• THE GOLDEN KISSLIST
    CAROLL-WILDER COLLEGE

    ♔❤♕

    ''We are all in the same game; just different levels.
    Dealing with the same hell; just different devils.''



    ''I wanna do bad things, baby.''
    Al jaren lang hangt op het Caroll-Wilder College the Kisslist midden in de aula. Voor vele meiden is het een droom om op deze lijst te komen, een droom die ze dan ook nastreven door seks en plastische chirurgie. Voor slechts 10 meiden is het werkelijkheid, om op de lijst te komen moet je allereerst mooi zijn, alleen de mooie meiden maken kans op een plek op deze lijst. Daarna zal je de droom na moeten streven, een droom die gepaard gaat met een buitengewone hoeveelheid seks. Door deze lijst is de school in twee kanten opgesplitst, een kant die voor de lijst is en een kant die er tegen is. Er ontstaan ruzies en spanningen tussen de twee groepen. De ene wil de lijst vernietigen de andere wil hem niet kwijt. Behalve de oplopende ruzies zijn er ook meer en meer soa's op de school ontstaan. Welke groep zal er winnen? Voor de jongens die voor de lijst zijn is het doel om zoveel mogelijk seks te hebben met de meiden op de lijst. Voor de meiden om zo hoog mogelijk op de lijst te komen. Op iedere dinsdag na school gaan de jongens van de lijst bij elkaar zitten en de lijst bespreken, zij bepalen dan wie er hoger op de lijst moeten, wie erbij moeten komen en wie er afgegooid moeten worden.

    Wij spelen de leerlingen die op het welbekende Caroll-Wilder College zitten. Midden in het Carrol-Wilder hangt een lijst, the Kisslist. Het is lijst waar meiden op kunnen staan, hiervoor moet je allereerst een echte beauty zijn. Vervolgens om hoger op de lijst te komen moet je er daadwerkelijk iets voor gaan geven. Wil je hoger op de lijst zul je seks moeten hebben met jongens, jongens die jou hoger op die lijst kunnen plaatsen. Hoog op de lijst staan gaat dus gepaard met vele vrijpartijen. Hoe hoger je op de lijst komt te staan des te betere reputatie je krijgt op het Caroll-Wilder College. Maar gaat het alleen gepaard met een reputatie of ook met een vlaag arrogantie en egoïsme. Op het Caroll-Wilder College zijn twee partijen, een partij die voor the Kisslist is en eentje die er fel op tegen is. Wij spelen de jongens en meiden die er voor en tegen zijn. Welk drama zou zich vandaag weer afspelen?

    I still repeat the things you said to me in my head.


    R E G E L S
    Iedereen mag topics aanmaken, deel wel het linkje met iedereen.
    Geen minimum aantal woorden, schrijf wel een post waar iedereen iets mee kan!
    Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    Maak geen ruzie buiten de RPG, in de RPG is natuurlijk wel toegestaan.
    Als je vragen hebt je kan ze altijd bij Isa of Janette kwijt.
    Enjoy!


    ♔❤♕

    I am always tired, but never of you.

    ♔❤♕

    T O P I C S
    rollentopic
    [url=]speeltopic[/url]
    [url=]praattopic[/url]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 21:31 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Maluma schreef:
    (...)

    Chris can help, tenzij de rest hem op andere gedachten weet te brengen :Y)


    Moet je wel eerst posten hihi, ik wacht heeeeeel (on)geduldig op je post, ben totaal niet nieuwsgierig.


    - thank you for existing -

    Maluma schreef:
    (...)

    Chris can help, tenzij de rest hem op andere gedachten weet te brengen :Y)


    Ik heb zo'n vermoeden dat het zeer geliefde Ginger&Joy duo hier hun uiterste best voor gaat doet, haha


    - thank you for existing -

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Owh, whow, whow, whow. Nu ga je echt te ver he! Niet spotten met ons Brabanders! xD

    Brabant! Zachte g for life!


    I was an angel living in the garden of evil

    lilangel schreef:
    (...)

    Agreed! 3 rollen vind ik sws al wel vrij veel, tenzij je ze heel goed weet te onderhouden ofcourse, maar het zou idd zonde zijn als ze niet in het speeltopic verschijnen..

    Sorry,
    Kvond mijn wachtwoord gisteren weer terug.
    Ik post als ik zo meteen terug ben van supermarkt,
    Zit nu namelijk heel handig op mijn tablet.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Hallo allemaal!

    Ik ben van plan een vrouwelijke anti-kisslist rol aan te maken. Is er iemand waar ik me direct bij aan kan sluiten? Vrienden?

    Liefs,

    Genre schreef:
    Hallo allemaal!

    Ik ben van plan een vrouwelijke anti-kisslist rol aan te maken. Is er iemand waar ik me direct bij aan kan sluiten? Vrienden?

    Liefs,


    Joy staat open voor vriendschappen met iedereen die niet over-the-top is, zowel voor als tegen de lijst. Dus als je wilt heb ik haar misschien?
    Alleen kan ze nu niet gelijk naar haar toelopen ofzo, omdat ze even bezet is door Chris en Blaze

    Genre schreef:
    Hallo allemaal!

    Ik ben van plan een vrouwelijke anti-kisslist rol aan te maken. Is er iemand waar ik me direct bij aan kan sluiten? Vrienden?

    Liefs,


    Ik hen Nathaniel eventueel, hij is erg fel tegen The Kisslist (,:


    chaos makes the muse

    Genre schreef:
    Hallo allemaal!

    Ik ben van plan een vrouwelijke anti-kisslist rol aan te maken. Is er iemand waar ik me direct bij aan kan sluiten? Vrienden?

    Liefs,


    Ik heb Rozelyn ook.. Ook anti Kisslist 👌🏻


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Genre schreef:
    Hallo allemaal!

    Ik ben van plan een vrouwelijke anti-kisslist rol aan te maken. Is er iemand waar ik me direct bij aan kan sluiten? Vrienden?

    Liefs,


    Ik heb Damon nog voor je, maar hij is wel voor de List


    Do I look like Mother Teresa?

    Genre schreef:
    Hallo allemaal!

    Ik ben van plan een vrouwelijke anti-kisslist rol aan te maken. Is er iemand waar ik me direct bij aan kan sluiten? Vrienden?

    Liefs,


    Ik heb Lola, ook tegen de list


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Genre schreef:
    Hallo allemaal!

    Ik ben van plan een vrouwelijke anti-kisslist rol aan te maken. Is er iemand waar ik me direct bij aan kan sluiten? Vrienden?

    Liefs,


    Ik heb Lucy, ze is tegen de lijst ^^

    Oké, top. Mijn rol staat in ieder geval online. Ik ga eens kijken bij wie ik me kan aansluiten (:

    Genre schreef:
    Oké, top. Mijn rol staat in ieder geval online. Ik ga eens kijken bij wie ik me kan aansluiten (:


    Elisabeth en Rozelyn kunnen in ieder geval klasgenootjes zijn, aangezien ze dezelfde opleiding volgen


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Sure. Lijkt me ook wel leuk als ze het redelijk goed met elkaar kunnen vinden o.i.d.
    Elisabeth is nou niet persé het stereotype meisje, I know. But give her a chance ;p....