• Oké dus dit gaat misschien aardig sneu overkomen :')

    In mijn existing 20 years heb ik dus nog nooit een vriend gehad, ik heb in mijn hele leven maar een jongen serieus leuk gevonden en sure ik heb nu op school twee mini crushes waarvan ik een van de twee pas twee keer heb gezien en de ander heeft volgens mij al een vriendin. Dus ja, dat gaat heel erg goed zoals je merkt :'D Daarnaast heb ik de moed van een pas geboren kitten en...help?
    Ik heb me net aangemeld op Lexa en ik voel me toch wel heel zielig nu hahaha, helemaal wetende dat Tinder alleen maar een stelletje geile shitters waren en dat ik het daar twee dagen heb uitgehouden. Hoe kom je aan een date in vredes naam, hoe ontmoet je leuke mensen? Ik bedoel, ik houd totaal niet van uitgaan ofzo, dus daar gaan rondhangen lijkt me nogal puntloos aangezien die mensen dat dus wel leuk vinden.

    Het is nu ook niet dat ik op staande voet een vriend zoek ofzo, maar ik weet niet, ik heb wel het gevoel dat ik klaar ben om eens iets uit te proberen enzo?


    You were born original, don't die as a copy.

    @Yvonne: Nou ja, heb je nog tips voor mij lol, you succeeded, whats the secret?
    @Leah: Oops sorryy :'D
    @Dani: Same :p


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ooooh dat is wel echt jammer! Trouwens, ze? Dat wist ik niet!:3
    We delen in ieder geval onze voorliefde voor dating apps ugh :')

    Oh wacht echt? oh nee deze kip is bi as fuck


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Via tinder kán wel. Jongens/mannen op zoek naar iets serieus zijn er niet veel, maar ze bestaan. Een aamtal vrienden wilde toentertijd dat ik op tinder ging, want ze wilden me koppelen aan iemand anders in onze vriendengroep. Die jongen had tinder aangemaakt, want hij voelde zich hopeloos, en die andere vrienden vonden dit een grappige manier om ons aan elkaar te koppelen. Zonder dit te weten heb ik tinder aangemaakt en toen kwam ik inderdaad deze jongen tegen. Heb wel tegen geswipet, want ik zag op die manier helaas niks in hem. Dus ik ging verder swipen en kwam ik in gesprek met een iet wat terughoudende jongen. Toen kregen we een serieuze relatie, wat daadwerkelijk wel gewerkt heeft!
    Maar mijn tindertijd is ook voorbij, wabt het gros is inderdaad alleen maar opzoek naar een gezellig avondje. :').


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Who knows? zei het meisje met een vriendin. Ik heb haar via fandom ontmoet, min of meer? Dus het enige wat ik kan zeggen is, doe gewoon wat je normaal doet, ontmoet mensen via je hobby. Of geef tinder nog een kans. Je weet maar nooit.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wiarda schreef:
    (...)
    Oh wacht echt? oh nee deze kip is bi as fuck


    Nou ja het is ook niet het beest belangrijke stukje Jip Kip hé :'D
    Maar nee ik was er niet bepaald van op de hoogte hehe :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Standal schreef:
    De knapste jongens ben ik tegengekomen in het openbaar vervoer, dus die zag ik één keer en toen nooit meer, omdat ik geen gesprek aan durfde te gaan hahaha.


    Dit met een jongen, en veel later ben ik hem nog eens tegen gekomen en heb ik hem wel aangesproken. Maar verder zou ik het gewoon laten gebeuren. Ik ben nu ook al/pas 22 (21 toen ik mijn lief kreeg). Dus je hebt nog tijd zat. Als het gebeurt, gebeurt het. ;)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    SPECS schreef:
    @Yvonne: Nou ja, heb je nog tips voor mij lol, you succeeded, whats the secret?
    @Leah: Oops sorryy :'D
    @Dani: Same :p

    Kieskeurig zijn en zelf initiatief nemen
    Rick had op zn profiel staan dat hij slecht was in gesprek beginnen.
    Ik heb hem gestuurd van las dat je er slecht in bent. Ik namelijk ook maar hierbij hebben we een gesprek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Same here, ik ben 24. Ik heb dan wel Badoo, maar ben nog niks tegen gekomen. :x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb mijn vriend gewoon ouderwets in het echt leren kennen. 😂 Ik vind die datingsites altijd zo'n bullshit en kan ik eerlijk gezegd niet echt serieus nemen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SonOfGondor schreef:
    Who knows? zei het meisje met een vriendin. Ik heb haar via fandom ontmoet, min of meer? Dus het enige wat ik kan zeggen is, doe gewoon wat je normaal doet, ontmoet mensen via je hobby. Of geef tinder nog een kans. Je weet maar nooit.

    aaaaaaaaaaaah marleen echt?? omg aaaah!!! zo blij!!!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Daten, ehm, ja, eh, geen idee? :'D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Om eerlijk te zijn, geen flauw idee. Ik denk altijd dat iedereen die wel een relatie heeft of veel socialer is of gewoon dating apps zit en wel een goeie man/vrouw aan de haak weet te slaan.

    Persoonlijk durf ik niet zo goed op Tinder, aangezien ik niet weet of ik de "vleeskeuring" wel goed door kom.

    En ik zie ook wel eens in het openbaar vervoer leuke jongens. Wat geweldig is, totdat ik ze met een peuk zie lopen of een peuk zie op steken. Ieder mag doen wat ie wil, maar mijn ouders hebben heel lang gerookt dus daar ben ik wel klaar mee.


    Physics is awesome

    Oke jongens ik was soooo >< close bij het activeren van mijn tinder profiel -again- maar mijn huidge telefoon is zo oud dat tinder hem helemaal naar de kloten maakt, great :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb mijn vriend gevonden via Tinder toch (‘:
    Maakt dat mij lid van dat clubje geile shitters? (‘:

    Maar goed. Als je niet in het echt mensen tegenkom, kan je idd via internet doen. Dan moet je echter wel een keer het lef krijgen om achter het computerscherm vandaan te komen ook ^^ Btw: daten is minder erg dan het klinkt. Meestal is de ontmoeting wat onwennig, maar vaak is de rest gewoon gezellig. En als je iemand niet leuk vindt, no shame gaan we gewoon verder. En als je wel iemand leuk vind, volgt een tweede date ^^

    Ik kan ook met je mee Tinderen. Tegenwoordig kan dat met vrienden (; hihi

    Oh mocht je date-tips willen, kom naar mij :Y)
    Niet dat ik de date-expert ben ofzo, maar tot nu toe waren ze een succes (‘:

    [ bericht aangepast op 8 jan 2018 - 21:57 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Kingsleigh schreef:
    Ik heb mijn vriend gevonden via Tinder toch (‘:
    Maakt dat mij lid van dat clubje geile shitters? (‘:

    Maar goed. Als je niet in het echt mensen tegenkom, kan je idd via internet doen. Dan moet je echter wel een keer het lef krijgen om achter het computerscherm vandaan te komen ook ^^ Btw: daten is minder erg dan het klinkt. Meestal is de ontmoeting wat onwennig, maar vaak is de rest gewoon gezellig. En als je iemand niet leuk vindt, no shame gaan we gewoon verder. En als je wel iemand leuk vind, volgt een tweede date ^^

    Ik kan ook met je mee Tinderen. Tegenwoordig kan dat met vrienden (; hihi

    Oh mocht je date-tips willen, kom naar mij :Y)
    Niet dat ik de date-expert ben ofzo, maar tot nu toe waren ze een succes (‘:


    Hahaha nou, ben je een geile shitter? Be your own Judge :'D
    Nee maar je snapt vast wat ik bedoel, zoveel geilerds daar, niet normaaaal.

    Anyways ik wilde het nog een kans geven but my Phone aint want to help me :'D Mee tinderen klinkt wel leuk haha.


    You were born original, don't die as a copy.