• R O L L E N
    JONGENS VOOR DE LIJST
    ♔Jake Cooper • AteIophobia (Maurice Sinclair) • 1.3
    ♔Cristiano Elijah Santiago • Maluma • 1.2
    ♔Blaze Miller • undentified (Cam Gigandet) •
    ♔Damon Tyler Johnson • Mahigan • 1.3

    MEISJES VOOR DE LIJST
    ♕ Katie Araceli Figueroa • ParvaRubraHood (Ariana Grande) • 1.1
    ♕Scarlet 'Joy' Adams • BesidesYou (Kenza Zouiten) 1.1
    ♕Olivia 'Ginger' Atwood • Cami (Darya Lebedeva) 1.2



    ♔❤♕

    Be a slut. Do whatever you want.

    ♔❤♕


    JONGENS TEGEN DE LIJST
    ♔Joon Hanuel Park • Solmeron • 1.4
    ♔Nathaniel Anderson • Sturmfrei (Timor Simakov) • 1.3
    ♔Major Ostin Sadler • ParvaRubraHood (Josh Heuston) • 1.3

    MEISJES TEGEN DE LIJST
    ♕ Brittany Dawn Chamberlain • ParvaRubraHood • 1.2
    ♕Lola Rivers • JudithSuzann (Charlotte McKee) • 1.4
    ♕Rozelyn Fay Johnson • lilangel (Taylor Hill) • 1.2
    ♕Lucy Julia Williams • Pua • 1.3

    The Kisslist
    1. Olivia 'Ginger' Atwood
    2. Katie Araceli Figueroa
    3. Scarlett 'Joy' Adams
    4. Spring Mitchells
    5. Liv James
    6. Rachel Stark
    7. Mona Woods
    8. Lydia Logan
    9. Alice Smith
    10. Crystal Reed


    ♔❤♕

    Pass out, drank, wake up, drank, faded, drank.

    ♔❤♕

    The Holy Virgin List
    1. Destiny Prince
    2. Lilly Harper
    3. Lucy Julia Williams
    4. Bethany Saint
    5. Lola Rivers
    6. Annastasia Darling
    7. Sabrina Martin
    8. Paige Barnes
    9. Brittany Dawn Chamberlain
    10.Rozelyn Fay Johnson

    De beginsituatie
    Het is woensdag morgen, ofwel de dag nadat de lijst is gecreëerd. De school deuren staan net twee minuten open en de vroegelingen staan al klaar om langs de aula af te gaan om een snelle blik op de lijst te werpen. Anderen hebben besloten nog even van het laatste halfuurtje te genieten in hun bed, op weg naar school of op weg naar iemand die ze een lift hadden beloofd. Iedereen start zijn woensdagochtend weer anders op. Maar een ding hebben zij met zijn allen gemeen, ze hebben namelijk allemaal geen idee van wat hen in de aula te wachten staat. Op de jongens van the Kisslist na. Hier hangt vandaag namelijk niet maar een lijst, er hangen er twee. Ze zijn namelijk afgelopen dinsdagavond bij elkaar gaan zitten en net als iedere andere avond ging dit gepaard met wat drankjes en vele discussies. De meiden werden gerangschikt op uiterlijk, tactieken maar met name op de manier hoe ze hen een plezier gaven. Toch besloten zij juist deze avond te kiezen om het "spel" een lichtelijke wending te geven. En zo hing er de volgende ochtend niet een lijst in de aula maar twee. The Holy Virgin List heeft zijn plekje naast the Kisslist bemachtigd en op deze lijst staan tien namen. Van meiden die geen idee hadden wat seks was tot hen die er gewoon helemaal niks van bakten.

    ♔❤♕
    I am the designer of my own catastrophy

    ♔❤♕


    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 19:09 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Camilla Laurel Margaux
    loves the kisslist



    "Hey babe, I'm home alone,
    bring pizza for some netflix&chill? xoxo"
    ♥      outfit - lockerrooms - Chris       ♥

    Glimlachend keek ik met mijn vurige ogen in die van Chris en een grijns verscheen op zijn gezicht. Geamuseerd stond ik op en liep ik richting de kluisjes, waar ik een klein rondje draaide voor Chris. Hij keek goedkeurend, waardoor ik mijn topje uit trok en zijn goedkeurende blik nog duidelijker werd. Plagerig zwaaide ik het topje heen en weer en gooide hem uiteindelijk naar Chris zijn hoofd.
          'Blauw staat je goed,' plaagde ik hem. 'Weet ik,' hoor ik hem zeggen terwijl hij het topje vast pakt en rustig opstaat. Hij is meteen weer een stuk langer dan ik en daardoor ook redelijk intimiderend.
          'Maar weet je wat mij nog beter staat?' zei Chris terwijl hij met oogcontact het topje naar de andere kant van de kleedkamers smeet. Hij was zo heerlijk intimiderend en ik hield er van. Hij nam een paar flinke stappen en stond binnen een paar seconden nog maar een 10 centimeter van me af. Tevreden beet ik op mijn lip terwijl hij zijn handen naast mijn hoofd tegen de kluisjes zette.
          'Jij onder me,' fluisterde hij in mijn oor, waardoor ik kippenvel kreeg. 'Of boven, I don't mind darling...' spinde hij. Een glimlach verscheen op mijn gezicht en ik keek hem uitdagend aan. Lichtelijk ongeduldig trok Chris mijn rokje naar beneden, waarop ik hem meewerkend weg trapte. Al snel voelde ik handen onder mijn billen me optillen. Chris drukte me tegen de kluisjes aan en een zuchtende kreun verliet mijn lippen zodra mijn rug de koude kluisjes raakt.
          'Don't you agree?' grinnikte hij. Sprakeloos keek ik hem aan en knikte gehoorzaam. Ineens kreeg ik het beste idee ooit. Verleidelijk beet ik op mijn lip en leunde ik naar zijn oor.
          'I do, daddy...' spinde ik zacht in zijn oor terwijl ik met mijn vingers langs zijn nek ging. Chris leek me wel een type dat compleet uit zijn dak ging bij het woord "daddy", perfect om uit te dagen dus.






    - thank you for existing -

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit ~ With Camilla @ lockerrooms



    Voor een moment keek ze me sprakeloos aan, waarna ze gehoorzaam knikte. Tevreden grijns ik. Ik kijk toe hoe ze op haar lip beet en vervolgens naar me toe leunde. 'I do, daddy...' spinde ze opeens in mijn oor en ik voel haar vingers langs mijn nek gaan. Mijn ogen worden wat donkerder en haar woorden wakkeren de lust die ik voor haar voel nog wat aan. Deze meid... Holy shit, ze is geweldig. 'Damn babygirl...' mompel ik voor ik mijn lippen ruw in haar nek duw en nog meer merkjes plaats. 'Wat voor geschenk ben jij?' grijns ik.
    Ik laat mijn handen langzaam naar haar rug glijden en zonder enige moeite maak ik haar bh open, waarna ik het ook de hoek in gooi richting het topje wat er al lag. 'Don't worry princess, daddy will take good care of you...' fluister ik en druk een paar kusjes op haar kaak.


    El Diablo.

    ROZELYN FAY JOHNSON
    ««« Outfit | Damon's Car | With Damon »»»

    I’m tired of the fake love, show me what you’re made of, boy make me believe.

    Nadat Rozelyn had aangegeven dat het niet de schuld van Damon was dat haar naam op de lijst terecht was gekomen, zag ze een kleine glimlach op zijn gezicht verschijnen. Daarna sprak Rozelyn weer verder over het feit dat wanneer Blaze een naam op een lijst wilde het toch wel zou gebeuren en dat Damon dat zichzelf echt niet kwalijk moest nemen.
          Toen de auto langzaam tot stilstand kwam bij het stoplicht sprak Rozelyn verder over de lijst terwijl ze de blik van Damon op haar gericht voelde tot het stoplicht weer op groen ging. Toen ze zag dat Damon zijn blik weer op de weg richtte en verder reed sprak ze verder over dat zij Damon inderdaad had willen vragen om haar te helpen van de lijst af te komen en dat seks voor haar niet iets platonisch is maar dat het meer voelde als alleen dat.
          Nadat ze uitgesproken was bleef het nog enige tijd stil aan de kant van Damon tot hij uiteindelijk de stilte verbrak ”Gaf ik je die ene keer ook dat pure platonische gevoel?" Met een verwarde blik in haar ogen keek ze kort naar hem op bij het horen van de licht boze toon in zijn stem, maar tegelijkertijd hoorde ze ook de nieuwsgierige toon in zijn stem. Kort beet ze op haar lip toen hij verder sprak "Probeerde je me daarom te vermijden al die tijd?" ze merkte op dat de auto opnieuw tot stilstand kwam. "Voor mij voelde het die keer namelijk ook veel meer als dat..."
          Nu was het Rozelyn die even stil was terwijl ze nadacht over haar antwoord. “Jij hebt mij nog nooit dat pure platonische gevoel gegeven, het voelde voor mij ook altijd als meer dan dat Damon” antwoordde ze hem eerlijk. “En ja, dat is de reden dat ik probeerde je te ontlopen” vervolgde ze terwijl ze haar schouders kort ophaalde “Ik wil niet toegeven dat ik meer voel dan dat. Ik wil niet weer gekwetst uitkomen, niet zoals met Blaze toen.” Voegde ze er zacht aan toe terwijl ze voor zich uit staarde. “Ik weet dat het misschien niet eerlijk is om jou met Blaze te vergelijken, maar er is wel iets wat jullie gemeen hebben en dat is die lijst. Of eigenlijk vooral dat wat jullie doen als voorstanders van de lijst.” Kort haalde ze een hand door haar haar terwijl ze de brok die zich gevormd had in haar keel weg slikte “De reden dat ik de relatie met Blaze toen heb verbroken was omdat het mij teveel pijn deed om hem te delen met andere meisjes. En hij weigerde ermee te stoppen voor mij”. Ze slikte nogmaals waarna ze haar ogen op Damon richtte “Ik dacht dat het makkelijker zou zijn jou te ontlopen dan om toe te geven dat het meer betekende voor mij, en die confrontatie met jou aan te gaan.” Ze haalde een hand door haar haren waarna ze op haar lip beet “Ik kan niet verwachten van jou dat jij wel stopt met die lijst, voor mij.. Daarom probeerde ik je te ontlopen.” Even was ze stil voor ze verder sprak “Als je het negeert, gaat het vanzelf over zeggen mensen wel eens toch?” voegde ze er nog aan toe in een poging het gesprek iets luchtiger te maken, hoewel ze zelf inmiddels wel had ervaart dat negeren in dit geval niks hielp aangezien ze nog steeds ‘meer’ voelde voor Damon.

    [ bericht aangepast op 2 april 2018 - 20:42 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Blaze Miller

    Egoism —
    It’s not to live the way you want, but make others live the way you want.

    Clothes | Canteen | With Lola

    •••


    Nadat ik mijn excuses aan had geboden aan Lola zag ik haar kort glimlachen. Door haar glimlach vroeg ik mij af of zij wel begreep waarvoor ik mijn excuus aanbood, aangezien ik er zelf werkelijk niks van begreep.
          ”Het is oké” hoorde ik Lola tot mijn opluchting zeggen, hoewel ik nog altijd geen idee had wat er oké was, was ik wel ontzettend blij dat het oké was. Haar woorden betekenden veel voor mij, ik wilde niet dat er iets niet oké zou zijn tussen ons, daarvoor betekende het meisje teveel voor mij. Niet dat ik dat hardop zou toegeven, maar ik hoopte dat ze het zou voelen.
          Na een awkward silence, althans zo ervaarde ik het, vroeg ik Lola of ze ergens wilde gaan zitten en bood ik haar aan koffie te halen of iets anders. Zodra ze instemmend knikte leidde ik haar mee naar een tafeltje verder op. Ik hoef eigenlijk nog even niets.. Maar toch bedankt!” Ik glimlacht naar Lola bij het horen van haar woorden en knikte “Is goed, als je toch besluit iets te willen hoef je het maar te zeggen.” Antwoordde ik haar. Nadat Lola plaats nam op een van de stoelen besloot ik zelf ook plaats te nemen, tegenover haar aan het tafeltje.
          Het moment dat Lola kort rond keek, besloot ik gebruik te maken van de gelegenheid door haar eens even goed in mij op te nemen. Toen ze haar aandacht weer op mij richtte wilde ik net mijn mond openen om iets te zeggen, maar Lola was mij voor. ”Dus, wou je iets met mij bespreken? Ofzo…” vroeg ze mij. Langzaam knikte ik als antwoord waarna ik haar aan keek. Het kwam zelden voor dat ik me nerveus of onzeker voelde, maar dit moment kon ik zeker toevoegen aan dat lijstje. “Ik wilde het met jou hebben over die nieuwe lijst..” begon ik dan ook aarzelend “Ik wil dat je weet dat ik met het idee van die lijst ben gekomen, maar dat ik niet met het idee ben gekomen om jouw naam op de lijst te zetten..” ik zuchtte even kort voor ik weer verder sprak “Die lijst betekent eigenlijk alleen maar dat je gewoon niet zo vaak seks hebt als de meisjes op de andere lijst, of althans dat is de reden waarom jouw naam op de lijst staan, verder niet om een rare reden ofzo..” besloot ik haar te vertellen als uitleg, iets wat waar was in haar geval. Hoewel er misschien wel jongens zouden zijn die haar op de andere lijst wilden krijgen, iets waar ikzelf een stokje voor zou steken. Het laatste wat ik wilde was dat Lola bekend zou staan als een slet of iets dergelijks.


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:13 ]

    Damon Tyler Willsson


    22 • With Rozelyn • Damon's car • Outfit



    Na mijn confrontatie over de 'One Night Stand' die Rozelyn en ik hadden gehad, bleef het even stil in de auto. In deze korte stilte wilde ik haar niet aankijken en eigenlijk kon ik dat ook gewoon nu even niet. Ik wilde graag haar reactie zien over mijn uiting van die ene keer dat we het bed hadden gedeeld, maar opnieuw kon ik het niet op brengen om naar haar te kijken. Ik voelde nog altijd een lichte woeden in me, die ik probeerde te verbergen door gewoon voor me uit te staren. “Jij hebt mij nog nooit dat pure platonische gevoel gegeven, het voelde voor mij ook altijd als meer dan dat Damon” klonk het naast me. Nog altijd keek ik recht vooruit, maar dit waren de woorden waar ik op had gehoopt. De woeden voelde ik direct wegzakken. “En ja, dat is de reden dat ik probeerde je te ontlopen. Ik wil niet toegeven dat ik meer voel dan dat. Ik wil niet weer gekwetst uitkomen, niet zoals met Blaze toen.” Ze voelde dus inderdaad meer, net zoals ik. Kort draaide ik mijn blik haar kant op en ik zag haar nu voor zich uitstaren. “Ik weet dat het misschien niet eerlijk is om jou met Blaze te vergelijken, maar er is wel iets wat jullie gemeen hebben en dat is die lijst. Of eigenlijk vooral dat wat jullie doen als voorstanders van de lijst.” Haar laatste paar woorden gaven me nog net niet een klap in het gezicht, maar ik begreep Rozelyn maar al te goed. Echter was ik voor de lijst voor een totaal andere reden. Een reden die niemand wist, behalve ik en Lola. Eigenlijk had Lola het ook nooit mogen weten, maar ja... Die avond had ik dat laatste shotje tequila moeten laten staan. “De reden dat ik de relatie met Blaze toen heb verbroken was omdat het mij teveel pijn deed om hem te delen met andere meisjes. En hij weigerde ermee te stoppen voor mij”. Ik gaf een kort knikje, omdat ik haar maar al te goed begreep. Door haar woorden begon ik na te denken of ik nog kon stoppen. Was Zoë gewoon een smoes geweest om door te gaan met de lijst? Aan het begin hielp het wel haar te vergeten... Ik voelde haar kijkers mijn kant oprichten en ik gaf haar een korte blik met een glimlach, waarna ik me weer op de weg focuste. “Ik dacht dat het makkelijker zou zijn jou te ontlopen dan om toe te geven dat het meer betekende voor mij, en die confrontatie met jou aan te gaan.” Een klein lachje kon ik niet onderdrukken. Na die ene avond ontliep Rozelyn me inderdaad, terwijl ik met haar erover wilde praten. 'Toevallig' werden we die week daarna dan ook bij dezelfde stageplaats ingediend. Puur geluk? Nope, dacht het niet. “Ik kan niet verwachten van jou dat jij wel stopt met die lijst, voor mij.. Daarom probeerde ik je te ontlopen.” Het bleef voor eventjes stil in de auto, terwijl ik de oprit van haar huis opreed, waarna ze verder sprak. “Als je het negeert, gaat het vanzelf over zeggen mensen wel eens toch?" Ik schakelde de motor uit en draaide me richting Rozelyn toe, terwijl ik een korte blik op haar wang richtte om te zien of de schade al ergens was geworden. Ik begon opnieuw na te denken of ik kon stoppen met de lijst. Ik dacht aan de afspraak die ik nog had met Joy in de avond en aan de nieuwe blonde chick die ik vandaag op school had gezien. "Mij is altijd geleerd je gevoelens achterna te gaan, in plaats van ze te negeren". Sprak ik kalm, waarna ik me vooroverboog naar Rozelyn en haar een lange zoen gaf op de mond.


    Do I look like Mother Teresa?

    Lola Rivers
    'Ah-dorkable'

    21 - with Blaze & Joy - school - Outfit


          Het was duidelijk dat Blaze ook geen idee had wat voor houding hij zichzelf moest geven. Net als ik, leek hij niet echt een idee te hebben waar hij eerder zijn excuses voor aan had geboden. Er volgde dan ook een behoorlijke awkward stilte waarin ik totaal geen idee had wat ik moest doen. Ik beet zacht op de binnenkant van mijn wang en was ook behoorlijk opgelucht toen ik de maar al te bekende stem van Blaze weer hoorde. Ik knikte instemmend en liep met hem mee naar het lege tafeltje waar ik plaats nam. Hij besloot nog te zeggen dat als ik toch nog iets zou willen hebben ik het toe moest geven. “Zal ik doen,” glimlachte ik maar rustig.
          Weer was er een stilte gevallen, maar dit keer was ik degene die hem had verbroken. Zijn antwoord was een simpel knikje, iets waarvan ik niet helemaal wist wat ik ermee moest, of het positief of negatief was wist ik al helemaal niet. De jongen betekende een hoop voor mij, maar hij was toch ook behoorlijk goed in dingen verpesten, wat dat betreft had hij dan ook geluk dat ik iemand was die goed was in vergeven, en niet erg van confrontatie hield. Anders leek de kans dat ik nog contact met Blaze had een stuk minder groot.
          ”Ik wilde het met jou hebben over die nieuwe lijst..” zodra hij de woorden had uitgesproken vormde er een knoop in mijn maag. Diep van binnen had ik gehoopt het er nooit meer over te hoeven hebben nadat Damon mij had ingelicht. Ik slikte een en begon met het bijten op mijn lip terwijl ik stil luisterde naar wat Blaze er over kwijt wou. “Ik wil dat je weet dat ik met het idee van die lijst ben gekomen, maar dat ik niet met het idee ben gekomen om jouw naam op de lijst te zetten.. Die lijst betekent eigenlijk alleen maar dat je gewoon niet zo vaak seks hebt als de meisjes op de andere lijst, of althans dat is de reden waarom jouw naam op de lijst staat, ver niet om een rare reden ofzo,” nogmaals slikte ik en knikte maar even als teken dat ik het gehoord had. “Mag ik vragen waarom je een nieuwe lijst een goed idee vond?” vroeg ik uiteindelijk zacht. Ergens was ik wel opgelucht dat Damon mij al had gewaarschuwd, het maakte de klap misschien toch iets minder groot dan anders. “En met niet zoveel seks bedoel je waarschijnlijk geen seks met jullie,” mompelde ik toen zacht. Naar mijn idee ging het al die jongens niks aan met wie ik wel of niet seks had, het was mijn lichaam en mijn keuze.
          Er waren eigenlijk nog veel meer vragen die ik wilde stellen aan Blaze. Maar voor dat kon hoorde ik opeens een vrouwelijke stem die ons begroette. Ik keek op en glimlachte naar Joy die zich bij ons had gevoegd. “Hey,” begroette ik haar op mijn beurt. Ik vroeg me af of ze precies had meegekregen wat er allemaal was gebeurd maar trok mijn mond niet open omdat haar vraag duidelijk gericht was op Blaze. Stil keek ik van de één naar de anders terwijl ik nog wat nadacht over wat Blaze net nog allemaal verteld had.

    [ bericht aangepast op 4 april 2018 - 8:40 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Camilla Laurel Margaux
    loves the kisslist

    ♥      outfit - lockerrooms - Chris       ♥

    Ondeugend keek ik in Chris zijn ogen en ik zag hoe ze donkerder werden bij mijn woorden. Een grijns verscheen op mijn gezicht en hij glimlachte.
          'Damn babygirl...' zei hij zacht terwijl hij naar voren leunde en ruw wat kussen in mijn nek plaatste. Ik voelde hoe mijn bloed naar bepaalde plekjes werd gezogen en waarschijnlijk had hij wel wat afdrukken in mijn nek gezet.
          'Wat voor geschenk ben jij?' grijnst hij terwijl hij zijn handen over mijn rug laat glijden, richting mijn bh. Met zijn vingers maakte hij binnen een paar seconden de bh los en smeet hij hem naar de andere kant van de kleedkamer.
          ''Don't worry princess, daddy will take good care of you...' Chris zijn woorden zorgde voor kippenvel op mijn lichaam terwijl ik op mijn lip beet. Wat doet dat joch toch met me. Wat een per-fecte eerste schooldag.
          'Dit is een beetje oneerlijk, vind je niet?' grijns ik terwijl ik aan zijn shirt trek, zodat hij omhoog komt. Mijn benen zaten strak om Chris zijn heupen geklemd, waardoor hij me los kon laten om zijn shirt uit te trekken. Nieuwsgierig peuterde ik aan zijn riem en keek hem ondeugend aan. Chris drukte kusjes op mijn kaak en gretig draaide ik bij zodat mijn lippen die van hem vonden. Half glimlachend gaf ik Chris een zachte zoen en ik keek hem een beetje vragend aan. Gingen we nou echt iets doen, op mijn eerste dag, in de kleedkamers... De gedachte liet me zacht lachen, het was heftig, maar wel fantastisch.



    - thank you for existing -

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit ~ With Camilla @ lockerrooms



    'Dit is een beetje oneerlijk, vind je niet?' grijnst ze en ik lach. 'Misschien een beetje.' fluister ik en laat haar mijn shirt uittrekken. Haar handen gingen vervolgens naar mijn riem en ik grijns bij het zien van de ondeugende blik in haar ogen. Haar lippen belanden op die van mij voor een zachte kus en ik vang haar vragende blik op. 'Such good care..' fluister ik. Ik trek langzaam haar ondergoed uit en trap dan ook snel mijn jeans en boxers uit. Ik druk mijn lippen weer op die van haar en loop dan door naar de douches. Nou, als dit geen goed begin van haar schoolcarriere is...
    ~ Skip skip ~
    Ik wikkel een handdoek om mijn middel en haal dan een hand door mijn natte haar, waarna ik me omdraai naar de blondine. Nonchalant leun ik tegen de muur en laat mijn blik nog eens over haar lichaam gaan, waarna ik nog een zachte kus op haar lippen plaats. 'Je bent echt geweldig, weet je dat.' fluister ik. 'Geen twijfel over mogelijk, jij haalt die top wel.' vervolg ik en grijns dan lichtjes. 'Ik doe wel een goed woordje voor je, mijn beste woordje tot nu toe denk ik zo.'


    El Diablo.

    Nathaniel Anderson

    21 | SCHOOL | WITH ....


    Na een tijdje met Joon in de kantine te hebben rondgehangen, was Nathan toch maar eens op zoek gegaan naar het lokaal waar hij les zou hebben. Nathaniel had geen hekel aan school, nooit gehad ook, maar toch merkte hij de laatste tijd steeds vaker dat zijn hoofd er niet naar stond. Mede door het feit dat er binnen de school regelmatig wat spanning in de lucht hing. Hij kon echter niet zijn vinger leggen op wat het nu daadwerkelijk was. De geforceerde gezelligheid? Misschien. De Kisslist die populairder leek dan ooit tevoren, en dan ook nog de toevoeging van de tweede lijst. Grote kans.
          Met zijn rugtas half over zijn schouder bungelend, baande de jongen zich een weg door de massa's leerlingen die zich allemaal tegelijk in dezelfde gang leken te hebben geperst. Terwijl Nathan aan zijn derde poging begon de sleutel van zijn kluisje uit zijn tas te vissen, voelde hij hoe er een elleboog in zijn schouder belandde. Het was wel goed zo. Zijn boeken zaten prima in zijn tas en de sleutel had het waarschijnlijk prima naar zijn zin op de bodem. Het enige wat hij nu wilde, was weg uit de drukte.
          Met een klein sprongetje was hij in de kantine beland. Waar het eveneens druk was, maar rustig genoeg om even diep in en uit te ademen. Voor hij daar echter goed de kans voor had gekregen, kwam hij tot de conclusie dat hij opnieuw bij de lijsten terecht was gekomen. Hij kon niet anders dan weer zijn blik eroverheen te laten gaan, maar draaide zich om voordat de woede die hij eerder deze dag had gevoeld weer op zou komen borrelen. Met grote passen beende hij richting één van de automaten. Hij graaide in de zak van zijn vest en wist daar nog een paar losse muntjes uit tevoorschijn te toveren. Met een beetje geluk was het net genoeg voor een blikje fris en een pakje kauwgom. Voordat Nathan echter de automaten had bereikt, voelde hij iemands rugtas tegen zijn arm aanknallen, waardoor de jongen even zijn evenwicht verloor.
          'Fuck,' hoorde hij zichzelf zeggen terwijl hij duidelijk tegen iemand opbotste.
    'Sorry,' mompelde hij vervolgens waarna hij degene bekeek tegen wie hij was opgebotst. Zijn mond ging open om vervolgens weer te sluiten zonder dat er een woord uit was gekomen. Het had iedereen kunnen zijn, maar nee, natuurlijk moest het Joy zijn.



    chaos makes the muse

    ROZELYN FAY JOHNSON
    ««« Outfit | Damon's Car | With Damon »»»

    I’m tired of the fake love, show me what you’re made of, boy make me believe.

    De gehele tijd dat Rolelyn aan het woord was geweest was het stil geweest aan de kant van Damon. Op een knikje en een glimlach na liet Damon Rozelyn uitpraten, iets wat ze op dit moment wel prettig vond. Hoewel ze er over het algemeen geen moeite mee had om zich te uiten over bepaalde zaken, vond ze het nu toch wel erg lastig toe te geven aan Damon -en eigenlijk ook aan zichzelf- hoe ze zich voelde over hem. Maar ondanks dat ze het misschien wat lastig vond besefte ze zich ook dat als ze het nu niet zou doen, ze het waarschijnlijk nooit zou doen.
          Na haar relatie met Blaze was ze ergens wel bang dat een volgende relatie net zo zou eindigen. En van Damon wist ze dat hij net als Blaze een voorstander was van de lijst, wat inhield dat ook Damon heel regelmatig het bed deelde met verschillende meiden die op de lijst wilden belanden. Dit besef zorgde er dan ook voor dat ze de afgelopen periode erg haar best had gedaan om Damon te ontlopen, hoewel dit alles behalve succesvol was geweest had ze er wel haar best voor gedaan. De grootste reden dat ze Damon had ontlopen was nog wel dat ze niet aan zich zelf wilde toegeven dat ze meer voor Damon voelde dan ze had gewild, maar uiteindelijk wist ook Rozelyn wel dat je bepaalde gevoelens gewoonweg niet kon negeren. Gevoelens kon je niet ontlopen, zelfs niet wanneer je de persoon ontliep die deze gevoelens opriep, dat was iets wat ze wel had bewezen de afgelopen tijd.
          Het besef dat het onmogelijk was voor Rozelyn om haar gevoelens te ontlopen, hoe hard ze haar best ook deed Damon te ontlopen maakte ook dat ze tegen hem zei dat ze dacht dat het makkelijker zou zijn om hem te ontlopen dan om toe te geven dat het meer voor haar had betekend en die confrontatie met hem aan te gaan. iets wat een klein lachje van Damon opleverde, waarop Rozelyn hem een vragende blik toewierp.
          Na Rozelyn haar poging het gesprek iets luchtiger te maken door te zeggen dat mensen wel eens zeggen dat wanneer je iets negeert het vanzelf over gaat hoorde ze Damon ”Mij is altijd geleerd je gevoelens achterna te gaan, in plaats van ze te negeren” zeggen. Hoewel de stem van Damon kalm klonk voelde Rozelyn zich alles behalve kalm toen ze Damon naar haar toe zag buigen. Voor een korte seconde keek ze hem lichtelijk onzeker aan, echter op het moment dat zijn lippen de hare raakten verdween deze blik uit haar ogen. Ze voelde haar hart een slag overslaan waarna ze haar ogen sloot en haar wangen warm voelde worden.
          Hoewel de pijn in haar wang er niet beter van werd vond ze de zoen erg prettig. Zacht plaatste ze een van haar handen tegen zijn schouder waar ze met haar vingers de kraag van zijn blouse omvatte. Niet veel later haalde ze haar lippen van de zijne waarna ze met haar voorhoofd tegen de zijne aanleunde “Was je nog van plan terug te gaan naar school? Of ga je mee naar binnen?” vroeg ze hem, doelend op het feit dat ze inmiddels voor haar huis stonden. Hoewel Rozelyn twijfelde of ze de vraag die door haar hoofd spookte wel wilde stellen besloot ze het toch te doen. Zacht liet ze haar duim langs zijn nek glijden waarna ze haar ogen naar zijn bruine kijkers liet glijden “Wat betekent dit, Damon? Vroeg ze hem zacht, doelend op zijn woorden over het achternagaan van gevoelens en de zoen. Hoewel ze zelf wellicht een invulling kon geven aan het antwoord, wilde ze Damon het antwoord liever hardop horen zeggen.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Camilla Laurel Margaux
    loves the kisslist


