• Jepjep, ook ik zoek weer een cover voor SOTY.
    De titel van mijn verhaal is 'Onder vuur' en aangezien de verhaallijn voor mezelf nog wat onduidelijk is, kan ik hem hier niet volledig plaatsen. Ik kan wel al zeggen dat ik op mijn cover graag vuur wil en (het silhouet van) een meisje/vrouw. Het leek me misschien leuk om vanuit de vlammen of de rook van de vlammen het silhouet of de persoon te laten komen (alsof ze 'herrijst' vanuit het vuur).
    De cover die ik uiteindelijk kies krijgt natuurlijk een vermelding en 10 credits.
    Is er iemand die me kan helpen?



    Edit: Hier vind je een collectie van foto's die goed bij het verhaal/de sfeer passen.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2018 - 11:20 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Niemand? :c


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Er zijn momenteel nogal veel aanvragen, ik ben best blij dat ik zowat als eerste was (':
    Iemand zal vast wel tijd voor je hebben, maar kan me voorstellen dat het was langer duurt.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben bezig aan één, maar ik vind geen passend lettertype. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil dit weekend best eens kijken.^^ Zie het al zo voor me wat ik wil doen, alleen nog zien of het lukt. (:


    The soul needs autumn.

    Ik probeer vanavond nog wat voor je ^^


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Misschien zoiets?



    [ bericht aangepast op 11 jan 2018 - 20:35 ]


    Be Your Own Kind Of Beautiful

    Okeii ik weet niet of dit iets is waar je naar zocht maar ik dacht, he, dit vind ik wel iets hebben. Ik kan het lettertype en zo nog veranderen, en als je andere dingen graag anders ziet, zeg maar!



    [ bericht aangepast op 11 jan 2018 - 22:06 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb dit ^^


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik heb ook even wat geprobeerd voor je. De maten (of de hele cover) kan ik eventueel nog voor je aanpassen :)
    Want nu ik ze zo zie zijn ze best groot haha





    "It means no worries, for the rest of your days"

    IIk heb dit nu. Ik zou er nog een titel moeten op zetten, maar ik vind maar geen mooi lettertype.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Copenhagen schreef:
    Okeii ik weet niet of dit iets is waar je naar zocht maar ik dacht, he, dit vind ik wel iets hebben. Ik kan het lettertype en zo nog veranderen, en als je andere dingen graag anders ziet, zeg maar!





    Ik vind het idee echt geweldig, alleen is het silhouet een beetje te girly, aangezien mijn hoofdpersonage rond de 21 is en eerder een strijder. Zou je dat kunnen aanpassen?


    @ Standal: die is ook heel leuk :3 alleen is de titel niet zo goed leesbaar en zou ik liever een silhouet hebben dan een echt persoon. Zou dat gaan?

    @ peperbol: dat is precies wat ik bedoelde (als in: de vlammen die een persoon worden) maar haar handen lijken zo 'afgesneden', zeg maar. Enig idee of dat nog anders kan?

    Oké ik ben enorm kritisch, sorry daarvoor


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bes als jij sommige covers niet wilt dan wil ik ze wel hahahaha :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Bes als jij sommige covers niet wilt dan wil ik ze wel hahahaha :'D


    Ja ik weet het haha, het zijn pareltjes, maar ze passen niet voor de volle 100% bij mijn verhaal :c

    Ik zou echt graag vlammen (/rook) hebben, waaruit dan een persoon verschijnt. Niet echt een duidelijk persoon maar een silhouet. Ik zal zo meteen wat foto's plaatsen om richting te geven want ik ben super vaag, I know.
    Ik kan jullie wel al een stuk van het verhaal geven als het dat makkelijker maakt:
    het zal gaan over een jonge vrouw, die in haar kindertijd besmet is geraakt door een soort radio actieve stof. Hierdoor wordt ze een soort mutant, die vuur kan creëren. Maar het is oorlog en beide kanten willen haar gebruiken om die oorlog te winnen.

    Ik weet niet of dat iets helpt?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2018 - 15:32 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik denk dat ik wel een beetje begrijp waar je naar op zoek bent, dus ik zal dit weekend even iets proberen voor je! (als dat niet te laat is?)


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    Ik denk dat ik wel een beetje begrijp waar je naar op zoek bent, dus ik zal dit weekend even iets proberen voor je! (als dat niet te laat is?)


    Geen probleem, er is geen deadline (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien