• We zijn nog maar twee dagen van 2018 verwijderd en dat betekent: EEN HEEL JAAR VOL NIEUWE CONCERTEN!

    Dus, naar welke concerten ga jij in 2018? Naar welke concerten ben je in de afgelopen jaren geweest en welke artiest zou jij heel erg graag nog eens live willen zien?

    Dit is mijn concertagenda van volgend jaar en ik ben zo freaking EXCITED:

    19 februari || Imagine Dragons || Ziggo Dome
    15 maart || The Script || Ziggo Dome
    4 april || Fall Out Boy || AFAS Live
    28 juni || Ed Sheeran || Amsterdam ArenA
    4 oktober || Kodaline || Tivoli Vredenburg
    2 december || Tom Walker || Melkweg
    13 februari || Dodie || Melkweg Max
    10 maart || Bastille || Ziggo Dome
    12 maart || Twenty One Pilots || Ziggo Dome
    18 maart || Panic! At The Disco || AFAS live
    1 april || Bear's Den || De Oosterpoort


    En ik zou zo ontzettend graag eens naar Panic! At The Disco willen, maar Dallon Weekes heeft de band verlaten. Laten we allemaal eventjes gaan huilen. edit: GUYS IK GA PANIC LIVE ZIEN AAAAAAAAAHHHHH

    DUS VERTEL ME JULLIE PLANNEN!


    Ik kan jullie verzekeren dat ik erg heb genoten tijdens het zoeken naar deze afbeelding. *wenkbrauwwiebel*

    [ bericht aangepast op 8 feb 2019 - 15:55 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    OMFG, het concert van 5sos vandaag was echt on point. 'S ochtends vroeg voor de file naar België. Tering lang wachten, nummer 60 in lijn. Uiteindelijk wel front row. Ze speelde maar een klein uurtje en dat is aardig weinig voor wat we er voor hebben moeten wachten, maar het was echt geweldig. Ondertussen heb ik wel een blaasontsteking en heeft een vriendin letterlijk mijn hand gekneusd voor een plectrum van Luke, die ik had gevangen. Mensen veranderen echt in monsters voor die shit. Mijn hand werd nog in de lucht naar achter gevouwen, waardoor ik dat ding los liet en letterlijk naar beneden werd getrokken, omdat hij viel. Eenmaal op de grond vond zij hem meteen en liet ze mij gewoon liggen. Letterlijk. Wtf.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2018 - 10:20 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    OMFG, het concert van 5sos vandaag was echt on point. 'S ochtends vroeg voor de file naar België. Tering lang wachten, nummer 60 in lijn. Uiteindelijk wel front row. Ze speelde maar een klein uurtje en dat is aardig weinig voor wat we er voor hebben moeten wachten, maar het was echt geweldig. Ondertussen heb ik wel een blaasontsteking en heeft een vriendin letterlijk mijn hand gekneusd voor een plectrum van Luke, die ik had gevangen. Mensen veranderen echt in monsters voor die shit. Mijn hand werd nog in de lucht naar achter gevouwen, waardoor ik dat ding los liet en letterlijk naar beneden werd getrokken, omdat hij viel. Eenmaal op de grond vond zij hem meteen en liet ze mij gewoon liggen. Letterlijk. Wtf.


    Wow cool!
    Maar een uurtje? Dat is wel heel kort. Heb je de plectrum wel terug gekregen uiteindelijk haha?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    :W :W :W

    Een rapper waar ik al heeeel lang naar luister komt naar Amsterdam twee dagen naar mijn verjaardag en ik wil zo graag erheen, maar ik ken serieus niemand die het ook leuke muziek vindt dus ik twijfel. Ik durf namelijk kinda niet alleen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Darhk schreef:
    :W :W :W

    Een rapper waar ik al heeeel lang naar luister komt naar Amsterdam twee dagen naar mijn verjaardag en ik wil zo graag erheen, maar ik ken serieus niemand die het ook leuke muziek vindt dus ik twijfel. Ik durf namelijk kinda niet alleen.


