• R O L L E N
    JONGENS VOOR DE LIJST
    ♔Jake Cooper • AteIophobia (Maurice Sinclair) • 1.3
    ♔Cristiano Elijah Santiago • Maluma • 1.2
    ♔Blaze Miller • undentified (Cam Gigandet) •
    ♔Damon Tyler Johnson • Mahigan • 1.3

    MEISJES VOOR DE LIJST
    ♕ Katie Araceli Figueroa • ParvaRubraHood (Ariana Grande) • 1.1
    ♕Scarlet 'Joy' Adams • BesidesYou (Kenza Zouiten) 1.1
    ♕Olivia 'Ginger' Atwood • Cami (Darya Lebedeva) 1.2



    ♔❤♕

    Be a slut. Do whatever you want.

    ♔❤♕


    JONGENS TEGEN DE LIJST
    ♔Joon Hanuel Park • Solmeron • 1.4
    ♔Nathaniel Anderson • Sturmfrei (Timor Simakov) • 1.3
    ♔Major Ostin Sadler • ParvaRubraHood (Josh Heuston) • 1.3

    MEISJES TEGEN DE LIJST
    ♕ Brittany Dawn Chamberlain • ParvaRubraHood • 1.2
    ♕Lola Rivers • JudithSuzann (Charlotte McKee) • 1.4
    ♕Rozelyn Fay Johnson • lilangel (Taylor Hill) • 1.2
    ♕Lucy Julia Williams • Pua • 1.3

    The Kisslist
    1. Olivia 'Ginger' Atwood
    2. Katie Araceli Figueroa
    3. Scarlett 'Joy' Adams
    4. Spring Mitchells
    5. Liv James
    6. Rachel Stark
    7. Mona Woods
    8. Lydia Logan
    9. Alice Smith
    10. Crystal Reed


    ♔❤♕

    Pass out, drank, wake up, drank, faded, drank.

    ♔❤♕

    The Holy Virgin List
    1. Destiny Prince
    2. Lilly Harper
    3. Lucy Julia Williams
    4. Bethany Saint
    5. Lola Rivers
    6. Annastasia Darling
    7. Sabrina Martin
    8. Paige Barnes
    9. Brittany Dawn Chamberlain
    10.Rozelyn Fay Johnson

    De beginsituatie
    Het is woensdag morgen, ofwel de dag nadat de lijst is gecreëerd. De school deuren staan net twee minuten open en de vroegelingen staan al klaar om langs de aula af te gaan om een snelle blik op de lijst te werpen. Anderen hebben besloten nog even van het laatste halfuurtje te genieten in hun bed, op weg naar school of op weg naar iemand die ze een lift hadden beloofd. Iedereen start zijn woensdagochtend weer anders op. Maar een ding hebben zij met zijn allen gemeen, ze hebben namelijk allemaal geen idee van wat hen in de aula te wachten staat. Op de jongens van the Kisslist na. Hier hangt vandaag namelijk niet maar een lijst, er hangen er twee. Ze zijn namelijk afgelopen dinsdagavond bij elkaar gaan zitten en net als iedere andere avond ging dit gepaard met wat drankjes en vele discussies. De meiden werden gerangschikt op uiterlijk, tactieken maar met name op de manier hoe ze hen een plezier gaven. Toch besloten zij juist deze avond te kiezen om het "spel" een lichtelijke wending te geven. En zo hing er de volgende ochtend niet een lijst in de aula maar twee. The Holy Virgin List heeft zijn plekje naast the Kisslist bemachtigd en op deze lijst staan tien namen. Van meiden die geen idee hadden wat seks was tot hen die er gewoon helemaal niks van bakten.

    ♔❤♕
    I am the designer of my own catastrophy

    ♔❤♕


    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 19:09 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Camilla Laurel Margaux
    doubts about loves the kisslist

    ♥      outfit - classroom - Nathaniel       ♥

    Nathan leek enthousiast te worden van mijn woorden en hij luisterde geïnteresseert naar mijn verhaal.
          'Daar zit best wel wat in,' klonk het enthousiast van zijn kant waardoor er een glimlach op mijn gezicht verscheen. Gelukkig begrijpt hij het concept.
          'want als al die gasten en populaire meiden alleen nog elkaar hebben, gaat de competitie eraf en zullen ze er op den duur ook geen lol meer aan beleven.' Maakte Nathan duidelijk voor zichzelf. Ik knikte vrolijk.
          'Ja dat is precies wat ik bedoelde!' stem ik dan ook vrolijk in. Even zag ik dat Nathan na dacht en een frons verscheen op zijn gezicht. Vervolgens viel zijn gezicht in een soort teleurgestelde plooi.
          'Sorry,' mompelde hij. 'Ik vind het een heel goed idee, eerlijk waar,' gaf hij toe waarna hij even kort op zijn lip beet. Verward keek ik hem aan. Was het toch niet zo'n goed idee?
          'er is iemand op de lijst die ik eigenlijk niet kan negeren. Ik heb haar in het verleden al behoorlijk wat ellende bezorgd en ik wil niet nog meer pijn veroorzaken.' vertelde hij. Ik knikte begrijpelijk, maar het klonk alsof die persoon niet de enige die pijn heeft gehad.
          'Heeft die persoon jou ook ellende bezorgd? Je zag er net in het begin niet zo vrolijk uit namelijk...' vroeg ik oprecht.
          'Je hoeft het niet te vertellen hoor, maar je moet ook aan jezelf denken...' meende ik. 'dat mag je echt niet vergeten.'


    - thank you for existing -

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 22:19 ]

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit ~ With Joy



    In de zoen open ik mijn mond al snel zodat daar een apart spel kan plaatsvinden. Haar armen voel ik om mijn nek en na een tijdje gezoend te hebben trek ik terug. Ik laat mijn blik over haar gezicht gaan en dan boren ze zich in haar ogen. Ik glimlach naar haar en hou mijn hoofd wat schuin. 'I feel very lucky,' fluister ik en druk nog een snelle kus op haar lippen, voor ik langzaam mijn lippen laat afdwalen naar beneden. Ik druk een paar zachte kussen op haar buik, waarna ik haar rokje wat omhoog duw.
    'Hmm...' fluister ik en druk nog wat kussen op haar bovenbeen. 'Wat wil je baby...' fluister ik en langzaam sla ik mijn ogen op naar haar. 'Vertel het me.' ik grijns duivels waarna ik haar een snelle knipoog geef.


    El Diablo.

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:19 ]

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit ~ With Joy



    'Je bent geweldig, Cristiano' zei Joy en met een glimlach kijk ik naar haar terwijl ik mijn jeans dicht knoop. Even laat ik mijn blik over haar gaan voor ik even de ruimte doorkijk voor mijn shirt, die ik al snel zie en oppak. 'Je bent echt geweldig' herhaalde ze weer en ze liep deze keer naar me toe. Mijn shirt doe ik snel aan en dan slaat ze haar armen weer om mijn nek. Ik glimlach en til haar weer makkelijk op het bureau, waarna ik mijn armen om haar middel sla. Even kus ik haar terug en trek me dan wat terug, voor ik mijn gezicht in haar nek verstop.
    'Jij bent ook geweldig babe, ik kan het niet vaak genoeg zeggen..' zeg ik zacht en druk een zachte kus op haar schouder. Langzaam sluiten mijn armen zich nog dichter om haar middel en ik glimlach wat, waarna ik voor een kort moment mijn ogen sluit. Mijn kin leunt zachtjes op haar schouder terwijl ik zachtjes met haar haar speel. 'Blijf met mij vannacht, ik slaap slecht alleen merk ik..' stel ik dan voor met een zacht lachje en ik draai zachtjes een van haar lokken om mijn vinger. Ik voelde me zo moe, maar ik moet energiedrankjes en koffie bedanken om me overeind te houden. 'En tijd met jou is altijd goed natuurlijk..' prevel ik dan.

    [ bericht aangepast op 26 april 2018 - 22:49 ]


    El Diablo.

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:19 ]

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit ~ With Joy



    Ze trok zich wat terug om me aan te kijken en ik glimlach weer bij het zien van haar lach. 'Ik wil niets liever' antwoordde ze en ze drukte weer een kus op mijn lippen. Ondertussen duwt ze me weer wat terug om op te staan. Iets waardoor ik kort pruil. 'Laten we gaan' stelde ze voor 'als we geluk hebben vinden we je nieuwe vriendinnetje nog in de les en kunnen we wat leuks beleven' Ik lach even. 'Hmh, ik heb liever jou.. Maar wat jij wil darling...' fluister ik haar toe en druk nog een snelle kus op haar hoofd.
    Ik doe mijn jas weer aan en sla dan mijn arm om haar schouders, om haar het lokaal uit te loodsen. 'Eigenlijk moet je gewoon bij mij intrekken. Zijn we in elk geval verzekerd van sleepbuddies.' zeg ik plagend en geef haar een speelse knipoog. Ik stop voor een ander lokaal en kijk naar binnen, waar ik Camilla en Nathan zie. 'Hmm, hebben ze onze aandacht echt nodig?'


    El Diablo.

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:20 ]

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit ~ With Joy



    'Ik wist niet dat je je aangetrokken voelde tot plastic?' hoor ik Joy grappend zeggen en ik lach lichtjes, maar alles aan haar verraad voor mij dat ze het niet leuk vind. 'Ben ik ook niet, ik wou even testen.' pruil ik. Uiteindelijk wist ze toch te glimlachen. 'Laten we barbie verwelkomen' zei ze glimlachend maar het was niet de glimlach die ik leuk vind. Toch accepteer ik het maar even voor nu. 'Let's go,' zeg ik en ik volg haar naar de tafeltjes.
    'Hee, sorry voor net.' zegt ze tegen Nathan en ik pak ondertussen een stoel waar ik plaats neem. 'Ik ben Joy' zei ze dan tegen Camilla. 'Hoe bevalt je eerste dag hier op school?' Ik lach zachtjes. 'Ze had mij als gids, hoeveel beter kan je dag worden.' zeg ik plagend en geef Cami een snelle knipoog.


    El Diablo.

    Nathaniel Anderson

    21 | CLASSROOM | WITH CAMILLA - JOY - CHRIS


          'Heeft die persoon jou ook ellende bezorgd? Je zag er net in het begin niet zo vrolijk uit namelijk...' vroeg Camilla als reactie op zijn plotselinge terugtrekken. Een licht cynische lach verdween van de lippen van Nathan.
          'Je hoeft het niet te vertellen hoor, maar je moet ook aan jezelf denken. Dat mag je echt niet vergeten.' Zei Camilla en aan haar stem kon hij horen dat ze oprecht was.
          'Dat wel, maar ik denk dat ik daar wel een beetje om had gevraagd,' antwoordde de jongen terwijl hij met een pen die voor hem op tafel lag begon te spelen. Het was waar, Joy had hem veel pijn bezorgd en hoe boos en verdrietig hij daar ook om was geweest kon hij ook wel zijn dat hij dat vooral aan zichzelf te danken had.
          'Maar laten we het daar verder niet over hebben,' Nathaniel grijnsde even 'je moet niet meteen denken dat ik altijd een eikel ben.'

    Nathan keek met grote ogen toe hoe Joy en Chris binnen kwamen lopen, als je het over de duivel hebt. Ondanks dat Joy een brede glimlach rond haar lippen had liggen, had Nathan niet het idee dat ze echt vrolijk was. Hij fronste even toen ze vervolgens gelijk naar de plek waar Camilla en hij zaten liep. Ergens had hij het gevoel dat dit niet veel goeds kon betekenen.
          'Hee,' begon Joy tegen Nathan 'sorry voor net.' Nathaniel knikte alleen maar, niet goed wetend hoe hij hier op moest reageren. Hij keek haar even aan glimlachte lichtjes als reactie op de glimlach die hij kreeg van Joy. Vervolgens richtte die zich echter volledig op Camilla, naar wie ze dan ook haar hand uitstak.
          'Ik ben Joy' de stem van Joy klonk poeslief en wederom wist Nathan niet precies wat dit voor moest stellen, waren de twee enkel gekomen om herrie te trappen?
          'Hoe bevalt je eerste dag hier op school?' Voordat Camilla goed en wel antwoord had kunnen geven, ging Nathan's blik richting Chris die een stoel had bijgeschoven en zachtjes lachte.
          'Ze had mij als gids, hoeveel beter kan je dag worden.' Chris' opmerking liet Nathaniel met zijn ogen rollen. De jongen kon nu wel raden hoe het kwam dat Camilla zo positief over de lijst had gedacht, Chris had het idee waarschijnlijk op een prachtige wijze aan de dame verkocht. Nathan was er van overtuigd dat Chris dat kon, hij kon tenslotte bijna ieder meisje om zijn vinger winden.
    Een gespeelde lach rolde over de lippen van Nathan waarna hij één wenkbrauw optrok en Chris even aankeek.
    'Ah, dat verklaart een hoop,' zijn blik ging van Chris naar Camilla en even zuchtte hij waarna hij Joy aankeek.
    'Zijn jullie hier met een reden,' de pen die hij nog altijd in zijn handen had, belandde weer op tafel 'of komen jullie gewoon even bijkletsen?' Hij kon zich amper indenken dat deze twee vrijwillig bij hem aanschoven voor een gezellig praatje.



    chaos makes the muse

    ROZELYN FAY JOHNSON
    ««« Outfit | At The House | With Damon »»»

    I’m tired of the fake love, show me what you’re made of, boy make me believe.

    zacht had Rozelyn Damon op zijn rug geduwd was ze zelf bovenop hem gekropen om vervolgens haar shirt uit te trekken. Een lichte grijns verscheen op haar gezicht toen ze zag dat hij de lakens vastgreep “Bevalt het je, wat je ziet?” vroeg ze hem speels.
          ”I can’t tell you, but ill show you.” de woorden werden gefluisterd door Damon en zorgden ervoor dat Rozelyn op haar lip beet. Hoewel ze het bed al eens eerder met Damon had gedeeld vond ze het ergens toch nog een beetje spannend om het bed nog eens met hem te delen.
          Toen Rozelyn haar hand stil liet liggen op Damon zijn broek om hem te plagen merkte ze al snel op dat het het gewenste effect had ”Ow ben jij er zo eentje geworden?” hoorde ze hem lachen waarna ze zelf zacht met hem mee lachte. Echter draaide Damon gauw de rollen om, waardoor Rozelyn nu op haar rug op het bed lag en damon bovenop haar terecht kwam. De laatste kledingstukken verdwenen van hun lichamen ”Ik zal je laten zien hoe blij ik met je ben.” waren de laatste woorden die nog gesproken werden door Damon.

    Skip

          Voor enkele momenten was het stil geweest, slechts de ademhalingen van Damon en Rozelyn waren te horen geweest. Rozelyn haar borst rees langzaam op en neer terwijl ze zich op haar zij draaide en een van haar benen tussen de benen van Damon liet glijden. Haar hoofd en een van haar armen liet ze op zijn borstkas rusten “Je bent geweldig Damon” vertelde ze hem eerlijk waarna ze zacht een kus op zijn borstkas drukte.
          Uiteraard had Rozelyn niet anders verwacht, Damon was natuurlijk een jongen die veel ervaring had op dit gebied of althans meer ervaring dan zij had. Maar ze had genoten van iedere seconde, Damon was echt geweldig geweest.
          Zacht streelde ze met haar vingers over zijn borstkas waarnaar ze zichzelf iets omhoog duwde zodat ze hem aan kon kijken. “Bedankt voor de uitstekende zorgen, dokter Willsson” vertelde ze hem met een kleine grijns waarnaar ze zacht haar lippen op de zijne drukte voor een kus.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Camilla Laurel Margaux
    doubts about loves the kisslist

    ♥      outfit - classroom - Nathaniel, Joy and Chris       ♥

    Een spottend lachje verliet Nathan's lippen. Had ik gelijk of was ik onzin aan het uitkramen?
          'Dat wel, maar ik denk dat ik daar wel een beetje om had gevraagd,' vertelde hij. Nathan begon met zijn pen te spelen en ik keek naar hoe de pen alle kanten op ging, niet echt wetend wat ik nu moest zeggen.
          ''Maar laten we het daar verder niet over hebben,' hij grijnsde even 'je moet niet meteen denken dat ik altijd een eikel ben.' vertelde hij. Een grijns verscheen op mijn gezicht en ik porde hem in zijn schouder.
          'Nee joh! dat denk ik helemaal niet,' meende ik terwijl ik even naar mijn tafel keek. Hij was eigenlijk best aardig, en voorde verandering niet zo seksistisch. Mijn ogen gingen weer zijn kant op en ik zag hoe hij geshockeerd naar de deur keek, waardoor mijn blik automatisch ook naar de deur ging. Chris kwam de ruimte binnen, samen met een dame, waardoor ik even moest slikken. Beide kwamen ze meteen naar ons toe lopen.
          'Hee, sorry voor net,' hoor ik de dame tegen Nathan zeggen, waardoor ik haar meteen even bekeek. Dit is dus de dame die zijn humeur heeft verpest, fijn. Vervolgens draaide ze zich om en keek ze mij aan.
          'Ik ben Joy,' stelt de dame zich aan mij voor. 'Hoe bevalt je eerste dag hier op school?' vraagt ze vervolgens net iets te lief. Een glimlach was niet te bekennen op mijn gezicht en ik hield mijn hoofd schuin, waarna ik even naar Nathan keek.
          'Mijn dag verloopt prima, hoe is die van jou?' vraag ik vervolgens toch met een soort-van-glimlach. Chris bemoeide zich echter met onze "conversatie".
          'Ze had mij als gids, hoeveel beter kan je dag worden.' Hoor ik hem opscheppen, waardoor ik hem even met fronsende wenkbrauwen aankeek. Ik was nu al klaar met deze gast.
          'Ah, dat verklaard een hoop.' Hoor ik Nathan zeggen waardoor mijn blik zijn kant op gaat. Een zucht verliet mijn lippen en ik keek de twee anderen ook even kort aan. Om heel eerlijk te zijn mogen ze meteen weer vertrekken, ik had het oprecht naar mijn zin en nu komen ze het verpesten, top.
          'Zijn jullie hier met een reden,' vroeg Nathan terwijl hij zijn pen weer op tafel liet vallen. 'of komen jullie gewoon even bijkletsen?' Vroeg hij aan Chris en Joy. Dat vroeg ik me eigenlijk ook wel af.
          'De les is al bijna afgelopen, het lijkt me sterk dat jullie les hebben.' Voeg ik er nog aan toe.

    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 22:09 ]


    - thank you for existing -

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:20 ]

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit ~ With Joy



    Nathan lachte even gespeeld. 'Ah, dat verklaart een hoop,' ik grijns breed en haal nonchalant mijn schouders op. 'Zijn jullie hier met een reden, of komen jullie gewoon even bijkletsen?' Ik hou mijn hoofd wat schuin en kijk naar dollface als ze ook begint te praten. 'De les is al bijna afgelopen, het lijkt me sterk dat jullie les hebben.' Ik vernauw mijn ogen wat en blijf even naar haar kijken. Uh oh, wat een attitude.. 'Ik kwam jou gewoon even welkom heten. Cris heeft me verteld hoe graag jij populair wil worden en wat je er op je eerste dag al voor overhebt om mijn plaats op de lijst over te nemen. Van mij mag je, want zo leuk is die lijst niet. Door die belachelijke lijst ben ik de liefde van mijn leven kwijtgeraakt. Dus neem mijn plaats maar, graag zelfs. Al betwijfel ik of dat voor mij een verschil zal maken. Want zo te zien heb ik mijn grootste liefde toch al verloren, Nathan praat zo te zien veel liever samen met jou dan met mij, ik heb ik het inmiddels al volledig verpest.' Ik frons en kijk naar Joy. Dit liep toch even heel anders dan ik verwacht had, sinds wanneer dacht mijn favoriet zo over de lijst? Die is nieuw, zelfs voor mij. En ik probeer toch wel een beetje te checken hoe het met onze main girls gaat.
    'Laat maar zitten, vergeet wat ik gezegd heb' zei ze dan waarna ze het lokaal verliep. Ik zucht diep en kijk naar Nathan. 'Je hoort het, goed voor elkaar man.' ik geef hem een snel schouderklopje en kijk naar Camila. 'Jij ook, doll.' ik lach en volg dan Joy naar buiten. Uiteindelijk vond ik haar en neem langzaam plaats naast haar. Ik sla mijn arm om haar schouders en streel zachtjes met mijn duim over haar arm. 'Weet je.. We kunnen ook gewoon gaan en een disney marathon houden of iets dergelijks.' ik druk een zachte kus op haar hoofd. 'Vergeet iedereen hier, vergeet de lijst. Gewoon wij twee, heel veel films, heel veel snacks.' ik glimlach zwakjes. Ik wou haar wel echt beter laten voelen al weet ik niet zeker in hoeverre mij dat gaat lukken.


    El Diablo.

    Nathaniel Anderson

    21 | CLASSROOM | WITH CAMILLA, JOY & CRIS


          'De les is al bijna afgelopen, het lijkt me sterk dat jullie les hebben,' klonk het vanaf Camilla's kant nadat Joy hem met een pijnlijke blik had aangekeken, haar mond was open gegaan, maar was ook weer gesloten zonder dat er een woord uit was gekomen. Dat was niks voor haar en een zweem van medelijden kwam bij Nathaniel opzetten. De woorden die Camilla had gesproken, leken de dame echter weer terug naar de realiteit te brengen en een, alles behalve oprechte, glimlach verscheen op Joy's gezicht.
          'Ik kwam jou gewoon even welkom heten' antwoordde ze 'Cris heeft me verteld hoe graag jij populair wil worden en wat je er op je eerste dag al voor overhebt om mijn plaats op de lijst over te nemen. Van mij mag je, want zo leuk is die lijst niet. Door die belachelijke lijst ben ik de liefde van mijn leven kwijtgeraakt. Dus neem mijn plaats maar, graag zelfs. Al betwijfel ik of dat voor mij een verschil zal maken. Want zo te zien heb ik mijn grootste liefde toch al verloren, Nathan praat zo te zien veel liever samen met jou dan met mij, ik heb ik het inmiddels al volledig verpest.' ging Joy vervolgens echter verder. De woorden van Joy zorgden ervoor dat de ogen van Nathan groot werden. Dit had hij absoluut niet aan zien komen, ten eerste niet door het feit dat Joy naar zijn idee een hele andere mening had omtrent de lijst dan dat ze hier duidelijk maakte en ten tweede niet door het feit dat hij eigenlijk geen idee had gehad dat bij Joy nog altijd zo hoog had. Bij het voorval in de kantine eerder had hij nog gedacht dat het te maken had met het feit dat de dame hem liever had ontweken dan een geforceerde confrontatie was aangegaan.
    Voordat Nathaniel echter kon reageren, was Joy al van het tafeltje gesprongen
          'Laat maar zitten, vergeet wat ik gezegd heb' zei ze, waarna ze in grote passen richting de uitgang van het lokaal liep. Nog steeds zwijgend zat de jongen op zijn stoel, niet goed wetend wat hij met deze hele situatie aan moest. Hij beet op de binnenkant van zijn wangen. Een diepe zucht klonk van Cris' kant, Nathan merkte dat hij naar hem keek.
          'Je hoort het, goed voor elkaar man,' deelde Cris hem mee, Nathaniel sloeg zijn hand weg toen de jongen hem een schouderklopje gaf. Hij wist niet of hij pissig moest zijn om de reactie van Cris, of dat hij de jongen volledig zijn gelijk moest geven. De woorden die Cris richting Camilla sprak, gingen volledig langs hem heen. Nathaniel keek hem na toen hij het lokaal verliet en even zat hij als verdoofd op zijn stoel, niet wetend wat hij nu moest.
          'Ik ben zo terug,' hij hoorde hoe zijn stem oversloeg waarna hij zijn stoel naar achter schoof en opstond om vervolgens net als Joy en Cris hadden gedaan het lokaal te verlaten.
          'Joy?' Riep hij terwijl zijn ogen snel door de gang gingen. Lang duurde het echter niet voor hij het tweetal zag zitten. Langzaam liep hij naar hen toe en dacht na over al dat hij tegen Joy wilde zeggen, alles wat hij de laatste tijd had opgekropt. Hoe hij het haatte als hij weer moest toekijken hoe ze zich vastklampte aan andere jongen, hoe hij graag degene had willen zijn bij wie ze helemaal zichzelf kon zijn, hoeveel spijt hij had van wat er allemaal was gebeurd en hoe graag hij wilde dat alles weer zou zijn als dat het was geweest.
    Zijn blik ging van Chris die zijn arm om haar schouders had geslagen naar Joy zelf. Even beet hij op zijn lip waarna hij hoofdschuddend zijn ogen neersloeg.
          'Laat maar,' klonk het veel zachter dan dat hij van zichzelf gewend was, hij herkende zijn eigen stem amper. Dit was één van de zeldzame keren dat de jongen niet de behoefte voelde de mensen voor hem duidelijk te maken hoe hij er nu precies over dacht. Hij kon het niet. Het deed teveel zeer om naar hen te kijken en ergens had Nathan het idee dat er naar niks wat er uit zijn mond zou komen zou worden geluisterd. Langzaam draaide hij zich om. Terwijl weg liep, voelde hij een brok in zijn keel ontstaan. Nathaniel wist dat er niet veel meer nodig was voor tranen. Hij had hier totaal geen zin in, janken op school, hij was verdomme geen zeven meer.
    Nathaniel voelde totaal geen behoefte om terug te gaan naar het lokaal, niks tegen Camilla persoonlijk, maar mensen in het algemeen waren op dit moment niet iets waar hij veel zin in had. Maar Nathaniel wist dat hij het niet kon maken om zonder een woord weg te blijven. Voordat hij terugkeerde naar het lokaal, liep hij langs de toiletten waar hij even in de spiegel keek. Hij zag er niet uit, hij plensde wat water vanuit het fonteintje in zijn gezicht en haalde kort een hand door zijn haren. Een diepe zucht verliet zijn mond waarna hij weer richting het lokaal ging. Zonder een woord te zeggen, liet hij zich vallen op de stoel waar hij niet zo heel lang geleden ook van was opgestaan.





    [ bericht aangepast op 1 mei 2018 - 22:51 ]


    chaos makes the muse