• R O L L E N
    JONGENS VOOR DE LIJST
    ♔Jake Cooper • AteIophobia (Maurice Sinclair) • 1.3
    ♔Cristiano Elijah Santiago • Maluma • 1.2
    ♔Blaze Miller • undentified (Cam Gigandet) •
    ♔Damon Tyler Johnson • Mahigan • 1.3

    MEISJES VOOR DE LIJST
    ♕ Katie Araceli Figueroa • ParvaRubraHood (Ariana Grande) • 1.1
    ♕Scarlet 'Joy' Adams • BesidesYou (Kenza Zouiten) 1.1
    ♕Olivia 'Ginger' Atwood • Cami (Darya Lebedeva) 1.2



    ♔❤♕

    Be a slut. Do whatever you want.

    ♔❤♕


    JONGENS TEGEN DE LIJST
    ♔Joon Hanuel Park • Solmeron • 1.4
    ♔Nathaniel Anderson • Sturmfrei (Timor Simakov) • 1.3
    ♔Major Ostin Sadler • ParvaRubraHood (Josh Heuston) • 1.3

    MEISJES TEGEN DE LIJST
    ♕ Brittany Dawn Chamberlain • ParvaRubraHood • 1.2
    ♕Lola Rivers • JudithSuzann (Charlotte McKee) • 1.4
    ♕Rozelyn Fay Johnson • lilangel (Taylor Hill) • 1.2
    ♕Lucy Julia Williams • Pua • 1.3

    The Kisslist
    1. Olivia 'Ginger' Atwood
    2. Katie Araceli Figueroa
    3. Scarlett 'Joy' Adams
    4. Spring Mitchells
    5. Liv James
    6. Rachel Stark
    7. Mona Woods
    8. Lydia Logan
    9. Alice Smith
    10. Crystal Reed


    ♔❤♕

    Pass out, drank, wake up, drank, faded, drank.

    ♔❤♕

    The Holy Virgin List
    1. Destiny Prince
    2. Lilly Harper
    3. Lucy Julia Williams
    4. Bethany Saint
    5. Lola Rivers
    6. Annastasia Darling
    7. Sabrina Martin
    8. Paige Barnes
    9. Brittany Dawn Chamberlain
    10.Rozelyn Fay Johnson

    De beginsituatie
    Het is woensdag morgen, ofwel de dag nadat de lijst is gecreëerd. De school deuren staan net twee minuten open en de vroegelingen staan al klaar om langs de aula af te gaan om een snelle blik op de lijst te werpen. Anderen hebben besloten nog even van het laatste halfuurtje te genieten in hun bed, op weg naar school of op weg naar iemand die ze een lift hadden beloofd. Iedereen start zijn woensdagochtend weer anders op. Maar een ding hebben zij met zijn allen gemeen, ze hebben namelijk allemaal geen idee van wat hen in de aula te wachten staat. Op de jongens van the Kisslist na. Hier hangt vandaag namelijk niet maar een lijst, er hangen er twee. Ze zijn namelijk afgelopen dinsdagavond bij elkaar gaan zitten en net als iedere andere avond ging dit gepaard met wat drankjes en vele discussies. De meiden werden gerangschikt op uiterlijk, tactieken maar met name op de manier hoe ze hen een plezier gaven. Toch besloten zij juist deze avond te kiezen om het "spel" een lichtelijke wending te geven. En zo hing er de volgende ochtend niet een lijst in de aula maar twee. The Holy Virgin List heeft zijn plekje naast the Kisslist bemachtigd en op deze lijst staan tien namen. Van meiden die geen idee hadden wat seks was tot hen die er gewoon helemaal niks van bakten.

    ♔❤♕
    I am the designer of my own catastrophy

    ♔❤♕


    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 19:09 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Camilla Laurel Margaux
    doubts about loves the kisslist

    ♥      outfit - classroom - Nathaniel, Joy and Chris       ♥

    Voor ik het wist had ik een slapende hond wakker gemaakt. Joy's ogen keken me vies aan en ik slikte even. Ik kon voelen dat ik iets aan haar had aangewakkerd en dat ze op het punt stond om te flippen.
          'Ik kwam jou gewoon even welkom heten' hoorde ik haar zeggen. 'Chris heeft me verteld hoe graag jij populair wil worden en wat je er op je eerste dag al voor over hebt om mijn plaats op de lijst over te nemen. ━ Van mij mag je, want zo leuk is die lijst niet. Door die belachelijke lijst ben ik de liefde van mijn leven kwijtgeraakt. Dus neem mijn plaats maar, graag zelfs. Al betwijfel ik of dat voor mij een verschil zal maken, want zo te zien heb ik mijn grootste liefde toch al verloren, Nathan praat zo te zien veel liever samen met jou dan met mij, ik heb ik het inmiddels al volledig verpest.' Ratelde ze gefrustreerd en ik zag dat haar ogen glazig werden. Mijn mond viel open en ik wist niet echt wat ik hier nou op moest reageren. Mijn ogen gingen even naar Nathan, die net als ik, sprakeloos naar Joy keek.
          'Laat maar zitten, vergeet wat ik gezegd heb,' waren haar laatste woorden voor ze het lokaal uit stormde. Mijn ogen volgde de dame en ik wist niet echt wat ik moest doen.
          'Je hoort het, goed voor elkaar man.' Hoorde ik Chris zeggen waarna hij ook mijn kant op keek. 'Jij ook, doll.' Chris liet een lach zien en ik keek hem vuil aan. Was het dan gewoon een grap voor deze gast? Wat er net gebeurde was best heftig en hij lacht er gewoon om. Nathan keek verslagen en maakte aanstalten om weg te gaan.
          'Ik ben zo terug,' hoorde ik hem zeggen voor ook hij het lokaal uit liep. Een zucht verliet mijn lippen en ik liet mijn hoofd in mijn handen vallen. Wat een drama... en dat op de eerste schooldag. Ergens voelde ik me wel schuldig tegenover Joy, ik wil niet dat iemand zich zo voelt om niks, er is niets aan de hand. Ik wilde bijna mijn tas pakken en ook het lokaal verlaten, maar toen kwam Nathan het lokaal weer binnen gelopen. Zijn haar was een beetje nat en ik keek verward zijn kant op. Zonder iets te zeggen nam hij weer plaats naast me en ik keek onder mijn wimpers door naar hoe hij voor zich uit staarde.
          'Sorry,' was het enige dat ik uit mijn mond kreeg, niet wetend wat ik anders moest zeggen.






    - thank you for existing -

    Damon Tyler Willsson


    22 • With Rozelyn • At the house • Outfit



    Mijn ogen waren gefocust op het plafond, dat zich boven mij bevond, terwijl ik nog altijd op het bed lag van Rozelyn. In mijn hoofd speelde alles wat er gebeurd was vandaag opnieuw af. Terwijl ik in mijn gedachtes de klap weer hoorde, die Blaze had geïncasseerd, hoorde ik ook de ademhalingen van zowel mezelf als Rozelyn. Dit alles was zo snel gebeurd en nog steeds kon ik niet geloven dat het me zojuist gelukt was het bed opnieuw te delen met Rozelyn. Het had me een prijs gekocht, maar die was het waard toch? Langzaam drong de nieuwe blonde chick mijn gedachtes binnen, die ik vandaag voor het eerst had gezien op school. Niet al te snel daarna kwam de naam Ginger door mijn gedachtes heen zetten gevolgd door Joy. De namen van de dames waarmee ik vaak het bed had gedeeld. Die tijd zou voorbij moeten zijn, maar gek genoeg kreeg ik de List niet uit mijn hoofd.
    Mijn kijkers keken weg van het plafond, toen ik mijn ooghoeken beweging waarnam. De jonge brunette naast mij had haarzelf mijn kant opgedraaide en lag op haar zij. Ik richtte mijn ogen op die van haar, maar dit was van korte duur. Door dat ik iets op mijn been voelde, ging mijn blik die kant op. Rozelyn liet langzaam één van haar benen tussen die van mij glijden. Na dit waargenomen te hebben ging mijn blik terug richting de jongedame naast mij. Ik had geen zicht meer op haar prachtige ogen. Ze had haar hoofd op mijn borstkas gelegd, waardoor ik enkel zicht had op haar bruine lokken. Niet dat is dat erg vond. Ik had hier een prachtige dame naast me liggen...
    “Je bent geweldig Damon” klonk het vanaf haar kant. Deze woorden deden een glimlach op mijn gezicht verschijnen. Deze glimlach werd echter nog groter toen ik haar lippen op mijn borstkas voelde. "Anders jij wel babe," antwoordde ik haar, waarna ik een kus op haar hoofd drukte. Langzaam kwam Rozelyn omhoog, waardoor we elkaar weer in de ogen konden aankijken. “Bedankt voor de uitstekende zorgen, dokter Willsson” Op haar gezicht was een kleine grijns te zien, die mij ook grijns deed opleveren. Vervolgens raakte haar lippen de mijne voor een kus. "Ik kan beter jou bedanken, zuster Johnson." fluisterde ik zachtjes in haar oor. Vlak na deze woorden spookte de Kisslist opnieuw door mijn hoofd. Ik duwde Rozelyn zachtjes van me af, waarna ik opstond van het bed en mijn kleding bij elkaar begon te graaien. Hoe graag ik ook bij Rozelyn wilde zijn, ik wist nooit of de Kisslist achter me kon laten. Ik wilde het niet toegeven, maar het was onderdeel geworden van wie ik was. Ik had mijn onderbroek aangetrokken toen ik weer op het bed plofte. "Roos," sprak ik haar met een serieuze toon aan. "Ik zal mijn best doen op dit te laten werken, ik beloof het je." Vervolgens drukte ik mijn lippen tegen die van haar aan.


    Do I look like Mother Teresa?

    ROZELYN FAY JOHNSON
    ««« Outfit | At The House | With Damon »»»

    I’m tired of the fake love, show me what you’re made of, boy make me believe.

