• THE GOLDEN KISSLIST
    CAROLL-WILDER COLLEGE

    ♔❤♕

    ''We are all in the same game; just different levels.
    Dealing with the same hell; just different devils.''



    ''I wanna do bad things, baby.''
    Al jaren lang hangt op het Caroll-Wilder College the Kisslist midden in de aula. Voor vele meiden is het een droom om op deze lijst te komen, een droom die ze dan ook nastreven door seks en plastische chirurgie. Voor slechts 10 meiden is het werkelijkheid, om op de lijst te komen moet je allereerst mooi zijn, alleen de mooie meiden maken kans op een plek op deze lijst. Daarna zal je de droom na moeten streven, een droom die gepaard gaat met een buitengewone hoeveelheid seks. Door deze lijst is de school in twee kanten opgesplitst, een kant die voor de lijst is en een kant die er tegen is. Er ontstaan ruzies en spanningen tussen de twee groepen. De ene wil de lijst vernietigen de andere wil hem niet kwijt. Behalve de oplopende ruzies zijn er ook meer en meer soa's op de school ontstaan. Welke groep zal er winnen? Voor de jongens die voor de lijst zijn is het doel om zoveel mogelijk seks te hebben met de meiden op de lijst. Voor de meiden om zo hoog mogelijk op de lijst te komen. Op iedere dinsdag na school gaan de jongens van de lijst bij elkaar zitten en de lijst bespreken, zij bepalen dan wie er hoger op de lijst moeten, wie erbij moeten komen en wie er afgegooid moeten worden.

    Wij spelen de leerlingen die op het welbekende Caroll-Wilder College zitten. Midden in het Carrol-Wilder hangt een lijst, the Kisslist. Het is lijst waar meiden op kunnen staan, hiervoor moet je allereerst een echte beauty zijn. Vervolgens om hoger op de lijst te komen moet je er daadwerkelijk iets voor gaan geven. Wil je hoger op de lijst zul je seks moeten hebben met jongens, jongens die jou hoger op die lijst kunnen plaatsen. Hoog op de lijst staan gaat dus gepaard met vele vrijpartijen. Hoe hoger je op de lijst komt te staan des te betere reputatie je krijgt op het Caroll-Wilder College. Maar gaat het alleen gepaard met een reputatie of ook met een vlaag arrogantie en egoïsme. Op het Caroll-Wilder College zijn twee partijen, een partij die voor the Kisslist is en eentje die er fel op tegen is. Wij spelen de jongens en meiden die er voor en tegen zijn. Welk drama zou zich vandaag weer afspelen?

    I still repeat the things you said to me in my head.


    R E G E L S
    Iedereen mag topics aanmaken, deel wel het linkje met iedereen.
    Geen minimum aantal woorden, schrijf wel een post waar iedereen iets mee kan!
    Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    Maak geen ruzie buiten de RPG, in de RPG is natuurlijk wel toegestaan.
    Als je vragen hebt je kan ze altijd bij Isa of Janette kwijt.
    Enjoy!


    ♔❤♕

    I am always tired, but never of you.

    ♔❤♕

    T O P I C S
    rollentopic
    [url=]speeltopic[/url]
    [url=]praattopic[/url]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 21:31 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Damon is ook bezig met zo'n soort opleiding, maar hij gaat enkel de kant op van dokter zijnde


    Do I look like Mother Teresa?

    Mahigan schreef:
    Damon is ook bezig met zo'n soort opleiding, maar hij gaat enkel de kant op van dokter zijnde


    Oeh, dokter Damon. me Joy likes the sound of that.

    Genre schreef:
    Sure. Lijkt me ook wel leuk als ze het redelijk goed met elkaar kunnen vinden o.i.d.
    Elisabeth is nou niet persé het stereotype meisje, I know. But give her a chance ;p....


    Jaa dat kan wel denk ik, zal voor Rozelyn wel een beetje omschakelen zijn aangezien ze wel anders is dan haar andere vriendinnen, maar ze past er prima bij denk ik😂😂


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Jongens ik moet echt stoppen met aanwezig zijn op Q 😩 ik heb maandag een tentamen die ik dus gewoonweg al voor die vierde keer moet gaan maken omdat ik faal🤦🏼‍♀️
    Dus ik had mezelf voorgenomen niet op Q te gaan dit weekend mja het is zo leuk om te soggen 😂 maar als ik het tentamen niet haal heb ik een probleem 😩😩

    Sorry ik moest echt even mijn drama delen met jullie 🙊


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik heb hetzelfde LilAngel. Ik heb morgen een super grote toets. Ik heb iig al ervoor gezorgd dat Elisabeth nu bij Rozelyn en die andere twee is. Nu ga ik maar weer eens leren. Haha.

    Genre schreef:
    Ik heb hetzelfde LilAngel. Ik heb morgen een super grote toets. Ik heb iig al ervoor gezorgd dat Elisabeth nu bij Rozelyn en die andere twee is. Nu ga ik maar weer eens leren. Haha.


    Joy is helemaal niet meer bij Roos & Gin

    Genre schreef:
    Ik heb hetzelfde LilAngel. Ik heb morgen een super grote toets. Ik heb iig al ervoor gezorgd dat Elisabeth nu bij Rozelyn en die andere twee is. Nu ga ik maar weer eens leren. Haha.


    Kunnen we samen lijden🙈 ik zal ook even echt bezig gaan 😩 en dan vanavond of morgen weer posten 😬


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Joy is helemaal niet meer bij Roos & Gin


    Oh oké, vergissing. Ik zal het even wijzigen.

    Genre schreef:
    (...)

    Oh oké, vergissing. Ik zal het even wijzigen.


    Geen probleem (:

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Oeh, dokter Damon. me Joy likes the sound of that.


    Het is dokter Willson voor haar ;p


    Do I look like Mother Teresa?

    Mahigan schreef:
    (...)

    Het is dokter Willson voor haar ;p

    Oeh there's nothing better than a hot doctor

    [ bericht aangepast op 20 jan 2018 - 17:18 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Mahigan schreef:
    (...)

    Het is dokter Willson voor haar ;p


    Oh, dat vind ze ook helemaal prima. Dat maakt het alleen nog maar leuker.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2018 - 17:15 ]

    Sorry dat ik nog niet weer heb gepost.. Ik heb een ongelukje gehad van de week en daarbij mijn arm dus danig gebroken dat ze alles moesten vastzetten met van die pinnen 🙄
    Dus mijn hoofd stond niet heel erg naar Q, maar ik zal vandaag gaan posten! (;


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    undentified schreef:
    Sorry dat ik nog niet weer heb gepost.. Ik heb een ongelukje gehad van de week en daarbij mijn arm dus danig gebroken dat ze alles moesten vastzetten met van die pinnen 🙄
    Dus mijn hoofd stond niet heel erg naar Q, maar ik zal vandaag gaan posten! (;


    Oeh, dat klinkt echt heel erg pijnlijk! Veel beterschap! Hopelijk voel je je snel weer veel beter

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Oeh, dat klinkt echt heel erg pijnlijk! Veel beterschap! Hopelijk voel je je snel weer veel beter


    Pijnlijk was het zeker ja 😅 maar lang leve pijnstillers (;
    Dankjewel! (flower) Het is gelukkig mijn linker arm (ik ben rechtshandig) dus dat scheelt enorm


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire