• THE GOLDEN KISSLIST
    CAROLL-WILDER COLLEGE

    ♔❤♕

    ''We are all in the same game; just different levels.
    Dealing with the same hell; just different devils.''



    ''I wanna do bad things, baby.''
    Al jaren lang hangt op het Caroll-Wilder College the Kisslist midden in de aula. Voor vele meiden is het een droom om op deze lijst te komen, een droom die ze dan ook nastreven door seks en plastische chirurgie. Voor slechts 10 meiden is het werkelijkheid, om op de lijst te komen moet je allereerst mooi zijn, alleen de mooie meiden maken kans op een plek op deze lijst. Daarna zal je de droom na moeten streven, een droom die gepaard gaat met een buitengewone hoeveelheid seks. Door deze lijst is de school in twee kanten opgesplitst, een kant die voor de lijst is en een kant die er tegen is. Er ontstaan ruzies en spanningen tussen de twee groepen. De ene wil de lijst vernietigen de andere wil hem niet kwijt. Behalve de oplopende ruzies zijn er ook meer en meer soa's op de school ontstaan. Welke groep zal er winnen? Voor de jongens die voor de lijst zijn is het doel om zoveel mogelijk seks te hebben met de meiden op de lijst. Voor de meiden om zo hoog mogelijk op de lijst te komen. Op iedere dinsdag na school gaan de jongens van de lijst bij elkaar zitten en de lijst bespreken, zij bepalen dan wie er hoger op de lijst moeten, wie erbij moeten komen en wie er afgegooid moeten worden.

    Wij spelen de leerlingen die op het welbekende Caroll-Wilder College zitten. Midden in het Carrol-Wilder hangt een lijst, the Kisslist. Het is lijst waar meiden op kunnen staan, hiervoor moet je allereerst een echte beauty zijn. Vervolgens om hoger op de lijst te komen moet je er daadwerkelijk iets voor gaan geven. Wil je hoger op de lijst zul je seks moeten hebben met jongens, jongens die jou hoger op die lijst kunnen plaatsen. Hoog op de lijst staan gaat dus gepaard met vele vrijpartijen. Hoe hoger je op de lijst komt te staan des te betere reputatie je krijgt op het Caroll-Wilder College. Maar gaat het alleen gepaard met een reputatie of ook met een vlaag arrogantie en egoïsme. Op het Caroll-Wilder College zijn twee partijen, een partij die voor the Kisslist is en eentje die er fel op tegen is. Wij spelen de jongens en meiden die er voor en tegen zijn. Welk drama zou zich vandaag weer afspelen?

    I still repeat the things you said to me in my head.


    R E G E L S
    Iedereen mag topics aanmaken, deel wel het linkje met iedereen.
    Geen minimum aantal woorden, schrijf wel een post waar iedereen iets mee kan!
    Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    Maak geen ruzie buiten de RPG, in de RPG is natuurlijk wel toegestaan.
    Als je vragen hebt je kan ze altijd bij Isa of Janette kwijt.
    Enjoy!


    ♔❤♕

    I am always tired, but never of you.

    ♔❤♕

    T O P I C S
    rollentopic
    [url=]speeltopic[/url]
    [url=]praattopic[/url]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 21:31 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Lieve mensen,
    Even een korte mededeling:
    Ik vertrek morgen voor een mini vakantie naar Rome, ik kan dan pas zaterdag weer reageren in het speeltopic !


    I was an angel living in the garden of evil

    Cami schreef:
    Lieve mensen,
    Even een korte mededeling:
    Ik vertrek morgen voor een mini vakantie naar Rome, ik kan dan pas zaterdag weer reageren in het speeltopic !


    Veel plezier!

    Cami schreef:
    Lieve mensen,
    Even een korte mededeling:
    Ik vertrek morgen voor een mini vakantie naar Rome, ik kan dan pas zaterdag weer reageren in het speeltopic !


    Oeh leuk! Veel plezier (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Cami schreef:
    Lieve mensen,
    Even een korte mededeling:
    Ik vertrek morgen voor een mini vakantie naar Rome, ik kan dan pas zaterdag weer reageren in het speeltopic !


    Leuk! Heel veel plezier!


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Thanks! Komt goed (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Cami schreef:
    Lieve mensen,
    Even een korte mededeling:
    Ik vertrek morgen voor een mini vakantie naar Rome, ik kan dan pas zaterdag weer reageren in het speeltopic !


    Have fun en neem een souvenir mee! (A)


    Do I look like Mother Teresa?

    Is het goed als we straks een keertje een skip gaan maken? ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    ^ wat mij betreft prima (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    PhiIophobia schreef:
    Is het goed als we straks een keertje een skip gaan maken? ^^


    Zou wat mij betreft wel kunnen, maar ik zou er nog wel even mee wachten tot alle gesprekken een beetje op het einde lopen


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    undentified schreef:
    (...)

    Zou wat mij betreft wel kunnen, maar ik zou er nog wel even mee wachten tot alle gesprekken een beetje op het einde lopen


    +1

    Dan zorg ik er gewoon voor dat ik het gesprek tussen Joy en Blaze langzaam eindig ipv dat ik ze weer ergens anders heen stuur om iets anders te doen.

    Weet je dan heel toevallig al waar je de sprong naartoe wilt maken?

    Misschien dat we dan straks kunnen skippen tot na schooltijd of tot een pauze oid?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    BesidesYou schreef:
    (...)

    +1

    Dan zorg ik er gewoon voor dat ik het gesprek tussen Joy en Blaze langzaam eindig ipv dat ik ze weer ergens anders heen stuur om iets anders te doen.

    Weet je dan heel toevallig al waar je de sprong naartoe wilt maken?


    Jaa helaas voor hun zullen ze afscheid moeten nemen van elkaar 💔


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Ik persoonlijk vind een skip nu nogal snel, maar als de rest het zo graag wil :'D


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    Ik persoonlijk vind een skip nu nogal snel, maar als de rest het zo graag wil :'D


    Dit was ook mijn eerste gedachte inderdaad, maar ik wilde niet weer met commentaar komen, wat ik voor mijn gevoel al best veel doe, haha. Maar zoals je zegt, als de rest het graag wilt dan ben ik niet de persoon om te zeggen dat het niet mag

    Maluma schreef:
    Ik persoonlijk vind een skip nu nogal snel, maar als de rest het zo graag wil :'D


    Dat is misschien ook wel zo ja.. 🤔

    Edit: ik ben zo vrij geweest een nieuw praattopic te openen aangezien deze gesloten is, hopelijk is dat oke..

    Praattopic 2

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 14:23 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.