• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 20:42 ]


    Caution first, always.

    Ik kan nu eindelijk zonder gezeik van mn ouders mn laptop opstarten
    een hoeraatje voor al vanaf ong halfvier wakker zijn


    all because i liked a girl

    Kill. Me.

    Also: Call Me By Your Name en Loving Vincent hadden hun Golden Globes moeten winnen, fy faen.


    kindness is never a burden.

    Waarom heb ik zes pleisters die niet eens passen verspild aan mijn armen en benen terwijl er over de honderd sneeën zitten daar als ik ze ook nog zelf gemaakt heb? Like wat is het nut hiervan (':


    obsessive rage

    Waarom heb ik het idee dat ik de halve nacht wakker heb gelegen? Ugh, ik haat het om me zo ontzetten moe te voelen.


    This ain't no place for no better man.

    Ughh serieus. Ik kan het niet doen, als ik het doe, mijn vrienden zien het meteen. Gelukkig ben ik niet hun doel of het nieuwtje van de dag. Maar damn, im fucked


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Barnum schreef:
    (...)
    Hulp is gekomen. Hoe kan ik tot uw dienst zijn?
    Ik heb geen flauw idee wat er met mijn ritme is, maar ik kan gewoon niet in slaap komen en het is haast niet leuk meer.


    Vliegen. :') Maar tot nu toe heb ik het afscheid en de security en de marechaussee overleefd dus eh. Slechts 18 uur te gaan of zo

    dat komt omdat je morgen 22 wordt, eheheheh, nee ik dat is gemeen i love you


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ChiIdhood schreef:
    Ughh serieus. Ik kan het niet doen, als ik het doe, mijn vrienden zien het meteen. Gelukkig ben ik niet hun doel of het nieuwtje van de dag. Maar damn, im fucked


    Inktzwart schreef:
    Waarom heb ik zes pleisters die niet eens passen verspild aan mijn armen en benen terwijl er over de honderd sneeën zitten daar als ik ze ook nog zelf gemaakt heb? Like wat is het nut hiervan (':


    Schatjes, please safe your self. Ik doe dit al bijna zes jaar lang (jubileum yay) en mijn huid is meer littekens dan huid en het is l e l i j k. Ik heb over de twee damn honderd hechtingen gehad en mezelf zes keer het ziekenhuis in gesneden. Waarvan ik twee keer per ongeluk mijn polsen door heb gesneden. God, het is een wonder dat ik nog leef, ik had mezelf de dood in kunnen snijden zonder de intentie te hebben. Dus, red jezelf nu je nog kan. Het is moeilijk, het is echt heel moeilijk en je doet het niet 1 2 3 maar voordat je zo ver heen bent als ik, voordat je armen, benen, heupen dik zijn omdat je er zo vaak hebt gesneden dat littekens op elkaar zitten. Voordat je op je rug snijdt.

    Ook tegen iedereen die dit leest en niet Ava of Jo is. S.T.O.P.


    i wanna die with you once or twice.

    Wellp guys, tot over vier maanden. 😎


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    Bizar dat ik op alle vragen van mijn jobcoach antwoord kan geven behalve op: alles goed?


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Sometimes i miss you like hell, sometimes i wish we were talking again. But whenever i hear your name, but whenever i think twice about you, but whenever i realize why we aren't friends anymore, i'm glad we're done. I moved on, you got stuck. I'm healing, you're getting sick. I'm loved, you're hated. I'm friendly and kind, you're awkward and mean. I have lot's of real and lovely friends, you have the ones you don't even care about. I hate my family, but you don't even know who your familymembers are. You don't believe, but i dream. You lie, i'm honest and straight to the point. I have proved that i'm making something of life, you're just crying if your school grades are too low. I have a boyfriend and you? Nobody likes being friends with you, nobody will ever fall in love with you.
    And still, still i just want to help you and hug you. 'Cause i care about you and i miss you like hell. But i know, you won't even love me if i say i have changed. And i know, i won't love you so much we can be friends either. But i want you to know i think about you.


    //Vakantie: levendigheid boost voor Q
    Na de vakantie: Q is dood.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2018 - 10:06 ]


    i wanna die with you once or twice.

    That was.. creepy.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    En ik blijf er maar mee zitten dat ik niet echt achter je keuze voor een master sta. :’) De redenen die je opnoemt zijn niet voor jezelf. Volgens mij heb ik je echt geen keer horen zeggen dat je die richting wil doen, omdat het je interesseert... Ik voel al een burn-out aan stress van je aankomen tegen juni. Moet ik me hierbij neerleggen? Net zoals je zelf doet terwijl je me af en toe toch wel gelijk geeft..


    Ik wil een tuin vol egels

    Aan de ene kant wil ik mijn kamer gaan opruimen vandaag, want schone en mooie kamer dan. Maar ik heb geen verwarming op mijn kamer en opruimen is stom en ik wil nieeet. :<


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    UUgh I'm having that feeling again where I'm physically there, but not mentally and that is not a good way to start school again after a two week break.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wtf, just wtf.


    i wanna die with you once or twice.