• Hoi iedereen,
    Nu ja, ik zou hier een ellenlang klaagtopic van kunnen maken - maar tbh, ik heb er gewoon even de puf niet voor. Kort samengevat: ik voel me gewoon regelrecht kut atm en als ik het zo zou mogen vragen - ik heb even knuffels nodig, aangezien ik ze aan mijn familie/vrienden niet echt kan vragen momenteel.
    En voor alle users die zich ook slecht voelen, niet goed in hun vel zitten, een rotdag hebben gehad of wat dan ook: ik stuur enorm veel liefde jullie kant op. <3


    En okay ja, dat was het zowat.
    Liefs,
    Delphine

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 20:32 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis


    •


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus


    Hopelijk voel je je snel een beetje beter :/


    chaos makes the muse

    Thanks all ❤️


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Oh, lieverd. Dit is zo relatable. Heel veel geluk en liefde van deze kant! ❤️


    look at the stars, look how they shine for you;


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ah same
    Als je ergens over wilt praten mag je me altijd even een berichtje sturen!

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 20:37 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Dallon schreef:
    Oh, lieverd. Dit is zo relatable. Heel veel geluk en liefde van deze kant! ❤️


    "The stars replaced the emptiness of my heart."


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Een beetje laat, maar toch wil ik even zeggen dat het goed komt, al weet ik misschien nog niet precies hoe (H)


    obsessive rage


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.


    Mijn bp staat altijd voor je open! (krul)




    Let's drink Jasmin tea!

    Heel vervelend. Als je je nog steeds rot voelt: stuur me gerust een berichtje, ik zou het zelfs leuk vinden! Hier op Q zijn we allemaal toch een beetje familie, dus we zijn er voor je. Als je je verhaal bij iemand kwijt wil, mijn pb staat open.


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.