• Oké dus dit gaat misschien aardig sneu overkomen :')

    In mijn existing 20 years heb ik dus nog nooit een vriend gehad, ik heb in mijn hele leven maar een jongen serieus leuk gevonden en sure ik heb nu op school twee mini crushes waarvan ik een van de twee pas twee keer heb gezien en de ander heeft volgens mij al een vriendin. Dus ja, dat gaat heel erg goed zoals je merkt :'D Daarnaast heb ik de moed van een pas geboren kitten en...help?
    Ik heb me net aangemeld op Lexa en ik voel me toch wel heel zielig nu hahaha, helemaal wetende dat Tinder alleen maar een stelletje geile shitters waren en dat ik het daar twee dagen heb uitgehouden. Hoe kom je aan een date in vredes naam, hoe ontmoet je leuke mensen? Ik bedoel, ik houd totaal niet van uitgaan ofzo, dus daar gaan rondhangen lijkt me nogal puntloos aangezien die mensen dat dus wel leuk vinden.

    Het is nu ook niet dat ik op staande voet een vriend zoek ofzo, maar ik weet niet, ik heb wel het gevoel dat ik klaar ben om eens iets uit te proberen enzo?


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn liefdesleven is ongeveer even onbestaand als dat van jou dus ik kan je niet echt helpen :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wel i was impressed too
    Hij gaf zn nummer omdat ie dat makkelijker vind. Het voelt alsof we elkaar al jaren kennen hebben het over alles al gehad. Hij kwam met n roos de 1e keer en toen vonden we woensdag te ver weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wiarda schreef:
    ohhhh boy, ja, same. tenminste, ik heb wel een relatie gehad, maar toen was ik ziek en ging alles mis en zo en ze had veel beter verdiend, maar nu zit ik weer op dating apps en ik HAAT HET. maar ik doe het wel MAAR IK HAAT HET


    Ooooh dat is wel echt jammer! Trouwens, ze? Dat wist ik niet!:3
    We delen in ieder geval onze voorliefde voor dating apps ugh :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb nu net like anderhalve week een relatie met een jongen die ik via Tinder heb ontmoet :')
    Gewoon kieskeurig swipen hahaha


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Saluja schreef:
    Mijn liefdesleven is ongeveer even onbestaand als dat van jou dus ik kan je niet echt helpen :')


    Yay voor de single blug :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    IrishNialler schreef:
    Wel i was impressed too
    Hij gaf zn nummer omdat ie dat makkelijker vind. Het voelt alsof we elkaar al jaren kennen hebben het over alles al gehad. Hij kwam met n roos de 1e keer en toen vonden we woensdag te ver weg


    Okay send him to me :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Spotgaai schreef:
    Ik heb nu net like anderhalve week een relatie met een jongen die ik via Tinder heb ontmoet :')
    Gewoon kieskeurig swipen hahaha


    Ja ik vind dat swipen echt een vlees keuring, vreselijk :')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Okay send him to me :'D
    hes mine
    Was grappig want daarvoor zei ik nee dat durf ik niet en nu ben ik verliefd.
    Een echte gentleman. Deur voor mij open houden jas aannemen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja ik vind dat swipen echt een vlees keuring, vreselijk :')


    Same daarom ben ik ook niet zo van Tinder.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    IrishNialler schreef:
    (...) hes mine
    Was grappig want daarvoor zei ik nee dat durf ik niet en nu ben ik verliefd.
    Een echte gentleman. Deur voor mij open houden jas aannemen


    But but, that sounds so sweet, I want it :c


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    But but, that sounds so sweet, I want it :c
    lets go tinder. Haha hij is een schatje. Hij vroeg ook mag ik je kussen.

    Toen zei hij hoe zou het zijn als we een relatie hebben
    Toen zei ik 1 manier om achter te komen 1 simpele vraag.
    Eheheh hint hint


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) lets go tinder. Haha hij is een schatje. Hij vroeg ook mag ik je kussen.

    Toen zei hij hoe zou het zijn als we een relatie hebben
    Toen zei ik 1 manier om achter te komen 1 simpele vraag.
    Eheheh hint hint


    MAAK ME NIET ZO JALOERS :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    MAAK ME NIET ZO JALOERS :'D

    i'll shut up


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ahh jolijn je skipte mijn reactie op de vorige pagina xD hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Tell me about it :'D Een vriend hebben lijkt me zo leuk, maar tegelijk houd ik van mijn single leventje. Ook durf ik letterlijk niet af te spreken met jongens van het internet, zelfs als ik weet dat het goed zit. I'm a mess 😂


    El Diablo.