    Welke rapper? ^^ Misschien kun je via Q een date vinden?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Sterrennacht schreef:
    (...)

    Welke rapper? ^^ Misschien kun je via Q een date vinden?

    I highly doubt it tbh, maar het is Scarlxrd (bat)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    AeIin schreef:
    (...)

    Wow cool!
    Maar een uurtje? Dat is wel heel kort. Heb je de plectrum wel terug gekregen uiteindelijk haha?

    nop... en het gaat me niet eens zo zeer om die plectrum. Ik bedoel, ik heb ze al eens ontmoed. heb alle handtekkeningen en het waterflesje van Michael. Dus als ze aardig gevraagd had, had ik hem haar waarschijnlijk nog gegeven ook. Maar ik vindt het echt ziek kut hoe iemand waarmee je bevriend bent, je zo behandeld en in een beest veranderd, op het moment dat er een plectrum je kant op komt. Flikker op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Editors was fucking insane! Stond bijna helemaal vooraan met mijn broertje. Wat een rasperformers EN WAT EEN STEM.


    ars moriendi

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    nop... en het gaat me niet eens zo zeer om die plectrum. Ik bedoel, ik heb ze al eens ontmoed. heb alle handtekkeningen en het waterflesje van Michael. Dus als ze aardig gevraagd had, had ik hem haar waarschijnlijk nog gegeven ook. Maar ik vindt het echt ziek kut hoe iemand waarmee je bevriend bent, je zo behandeld en in een beest veranderd, op het moment dat er een plectrum je kant op komt. Flikker op.

    Wtf is haar probleem? Jezus, wat treurig. En ja, een uurtje is wel echt kort. Wel goed dat je het iig naar je zin hebt gehad! (krul)


    ars moriendi

    Een vriendin van me verkoopt haar ticket voor Fall Out Boy morgen. Is er hier iemand die interesse heeft?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Sterrennacht schreef:
    Een vriendin van me verkoopt haar ticket voor Fall Out Boy morgen. Is er hier iemand die interesse heeft?

    hoe duur?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    hoe duur?

    Omg, mocht je gaan kunnen we elkaar daar misschien ontmoeten :'D


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Omg, mocht je gaan kunnen we elkaar daar misschien ontmoeten :'D

    ja, zit echt een beetje te twijfelen. een virendin wil dat ik meega, maar vorige keer vondt ik niet eens echt leuk. Maar opzich wil ik wel, maar goedkoopste op ticketswap is 28 euro en al mijn geld zit in mijn hond. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    ja, zit echt een beetje te twijfelen. een virendin wil dat ik meega, maar vorige keer vondt ik niet eens echt leuk. Maar opzich wil ik wel, maar goedkoopste op ticketswap is 28 euro en al mijn geld zit in mijn hond. ;x

    Vond je Fall Out Boy zelf niet leuk? Of je laatste concert in AFAS?

    En je hond is een engeltje.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Vond je Fall Out Boy zelf niet leuk? Of je laatste concert in AFAS?

    En je hond is een engeltje.

    Fob zelf. Al die kinderen waren kut en ze stonden als zombies op het podium. We hebben alle reviews gehaald, omdat we probeerde te moshen, maar er daardoor meisjes gingen huilen. ;x Had een beetje het gevoel of ik bij one direction stond.

    And I Know! is echt kindje <3

    [ bericht aangepast op 3 april 2018 - 16:12 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Fob zelf. Al die kinderen waren kut en ze stonden als zombies op het podium. We hebben alle reviews gehaald, omdat we probeerde te moshen, maar er daardoor meisjes gingen huilen. ;x Had een beetje het gevoel of ik bij one direction stond.

    And I Know! is echt kindje <3

    Nohh, echt? D: Shit hey, ik dacht dat het een soort nostalgiebom zou worden voor mensen van onze leeftijd. Fuck.


    ars moriendi