    ♥      outfit - lockerrooms classroom - Chris       ♥

    Met een stiekeme glimlach droogde ik mijn lichaam af. Dat was... gezellig... Even moest ik in mezelf lachen en zodra ik op keek zag ik dat Chris mijn lichaam bekeek, waardoor mijn wangen wat warm werden.
          'Je bent echt geweldig, weet je dat.' zei hij zacht, waardoor ik hem even goedkeurend aankeek. 'Dat weet ik toch babe,' spinde ik zijn kant op. Snel ging ik verder met afdrogen en trok ik mijn ondergoed aan. Mijn ogen gingen de kleedkamer rond om te zoeken naar de cheerleader outfit. Met een kort huppeltje liep ik er naartoe en gooide het naar Chris.
          'Leg jij het weer weg?' grinnik ik. Snel liep ik weer naar mijn eigen kleding. Met wat gespring kreeg ik mijn broek aan en mijn trui ging zonder moeite over mijn hoofd. Ook trok ik mijn zwarte Vans aan en knupte deze dicht.
          'Geen twijfel over mogelijk, jij haalt die top wel.' grijnst Chris, waarop ik ook zijn kant op grijns. Ik gaf hem een blik die zei "dat mag ik hopen,". Tevreden stond ik op en ik liep even naar de spiegels om mijn kleding te bekijken. Ik zag in mijn nek wat plekjes, dus ik trok een klein sjaaltje uit mijn tas en deed deze om.
          'Ik doe wel een goed woordje voor je, mijn beste woordje tot nu toe denk ik zo.' Hoor ik Chris zeggen, waardoor ik omdraai. Met een grijns loop ik naar hem toe en leg mijn handen in zijn nek. Met wat moeite stond ik op mijn tenen en gaf hem een kus.
          'You're amazing,' glimlach ik. Zacht plaatste ik nog een klein kusje in zijn hals en liep weer richting de kluisjes. Ietsjes overdreven boog ik voorover om mijn tas te pakken en deze vervolgens over mijn schouder te gooien.
          'See you in class,' grinnik ik terwijl ik de kleedkamer snel uithuppel en richting de kantine loop, waar ondertussen bijna niemand meer is. Met een flinke pas loop ik door naar mijn kluisje en kijk daar even snel op mijn rooster. Gelukkig, ik had maar één lesuur gemist. Snel pak ik mijn Wiskundeboek uit mijn kluis en loop ik met een flinke pas door naar de les, waar ik voorzichtig naar binnen stap. Er waren hier en daar nog wat plekjes vrij, dus ik nam plaats op een van de stoelen.

    [ bericht aangepast op 5 april 2018 - 15:20 ]


    - thank you for existing -

    Damon Tyler Willsson


    22 • With Rozelyn • Damon's car • Outfit



    Vlak voordat onze lippen elkaar hadden aangeraakt zag ik nog een lichte blik van onzekerheid in de ogen van de brunette tegenover mij. Maar toen onze lippen elkaar eenmaal raakte leek dit gevoel te verdwijnen. Ik voelde één van haar handen tegen mijn schouder aangeplaatst worden, terwijl ik mijn blouse vast gepakt voelde worden. Echter lette ik daar totaal niet op. Ik was te druk bezig met de zoen, die ik Rozelyn gaf. Onze lippen verlieten elkaar, maar onze voorhoofden leunde nu tegen elkaar aan. Een speelse lach was op mijn gezicht te lezen, terwijl ik Rozelyn aankeek. Damm, wat is ze toch een godin. “Was je nog van plan terug te gaan naar school? Of ga je mee naar binnen?” Onze voorhoofden waren nog altijd tegen elkaar, terwijl ik een korte blik op het huis wierp. Ik had haar er zelf naartoe gebracht, maar door de kus van net was ik dit alweer vergeten. Ik sloot kort mijn ogen, toen ik haar duim langs mijn nek voelde glijden. Toen ik mijn ogen weer opende keek ik recht in haar blauw groene kijkers. Wat had ze toch een heldere, maar intense blik. "Ik kan je nu toch niet alleen laten?" antwoordde ik op haar vraag. Ik wilde graag nog een zoen op haar lippen drukken, maar Rozelyn stelde een vraag, wat mij ervan weerhield. “Wat betekent dit, Damon?"De manier waarop ze het me vroeg vertelde mij al dat wel wist waar ik op doelde, maar dat ze het het antwoord direct uit mijn mond wilde horen komen. Ik streek met mijn hand door haar haar, waarna ik deze in haar nek legde. Ik trok haar ietsjes dichter naar me toe en ging met mijn mond naar haar oor toe. "Ik wil stoppen," fluisterde ik in haar oor, waarna een ik haar een kus in haar nek drukte. "Die lijst interesseert me niks Roos, maar jij interesseert me wel."


    Do I look like Mother Teresa?

    Blaze Miller

    Egoism —
    It’s not to live the way you want, but make others live the way you want.

