gaan huilen. edit: GUYS IK GA PANIC LIVE ZIEN AAAAAAAAAHHHHH

    DUS VERTEL ME JULLIE PLANNEN!


    Ik kan jullie verzekeren dat ik erg heb genoten tijdens het zoeken naar deze afbeelding. *wenkbrauwwiebel*

    [ bericht aangepast op 8 feb 2019 - 15:55 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    TaeTae schreef:
    20 Juni naar Monsta x *O*

    Leuk, mijn zus heeft ook een kaartje kunnen krijgen !


    Seasons will change, but I shall remain

    Voor de liefhebbers. Ik hou een insta bij met al mijn concerten. (Livingtheconcertlife)
    Ja, ja, stiekeme promotie.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aventia schreef:
    (...)
    Leuk, mijn zus heeft ook een kaartje kunnen krijgen !
    Nice!

    AdoreDelano schreef:
    Voor de liefhebbers. Ik hou een insta bij met al mijn concerten. (Livingtheconcertlife)
    Ja, ja, stiekeme promotie.

    Zal je volgen!


    ars moriendi

    Oh my gahhhd, ik heb vandaag nog tickets kunnen bemachtigen voor Demi Lovato maandag (Antwerpen)! I’m so exciteddddd!

    [ bericht aangepast op 23 mei 2018 - 22:05 ]


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    AH, super tof! Heel veel plezier!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik wil heel graag naar demi in Amsterdam maar ff geen geld doei

    Ik ben onlangs wel naar chef'special en Tonight Alive geweest in tivoli en de melkweg ff 2 dagen achter elkaar hehe


    Spinning around, I'm weightless.

    Even een updateje: Ik ga 15 Juli naar een optreden van een van mijn favoriete drag queens, namelijk Aja in 3x Nyx, Amsterdam. En ik heb M&G! en hopelijk komt Palaye Royale ook naar Nederland, sinds ze komende week hun EU & UK datums bekend maken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb kaartjes gekocht voor Kodaline and I’m beyond excited.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ashryver schreef:
    Ik wil heel graag naar demi in Amsterdam maar ff geen geld doei

    Ik ben onlangs wel naar chef'special en Tonight Alive geweest in tivoli en de melkweg ff 2 dagen achter elkaar hehe


    Ik was ook naar Tonight Alive geweest!
    Ergens in maart vgm🤔


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik heb kaartjes voor Palaye Royale! Dus ik heb nu tickets voor Aja, Halsey, Palaye Royale en hopelijk straks ook Crown The Empire!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Demi Lovato was echt a-ma-zing! Aan de mensen die naar haar concert in Amsterdam gaan: be ready ‘cause she will blow your mind!


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Ik ga in november naar Doe Maar en in februari 2019 naar Di-Rect.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Cortes schreef:
    Ik heb kaartjes voor Palaye Royale! Dus ik heb nu tickets voor Aja, Halsey, Palaye Royale en hopelijk straks ook Crown The Empire!

    Ik ga waarschijnlijk ook naar Aja! jeah. Ik ga sowieso naar Alaska met M&G.

    -En omg, ik was van de week naar Todrick Hall. deze gast is zo perfect. Hij verdient echt heel de fucking wereld!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ga naar Imagine Dragons en ik wil nog graag kaarten voor Day6 kopen, maar die zijn nog niet in verkoop + de datums en steden zijn nog niet 100% officieel bekendgemaakt

    En ik wou naar BTS maar door een storing waren de kaarten al uitverkocht voordat ik ze kop kopen, rip


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh