• R O L L E N
    JONGENS VOOR DE LIJST
    ♔Jake Cooper • AteIophobia (Maurice Sinclair) • 1.3
    ♔Cristiano Elijah Santiago • Maluma • 1.2
    ♔Blaze Miller • undentified (Cam Gigandet) •
    ♔Damon Tyler Johnson • Mahigan • 1.3

    MEISJES VOOR DE LIJST
    ♕ Katie Araceli Figueroa • ParvaRubraHood (Ariana Grande) • 1.1
    ♕Scarlet 'Joy' Adams • BesidesYou (Kenza Zouiten) 1.1
    ♕Olivia 'Ginger' Atwood • Cami (Darya Lebedeva) 1.2



    ♔❤♕

    Be a slut. Do whatever you want.

    ♔❤♕


    JONGENS TEGEN DE LIJST
    ♔Joon Hanuel Park • Solmeron • 1.4
    ♔Nathaniel Anderson • Sturmfrei (Timor Simakov) • 1.3
    ♔Major Ostin Sadler • ParvaRubraHood (Josh Heuston) • 1.3

    MEISJES TEGEN DE LIJST
    ♕ Brittany Dawn Chamberlain • ParvaRubraHood • 1.2
    ♕Lola Rivers • JudithSuzann (Charlotte McKee) • 1.4
    ♕Rozelyn Fay Johnson • lilangel (Taylor Hill) • 1.2
    ♕Lucy Julia Williams • Pua • 1.3

    The Kisslist
    1. Olivia 'Ginger' Atwood
    2. Katie Araceli Figueroa
    3. Scarlett 'Joy' Adams
    4. Spring Mitchells
    5. Liv James
    6. Rachel Stark
    7. Mona Woods
    8. Lydia Logan
    9. Alice Smith
    10. Crystal Reed


    ♔❤♕

    Pass out, drank, wake up, drank, faded, drank.

    ♔❤♕

    The Holy Virgin List
    1. Destiny Prince
    2. Lilly Harper
    3. Lucy Julia Williams
    4. Bethany Saint
    5. Lola Rivers
    6. Annastasia Darling
    7. Sabrina Martin
    8. Paige Barnes
    9. Brittany Dawn Chamberlain
    10.Rozelyn Fay Johnson

    De beginsituatie
    Het is woensdag morgen, ofwel de dag nadat de lijst is gecreëerd. De school deuren staan net twee minuten open en de vroegelingen staan al klaar om langs de aula af te gaan om een snelle blik op de lijst te werpen. Anderen hebben besloten nog even van het laatste halfuurtje te genieten in hun bed, op weg naar school of op weg naar iemand die ze een lift hadden beloofd. Iedereen start zijn woensdagochtend weer anders op. Maar een ding hebben zij met zijn allen gemeen, ze hebben namelijk allemaal geen idee van wat hen in de aula te wachten staat. Op de jongens van the Kisslist na. Hier hangt vandaag namelijk niet maar een lijst, er hangen er twee. Ze zijn namelijk afgelopen dinsdagavond bij elkaar gaan zitten en net als iedere andere avond ging dit gepaard met wat drankjes en vele discussies. De meiden werden gerangschikt op uiterlijk, tactieken maar met name op de manier hoe ze hen een plezier gaven. Toch besloten zij juist deze avond te kiezen om het "spel" een lichtelijke wending te geven. En zo hing er de volgende ochtend niet een lijst in de aula maar twee. The Holy Virgin List heeft zijn plekje naast the Kisslist bemachtigd en op deze lijst staan tien namen. Van meiden die geen idee hadden wat seks was tot hen die er gewoon helemaal niks van bakten.

    ♔❤♕
    I am the designer of my own catastrophy

    ♔❤♕


    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 19:09 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Camilla Laurel Margaux
    loves the kisslist

    ♥      outfit - classroom - Nathaniel       ♥

    Nathaniel leek verbaast te zijn over hoe enthousiast ik was op mijn eerste dag, maar dat geeft niets, hij kent mij tenslotte ook pas net een paar minuten.
          'Nou, ik ben blij dat je zo enthousiast bent over dit zooitje hier,' grijnst Nathaniel waarna hij zichzelf uitstrekt. Kort lach ik even, zo erg was het nou toch ook weer niet?
          'Tsjah, wat zal ik zeggen, ik ben een blij persoon.' grinnik ik. 'Maar pas alsjeblieft op met die lijst,' begon Nathaniel waarna hij op zijn lip beet. Don't, that's a weakness, grr.
          'Het is echt niet alleen maar leuk,' vervolgde hij. Hij keek mijn kant op en ik keek hem een beetje sprakeloos aan, had ik dan verkeerd gedacht over de lijst?
          'Ik ben echt toe aan vakantie,' zei hij uit het niets waardoor deze keer mijn wenkbrauwen omhoog gingen. 'Het is de eerste schooldag...' merkte ik op terwijl ik verward naar de jongen keek.
          'Maar, is het echt zo erg dan... die lijst?' vroeg ik toch maar weer door. Hij had duidelijk een heel andere mening over de lijst dan Chris en die wilde ik eigenlijk wel horen. Misschien ontstaan er wel hele erge ruzie's door de lijst en komen er vechtpartijen... Ik was sportief, maar vechten is nooit mijn ding geweest.
          'Ik ben gewend om op nummer één te staan...' zei ik zacht en zo minmogelijk op een arrogante toon, het klonk meer wanhopig. Op deze school stond er een andere dame op nummer één en ik wist niet zo goed hoe ik daar mee om moest gaan.





    - thank you for existing -

    Lola Rivers
    'Ah-dorkable'

    21 - with Blaze - school - Outfit


          ”Ik weet het,” de frustratie in zijn stem ging zeker niet onopgemerkt bij mij. Ergens was het fijn te merken dat mijn woorden wel degelijk overkwamen en zelfs voor emotie zorgden van zijn kant, maar aan de andere kant vond ik het vreselijk dat ik überhaupt moest uitleggen waarom die lijsten geen goed idee waren. Voor de zoveelste keer deze ochtend beet ik op mijn lip, ik richtte mijn blik weer naar het tafelblad waarna ik nog een keer diep adem haalde.
          Stil keek ik toe hoe Blaze ervoor zorgde dat hij een ‘fatsoenlijke’ kus kreeg van Joy. Het gaf me een naar gevoel, en waarom wist ik niet. Hij moest doen wat hij wilde natuurlijk, maar het irriteerde me gewoon. Nog kort had ik het meisje nagekeken waarna ik mijn aandacht weer op de jongen tegenover me had gericht.
          Om de stilte te verbreken besloot ik maar te vragen waarom hij dit allemaal wou uitleggen. “Ik wil niet dat je denkt dat het helemaal mijn schuld is dat jouw naam op de lijst staan, Lola. Ik zag je met Damon praten zopas en ik weet vrij zeker dat hij mij er de schuld van geeft, maar hij was zelf weggegaan weetje.. dus hij was er niet eens bij, hij weet niet hoe het gegaan is.” De uitleg ging nog even door en het was eigenlijk precies wat ik had verwacht. Het had niets te maken met mij, maar puur om het feit dat hij niet wilde dat ik Damon zou geloven. Iets aan dat feit deed toch wel een beetje pijn. Om een beetje te verdoezelen dat ik toch wel redelijk geraakt werd door de woorden haalde ik even diep adem en keek de andere kant op. Op dit soort momenten had ik een hekel aan mijn brein, het trok altijd conclusies die meestal eindigden in ik die weer eens gekwetst raakte.
          ”Met andere woorden, je wil niet dat ik Damon geloof, en verder heeft het niet zoveel te doen met het feit dat ik op de lijst sta,” ik schoof mijn stoel iets naar achter zodat ik makkelijker op kon staan en eventueel weg kon lopen. Nog even bleef ik zitten waarna ik toch op stond en draaide om weg te lopen. Nadat ik één stap had gezet veranderde ik van gedachte en draaide ik weer een beetje terug richting Blaze. “Als je mij niet met Damon had zien praten. Had je dan überhaupt dit gesprek met mij gevoerd? En antwoord alsjeblieft eerlijk,” vroeg ik toen. Ik voelde wat tranen langzaam omhoog komen waardoor ik een paar keer knipperde om te zorgen dat ze niet zouden gaan stromen. Ik vond het afschuwelijk dat ik zo snel gekwetst kon raken, normale mensen hadden daar waarschijnlijk geen last van. Ik haalde mijn hand een keer door mijn blonde haren en keek de jongen toen weer even aan, afwachtend wat voor antwoord ik zou gaan krijgen.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Nathaniel Anderson

    21 | CLASSROOM | WITH CAMILLA


          'Het is de eerste schooldag...' zei Camilla met de verwarring van haar gezicht af te lezen. Nathaniel wuifde haar opmerking weg, alsof de korte woordenwisseling niet eens had bestaan. Zijn poging tot het veranderen van het gespreksonderwerp was echter mislukt
          'Maar, is het echt zo erg dan... die lijst?' de toon waarop Camilla het vroeg zette Nathan even aan het denken. Was ze zich toch nog niet helemaal bewust van het idee van de lijst of was ze gewoon één van de vele meiden die het kwaad er niet van in zagen.
    'Ik ben gewend om op nummer één te staan...' vertelde het meisje hem, en met een frons keek hij haar aan toen hij een lichtelijk wanhopige toon in haar stem ontdekte. Gewend op nummer één te staan, de jongen wist niet helemaal zeker hoe hij dit nu moest opvatten. Had elke school tegenwoordig zo'n lijst of was het meer iets algemeens, als in dat ze gewoon niet tegen haar verlies kon.
          'Ik kan het me niet indenken dat je voor zoiets wenst om op nummer één te staan,' Nathan merkte dat de toon van zijn stem lichtelijk was omgeslagen, maar als hij heel eerlijk was kon hem dat op het moment bijzonder weinig schelen. Hij vond de hele lijst niks, en daar was al zo goed als de hele school van op de hoogte, eentje meer of minder zou ook geen kwaad meer kunnen.
          'Het is gewoon een spelletje wat die gasten spelen,' Nathaniel haalde een hand door zijn hand en trok kort zijn wenkbrauwen op 'een simpel trucje om zoveel mogelijk meiden in hun bed te krijgen. Ik bedoel, reputatie heeft naar mijn idee helemaal niks te maken met met hoeveel mensen je hebt geslapen. Maar dat is in dit geval wel het sleutelwoord, reputatie is alles en die krijg je als hoog eindigt.' Vanaf de eerste keer dat het ding was verschenen, had Nathan er een bloedhekel aan. In het begin had hij hem nog weleens van de muur getrokken en verscheurd, maar veel nut had dat nooit gehad. Nog geen paar uur later hing er een gloednieuw exemplaar.



    chaos makes the muse

    Camilla Laurel Margaux
    doubts about loves the kisslist

    ♥      outfit - classroom - Nathaniel       ♥

    Twijfelend had ik Nathaniel verteld dat ik gewend was om op nummer één te staan. Op mijn vorige school was ik een van de populairste meiden op school, waarschijnlijk wel de meest populaire. Hier op school leek die lijst de enige manier om dat ook weer te worden.
          'Ik kan het me niet indenken dat je voor zoiets wenst om op nummer één te staan,' klont het een beetje geïrriteerd vanaf Nathan's kant. Een zucht verliet mijn lippen, Chris had de lijst zo mooi gepraat, maar volgensmij was de lijst lang niet zo leuk als hij leek.
          'Het is gewoon een spelletje wat die gasten spelen,' vertelde Nathaniel terwijl hij even met zijn hand door zijn haar ging. 'Een simpel trucje om zoveel mogelijk meiden in hun bed te krijgen. Ik bedoel, reputatie heeft naar mijn idee helemaal niks te maken met met hoeveel mensen je hebt geslapen. Maar dat is in dit geval wel het sleutelwoord, reputatie is alles en die krijg je als hoog eindigt.' Verteld de jongen gemeend. Even was ik stil en dacht ik na terwijl ik hem bekeek.
          'ik snap je punt wel...' zei ik instemmend. Misschien was er een andere manier om hier respect te krijgen en hoog op de lijst te komen. Mijn blik klaarde een beetje op en ik keek Nathaniel twijfelend aan.
          'Misschien kunnen we iets veranderen? Een nieuwe lijst maken? Met iets anders?' stelde ik voor. Het leek mij achteraf ook niet zo leuk om met bijna alle jongens van de school te moeten slapen... Chris was al een fout, dat snap ik nu.





    [ bericht aangepast op 19 april 2018 - 13:18 ]


    - thank you for existing -

    ROZELYN FAY JOHNSON
    ««« Outfit | At The House | With Damon »»»

    I’m tired of the fake love, show me what you’re made of, boy make me believe.

    Het gevoel dat door Rozelyn haar lichaam raasde zorgde ervoor dat ze alleen maar dichter bij Damon wilde zijn. Hierom begon ze hem richting de trap te duwen met haar lichaam. ”Hoe kan ik dat vergeten, was Damon zijn lachende reactie op Rozelyn haar vraag of hij de weg nog wist. Een kleine grijns verscheen op haar gezicht, dat hij de weg nog wist gaf haar het gevoel dat de vorige keer toen hij hier was indruk op hem had achter gelaten. Al gauw waren ze weer aan het zoenen waarnaar Damon haar niet veel later optilde en op deze manier de trap op droeg.
          Eenmaal in haar slaapkamer aangekomen voelde ze dat Damon haar op haar bed neer legde. In stilte keek ze toe hoe Damon zijn blouse uit trok. Kort beet ze op haar onderlip terwijl ze haar ogen over het lichaam van Damon heen liet glijden, als deze jongen geen Godsgeschenk was wist ze het ook niet meer. “Hmm, je bent zo ongelooflijk knap, Damon” vertelede ze hem waarna er een lichte blos op haar wangen verscheen.
          Toen Damon naast haar op het bed ging liggen draaide ze zich wat naar hem toe zodat ze hem kon zien. ”Je wilt niet weten hoe blij ik met jou ben,” hoorde ze Damon fluisteren waarnaar ze zijn lippen in haar nek voelde. Zijn woorden, in combinatie met de zoenen in haar nek zorgde ervoor dat haar hart een stuk sneller begon te kloppen. Langzaam kwam ze overeind waarnaar ze Damon zacht op zijn rug duwde en zichzelf bovenop hem plaatste. Langzaam trok ze haar shirt uit die vervolgens op de grond naast het bed belandde. Een grijns verscheen op haar gezicht toen ze haar handen over zijn borstkas naar beneden liet glijden “Eigenlijk wil ik wel weten hoe blij jij met mij bent” antwoordde ze hem. Langzaam boog ze zich voorover om vervolgens een kus op zijn borstkas te drukken. “Ik ben ook blij met jou Damon” vertelde ze hem eerlijk om vervolgens haar lippen weer op zijn borstkas te drukken, alleen om deze keer zacht te zuigen aan het stukje huid. Een van haar handen liet ze verder naar beneden glijden dan de andere, en deze liet ze rusten ter hoogte van zijn broeksknoop om hem toch een beetje te plagen.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:17 ]

    Nathaniel Anderson

    21 | CLASSROOM | WITH CAMILLA


    Nathan voelde dat in alle stilte Camilla's blik even bij hem bleef hangen voordat ze reageerde op hetgeen wat hij net vertelde.
          'Ik snap je punt wel...' klonk het instemmend vanaf haar kant. Toch kon de jongen ergens de twijfel nog horen hangen. Vrijwel direct daarna leek haar blik wat op te klaren en keek ze hem aan, wederom was er een spoortje van twijfel te bekennen, ditmaal in haar blik.
          'Misschien kunnen we iets veranderen? Een nieuwe lijst maken? Met iets anders?' Stelde het meisje naast hem voor, waardoor Nathan zijn wenkbrauwen fronste.
    Vervolgens schudde de jongen stellig zijn hoofd, nog meer lijsten zouden alleen nog maar meer ellende met zich meebrengen. De jongen zelf had een hekel aan die dingen. Met lijsten deed je altijd iemand pijn. Of het nu was of ze laag op het ding belandden of juist hoog, er was altijd iets rottigs aan het op een bepaalde volgorde zetten van mensen.
          'Dat is niet de oplossing,' een zucht ging over de lippen van de jongen.
          'Ik vraag me oprecht af of er wel een oplossing is,' ik keek haar even recht aan 'ik bedoel, er is al zoveel dat ik en anderen geprobeerd hebben.' Hij schudde opnieuw zijn hoofd, dit keer met een wat moedeloze gedachte. Dolgraag zou hij met een oplossing komen, maar hij kon simpelweg niets bedenken wat effectief zou kunnen zijn. Lang had hij gedacht dat het een soort fase zou zijn, die na een tijdje wel weer over zou waaien. Maar dit duurde naar zijn zin al veel te lang.



    chaos makes the muse

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit ~ With Joy



    'Ik zou wel wat leuke mensen kunnen bedenken op wiens hulp ik antwoord kan rekenen, dus maak je daar maar niet druk over' antwoordde ze plagend en ik pruil even. 'maar als jij me wilt helpen is daar vast nog wel een mogelijkheid voor' vervolgde ze op dezelfde toon, waardoor ik al snel genoeg weer grijns. 'je mag me sowieso even aan je nieuwe vriendinnetje voorstellen en daarnaast is het natuurlijk wel handig als ze je leuk blijft vinden. Geen idee wat we precies voor leuks kunnen gaan verzinnen, maar we komen vast wel op iets leuks als we haar eenmaal leren kennen.' Ik knik en plaats mijn lippen weer zacht in haar nek. 'I can do that...' fluister ik en plaats hier en daar een klein merkje.
    Ik kijk weer op naar haar en hou dan mijn hoofd wat schuin. 'Volgens mij zag ik haar een klaslokaal in verdwijnen, dus of we zoeken haar op...' begin ik en sla mijn arm om haar middel, om haar zo makkelijk dicht tegen me aan te trekken. 'Of we blijven hier, make a little mess maybe.' ik grijns en druk een kus onder haar oor, voor ik weer mijn lippen in haar nek plaats. Mijn andere hand sluipt ondertussen iets onder haar shirtje en met mijn duim streel ik zachtjes over de huid daar. 'Your call gorgeous.'


    [ bericht aangepast op 24 april 2018 - 11:11 ]


    El Diablo.

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:18 ]

    Camilla Laurel Margaux
    doubts about loves the kisslist

    ♥      outfit - classroom - Nathaniel       ♥

    Mijn idee over een nieuwe lijst viel niet echt in de smaak bij Nathan. Hij liet een frons zien, waardoor ik even slikte. Nathan schudde zijn hoofd en zuchtte even.
          'Dat is niet de oplossing,' sprak hij zacht. 'Ik vraag me oprecht af of er wel een oplossing is,' vervolgde hij. Ik kon de teleurgestelde toon in zijn stem horen en eigenlijk was dat best vervelend. Hij heeft waarschijnlijk slechte ervaringen met die lijst en ik probeerde het zojuist goed te praten...
          'ik bedoel, er is al zoveel dat ik en anderen geprobeerd hebben.' Wederom schudde hij zijn hoofd. Even dacht ik na en ik dacht voor een seconde dat ik mijn hersenen kon horen kraken. De lijst is geen probleem als de lijst er niet is... niet letterlijk, maar wat nou als je allles van de lijst zou negeren, inclusief de mensen die er op staan? Dan wordt het doelloos.
          'We kunnen doen alsof het niet bestaat?' stelde ik voor. 'Als het geen doel meer heeft, kunnen ze er niets meer mee.' Vertelde ik verder. Misschien klonk dit niet zo logisch, maar ik hoopte dat hij begreep wat ik bedoelde.
          'Alleen de mensen op de lijst en voor de lijst zijn er dan nog mee bezig, als de rest hen én de lijst nou gewoon compleet negeert?' Ik probeerde mezelf duidelijk te maken in de hoop dat ik niet dom over zou komen. Het was allemaal een soort psychologisch spelletje, die lijst. Ik wilde het doen voor de status en aandacht, dat is waarschijnlijk ook de reden voor de rest van de meiden.


    - thank you for existing -

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit ~ With Joy



    'Nou, dan weet ik t wel hoor' antwoordde ze resoluut en mijn hand gleed weer uit haar shirtje. Ze stond op en voor een kort moment bleef ik pruilend achter, het antwoord niet verwacht, maar maak dan toch aanstalten om op te staan. Als ik opkijk zie ik echter haar plagende grijns en ze duwt me terug op het bankje, waarna ze met gespreide benen op mijn schoot plaats nam. Ik grijns en kan mijn blik natuurlijk niet van haar ontblote borsten weghouden. Deze meid.. Als ik zeg dat zij mijn favoriet is meen ik het wel.
    'Natuurlijk kies ik altijd voor tijd alleen met jou' zei ze en ik kijk weer op naar haar. 'Zo mag ik het horen, babygirl,' fluister ik en ik zoen haar terug, waarna ik al snel zachtjes op haar lip bijt. Mijn ene hand laat ik ondertussen rusten op haar billen terwijl mijn andere langzaam over haar dij omhoog kruipt. 'My favorite,' fluister ik haar grijnzend toe en ik verplaats mijn lippen weer naar haar kaak & nek. 'ik meen het, dat weet je toch?' prevel ik dan zachtjes en ga ondertussen zachtjes met mijn duim over haar ondergoed. 'Anders moet ik wat beter mijn best doen.'


    El Diablo.

    Damon Tyler Willsson


    22 • With Rozelyn • At the house • Outfit



    In de slaapkamer had Rozelyn haar stil gehouden, terwijl ik mijn blouse uittrok. Ik had haar zeker wel kort op haar lip zien bijten, terwijl ze haar ogen over mijn lichaam liet glijden. Dit waren de momenten waarop ik graag gedachtes zou kunnen lezen. “Hmm, je bent zo ongelooflijk knap, Damon” klonk het vanaf het bed net wanneer ik mijn blouse richting de deur gooide. De woorden van Rozelyn deden een glimlach doen verschijnen op mijn gezicht, terwijl er bij de brunette juist een lichte blos op haar wangen verscheen. De blos maakte Rozelyn alleen maar nog aantrekkelijker. Ik kroop het bed op en ging naast de jongedame liggen, waarna ik haar vertelde dat ze niet wist hoe blij ik met haar was. Na die woorden had ik mijn lippen in haar nek geplaatst. Langzaam trok ik mijn hoofd wat terug van Rozelyn, toen ze overeind kwam. Ze had haar handen op mijn borstkas geplaatst en duwde mij op een rustige manier op mijn rug. Het beviel me zeker wel hoe we dit aan het opbouwen waren. We genoten van elk moment en waren niet als wilde honden bezig. Vanaf mijn rug keek ik Rozelyn aan, die haarzelf bovenop mij had geplaatst. Ik beet op de binnenkant van mijn wang toen de brunette haar shirt begon uit te trekken. Ik had nooit verwacht dit moment weer een keer mee te maken. Wat had ik dit toch gemist. Natuurlijk had ik zo vaak toegekeken toen Joy of Ginger zichzelf uitkleedde, maar het was nooit zo bijzonder geweest als het moment van nu met Rozelyn. Langzaam kwam haar navelpiercing tevoorschijn, gevolgd door de tatoeage op haar zij. Met mijn handen greep ik de lakens onder me vast om mezelf in te kunnen. Mijn kijkers volgde het witte shirt wat naast het bed verdween. Op zowel Rozelyn haar gezicht als op mijn gezicht verscheen een glimlach, toen ze haar handen over mijn borstkas liet glijden. “Eigenlijk wil ik wel weten hoe blij jij met mij bent”. Ik sloot kort mijn ogen toen ik haar lippen op mijn borstkas voelde. "I can't tell you," fluisterde ik haar. "but I'll show you,". De woorden van Rozelyn dat ze ook blij met mij was deed nog altijd de glimlach op mijn gezicht behouden, terwijl ik genoot hoe hoe haar lippen mijn huid weer raakte. Opnieuw sloot ik mijn ogen, toen ik één van haar handen langzaam omlaag voelde gaan, maar mijn ogen gingen abrupt weer open toen haar hand net boven mijn broek stil bleef liggen. "Ow ben jij er zo eentje geworden?" lachte ik, waarna ik haar met een soepele beweging weer op het bed lag. Nu ze daar zo lag kon ik ook niet langer blijven wachten. Het was gedaan met de voorpret. Snel trok ik mijn broek uit, maar vlak voordat ik het bed opdook trok ik Rozelyn haar rokje uit. Vervolgens sprong ik naast Rozelyn het bed op. "Ik zal je laten zien hoe blij ik met je ben."


