• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oké, yay. In mijn zoektocht naar inspiratie (hey, dat is ook nog eens een ander idee voor SOTY) ben ik op een random plot generator gestuit, en hoewel die zo'n beetje de raarste en meest onsamenhangende plot ooit heeft gegenereerd, heeft het me wel een totaal ander idee gegeven. In elk geval, ik kan nu eindelijk beginnen mijn verhaal en alles uit te werken. Joepie.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik wil gewoon weten of mijn idee binnen code rood of niet valt. Ik ben er excited over, maar kan er moeilijk al aan werken als ik nog niet weet of het bij het thema past. (: ik heb het al in een pb gevraagd, dus ik wacht geduldig af (en ik vind het niet meer dan logisch dat ik er op moet wachten, daar niet van). Maar ondertussen blijft mijn hoofd over de verhaallijn nadenken, niet erg handig.
    Gelukkig heb ik wel een back-up plan, maar dit idee is iets origineler in mijn gekozen fandom. (de 24601e reincarnation fanfic is niet erg origineel tenslotte)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 13:20 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Scipio schreef:
    Oké, yay. In mijn zoektocht naar inspiratie (hey, dat is ook nog eens een ander idee voor SOTY) ben ik op een random plot generator gestuit, en hoewel die zo'n beetje de raarste en meest onsamenhangende plot ooit heeft gegenereerd, heeft het me wel een totaal ander idee gegeven. In elk geval, ik kan nu eindelijk beginnen mijn verhaal en alles uit te werken. Joepie.


    Yay! Lang leven een extreem onsamenhangende plot hahaha


    Jolllly schreef:
    Ik wil gewoon weten of mijn idee binnen code rood of niet valt. Ik ben er excited over, maar kan er moeilijk al aan werken als ik nog niet weet of het bij het thema past. (: ik heb het al in een pb gevraagd, dus ik wacht geduldig af (en ik vind het niet meer dan logisch dat ik er op moet wachten, daar niet van). Maar ondertussen blijft mijn hoofd over de verhaallijn nadenken, niet erg handig.
    Gelukkig heb ik wel een back-up plan, maar dit idee is iets origineler in mijn gekozen fandom. (de 24601e reincarnation fanfic is niet erg origineel tenslotte)


    Oeh, hoop dat ze spoedig antwoord geven!


    At the end we're all cursed

    Ik zit al twee dagen te brainstormen, maar er komt niets uit. :'D
    Vet raar want meestal heb ik juist te veel ideeën. Misschien moet ik ook maar eens plaatjes gaan verzamelen en collage's maken. Who knows, misschien helpt dat.

    Ik heb mijn voorwoord en intro al online staan (:
    Super excited! Nu hopen dat de proloog wat beter tot stand gaat komen, want het is echt bagger :’)


    all because i liked a girl

    Cover is klaar, nu de flaptekst schrijven (fish)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Random plot bedenker, geweldig xD

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 14:47 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik haat flapteksten schrijven, ik zit al een halfuur naar een blanko document te staren :S


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Hoppakee, hij staat online. Nu nog tijd vinden om te schrijven.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb 1 idee waarvoor ik al drie plots heb en 3 verschillende eindes. Nee, dit is gezellig, van geen inspiratie naar teveel opties.

    En waarom staat dit bij offtopic eigenlijk zo vergeet ik steeds dat dit bestaat D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    Ik heb 1 idee waarvoor ik al drie plots heb en 3 verschillende eindes. Nee, dit is gezellig, van geen inspiratie naar teveel opties.

    En waarom staat dit bij offtopic eigenlijk zo vergeet ik steeds dat dit bestaat D:


    Je kan met die eindes gelukkig altijd kijken wat uiteindelijk het beste past/waar je personages het heen sturen. Ik heb ook meerdere mogelijkheden en zie vanzelf wel wat er gebeurd. Drie plots is iets... lastiger haha.

    Omdat we dan kunnen spammen en alles zonder regels te overtreden I guess


    At the end we're all cursed

    Ik ben eindelijk echt aan het plotten, hoera! *O*


    Caution first, always.

    Ik wil ook best vragen of het verplaatst mag worden naar een ander subforum maar ik weet niet of dat mag

    Ik heb nog altijd nul komma nul idee.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    Ik wil ook best vragen of het verplaatst mag worden naar een ander subforum maar ik weet niet of dat mag

    Ik heb nog altijd nul komma nul idee.


    Die plot generators zijn best geniaal. Er komt 99% onzin uit (echt lachen, ook al heb je allang een plot), maar misschien kan je er wat inspiratie opdoen?

    Teri is a killer fuelled by rejection, who murders children and dyes their toes yellow. DCI Bishopson, a teacher from New York, knows she has to stop her. It turns out that they were androids all along.


    Lol

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 17:02 ]


    At the end we're all cursed

    Roundhouse schreef:
    (...)

    Die plot generators zijn best geniaal. Er komt 99% onzin uit (echt lachen, ook al heb je allang een plot), maar misschien kan je er wat inspiratie opdoen?

    Teri is a killer fuelled by rejection, who murders children and dyes their toes yellow. DCI Bishopson, a teacher from New York, knows she has to stop her. It turns out that they were androids all along.


    Lol


    Micheal is a killer fuelled by hatred, who murders women and posts their tongues to their friends. Mr Kline, a gardener from Mexico, knows she has to stop him. It turns out the killer is actually a rabbit.


    Ook interessant. Het begon best creepy en spannend en toen kwam de plottwist.


    At the end we're all cursed