• Jepjep, ook ik zoek weer een cover voor SOTY.
    De titel van mijn verhaal is 'Onder vuur' en aangezien de verhaallijn voor mezelf nog wat onduidelijk is, kan ik hem hier niet volledig plaatsen. Ik kan wel al zeggen dat ik op mijn cover graag vuur wil en (het silhouet van) een meisje/vrouw. Het leek me misschien leuk om vanuit de vlammen of de rook van de vlammen het silhouet of de persoon te laten komen (alsof ze 'herrijst' vanuit het vuur).
    De cover die ik uiteindelijk kies krijgt natuurlijk een vermelding en 10 credits.
    Is er iemand die me kan helpen?



    Edit: Hier vind je een collectie van foto's die goed bij het verhaal/de sfeer passen.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2018 - 11:20 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil ook wel iets voor je proberen. (:


    Credendo Vides

    Om het wat duidelijker/makkelijker te maken heb ik een collectie aangemaakt met foto's die inspiratie kunnen geven of gebruikt kunnen worden in de cover: klik!
    Er staan foto's van vuur, silhouettes en rook in maar ook foto's die ik in het algemeen heel mooi vond, zoals deze:



    Deze moeten natuurlijk niet in de cover komen, ze kunnen ook gewoon als inspiratie dienen (: de silhouet van het meisje/het meisje mag ook gewoon in het vuur/ in de rook zelf verwerkt zitten, ze moet er niet boven of onder zitten.
    Ik hoop dat dit wat duidelijker maakt waar ik naar op zoek ben.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    In wat voor tijd speelt het zich eigenlijk af? (: En wat zijn de genres ongeveer?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2018 - 11:27 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    In wat voor tijd speelt het zich eigenlijk af? (: En wat zijn de genres ongeveer?


    Hedendaags, en het is een avontuurlijk drama (: met een beetje fantasy door de 'mutaties'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik vind het idee echt geweldig, alleen is het silhouet een beetje te girly, aangezien mijn hoofdpersonage rond de 21 is en eerder een strijder. Zou je dat kunnen aanpassen?


    @ Standal: die is ook heel leuk :3 alleen is de titel niet zo goed leesbaar en zou ik liever een silhouet hebben dan een echt persoon. Zou dat gaan?

    @ peperbol: dat is precies wat ik bedoelde (als in: de vlammen die een persoon worden) maar haar handen lijken zo 'afgesneden', zeg maar. Enig idee of dat nog anders kan?

    Oké ik ben enorm kritisch, sorry daarvoor


    Oh, sorry, dat was een fout van me tijdens het knippen, blijkbaar. Ik heb geprobeerd het zo goed mogelijk op te lossen, maar het kan zijn dat de licht/donkerverhouding hierdoor wat anders is. Is dit beter?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Peperbol schreef:
    (...)

    Oh, sorry, dat was een fout van me tijdens het knippen, blijkbaar. Ik heb geprobeerd het zo goed mogelijk op te lossen, maar het kan zijn dat de licht/donkerverhouding hierdoor wat anders is. Is dit beter?



    Jep, heel erg bedankt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Even een hele snelle tussen twee opdrachten op werk door. (: Dus sorry als er nog wat foutjes in zitten. Ik ga er denk ik sowieso nog eentje maken.


    Credendo Vides

    ^ ik kijk er al naar uit want ik vind deze al suuuuuper mooi!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien



    [ bericht aangepast op 12 jan 2018 - 15:02 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik weet niet of het wat is maar ik wilde toch nog een poging wagen haha




    Ik baal er alleen een beetje van dat de foto best onscherp is en dat ik hem ook niet echt scherper kreeg.. (cat)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik ga er ook nog proberen ééntje te maken waarin ze meer 'herrijst' uit het vuur. (:


    The soul needs autumn.

    ^ joepieee want ik vind deze al helemaal geweldig!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    ^ joepieee want ik vind deze al helemaal geweldig!


    Heb er wel nu pas tijd voor om hem te maken (was te druk met studeren tijdens de dag), is dat goed of te laat? Hopelijk is het dan later vanavond of anders morgen af. (:


    The soul needs autumn.

    Ik heb dus écht gezocht naar twee goede kleurfoto's, maar damn die foto's van vlammen/kampvuren zijn altijd zo donker grrr

    Oké, deze heb ik nu maar als je toch liever een afbeelding in kleur wil, dan ga ik daar voor je naar op zoek (:


    The soul needs autumn.

    ^ ik vind deze ook echt prachtig, maar de vorige blijft wel mijn favoriet - ik hou inderdaad meer van kleurcovers (: Zou je daar misschien een andere titel op kunnen zetten? Want hij lijkt nu zo'n beetje misplaatst zeg maar.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien