• R O L L E N
    JONGENS VOOR DE LIJST
    ♔Jake Cooper • AteIophobia (Maurice Sinclair) • 1.3
    ♔Cristiano Elijah Santiago • Maluma • 1.2
    ♔Blaze Miller • undentified (Cam Gigandet) •
    ♔Damon Tyler Johnson • Mahigan • 1.3

    MEISJES VOOR DE LIJST
    ♕ Katie Araceli Figueroa • ParvaRubraHood (Ariana Grande) • 1.1
    ♕Scarlet 'Joy' Adams • BesidesYou (Kenza Zouiten) 1.1
    ♕Olivia 'Ginger' Atwood • Cami (Darya Lebedeva) 1.2



    ♔❤♕

    Be a slut. Do whatever you want.

    ♔❤♕


    JONGENS TEGEN DE LIJST
    ♔Joon Hanuel Park • Solmeron • 1.4
    ♔Nathaniel Anderson • Sturmfrei (Timor Simakov) • 1.3
    ♔Major Ostin Sadler • ParvaRubraHood (Josh Heuston) • 1.3

    MEISJES TEGEN DE LIJST
    ♕ Brittany Dawn Chamberlain • ParvaRubraHood • 1.2
    ♕Lola Rivers • JudithSuzann (Charlotte McKee) • 1.4
    ♕Rozelyn Fay Johnson • lilangel (Taylor Hill) • 1.2
    ♕Lucy Julia Williams • Pua • 1.3

    The Kisslist
    1. Olivia 'Ginger' Atwood
    2. Katie Araceli Figueroa
    3. Scarlett 'Joy' Adams
    4. Spring Mitchells
    5. Liv James
    6. Rachel Stark
    7. Mona Woods
    8. Lydia Logan
    9. Alice Smith
    10. Crystal Reed


    ♔❤♕

    Pass out, drank, wake up, drank, faded, drank.

    ♔❤♕

    The Holy Virgin List
    1. Destiny Prince
    2. Lilly Harper
    3. Lucy Julia Williams
    4. Bethany Saint
    5. Lola Rivers
    6. Annastasia Darling
    7. Sabrina Martin
    8. Paige Barnes
    9. Brittany Dawn Chamberlain
    10.Rozelyn Fay Johnson

    De beginsituatie
    Het is woensdag morgen, ofwel de dag nadat de lijst is gecreëerd. De school deuren staan net twee minuten open en de vroegelingen staan al klaar om langs de aula af te gaan om een snelle blik op de lijst te werpen. Anderen hebben besloten nog even van het laatste halfuurtje te genieten in hun bed, op weg naar school of op weg naar iemand die ze een lift hadden beloofd. Iedereen start zijn woensdagochtend weer anders op. Maar een ding hebben zij met zijn allen gemeen, ze hebben namelijk allemaal geen idee van wat hen in de aula te wachten staat. Op de jongens van the Kisslist na. Hier hangt vandaag namelijk niet maar een lijst, er hangen er twee. Ze zijn namelijk afgelopen dinsdagavond bij elkaar gaan zitten en net als iedere andere avond ging dit gepaard met wat drankjes en vele discussies. De meiden werden gerangschikt op uiterlijk, tactieken maar met name op de manier hoe ze hen een plezier gaven. Toch besloten zij juist deze avond te kiezen om het "spel" een lichtelijke wending te geven. En zo hing er de volgende ochtend niet een lijst in de aula maar twee. The Holy Virgin List heeft zijn plekje naast the Kisslist bemachtigd en op deze lijst staan tien namen. Van meiden die geen idee hadden wat seks was tot hen die er gewoon helemaal niks van bakten.

    ♔❤♕
    I am the designer of my own catastrophy

    ♔❤♕


    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 19:09 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit ~ With Camilla @ lockerrooms



    Glimlachend beet ze op haar lip en giechelde even. 'Momentje,' commandeerde ze me waardoor ik tevreden grijns als ze om de hoek verdwijnt. Ik besluit om het me ondertussen makkelijk te maken op het bankje en gelukkig duurt het niet lang voor Camilla weer terug komt. Deze keer compleet gehuld in het korte, blauwe cheerleaderpakje. Weer boren mijn tanden zich in mijn lip en ik schud mijn hoofd. Damn babe.. Ze liep regelrecht op me af en eenmaal voor me draaide ze zich om om haar veters te strikken. Ik laat mijn blik over haar gaan en toch kan ik het niet laten om iets te lang naar haar billen te kijken. Ik grijns en wacht af tot ze klaar is, tot ik mijn handen op haar heupen leg.
    Ik trek haar weer op mijn schoot en hou haar met mijn ene arm dicht tegen mijn borst, terwijl ik mijn vrije hand langzaam over haar bovenbeen laat gaan. 'Goddamn babygirl,' fluister ik en zoen haar nek weer, hier en daar plaats ik een klein merkje. 'Je hebt denk ik echt geen idee wat voor heartbreaker je gaat zijn.' vervolg ik. Ik grijns tegen haar huid aan en laat mijn hand rusten ietwat richting de binnenkant van haar been. 'Als je al wat doet met mij, laat staan met de normale guys...'


    El Diablo.

    Camilla Laurel Margaux
    loves the kisslist



    "Hey babe, I'm home alone,
    bring pizza for some netflix&chill? xoxo"
    ♥      outfit - lockerrooms - Chris       ♥

          Chris keek tevreden toen ik de hoek weer om kwam lopen en hij beet vol frustratie op zijn onderlip. Het kostte me veel moeite om mijn glimlach te verbergen en serieus te blijven kijken terwijl ik voorover boog om mijn veters te strikken. Bijna was ik klaar met mijn veters, tot ik plots warme handen om mijn heupen voelde sluiten. Toen kon ik mijn glimlach niet meer verbergen. Chris trok me op zijn schoot en ik beet geamuseerd op mijn lip. Chris trekt me met zijn ene hand dicht tegen hem aan en met zijn andere hand streelt hij over mijn bovenbeen.
          'God damn, babygirl.' fluisterde hij met een zware stem in mijn nek, waarna hij kusjes in mijn nek drukt. Ik voel dat hij een stukje huid tussen zijn lippen neemt en iets ruiger kust dan eerst, waarschijnlijk zat daar nu wel een afdrukje. Grommend drukte ik me van Chris weg en keek ik hem quasi-boos aan.
          'Potverdorie,' plaagde ik hem. 'Je hebt denk ik echt geen idee wat voor heartbreaker je gaat zijn.' fluisterde hij verder terwijl hij me weer naar hem toe trok. Zijn hand die over mijn been streelde lag nu op de binnenkant van mijn been, waardoor ik even op de binnenkant van mijn bang beet. Oh god niet mijn zwakke plek.
          'Als je al wat doet met mij, laat staan met de normale guys...' een glimlach verscheen op mijn gezicht bij deze woorden en ik keek Chris even in zijn ogen aan. 'Normale jongens?' mijn wenkbrauwen gingen lichtelijk de lucht in.
          'En wat mag jij dan wel niet voorstellen?' spinde ik zijn kant op terwijl mijn hand weer naar zijn kraag ging en er verleidelijk aan trok. Voorzichtig leunde ik wat zijn kant op. Mijn hand ging naar zijn kaak en ik duuwde hem wat opzij, zodat ik bij zijn nek kon. Speels beet ik zacht in zijn nek, waarna ik er met kusjes overheen ging.







    - thank you for existing -

    Damon Tyler Willsson


    22 • With Rozelyn & Blaze & Lola • School canteen • Outfit



    Een kleine glimlach had het gezicht van Blaze betreden, nadat ik hem had bedankt voor zijn hulp. De glimlach veranderde al snel in een verbaasde blik, nadat ik mijn excuses had aangeboden. “Het is al goed” klonk het vanaf zijn kant, gevold door een “Het spijt mij ook” er zachtjes achter aan gemompeld. Waardoor het nu mijn beurt was om een licht verbaasde blik zijn kant op te werpen. Misschien was een kleine kans om de strijdbijl tussen ons begraven kon worden. Misschien zou dit het begin kunnen zijn van een nieuwe vriendschap, maar die kans betwijfelde ik. Echter al snel had ik mijn aandacht weer op Rozelyn gefocust, door haar aan te bieden om haar naar huis te brengen. ”Misschien is het wel slim om even rustig thuis te zitten. Daar is het een stuk rustiger dan hier, ik denk dat je hoofd dat wel kan gebruiken” Ik keek opzij naar Lola, die blijkbaar met mij instemde, waarvoor ik haar dankbaar was. “Beter ga je gewoon naar huis inderdaad, en als je niet vrijwillig met Damon mee naar huis gaat dan draag ik je persoonlijk naar huis meisje. Maar hoe dan ook je gaat naar huis.” Mijn blik ging van Lola naar Blaze en keek hem met een neutrale blik aan. Het idee dat hij Rozelyn naar huis zou brengen beviel me totaal niet, maar ik probeerde dit niet te laten blijken. Stiekem was ik wel blij met de woorden van Blaze, want ik wist dat Rozelyn zou zeggen dat ze op school kon blijven. Ik wierp mijn blik weer op de brunette en zag dat ze me aankeek, terwijl ze kort op haar lip beet. “Breng me maar naar huis dan.” Diep van binnen voelde ik lichtte vreugde, maar dit liet ik niet merken. Ik gaf haar enkel een glimlach en een kort knikje, waarna ik weer recht overeind ging staan om mijn tas op te rapen, die nog altijd op de grond stond. Vervolgens pakte ik ook haar tas en probeerde ik Rozelyn goed te ondersteunen, door haar hand over mijn schouders te leggen, terwijl ik haar bij haar heup vast hield. Ik zwaaide kort met mijn hand naar Lola en Blaze, waarna ik samen met de brunette wegliep naar de parkeerplaats, waar mijn auto stond. "Ik ben blij dat je niet zo eigenwijs ging doen." lachte ik naar haar. "Zeg eens eerlijk," vervolgde ik, terwijl ik snel mijn sleutels uit mijn broekzak pakte en mijn auto van slot haalde. "Je overwoog serieus om te blijven, of niet soms?" Waarna ik het portier voor haar open hield.


    Do I look like Mother Teresa?

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit ~ With Camilla @ lockerrooms



    'Normale jongens?' vroeg ze me, haar wenkbrauwen licht opgetrokken. Ik knik. 'En wat mag jij dan wel niet voorstellen?' spinde ze wederom terwijl ze verleidelijk aan mijn kraag trok. Haar hand ging vervolgens naar mijn kaak en duwde me wat opzij, voor haar lippen in mijn nek belanden. Het duurt echter niet lang voor ik zachtjes haar tanden in mijn hand vol. Ik grom zachtjes en draai haar dan om, zodat ze met haar benen aan elk een kant zat. Ik grijns duivels en kijk in haar ogen met een uitdagende blik. 'Ik..' begin ik en laat mijn blik over haar lichaam gaan. 'Ben iemand die weet wat goed is, en wat hij wil.' zeg ik en laat mijn ene hand ondertussen onder haar rokje glijden en belanden op haar billen. Simpel trek ik haar nog wat dichter over mijn schoot en een donkere lach rolt kort over mijn lippen.
    'En ik ben iemand die meisjes zoals jij,' begin ik en laat mijn andere hand over haar middel gaan. Onder het topje tot mijn duim over haar ribben kan strelen. 'Heel goed kan behandelen, if you want me too.' fluister ik en leun naar voren om een zachte kus op haar onderlip te plaatsen. 'Zoals ik al eerder zei... Jij helpt mij, ik help jou. Remember?' grijns ik.


    El Diablo.

    Camilla Laurel Margaux
    loves the kisslist



    "Hey babe, I'm home alone,
    bring pizza for some netflix&chill? xoxo"
    ♥      outfit - lockerrooms - Chris       ♥

          'En wat mag jij dan wel niet voorstellen?' spinde ik terwijl ik Chris aan zijn kraag trok. Chris gromt zacht en draait me om op zijn schoot, waardoor ik nu met mijn benen wijd zit. Een uitdagende blik stond op Chris zijn gelaat en hij glimlachte duivels.
          'Ik...' begon Chris terwijl zijn ogen over mijn lichaam gingen. 'Ben iemand die weet wat goed is en wat hij wil.' Sprak hij terwijl hij zijn hand onder mijn rokje liet glijden. Een rilling ging over mijn rug en kippenvel stond op mijn armen en benen. Zijn hand glijd door naar mijn billen en ik bijt met een uitdagende blik op mijn lip. Hij trok me nog iets verder naar voor, waardoor ik echt tegen hem aan zat. Ik voelde onder mijn billen een welgemeende bobbel, waardoor ik even moest giechelen. Een donkere lach kwam tevoorschijn, waardoor ik een beetje geïntimideerd werd, op een goede manier.
          'En... Ik ben iemand die meisjes zoals jij,' begon hij terwijl hij met zijn andere hand onder mijn topje ging, langs mijn ribben. 'Heel goed kan behandelen, If you want me too.' fluisterd Chris waarna hij naar voren leunt en zacht een kus op mijn onderlip plaatst.
          'Zoals ik al eerder zei... Jij helpt mij, ik help jou. Remember?' grijnst hij. Gretig leunde ik naar voren en kuste ik hem op zijn mond. 'I remember.' fluisterde ik zacht zodra mijn lippen die van hem weer verlaten. Mijn handen lagen in Chris zijn nek en ik keek hem in zijn vurige ogen.
          'Niet slecht voor een eerste schooldag,' grinnikte ik.








    - thank you for existing -

    Lola Rivers
    'Ah-dorkable'

    21 - with Damon, Rozelyn, & Chris - school - Outfit


          Ik had mijn aandacht al weer op Rozelyn en Damon gericht toen ik nog een zachte kus voelde op de hand die nog op Blaze zijn schouder rustte. Ik liet mijn ogen weer even zijn kant op glijden en glimlachte nog even naar hem terwijl ik mijn hand optilde en zo een zacht tikje op zijn neus gaf met mijn vinger.
          De spijtbetuiging van beide heren richting elkaar kwam voor mij toch wel echt als een verassing. Dat was iets dat ik nooit had kunnen bedenken, maar het feit dat er gewonden waren gevallen buiten henzelf hielp misschien bij het begraven van de strijdbijl. Ik richtte mijn blik op de grond en kon een kleine glimlach niet onderdrukken. Zodra ik weer op keek leek ik niet de enige die verbaasd was, ook Rozelyn keek met grote ogen naar de twee heren.
          Damon vroeg of hij de brunette naar huis kon brengen en gelijk stemde ik in met het idee. Het leek mij wel zo rustig voor haar hoofd, en het gaf haar de gelegenheid even rustig bij te komen. “Beter ga je gewoon naar huis inderdaad, en als je niet vrijwillig met Damon mee naar huis gaat dan draag ik je persoonlijk naar huis meisje. Maar hoe dan ook je gaat naar huis.” Gelukkig leek Blaze het er ook mee eens te zijn, en wist hij ook meteen de boodschap zo te brengen naar Rozelyn dat ze eigenlijk gewoon geen keus had dan luisteren. Ik verwachtte stiekem dan ook wel dat ze oké zou zeggen en zich door Damon naar huis zou laten brengen. Het duurde niet lang voor mijn gedachten werkelijkheid werden. “Breng me maar naar huis dan,” antwoordde de brunette zacht en tevreden glimlachte ik naar haar. Damon kwam meteen in actie en zorgde dat Rozelyn voldoende ondersteuning zou hebben onderweg naar zijn auto. “Wel thuis, en beterschap,” glimlachte ik naar de twee. “En, je kant natuurlijk altijd bellen als er nog iets nodig is,” vervolgde ik nog snel. Ik verwachtte niet echt dat er hulp nodig ging zijn, maar het was misschien wel fijn voor ze om te weten dat er nog iemand op stand-by stond in geval van nood.
          Ik keek de twee even na en keek toen weer opzij naar de jongen die nog bij me stond. “Dus…” sprak ik zacht tegen hem. Ergens wou ik hem meteen vragen voor uitleg, uitleg die verklaarde waarom ik op die verdomde lijst stond, maar gezien wat er net allemaal was gebeurd had ik besloten dat het wel kon wachten tot een andere keer. Een keer dat Blaze zich niet zo schuldig voelde over iets en wat relaxter was.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit ~ With Camilla @ lockerrooms



    Gretig leunde ze naar voren en kuste me op mijn mond. Ik grijns. Bingo. 'I remember.' fluisterde ze zacht zodra ze weer terug trok. Ik voel haar handen in mijn nek en ik kijk in haar vurige ogen. 'Niet slecht voor een eerste schooldag,' grinnikte ze. Ik lach kort. 'Not bad at all babe.' zeg ik en hou mijn hoofd wat schuin. 'Als je zo door gaat heb je de kroon binnen twee weken,' knipoog ik. 'Als je jezelf nu weet te bewijzen, that is.'
    Ik duw mijn lippen weer op die van haar en bijt zachtjes op haar onderlip, om zo de kus te verdiepen. Mijn hand die op haar ribben lag laat ik ondertussen omhoog glijden, tot die op haar bh terecht komt. Zacht streel ik over de stof en grijns dan. 'Is dat kant, princess?' fluister ik tegen haar lippen. 'I like..' vervolg ik al snel en druk mijn lippen weer in haar nek terwijl ik haar topje langzaam omhoog duw.


    El Diablo.

    Blaze Miller

    Egoism —
    It’s not to live the way you want, but make others live the way you want.

    Clothes | Canteen | With Rozelyn, Damon & Lola

    •••


    Het tikje wat ik tegen mijn neus kreeg van Lola, nadat ik een kus op haar hand had gedrukt deed mij kort naar haar glimlachen. Ik vond het een lief gebaar van het meisje.
          De neutrale blik die Damon mij toezond nadat ik tegen Rozelyn had gezegd dat ik naar huis zou dragen als ze niet vrijwillig met Damon mee ging, deed me eigenlijk niet zoveel. Hij mocht dan wel met een neutrale blik naar me kijken, maar ik vermoedde dat zijn echte reactie alles behalve neutraal was.
          Ik keek toe hoe Rozelyn op haar lip beet terwijl ze haar blik op Damon richtte Breng me maar naar huis dan.” Ergens vond ik het wel jammer dat ze zich zo snel gewonnen gaf, maar aan de andere kant dacht ik wel dat het het beste was aangezien ik zeker weten daad bij woord zou voegen zou ze niet met Damon meegegaan zijn.
          In stilte keek ik toe hoe Damon hun tassen oppakte en hoe hij zijn arm om Rozelyn heen sloeg om haar te kunnen ondersteunen. Diep van binnen voelde ik een steek die ik hard probeerde te negeren, net zoals de neiging die ik plots had om zijn hand van haar heup weg te trekken. ”Wel thuis en beterschap” hoorde ik Lola naast me zeggen gevolgd door ”En, je kan natuurlijk altijd bellen als er nog iets nodig is” instemmend knikte ik “Als we iets kunnen doen moeten jullie het zeggen” besloot ik er zelf nog aan toe te voegen.
          Toen Damon kort naar ons zwaaide, zwaaide ik zelf wat halfslachtig terug terwijl ik hun nakeek tot ze de school uit waren gelopen. ”Dus…” hoorde ik de zachte stem van Lola naast mij zeggen waardoor ik mijn ogen naar het meisje naast me liet glijden. Kort haalde ik een hand door mijn haren waarna ik zacht zuchtte “Het spijt me, Lola” zei ik zacht tegen haar, ergens hoorde ik iets in mijn stem breken wat er voor zorgde dat ik gauw mijn keel schraapte in de hoop het te verbloemen. Nogmaals haalde ik een hand door mijn haren, ik wist zelf eigenlijk ook niet precies waarvoor ik me verontschuldigde tegenover haar, ik denk voornamelijk omdat ik zo’n eikel ben, iets was bijna alles wel dekte wat ik verkeerd deed in mijn leven.
          Kort zuchtte ik nogmaals waarna ik mijn ogen over het gezicht van Lola heen liet glijden “Laten we even ergens gaan zitten” zei ik tegen haar “Ik kan koffie voor je halen, of iets anders? Als je wil?” bood ik haar aan waarna ik mijn hand zacht op haar rug neer legde en haar mee leidde naar een tafeltje wat ik de buurt stond.


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    ROZELYN FAY JOHNSON
    ««« Outfit | Canteen -> Damon's Car | With Blaze, Damon & Lola -> With Damon »»»

    I’m tired of the fake love, show me what you’re made of, boy make me believe.

    Toen ze eenmaal had toegegeven dat Damon haar wel naar huis mocht brengen zag ze hoe hij naar haar glimlachte en kort knikte. Kort glimlacht Rozelyn naar hem terug waarna ze opstond.
          In stilte keek ze toe hoe hij hun tassen van de grond pakte en vervolgens haar hand op zijn schouder plaatste terwijl zijn hand op haar heup rustte. Omdat Damon langer dan haar was voelde het op het moment niet het meest prettige haar hand op zijn schouder te laten liggen, daarom besloot ze haar hand naar beneden te verplaatsen en zo haar arm om zijn middel te laten rusten.
          ”Wel thuis en beterschap” hoorde ze Lola nog zeggen ”En, je kan natuurlijk altijd bellen als er nog iets nodig is” voegde ze er nog aan toe voordat Blaze sprak ”Als we iets kunnen doen moeten jullie het zeggen”. Kort glimlachte Rozelyn naar beide “Bedankt, komt wel goed. Als er iets is zal ik bellen”. Antwoordde ze, meer om hun tevreden te stellen dan dat ze daadwerkelijk van plan was het te doen, tenzij ze het zelf echt noodzakelijk achtte.
          Ze liep met Damon mee naar zijn auto en toen ze eenmaal buiten waren hoorde ze hem lachen ”Ik ben blij dat je niet zo eigenwijs ging doen”. Kort beet ze op haar lip waarnaar ze langzaam knikte ”Zeg eens eerlijk vervolgde hij toen ”Je overwoog serieus om te blijven, of niet soms?” eindigde hij waarna hij het portier voor haar open hield. Ze keek hem zo onschuldig mogelijk aan waarna ze in de auto ging zitten. “Ik zou noooit zomaar overwegen op school te blijven” loog ze overduidelijk tegen hem waarna ze zacht lachte. “Nee oke, ik had best kunnen blijven hoor” mompelde ze zacht “Maar het idee dat Blaze me naar huis zou dragen leek me niet zo’n prettig idee. En als ik dan moet kiezen tussen hem en jou, kies ik toch voor jou” antwoordde ze hem eerlijk waarna ze haar wangen warm voelde worden. Om de blos op haar wangen enigszins te verbergen besloot ze vlug haar gordel om te doen in de hoop dat hij het niet zou zien.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2018 - 12:12 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Camilla Laurel Margaux
    loves the kisslist



    "Hey babe, I'm home alone,
    bring pizza for some netflix&chill? xoxo"
    ♥      outfit - lockerrooms - Chris       ♥

          Chris glimlachte om mijn opmerking over de eerste schooldag en ik glimlachte terug. Hij was zo typisch een vrouwenverslinder, maar damn, wat hield ik er van om verslonden te worden.
          'Not bad at all babe,' zei Chris met zijn hoofd iets schuin. 'Als je zo door gaat heb je de kroon binnen twee weken,' de woorden gaven me een glimlach waarbij ik op mijn onderlip beet, yes.
          'Als je jezelf nu weet te bewijzen, that is.' grijnst hij terwijl hij naar voren leunt en zijn lippen op de mijne plaatst. Ik voel zijn tanden in mijn onderlip en ik liet een tevreden geluidje horen. Chris zijn hand ging van mijn ribben omhoog naar mijn bh, waar ik hem onderzoekend over heen voelde gaan. Jongen,
          'Is dat kant prinses?' hoor ik Chris zeggen waardoor ik grijns. 'Dat is het zeker,' spin ik terug. 'I like...' zei Chris met een tedere stem terwijl hij met zijn lippen naar mijn nek ging. Terwijl hij kusjes in mijn nek begon te drukken voelde ik mijn topje omhoog gaan. Een giechel verliet mijn mond en ik drukte Chris naar achteren. Een uitdagende blik stond op mijn gezicht en ik ging van zijn schoot af. Even draaide ik een rondje voor Chris, waarna ik rustig mijn topje uit trok en deze in zijn gezicht smeet.
          'Blauw staat je goed,' plaagde ik Chris terwijl ik tegen de lockers ging staan, met wederom die uitdagende grijns op mijn gezicht.




    - thank you for existing -

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit ~ With Camilla @ lockerrooms



    'Dat is het zeker,' spinde ze tegen mij wat mijn grijns alleen maar deed verbreden. Zodra ik haar topje omhoog begin te duwen verlaat een giechel haar mond en duwt ze me wat naar achter. Ik kijk op naar haar, mijn wenkbrauw licht opgetrokken maar ik lach zacht als ik de uitdagende blik in haar ogen zie. Ze draaide een rondje voor mij en mijn ogen worden wat groter als ze haar topje uit doet. Het blauwe stukje stof komt al snel in mijn gezicht terecht. 'Blauw staat je goed,' plaagde ze me en ik pak het topje. 'Weet ik,' zeg ik en sta rustig op, mijn blik op haar gebrand. 'Maar weet je wat mij nog beter staat?' grijns ik en smijt ondertussen het topje naar de hoek. Dit alles zonder haar ogen te verlaten.
    In een paar grote stappen ben ik bij haar en zet mijn handen naast haar hoofd. Langzaam leun ik naar haar oor. 'Jij onder me,' zeg ik, maar vervolg al snel: 'Of boven me. I don't mind darling...' fluister ik en druk mijn lippen weer in haar nek. Ik trek het rokje ietwat ongeduldig bij haar uit en laat mijn handen naar haar billen glijden, waarna ik haar optil en haar tussen mij en de kluisjes in sluit. 'Don't you agree?' grijns ik.


    El Diablo.

    Damon Tyler Willsson


    22 • With Rozelyn • Damon's car • Outfit



    We waren bij mijn auto aangekomen, waarna ik het portier voor Rozelyn openhield terwijl ik haar de vraag had gesteld of ze serieus had overwogen om op school te blijven. Ik keek haar met een doordringende blik aan, maar wel met een lichte krul bij mijn mondhoeken. Ze keek als een onschuldig meisje mijn kant op, waarna ze plaats nam in de auto. “Ik zou nooit zomaar overwegen op school te blijven” antwoordde ze me, waarna ze kort lachte. Eén van mijn wenkbrauwen ging omhoog, terwijl ik de brunette goed bestudeerde. Ze loog overduidelijk, maar door haar antwoord kon ik een lach niet onderdrukken. “Nee oke, ik had best kunnen blijven hoor” mompelde ze zachtjes erachteraan. Hierdoor weerhield ik mezelf ervan om het portier dicht te gooien en bleef over het portier hangend haar kant opkijken, terwijl ze verder sprak. “Maar het idee dat Blaze me naar huis zou dragen leek me niet zo’n prettig idee. En als ik dan moet kiezen tussen hem en jou, kies ik toch voor jou” Deze woorden voelde aan als een grote overwinning. Ik vond het alleen jammer dat Blaze deze woorden niet kon horen. Ze koos voor mij en niet voor hem! Kort na haar antwoord draaide ze haar hoofd van me weg om haar gordel vast te doen, maar vlak voordat haar haren haar wang bedekte, zag ik een lichtte blos verschijnen. Met opnieuw gekrulde mondhoeken deed ik het portier dicht, waarna ik omliep naar de kant van de bestuurder en daar zelf in de auto stapte. Ook ik deed mijn gordel om, maar ik startte de motor nog niet. Ik draaide mezelf haar kant op en bestuurde Rozelyn nog eens goed. Nu kon ik goed de blos op haar wangen zien, maar dit keer leverde dit geen lach op mijn gezicht op. Rozelyn was de vrouw van mijn dromen geweest en was de enige die mijn zorgen over Zoë kon wegnemen. Ik keek haar serieus aan en legde vervolgens mijn hand op haar been. "Roos," sprak ik haar aan, waarna ik verder ging. "Ik ben blij dat je besloot om met mij mee te gaan." Ik haalde mijn hand weer van haar been af, waarna ik de motor startte. Langzaam reed ik het parkeerterrein af, de weg op. "Het spijt me trouwens." zuchtte ik. "Ik had er misschien voor kunnen zorgen dat je naam nooit op die lijst was geplaatst en dan was dit alles nooit gebeurd..."


    Do I look like Mother Teresa?

    Lola Rivers
    'Ah-dorkable'

    21 - with Blaze - school - Outfit


          Zodra Damon en Rozelyn richting de brunettes huis gingen was ik nog alleen over met Blaze. Niet wetend wat ik moest zeggen kwam er allen ‘dus’ over mijn lippen. Ik haalde diep adem en richtte mijn blik op de jongen. Het was duidelijk dat hij meteen een stuk zenuwachtiger of ongemakkelijker leek, iets waarin ik moest toegeven dat hij niet de enige was. “Het spijt me Lola,” ik glimlachte maar even naar de jongen. Waarom hij zijn excuses naar mij maakte wist ik niet zo goed, er waren wel wat redenen die ik kon bedenken, maar dat hield niet in dat het ook daarover ging. Hoewel Blaze het had proberen te verdoezelen toen hij zijn keel schraapte had ik het kraakje in zijn stem zeker gehoord. Het was niet iets wat hem vaak leek te gebeuren, des te meer reden om te geloven dat hij zijn woorden echt meende.
          ”Het is oké,” glimlachte ik maar naar hem. Blaze was iemand die ik altijd wel weer kon vergeven, wat hij ook had gedaan. Waarschijnlijk omdat hij ooit bij ons had gewoond en hij toen zeker een plekje in mijn hart had veroverd, een plekje dat hij nooit meer was kwijtgeraakt. Ik wist me verder niet echt meer een houding te geven, iets waarin ik niet helemaal de enige leek, wel was ik opgelucht over het feit dat de meeste starende mensen weer door waren gegaan met hun eigen leven, dat gaf iets van rust.
          ”Laten we even ergens gaan zitten. Ik kan koffie voor je halen, of iets anders? Als je wil?” ik knikte instemmend en liet me leiden naar het vrije tafeltje. “Ik hoef eigenlijk nog even niets.. Maar toch bedankt!” antwoordde ik op zijn vraag waarna ik plaatsnam op een van de stoelen. Ik keek kort rond voor ik mijn aandacht weer op de jongen richtte. “Dus, wou je iets met mij bespreken? Ofzo...” vroeg ik maar om de stilte te verbreken. Ik ging er maar vanuit dat dat was wat hij wou, anders kon ik niet echt begrijpen dat hij me mee zou nemen om ergens te gaan zitten.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    ROZELYN FAY JOHNSON
    ««« Outfit | Damon's Car | With Damon »»»

    I’m tired of the fake love, show me what you’re made of, boy make me believe.

    De doordringende blik die Damon Rozelyn gaf wanneer hij haar vroeg of ze serieus had overwogen om op school te blijven, liet haar kort op haar lip bijten. Toen ze zijn wenkbrauw omhoof zag gaan, dacht ze heel even dat ze een verkeerd antwoord had gegeven maar toen ze ook Damon hoorde lachen kon ze zich ontspannen.
          Kort liet ze haar ogen over hem heen glijden toen hij over het portier heen bleef hangen voordat ze verder sprak dat ze voor Damon zou kiezen wanneer ze moest kiezen tussen hem en Blaze. Vervolgens richtte ze zich op het vastmaken van haar gordel en hoorde het portier dichtslaan. Niet veel later stapte ook Damon in de auto en zag ze hoe hij zijn gordel om deed. Echter startte hij de motor van de auto nog niet, iets was ze niet had verwacht. Vragend keek ze Damon dan ook aan toen hij zich haar kant op draaide. Zijn bestuderende blik zorgde ervoor dat haar wangen nog warmer werden waardoor ze haar ogen neer sloeg.
          Toen ze de hand van Damon op haar been voelde en hem haar naam hoorde zeggen keek ze weer naar hem op, recht in zijn intense bruine ogen die serieus stonden. ”Ik ben blij dat je besloot om met mij mee te gaan” hoorde ze hem zeggen waarna zijn hand van haar been verdween. Kort nam ze hem in zich op waarna er een glimlach om haar lippen verscheen “Ik ook” antwoorde ze hem oprecht. Ondanks dat ze zich groot probeerde te houden moest ze wel toegeven dat haar gezicht zo langzamerhand wel degelijk echt pijn begon te doen. Dus ze was Damon dan ook echt dankbaar dat hij haar had aangeboden haar naar huis te brengen.
          Terwijl Damon het parkeerterrein afreed legde Rozelyn haar gezicht tegen het koude raam aan terwijl ze naar buiten keek. ”Het spijt me trouwens” hoorde ze Damon plots zuchten waardoor ze haar ogen weer op hem richtte ”Ik had er misschien voor kunnen zorgen dat je naam nooit op die lijst was geplaatst en dan was dit alles nooit gebeurd..” Langzaam liet ze haar ogen over hem heen glijden waarnaar ze haar hoofd schudde “Het is niet jouw schuld Damon” antwoordde ze hem. “Als Blaze een naam op een lijst wil, dan zorgt hij er ook echt wel voor dat die naam erop komt.. Je moet jezelf dat echt niet kwalijk nemen hoor.” Vervolgde ze waarna ze voor even stil was en hem in zich op nam. “Nu we het toch over die lijst hebben..” begon ze lichtelijk aarzelend weer te spreken “Blaze had over een ding wel gelijk.. Ik had jou inderdaad willen vragen of jij mij wilde helpen om van de lijst af te komen, maar niet op de manier waarop Blaze het zei. Ik zou jou echt nooit misbruiken, en ik wil je ook echt niet het gevoel geven dat ik dat wel zou doen. Maar het is gewoon dat als ik iemand vertrouw om me daarbij te helpen, dan ben jij het.” Kort haalde ze een hand door haar haren heen waarna ze haar blik op de weg voor hun richtte “Seks is voor mij niet iets puur platonisch zoals Blaze beweerde” vervolgde ze zacht waarna ze haar schouders op haalde “Het voelt voor mij altijd meer als dat.. Daarom wil ik ook niet zomaar met iedereen maar seks hebben, snap je?” Nogmaals haalde ze haar hand door haar haren heen waarna ze op haar lip beet.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Damon Tyler Willsson


    22 • With Rozelyn • Damon's car • Outfit



    Het was voor een korte tidj stil in de auto. Ik had een korte blik op Rozelyn geworpen, die met haar hoofd tegen het raampje was gekanteld. Nu ik toch met haar alleen was, was dit voor mij doen het perfecte moment om het over de lijst te hebben, want het zou sowieso ooit aan bod moeten komen. Ik had de brunette mijn excuses aangeboden, omdat ik er zeker van overtuigd was dat ik had kunnen voorkomen dat haar naam op die stomme lijst zou staan.

    “Joh ik was niet de enige die haar naam op die lijst wilde hebben hoor, maar goed daar weet jij niks van natuurlijk, aangezien je wegging. Maar wellicht is het een goed idee als je in vervolg gewoon blijft, dan kun je misschien mee beslissen in plaats van het later op mij af te reageren omdat je het er niet mee eens bent.”

    Het waren de woorden van Blaze die opnieuw door mijn hoofd spookte. Hij wilde de schuld in mijn schoenen schuiven er ergens had hij nog gelijk ook. Ik had misschien degene kunnen zijn die dit grote probleem had kunnen voorkomen, maar daar was het nu al te laat voor. Waar ik mezelf toch aan de ene kant dankbaar voor was. “Het is niet jouw schuld Damon” Ik werd wakker geschud uit mijn gedachtes, waardoor ik weer besefte dat ik in een auto zat. Het was dan ook een wonder dat ik nog altijd op de juiste weghelft reed en dat ik niemand had aangereden. De geruststellende woorden van Rozelyn deden een klein glimlachje verschijnen, al was het maar voor enkele secondes. “Als Blaze een naam op een lijst wil, dan zorgt hij er ook echt wel voor dat die naam erop komt.. Je moet jezelf dat echt niet kwalijk nemen hoor.” Natuurlijk begreep ik ook wel dat de jongedame volledig gelijk had hierover, maar toch twijfelde ik. Als ik die avond Blaze geconfronteerd had en misschien zijn geschiedenis met sommige dames weer naar boven had gehaald was hij mogelijk anders gaan denken. Langzaam drukte ik de rem van de auto in, toen we een stoplicht naderde die op rood stond. “Nu we het toch over die lijst hebben..” Mijn blik ging van het rode licht naar de brunette naast mij in de auto. Aan haar stem kon ik horen dat ze aarzelde over hetgeen wat ze wou zeggen, maar ergens wist ik al waar het over zou gaan. In mijn ooghoeken zag ik dat het rode licht verdween en dat het groen licht scheen, waardoor mijn blik weer naar de weg ging en ik gas gaf. Blaze had over een ding wel gelijk.. Ik had jou inderdaad willen vragen of jij mij wilde helpen om van de lijst af te komen, maar niet op de manier waarop Blaze het zei. Ik zou jou echt nooit misbruiken, en ik wil je ook echt niet het gevoel geven dat ik dat wel zou doen. Maar het is gewoon dat als ik iemand vertrouw om me daarbij te helpen, dan ben jij het.” Bij deze woorden bleef ik stil en liet ik alles even bezinken, terwijl ik mijn aandacht ook op het verkeer probeerde te richten. “Seks is voor mij niet iets puur platonisch zoals Blaze beweerde. Het voelt voor mij altijd meer als dat.. Daarom wil ik ook niet zomaar met iedereen maar seks hebben, snap je?” Het bleef nog altijd stil aan mijn kant, maar ik wierp wel een korte blik op haar, via mijn ooghoeken. "Gaf ik je die ene keer ook dat pure platonische gevoel?" met deze vraag verbrak ik de -voor mijn doen ongemakkelijke- stilte. Er was een licht boze toon te horen in mijn stem, maar ook een oprecht nieuwsgierige. "Probeerde je me daarom te vermijden al die tijd?" Ik stopte opnieuw bij een stoplicht wat rood was. Ze zaten ook niet echt mee vandaag.... "Voor mij voelde het die keer namelijk ook veel meer als dat..." Ik keek Rozelyn expres niet aan en bleef naar het stoplicht staren.


    Do I look like Mother Teresa?