• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 20:42 ]


    Caution first, always.

    Wanneer je zo hard zit te vapen dat je je beeldscherm nauwelijks nog kan zien. Oeps.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik snap niet waarom WIDM zo hyped is en LOTR heb ik nooit helemaal gezien doordat die films bijna een dag per stuk duren en dat duurt mij te lang.


    26 - 02 - '16

    @Plunkett:

    MARATHON???? yes please. Invite me.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Victor is still creepy af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Na anderhalf uur zijn m’n nagels helemaal perfect gelakt like give me a halejula.


    Mirte en Sha, ja doen we! Zodra ik terug ben spreken we af. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Morgen draait The Greatest Showman bij Tuschinski in de grote zaal. Nu wil ik hem gaan zien.


    Physics is awesome

    Plunkett schreef:
    Mirte en Sha, ja doen we! Zodra ik terug ben spreken we af. :Y)

    Deal c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het moment dat anderen niet eens boodschappen kunnen doen als ze zien dat er niks in huis is; jij zelf weg bent, en als je terugkomt er fucking niks in huis is, dus ook geen verdomd avondeten en het moet doen met leftovers/kleine hapjes. Waarom komt dit altijd op mij aan? En dat je een gozer bent, is geen goede reden.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 21:17 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik voel me net weer een zesjarige, met 'nog maar één nachtje slapen' my god


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    aaaa


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Guess I was right after all. I’m not going to say it, but. . . I TOLD YOU SO.


    Hoezo hypocriet? Ffs. 🤦‍♀️


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Wow er zijn zoveel mensen online op Q nu vergeleken met een tijdje terug

    Plunkett schreef:
    Mirte en Sha, ja doen we! Zodra ik terug ben spreken we af. :Y)

    Ik wil mijn huis, mijn DVD's (like extended edition) en mijn tv+geluidsinstallatie (surrouns system) wel aanbieden :3
    Ik moet nog eens weer een LOTR-marathon houden (al was de laatste een beetje dramatisch slecht afgelopen lol x'D

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 21:36 ]


    Deep inside, I've never felt alive