• We zijn nog maar twee dagen van 2018 verwijderd en dat betekent: EEN HEEL JAAR VOL NIEUWE CONCERTEN!

    Dus, naar welke concerten ga jij in 2018? Naar welke concerten ben je in de afgelopen jaren geweest en welke artiest zou jij heel erg graag nog eens live willen zien?

    Dit is mijn concertagenda van volgend jaar en ik ben zo freaking EXCITED:

    19 februari || Imagine Dragons || Ziggo Dome
    15 maart || The Script || Ziggo Dome
    4 april || Fall Out Boy || AFAS Live
    28 juni || Ed Sheeran || Amsterdam ArenA
    4 oktober || Kodaline || Tivoli Vredenburg
    2 december || Tom Walker || Melkweg
    13 februari || Dodie || Melkweg Max
    10 maart || Bastille || Ziggo Dome
    12 maart || Twenty One Pilots || Ziggo Dome
    18 maart || Panic! At The Disco || AFAS live
    1 april || Bear's Den || De Oosterpoort


    En ik zou zo ontzettend graag eens naar Panic! At The Disco willen, maar Dallon Weekes heeft de band verlaten. Laten we allemaal eventjes gaan huilen. edit: GUYS IK GA PANIC LIVE ZIEN AAAAAAAAAHHHHH

    DUS VERTEL ME JULLIE PLANNEN!


    Ik kan jullie verzekeren dat ik erg heb genoten tijdens het zoeken naar deze afbeelding. *wenkbrauwwiebel*

    [ bericht aangepast op 8 feb 2019 - 15:55 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    En dragen jullie ook gehoorbescherming? 🤔


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    JAMESVALDEZ schreef:
    En dragen jullie ook gehoorbescherming? 🤔
    Ja! Niet alleen om de oren te beschermen, maar ook omdat de muziek dan vaak nog beter klinkt. Anders is de bass soms echt te hard en hoor je de hoge tonen niet eens (zo ondervind ik dat tenminste). Heb deze onlangs gehaald en getest bij een concert, vond ze wel chill.

    TaeTae schreef:
    (...) Ja! Niet alleen om de oren te beschermen, maar ook omdat de muziek dan vaak nog beter klinkt. Anders is de bass soms echt te hard en hoor je de hoge tonen niet eens (zo ondervind ik dat tenminste). Heb deze onlangs gehaald en getest bij een concert, vond ze wel chill.

    Die heb ik ook, maar ik ben eigenlijk opzoek naar anderen, omdat deze ten eerste niet zo chill in mijn oren zitten en ik ook het concert niet goed meekrijg ofzo. Met die oordopjes heb ik het gevoel alsof ik in een bubbel zit, terwijl ik zonder oordopjes echt aanwezig ben.
    Ik moet nog iets vinden waarbij ik niets mis en 100% de ervaring meekrijg, maar wel mijn oren beschermt, want boy dat is belangrijk.

    Als iemand nog tips heeft... Let me know!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ben nog nooit naar een concert geweest vandaar die vragen lol.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    TaeTae schreef:
    (...) Ja! Niet alleen om de oren te beschermen, maar ook omdat de muziek dan vaak nog beter klinkt. Anders is de bass soms echt te hard en hoor je de hoge tonen niet eens (zo ondervind ik dat tenminste). Heb deze onlangs gehaald en getest bij een concert, vond ze wel chill.

    Ik heb de 30 euro variant van die. Werken heel erg goed en de muziek klinkt ook gewoon nog mooi (wel en ding bij beiden: je moet ze goed in de oren stoppen, als ze verkeerd zitten klinken ze niet goed.) Ik heb beide varianten getest bij meerdere metal concerten en bij allemaal had ik geen piep in oren!


    Seasons will change, but I shall remain

    JAMESVALDEZ schreef:
    Ik ben nog nooit naar een concert geweest vandaar die vragen lol.


    Ik vind het ook geen gekke vragen, hoor haha. Had ik voor mijn eerste concert ook. Hoop dat we je een beetje kunnen helpen met onze antwoorden (:


    look at the stars, look how they shine for you;

    JAMESVALDEZ schreef:
    Wat voor soort tas nemen jullie altijd mee naar een concert?


    Als er geen vaste plaatsen zijn en ik in een ellenlange wachtrij moet vechten om naar binnen te komen, neem ik een tote bag mee voor snacks, wegwerpponchos en zo. Daarin stop ik ook zo'n klein mogelijk schouder- of heuptasje waar m'n portemonnee, telefoon, powerbank idk in passen. Zodra de deuren opengaan en ik de snacks heb verorberd, kieper ik al het wegwerpbare in de containers en prop ik de tote bag in het kleine tasje en klaar is kees.

    Dat werkt prima voor mij, stel dat je ook van plan was om eten/drinken voor in de rij mee te nemen :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Oh wow, ik was al vergeten dat ik idd best oorbescherming kan dragen als ik naar een concert ga. Bedankt voor de tips in dit topic! :p


    A to the Z

    Ik denk dat ik ga kijken voor een heuptasje. Martin Garrix duurt namelijk de hele nacht 😇


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gister heb ik eindelijk Halsey live gezien en ohmygod ik ben opnieuw verliefd geworden op haar. Haar energie op stage was SO amazing en ik heb er echt van genoten.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zondag the Amity Affliction <3

    [ bericht aangepast op 26 sep 2018 - 20:09 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Yay! Ik ga ook naar Dodie Clark whoe!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Precies vandaag over twee weken is het bts concert aan de gang omgggg

    Vandaag is het 4 oktober AKA dierendag Kodaline! Is er nog iemand die gaat vanavond?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Iemand die toevallig 3 november naar Niels Geusenbroek sings Coldplay in Tivoli gaat?
    Ik heb heel enthousiast een kaartje gekocht en toen kwam ik erachter dat ik eigenlijk liever niet alleen ga :( oeps.
    Maar wil m'n kaartje niet verkopen want ik wil heel graag


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly