• R O L L E N
    JONGENS VOOR DE LIJST
    ♔Jake Cooper • AteIophobia (Maurice Sinclair) • 1.3
    ♔Cristiano Elijah Santiago • Maluma • 1.2
    ♔Blaze Miller • undentified (Cam Gigandet) •
    ♔Damon Tyler Johnson • Mahigan • 1.3

    MEISJES VOOR DE LIJST
    ♕ Katie Araceli Figueroa • ParvaRubraHood (Ariana Grande) • 1.1
    ♕Scarlet 'Joy' Adams • BesidesYou (Kenza Zouiten) 1.1
    ♕Olivia 'Ginger' Atwood • Cami (Darya Lebedeva) 1.2



    ♔❤♕

    Be a slut. Do whatever you want.

    ♔❤♕


    JONGENS TEGEN DE LIJST
    ♔Joon Hanuel Park • Solmeron • 1.4
    ♔Nathaniel Anderson • Sturmfrei (Timor Simakov) • 1.3
    ♔Major Ostin Sadler • ParvaRubraHood (Josh Heuston) • 1.3

    MEISJES TEGEN DE LIJST
    ♕ Brittany Dawn Chamberlain • ParvaRubraHood • 1.2
    ♕Lola Rivers • JudithSuzann (Charlotte McKee) • 1.4
    ♕Rozelyn Fay Johnson • lilangel (Taylor Hill) • 1.2
    ♕Lucy Julia Williams • Pua • 1.3

    The Kisslist
    1. Olivia 'Ginger' Atwood
    2. Katie Araceli Figueroa
    3. Scarlett 'Joy' Adams
    4. Spring Mitchells
    5. Liv James
    6. Rachel Stark
    7. Mona Woods
    8. Lydia Logan
    9. Alice Smith
    10. Crystal Reed


    ♔❤♕

    Pass out, drank, wake up, drank, faded, drank.

    ♔❤♕

    The Holy Virgin List
    1. Destiny Prince
    2. Lilly Harper
    3. Lucy Julia Williams
    4. Bethany Saint
    5. Lola Rivers
    6. Annastasia Darling
    7. Sabrina Martin
    8. Paige Barnes
    9. Brittany Dawn Chamberlain
    10.Rozelyn Fay Johnson

    De beginsituatie
    Het is woensdag morgen, ofwel de dag nadat de lijst is gecreëerd. De school deuren staan net twee minuten open en de vroegelingen staan al klaar om langs de aula af te gaan om een snelle blik op de lijst te werpen. Anderen hebben besloten nog even van het laatste halfuurtje te genieten in hun bed, op weg naar school of op weg naar iemand die ze een lift hadden beloofd. Iedereen start zijn woensdagochtend weer anders op. Maar een ding hebben zij met zijn allen gemeen, ze hebben namelijk allemaal geen idee van wat hen in de aula te wachten staat. Op de jongens van the Kisslist na. Hier hangt vandaag namelijk niet maar een lijst, er hangen er twee. Ze zijn namelijk afgelopen dinsdagavond bij elkaar gaan zitten en net als iedere andere avond ging dit gepaard met wat drankjes en vele discussies. De meiden werden gerangschikt op uiterlijk, tactieken maar met name op de manier hoe ze hen een plezier gaven. Toch besloten zij juist deze avond te kiezen om het "spel" een lichtelijke wending te geven. En zo hing er de volgende ochtend niet een lijst in de aula maar twee. The Holy Virgin List heeft zijn plekje naast the Kisslist bemachtigd en op deze lijst staan tien namen. Van meiden die geen idee hadden wat seks was tot hen die er gewoon helemaal niks van bakten.

    ♔❤♕
    I am the designer of my own catastrophy

    ♔❤♕


    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 19:09 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    ROZELYN FAY JOHNSON
    ««« Outfit | At The House | With Damon »»»

    I’m tired of the fake love, show me what you’re made of, boy make me believe.

    Nadat Damon haar uit de auto had getild had ze hem verteld dat ze dacht dat de oude dames die naar hun stonden te kijken vast jaloers waren antwoordde Damon ”Vertel ze maar niet dat ik een arts wordt, ze zouden spontaan van ziekenhuis transsferen”. Zacht lachte ze om zijn woorden “Ik zal ze niks vertellen” antwoordde ze hem geamuseerd.
          Nadat Rozelyn de deur had geopend zette Damon haar rustig neer waarna ze voorover boog om haar schoenen los te maken en vervolgens uit haar hakken te stappen. Vanuit haar ooghoeken zag ze dat ook Damon zijn schoenen uit trok. Kort liet ze haar gedachten teruggaan naar de laatste keer dat Damon hier was geweest, de keer dat ze samen het bed hadden gedeeld waarna alles ongemakkelijk geworden leek tussen hun.
          Zodra Rozelyn weer rechtop stond voelde ze de handen van Damon die haar zacht tegen de muur aanduwden, iets wat ze gewillig toe liet. Zodra ze zijn armen langs haar heen tegen de muur aan zag duwen beet ze kort op haar lip waarna ze naar zijn gezicht op keek. Nu ze haar hakken uit had getrokken torende Damon toch wel wat meer boven haar uit dan toen ze haar hakken nog aan had gehad. Iets wat ze overigens niet heel erg vond.
          ”Dus, waar waren we ook alweer gebleven?” een lichte grijns verscheen op haar gezicht terwijl ze een hand in zijn haren liet glijden waarna ze opnieuw begonnen te zoenen. Langzaam verhoogde ze zichzelf door op haar tenen te gaan staan terwijl ze haar andere arm om zijn nek liet glijden om zich beter omhoog te kunnen houden.
          Ondanks dat Damon haar in een soort van ‘gevangenis’ had geplaatst begon ze toch zacht met haar lichaam tegen de zijne aan te duwen terwijl ze hem richting de trap probeerde te sturen. Langzaam haalde ze haar lippen van de zijne waarna ze haar lippen naar zijn oor verplaatste “Weet je de weg nog?” vroeg ze hem met een hese toon in haar stem waarna ze zacht een kus drukte op het plekje vlak onder zijn oor om vervolgens haar lippen weer naar zijn lippen te laten glijden en ze hem weer opnieuw begon te zoenen.



    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Blaze Miller

    Egoism —
    It’s not to live the way you want, but make others live the way you want.

    Clothes | Canteen | With Lola and Joy

    •••


    ”Oke dan” klonk het antwoord van Lola toen ik haar uitlegde dat de tweede lijst wellicht zou zorgen voor meer uitdaging en spanning. Niet echt een antwoord waar ik veel aan had op het moment, maar ik begreep haar wel.
          Al gauw ging het over de andere lijst en het feit dat de meiden die daarop staan, of erop willen staan er behoorlijk wat voor moeten doen. ”Zij kiezen er voor.” antwoordde Lola waarna ik slechts knikte, want hier had ze gelijk in. ”En toch stond ik op die lijst toen ik één keer met Chris het bed in ben gedoken”. Haar stem klonk nu nog zachter dan hij hiervoor had gedaan, iets wat er voor zorgde dat ik mijn hand door mijn haren haalde. “ik weet het” mompelde ik als antwoord, en hoewel ik mijn best ervoor deed lukte het me toch niet de frustratie uit mijn stem te houden. Ik kon me die keer dat Lola haar naam de lijst had bereikt nog goed herinneren, en ik was er toen alles behalve blij mee geweest.
          De komst van Joy zorgde ervoor dat ons gesprek werd gestaakt, nadat ik Joy vertelde dat ze zich beter zorgen kon maken om Rozelyn dan om mij antwoordde ze dat Damon de beste persoon was om voor haar te zorgen. Met moeite wist ik een zucht te onderdrukken, ik vond het maar niks dat damon voor Rozelyn ging ‘zorgen’ maar goed, ik had haar zelf zijn armen in geduwd.
          ”Maar als het goed met je gaat laat ik jullie jullie gesprek wel af maken, want zo te zien was die erg belangrijk en heb ik die helaas onderbroken” Voor ik amper kon reageren voelde ik haar lippen op mijn mondhoek gedrukt worden, maar voor ze de kans kreeg zich op Lola te richten liet ik kort mijn hand in haar nek glijden om vervolgens mijn lippen op de hare te drukken voor een fatsoenlijke kus waarnaar ik haar nog een knipoog schonk.
          Zodra Joy uit het zicht was verdwenen hoorde ik de stem van Lola spreken ”Waarom wil je dit eigenlijk allemaal uitleggen?” Langzaam haalde ik mijn schouders op terwijl ik naar Lola keek. “Ik wil niet dat je denkt dat het helemaal mijn schuld is dat jouw naam op de lijst staan, Lola” vertelde ik haar waarnaar ik een hand door mijn haren haalde. “Ik zag je met Damon praten zopas en ik weet vrij zeker dat hij mij er de schuld van geeft, maar hij was zelf weggegaan weetje.. dus hij was er niet eens bij, hij weet niet hoe het gegaan is.” En wat ik haar vertelde was wel waar, ik mocht dan het idee van deze lijst hadden bedacht, maar ik had zeer zeker niet bedacht om haar naam erop te plaatsen, ik had zelfs nog geprobeerd er tegen in te gaan, maar de meerderheid had besloten. Maar aan het einde van de dag had ik liever dat Lola haar naam op deze lijst stond, dan op de andere lijst. “Daarom wilde ik je gewoon vertellen dat het niet mijn schuld is dat jouw naam op deze lijst staat, want dat was echt niet mijn bedoeling geweest” vertelde ik haar waarnaar ik zacht zuchtte “Maar ik begrijp het ook als je Damon wel gelooft en mij niet” mompelde ik er nog zacht achteraan. Tegenwoordig leek toch iedereen Damon boven mij te plaatsen, alsof die jongen nu daadwerkelijk zoveel beter was als mij. In mijn ogen was hij zelfs nog slechter dan mij, als er iets is wat vrienden niet horen te doen is het wel het bed in duiken met een ex van een van je vrienden, maar goed dat was mijn mening, en die werd duidelijk niet gedeeld door Damon.


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Camilla Laurel Margaux
    loves the kisslist

    ♥      outfit - classroom - Nathaniel       ♥

    Vriendelijk stak ik mijn hand uit en gelukkig nam de jongen hem aan.
          'Mijn naam is Camilla,' stelde ik mezelf voor met een glimlach. 'Nathaniel,' antwoord de jongen terug. Een beetje een kort antwoord, maar wel een hele mooie naam. Ik heb altijd al een zwak gehad voor lange en fancy namen.
          'Maar bijna iedereen noemt me Nathan,' vervolgde hij op een iets vriendelijkere toon en met een glimlach. Hmm, ik ga hem waarschijnlijk gewoon Nathaniel noemen, dat klinkt veel leuker en het is identiek.
          'Je bent hier nieuw toch?' Nathaniel keek met een vragende blik mijn kant op. 'Ik heb je tenminste nog nooit eerder gezien, naar mijn idee.' vervolgde hij. Ik knikte instemmend, ik was inderdaad nieuw en blijkbaar had de hele school dat door.
          'Ja klopt, dit is mijn eerste dag.' vertelde ik met een glimlach. Even verschoof ik op mijn stoel en draaide ik een beetje zijn kant op. Hij greep naar het pakje kauwgom dat hij eerder op zijn tafel had gegooit en haalde er een kauwgompje uit. Hij schoof het vervolgens mijn kant op.
          'Help yourself,' hoorde ik de jongen zeggen. 'Dankje,' glimlach ik terwijl ik ook een kauwgompje uit het pakje haal. Ik volg Nathaniel's voorbeeld en stop het kauwgompje in mijn mond.
          'Heb je nog iets interessants gedaan vandaag?' vroeg ik geïnteresseert aan de jongen. Ik vroeg me wel af wat er allemaal te doen was op deze school, misschien had hij iets leuks meegemaakt.





    - thank you for existing -

    Nathaniel Anderson

    21 | CLASSROOM | WITH CAMILLA


          'Dankje,' reageerde Camilla met een glimlach. Nathan volgde met zijn ogen hoe ook het meisje een kauwgompje uit het pakje haalde om het vervolgens in haar mond te stoppen.
          'Heb je nog iets interessants gedaan vandaag?' de vraag zorgde ervoor dat Nathaniel kort één van zijn wenkbrauwen op trok. Het was geen vraag die hij vaak kreeg of die hij had verwacht, maar door de oprechtheid die in haar stem leek te liggen, verscheen er toch een kleine glimlach op zijn gezicht. Een diepe zucht ging over zijn lippen. Zijn gedachten gingen gelijk terug naar Joy en Chris in de kantine, het zat hem nog steeds niet lekker.
          'Ik had net een onwijs gezellig gesprek met mijn ex en een eikel die aan haar vastgeplakt leek te zitten,' probeerde hij zo nuchter mogelijk te zeggen, niet iedereen hoefde te weten hoeveel het met hem deed en hoeveel hij er nog altijd mee bezig was.
          'Oh, en dan natuurlijk nog de tweede lijst, maar ik weet niet hoeveel dat je zegt aangezien dit je eerste dag is,' Nathaniel had haar nog niet echt kunnen peilen, dat was sowieso niet mogelijk geweest in deze paar minuten, maar vond er wel degelijk het zijne van.
          'En jij dan,' ging hij vervolgens verder voordat hij nog meer dingen ging zeggen die er niet toe deden 'jij al interessante dingen meegemaakt op het Carroll-Wilder College?' Hij glimlachte even naar Camilla. Hij kon het zich niet voorstellen, naar zijn idee gebeurde hier weinig wat het vertellen waard was. Ja, voor velen was de Kisslist hetgeen waar ze hun gespreksstof vandaan haalde, maar verder het gewoon een doorsnee school.



    chaos makes the muse

    Camilla Laurel Margaux
    loves the kisslist

    ♥      outfit - classroom - Nathaniel       ♥

    Nathaniel trok een wenkbrauw op bij mijn vraag en ik keen hem een beetje verward aan. Was het echt zo'n rare vraag? Er verscheen een seconde later toch een glimlach op zijn gezicht waardoor ik ook weer een glimlach kreeg. Een diepe zucht verliet vervolgens zijn lippen.
          'Ik had net een onwijs gezellig gesprek met mijn ex en een eikel die aan haar vastgeplakt leek te zitten,' vertelde hij een beetje geforceerd nonchalant. Een zacht 'oh' verliet mijn lippen en ik keek hem begrijpend aan.
          'Oh, en dan natuurlijk nog de tweede lijst, maar ik weet niet hoeveel dat je zegt aangezien dit je eerste dag is,' vervolgde hij. Een kort lachje verliet mijn lippen, ik wist dondersgoed wat de lijsten waren.
          'Ik heb de lijstjes al bekeken ja...' grinnik ik. 'Ik heb ook al een uitleg gehad, dus ik snap het wel.' vertelde ik verder. Het was best een big deal, die lijstjes... Ik hoop dat deze jongen er niet een al te groot probleem mee heeft.
          'En jij dan,' vroeg hij geïnteresseert. 'jij al interessante dingen meegemaakt op het Carroll-Wilder College?' hij glimlacht. 'Ik heb les gehad en wat mensen ontmoet,' vertel ik met een glimlach. Ik ging hem natuurlijk niet vertellen over Chris, het was verder ook geen big deal.
          'Tot nu toe vind ik het nog erg gezellig!' glimlach ik enthousiast.





    - thank you for existing -

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:15 ]

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit ~ With Joy and Nathan



    Even wachtte ze maar uiteindelijk richtte ze zich toch weer op mij. 'Waar wil je heen?' vroeg ze me en even leek het alsof haar hand naar mijn nog natte haren ging, maar uiteindelijk landde hij toch in mijn nek. 'Wat heb jij uitgespookt?' vroeg ze plagend en ik haal mijn wenkbrauw grijnzend op. 'Is dat een serieuze vraag?' zeg ik op dezelfde plagende toon. 'Ken ik haar?' Ik hou mijn hoofd wat schuin. 'Niet goed, denk ik,' zeg ik en lach kort. 'Het is die nieuwe, Camilla. Oof, kijk maar uit voor de kroon.' weet ik haar nog eens te plagen.
    Ik sla mijn arm om haar middel en loop langzaam naar buiten. 'Grapje, jij bent nog steeds mijn favoriet.' knipoog ik en neem plaats op een bankje, waarna ik haar op mijn schoot trek. 'Dat weet je toch gorgeous?' fluister ik en druk wat zachte kusjes in haar nek, een lichte glimlach op mijn lippen.


    El Diablo.

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:16 ]

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit ~ With Joy and Nathan



    'Ach, schatje toch, ik wist niet dat het zo makkelijk voor nieuwe meiden was om jou te verleiden. Je bent niet stiekem nu al verliefd aan het worden toch? Want dat kunnen we niet gebruiken' Ik lach en schud mijn hoofd. 'Daar doe ik niet aan,' antwoord ik nonchalant en ik steek een sigaret op. 'Jij ook?' vraag ik haar ondertussen.
    'Grappig...' antwoordde ze plagend na mijn laatste woorden. 'Jij bent vandaag al de derde van wie ik dat te horen krijg en toch sta ik nog altijd niet bovenaan. Misschien moeten jullie jullie spelletje een klein beetje anders gaan spelen, want zo lijkt het niet echt geloofwaardig meer' ik pruil even en speel met haar haar. 'Gorgeous luister, als het aan mij had gelegen was je de nummer een deze week. Het zijn de andere gasten die moeilijk deden.' Ik kijk in haar ogen en grijns licht. 'Ik lieg nooit tegen je eh'


    El Diablo.

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:16 ]

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit ~ With Joy and Nathan



    'Je bent een schatje' antwoordde ze en ze drukte haar lippen op de mijne. Iets wat ik maar al te graag beantwoorde. Wanneer ze haar lippen weer veel te snel weg haalt rijk ik nog een beetje na, zonder succes. Ik kijk naar de speelse grijns op haar lippen en haal mijn wenkbrauw wat op. 'Zullen we de Kisslist nog leuker maken?' vroeg ze me grijnzend, de speelse twinkeling in haar ogen niet te missen. Er verschijnt dan ook een grijns op mijn gezicht en ik wacht af. 'Ik heb een idee' vervolgde ze dan maar ze gaat niet verder.
    Met mijn volle interesse kijk ik haar aan en knik licht. 'Tell me,' zeg ik en neem nog een hijs van de sigaret tussen mijn vingers. 'Je hebt mijn volledige aandacht, voor zover dat nog niet het geval was.'


    El Diablo.

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:17 ]

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit ~ With Joy and Nathan



    'Wat nou als we The New Girl eens goed gaan verwelkomen hier op school?' vroeg ze, zo onschuldig mogelijk. Een toon waardoor de twinkelingen gelijk in mijn ogen sprongen, want dit klonk nu al goed. Al was ik Joys plannetjes zeker gewend en hebben ze me nooit echt tegen gestaan. 'want aan jouw verhaal van net te horen wil ze maar al te graag bij ons horen en bovenaan de lijst komen. Ik denk dat dat best wel mogelijk zou moeten zijn, zo slecht zijn Ginger en ik ook weer niet in het maken van nieuwe vrienden' vervolgde ze en ik knik lachend. 'Dat lijkt me wel als je zo snel de kleedkamers induikt met iemand.' grijns ik en leun mijn kin op haar schouder om verder te luisteren.
    'Maar ja, dan moet ze natuurlijk wel aan de verwachtingen voldoen, want we kunnen moeilijk iedereen bovenaan de top verwelkomen' vervolgde ze en wederom knik ik. Goed punt. 'en denk je niet dat een ontgroening de perfecte manier is om haar welkom te weten? We moeten natuurlijk wel weten of ze geschikt is zich bij ons te voegen'. Even ben ik stil en trek me wat terug, voor ik haar gezicht in mijn handen neem. Ik grijns breed en kijk in haar ogen. 'Gorgeous, jij. Bent. Echt. Geweldig.' zeg ik tevreden en ik druk een kus op haar lippen. 'Is de plek voor partner in crime al vergeven?' plaag ik haar. Ik knik en grijns breed. 'Het is een geweldig idee, ik weet zeker dat niemand hier nee tegen kan zeggen. Had je al ideeën?'


    El Diablo.

    Damon Tyler Willsson


    22 • With Rozelyn • At the house • Outfit



    Nadat ik had gezien dat ook Rozelyn haar schoenen had uitgetrokken, was ik naar toegelopen en had ik haar zachtjes tegen de muur geduwd. De brunette liet dit gewoon gebeuren, wat mij niks deed verbazen. Ik wist nog maar al te goed dat Rozelyn van dit speelse gedrag hield. Alles was me nog bij gebleven van die ene keer met haar, niks kon mij dat doen vergeten. Terwijl ik dat aan het begin wel had gewild. Na die ene keer wist ik dat er gevoelens waren ontstaan voor deze meid. Gevoelens die in eerste instantie niet wederzijds leken door het ontwijkende gedrag. Gelukkig was het universum met mij en hier stond ik dan met Rozelyn tussen mijn armen 'gevangen'. Een lichte grijns was op het gezicht van de brunette verschenen, terwijl ik haar hand door mijn haren voelde gaan, waarna we weer begonnen te zoenen. Tijdens het zoenen door kon ik een lach niet onderdrukken door de pogingen van Rozelyn om groter te worden. Tijdens het zoenen voelde ik het lichaam wat ik tussen mijn armen had bewegen. Langzaam probeerde ze me naar de trap te sturen, waardoor ik de hint direct begreep. De hal was een leuke plek, maar ik wilde niet het risico lopen dat plots haar ouders thuis zouden komen, ondanks dat Rozelyn me op school had verzekerd dat ze het huis voor zichzelf had. Langzaam voelde ik haar lippen verdwijnen waardoor ik mijn ogen weer open en diep in de blauw/groene kijkers van de vrouw voor mij keek. “Weet je de weg nog?” klonk haar stem op een hese toon, waarna ik haar lippen vlak onder mijn oor mijn huid voelde raken. "Hoe kan ik dat vergeten," lachte ik nog net voordat we weer opnieuw begonnen te zoenen. We konden al zoenend de trap op, maar daar had ik het geduld niet meer voor. Ik voelde de toename van mijn testosteron, waardoor ik Rozelyn opnieuw oppakte - net zoals ik eerder had gedaan bij de auto - en met haar de trap opliep. Eenmaal boven liep ik direct richting haar kamer -althans wat ik dacht dat haar kamer nog was- en legde ik Rozelyn op het bed neer waarna ik mijn blouse uittrok en naast haar op het bed ging liggen. "Je wilt niet weten hoe blij ik met jou ben," fluisterde ik nog zachtjes waarna ik een aantal zoenen ik de nek van Rozelyn drukte.


    Do I look like Mother Teresa?

    Nathaniel Anderson

    21 | CLASSROOM | WITH CAMILLA


          'Ik heb de lijstjes al bekeken ja...' een grinnik verliet de lippen van het meisje naast hem en dat zorgde er wederom voor dat de wenkbrauwen van Nathan omhoog gingen. 'Ik heb ook al een uitleg gehad, dus ik snap het wel.' uit de toon waarop Camilla het vertelde, kon Nathaniel opmaken dat deze dame het allemaal nogal leuk leek te vinden. Even beet hij op de binnenkant van zijn wang, het liefst had hij haar nu een hele rant gegeven over waarom hij zo'n hekel had aan het ding en zeker ook waarom hij daarin gelijk had. Voor hem had het helemaal niets met status te maken, naar zijn idee stond de nummer één gewoon gelijk aan de grootste slet van de school. Maar hij wist zijn mening binnen te houden, hij kon deze best nog even voor zich houden, beter dat dan nog een ongemakkelijke situatie. Hij zou zijn mening echter nooit verdraaien, dus mocht het te spraken komen, zou hij zich zeker niet inhouden.
          'Ik heb les gehad en wat mensen ontmoet,' ging Camilla verder met een glimlach rond haar lippen nadat ik haar de vraag had gesteld of zij al iets interessants had meegemaakt vandaag.
          'Tot nu toe vind ik het nog erg gezellig!' voegde ze er vervolgens aan toe vol enthousiasme. Nathan keek de dame even strak aan. Lichtelijk verbaasd over hoe iemand zo enthousiast en positief kon zijn over een willekeurige schooldag. Een kleine glimlach kwam rond zijn lippen te liggen.
          'Nou, ik ben blij dat je zo enthousiast bent over dit zootje hier,' hij grijnsde even en strekte zich vervolgens uit.
          'Maar pas alsjeblieft op met die lijst,' begon de jongen waarna hij even op zijn lip beet, hij kon het niet laten 'het is echt niet alleen maar leuk.' En dat was in de ogen van Nathan een gigantisch understatement, toch had hij ergens direct spijt van zijn opmerking. Zijn blik bleef even bij haar hangen, terwijl hij in zijn hoofd wanhopig zocht naar een ander onderwerp.
          'Ik ben echt toe aan vakantie,' begon hij daarom uit het niets waarna hij zijn boeken vanuit zijn tas op tafel gooide.



    chaos makes the muse