    Clothes | Canteen | With Lola and Joy

    •••


    ”Zal ik doen” antwoordde Lola op mij, nadat ik haar vertelde dat ze het moest zeggen als ze toch nog besloot iets te willen hebben. Na weer een stilte vertelde ik Lola dat ik het met haar wilde hebben over de nieuwe lijst. Iets waar ik niet heel erg naar uit keek, maar ik moest het er gewoonweg met haar over hebben gehad vandaag. Ik wilde niet dat dit iets wat wat tussen ons in zou kunnen komen te staan.
          Ik vertelde haar dat ik degene was die met het idee van de nieuwe lijst was gekomen, maar dat ik niet degene was die met het idee was gekomen haar naam op de lijst te zetten. En dat de enige reden dat haar naam erop stond was omdat Lola niet zo vaak seks had als de meiden die op de andere lijst stonden. In eerste instantie was haar reactie een knikje. Een knikje waarvan ik niet goed wist wat die betekende en wat ik daarmee moest.
          ”Mag ik vragen waarom je een nieuwe lijst een goed idee vond?” verbrak Lola de stilte uiteindelijk. Langzaam knikte ik terwijl ik kort nadacht over mijn antwoord “Nou gewoon.. Meer uitdaging, meer spanning..” antwoordde ik haar terwijl ik een hand door mijn haren haalde. Hoewel ik mijn best deed onverschillig over te komen lukte dit me niet tegenover Lola. Bij haar was het altijd alsof ze dwars heen keek door de persoon die ik me voordeed te zijn, en de echte versie van mezelf zag.
          ”En met niet zoveel seks bedoel je waarschijnlijk geen seks met jullie” hoorde ik haar toen zacht mompelen. Langzaam schudde ik mijn hoofd “Nouja ook.. Maar ik denk ook minder..” antwoordde ik haar terwijl ik weer een hand door mijn haren haalde “De meiden van de andere lijst moeten er behoorlijk wat voor doen willen ze op die lijst staan..” besloot ik er nog aan toe te voegen.
          Plots hoorde ik een andere stem, een stem die me maar al te bekend voor kwam, die ons begroette. Joy, ik keek naar haar op om haar vervolgens een glimlach te schenken “Hee, schoonheid” begroette ik haar. ”Gaat het met je?” hoorde ik de stem van Joy vervolgens lichtelijk bezorgd vragen. Langzaam knikte ik terwijl ik een zucht wist te onderdrukken “Het gaat prima met mij, je hoeft je echt geen zorgen over mij te maken. Maar wel lief van je dat je het vraagt.” Antwoordde ik Joy. Als zij toch eens zou weten dat ik zojuist een van haar beste vriendinnen had geslagen zou ze mij vast niet vragen hoe het met mij was. “Wellicht kan je Rozelyn beter vragen hoe het met haar gaat.” Besloot ik er dan toch nog aan toe te voegen terwijl ik voor de zoveelste keer een hand door mijn haren haalde.


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    ROZELYN FAY JOHNSON
    ««« Outfit | Damon's Car | With Damon »»»

    I’m tired of the fake love, show me what you’re made of, boy make me believe.

    De lippen van Rozelyn en Damon verlieten elkaar, maar hun voorhoofden rusten tegen elkaar aan. Algauw vroeg Rozelyn of Damon nog van plan was terug te gaan naar school of dat hij mee naar binnen wilde gaan. ”Ik kan je nu toch niet alleen laten?” hoorde ze Damon antwoorden, wat voor een lichte grijns op haar gezicht zorgde.
          Toch moest Rozelyn hem vragen wat dit betekende, ze had de behoefte het hem te horen zeggen. De hand van Damon die door haar haren streek zorgde voor een fijn gevoel waardoor er een waarderende glimlach rond haar lippen verscheen. Toen zijn hand haar nek had bereikt en hij haar iets dichter naar zich toe trok boog ze gewillig met hem mee, hoewel de gordel haar iets terug hield. De warme adem van Damon die langs haar oor streek zorgde voor kippenvel op haar armen, hoewel het misschien ook door zijn woorden kon komen, ”Ik wil stoppen. Toen ze zijn lippen in haar nek voelde kantelde ze haar hoofd licht, deze jongen wist precies wat hij deed, en het voelde geweldig. ”Die lijst interesseert me niks Roos, maar jij interesseert me wel.” Dit waren precies de woorden die Rozelyn wilde horen. Om zichzelf iets meer ruimte te geven klikte ze haar gordel los en duwde ze Damon zacht terug naar achteren. Voorzichtig, maar toch snel overbrugde ze de afstand tussen hen door op zijn schoot te klimmen. Langzaam liet ze haar armen rond zijn nek glijden terwijl ze hem aan keek “Jij interesseert mij ook Damon.” Zacht liet ze haar lippen via zijn kaak naar zijn nek glijden waar ze zacht een kus in plantte. “Ik ben blij dat je me nu niet alleen wil laten” vertelde ze hem eerlijk waarna ze weer iets achterover boog en er een licht speelse blik in haar ogen verscheen “heel blij” voegde ze er nog aan toe waarna ze haar lippen weer op die van Damon drukte voor een nieuwe zoen.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.