    Do I look like Mother Teresa?

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:18 ]

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit ~ With Joy



    Ze zette haar handen op mijn borstkas en duwde zich wat verder van me af, waardoor ik haar geamuseerd aankijk. Haar onderlichaam voel ik echter nog meer tegen het mijne drukken en ik bijt kort op mijn lip als ik naar beneden kijk. Dan grijns ik en kijk langzaam weer op. 'Ik weet het niet hoor, volgens mij zeg je dat tegen iedereen' zei ze, proberend haar stem stabiel te houden. Ik had haar wel door. 'Hmh..' mompel ik en laat mijn handen onder haar rokje naar haar billen glijden. 'wellicht dat het inderdaad een goed idee is als jij beter je best gaat doen'
    Ik grijns duivels en knik dan licht. 'Yes m'am..' grijns ik en ik trek haar rokje naar beneden, zodat het weer goed zit. 'Geen probleem,' vervolg ik en druk nog een zachte kus op haar lippen, voor ik haar makkelijk optil. Het was momenteel geluk dat we gesetteld waren naast een van de ingangen, en nog meer geluk dat ik natuurlijk precies wist welk lokaal wanneer vrij was. Het komt nog een van pas. Met grote passen loop ik dan ook naar een leeg lokaal en sluit de deur achter me, waarna ik haar neer zet op het bureau. 'Just wait babe...' fluister ik en zoen haar weer, terwijl mijn handen ondertussen langzaam over haar lichaam gaan.


    El Diablo.

    Nathaniel Anderson

    21 | CLASSROOM | WITH CAMILLA


    Nadat Nathan wederom zijn hoofd had geschud, bleef het opvallend stil vanaf Camilla's kant. Iets wat ervoor zorgde dat hij zich af begon te vragen of hij iets verkeerds had gezegd.
          'We kunnen doen alsof het niet bestaat?' stelde de dame vervolgens voor, het liet Nathaniel fronsen omdat hij niet precies begreep hoe ze zich voor zich zag. Hij besloot zijn mond nog even te houden en af te wachten wat ze verder te vertellen had.
          'Als het geen doel meer heeft, kunnen ze er niets meer mee. Alleen de mensen op de lijst en voor de lijst zijn er dan nog mee bezig, als de rest hen én de lijst nou gewoon compleet negeert?' Verklaarde ze zich vervolgens nader en een glimlach verscheen op Nathan's gezicht. De jongen knikte en draaide zich zo dat hij recht tegenover Camilla zat.
          'Daar zit best wel wat in,' begon hij met een enthousiaste klank in zijn stem 'want als al die gasten en populaire meiden alleen nog elkaar hebben, gaat de competitie eraf en zullen ze er op den duur ook geen lol meer aan beleven.' Nathan merkte hoe hij steeds sneller ging praten. Kort haalde hij zijn hand door zijn haar. Hij vond het een prima idee, en helemaal in zijn straatje. Echter volgde de realisatie dat hij dan ook geen woord tegen Joy kon zeggen al snel. Een frons ontstond op zijn gezicht en even sloot hij zijn ogen terwijl hij diep zuchtte. Nathaniel had het er nooit veel moeite mee gehad mensen die hij niet mocht te negeren, en als hij wilde lukte het hem ook met mensen die hij wel mocht. En zelfs Joy had hem wel gelukt, maar niet na die confrontatie eerder op de dag. Weken had hij haar willen vermijden, maar juist nu er iets van vooruitgang leek te zijn, kon hij zich dat niet veroorloven.
          'Sorry,' mompelde hij toen. Hij wist niet hoeveel hij Camilla moest vertellen, maar ergens maakte het feit dat ze nieuw was het ietwat makkelijker, zij wist niet over wie en wat hij het precies had.
          'Ik vind het een heel goed idee, eerlijk waar,' begon hij en hij beet kort op zijn onderlip terwijl hij zocht naar de juiste woorden 'er is iemand op de lijst die ik eigenlijk niet kan negeren. Ik heb haar in het verleden al behoorlijk wat ellende bezorgd en ik wil niet nog meer pijn veroorzaken.'



    chaos makes the muse