    ”Anders jij wel babe” was het antwoord van Damon nadat Rozelyn heb had verteld dat juist hij geweldig was. De kus op haar hoofd voelde zacht, teder aan waarna Rozelyn overeind kwam en ze Damon aan keek om hem te bedanken voor zijn goede zorgen alvorens een kus op zijn lippen te drukken.
    ”Ik kan beter jou bedanken, zuster Johnson.” Fluisterde Damon zachtjes in haar oor waardoor er opnieuw een kleine grijns op haar gezicht verscheen.
          Het volgende moment duwde Damon haar zacht van hem af waardoor Rozelyn plaats nam naast hem op het bed. In stilte keek ze toe hoe Damon zijn kleren bij elkaar begon te graaien. Langzaam drong de realiteit van wat ze zojuist hadden gedaan bij haar naar binnen. Zo lang had ze hem geprobeerd te ontlopen, juist om te voorkomen dat ze opnieuw het bed zou delen met Damon. Maar een paar woorden van hem en ze was de belofte die ze aan zichzelf had gedaan alweer vergeten, en hier waren ze.
          In stilte keek ze toe hoe Damon weer op het bed neer plofte ”Roos”, of het aan de toon van zijn stem lag wist ze niet, maar plotseling gingen bij Rozelyn alle alarmbellen rinkelen. Lichtelijk onzeker richtte ze dan ook haar ogen op Damon”Ik zal mijn best doen om dit te laten werken, ik beloof het je.” Toen zijn lippen de hare raakten drukte ze ook voor enkele seconden haar lippen op de zijne alvorens op te staan van het bed en naar haar kledingkast te lopen.
          Langzaam trok ze wat kleren aan terwijl ze nadacht over zijn woorden en de situatie. Kon ze er vanuit gaan dat Damon de kisslist achter zich zou laten? Kon ze het van hem verwachten? Ze wist het niet, of wellicht wilde ze het niet weten, maar een klein knagend stemmetje in haar hoofd vertelde haar dat ze er niet vanuit kon gaan, hoe graag ze ook wilde. Zou ze met Damon om kunnen blijven gaan als hij de kisslist niet achter zich kon laten? Hoe graag ze het ook zou willen ze was er bang voor dat ze hetzelfde zouden eindigen als zij en Blaze geëindigd waren.
          Met langzame stappen liep ze terug naar het bed, terug naar Damon terwijl ze hem in zich op nam. Eenmaal aangekomen bij het bed liet ze zich op Damon zijn schoot zakken en liet ze haar armen om zijn nek glijden. “Als je echt wil dat dit gaat werken, laten we dan wat afspreken” begon ze lichtelijk aarzelend omdat ze niet goed wist hoe hij zou gaan reageren op haar woorden. “Iedere keer als je denkt aan de kisslist” vervolgde ze “Of eigenlijk iedere keer als je erover nadenkt iets te doen voor de kisslist” kort beet ze op haar lip, niet uit willend spreken dat het ging om het bed delen met andere meisjes, puur omdat ze die gedachte niet kon verdragen. “Dan kom je naar mij toe.. Of je belt mij.. Of je appt mij..” Zacht liet ze haar duim langs zijn nek glijden en streelde ze zacht met haar lippen langs de zijne “En dan zullen we proberen er samen uit te komen. Je hoeft het niet alleen te doen weet je.” Vertelde ze hem zacht. “Ik wil ook dat dit gaat werken, Damon. Ik wil jou niet kwijtraken, daarom moeten we dit samen doen, oke?” vroeg ze hem zacht waarna ze zacht met haar duim langs zijn wenkbrauw streelde.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Nathaniel Anderson

    21 | CLASSROOM | WITH CAMILLA


          'Sorry,' hoorde hij van Camilla's kant komen. Moedeloos haalde hij zijn schouders op, als iemand er niks aan kon doen was het Camilla wel. De enigen die hij op dit moment iets kwalijk nam, waren Cris en Joy, maar vooral zichzelf. Hij had het zelf zo ver laten komen, het was niet zo dat hij nooit een waarschuwing van Joy had gehad. Maar nee, met het idee dat er vandaag zo'n uitbarsting zou komen was Nathan die ochtend niet naar school gegaan.
          'Volgens mij is het nergens voor nodig dat jij sorry zegt, nietwaar?' De jongen keek even naar het meisje naast hem en glimlachte flauwtjes naar haar. Een echt oprechte glimlach wist hij er niet uit te krijgen.
          'Je hebt wel de juiste mensen uitgekozen om een gezellige eerste dag mee te hebben,' stelde hij sarcastisch vast, terwijl de glimlach rond zijn lippen iets groter werd. Hij kon zich niet voorstellen wat hij over hen zou denken als hij in Camilla's schoenen stond, niet veel goeds waarschijnlijk. Hij wist niet of de dame nu van hem verwachtte dat hij het hele verhaal zou vertellen, ergens zou hij dat wel begrijpen, maar hij had er totaal geen zin in dat te doen.
          'Het gaat er niet altijd zo,' hij stopte even en keek vertwijfeld naar Camilla zoekend naar de juiste woorden 'apart aan toen.'






    chaos makes the muse

    Camilla Laurel Margaux
    doubts about loves the kisslist

    ♥      outfit - classroom - Nathaniel, Joy and Chris       ♥

    Nathan leek van slag te zijn en ergens voelde ik me best schuldig. Ik mag hem graag en het doet me niet erg goed om hem nu zo te zien. Joy en Chris waren de klas uit gegaan, Nathan was er achteraan gelopen, maar kwam gelukkig weer terug. Niet echt wetend wat ik moest zeggen bood ik mijn excuses aan, de drama was lichtelijk aangezet door mijn opmerking.
          'Volgens mij is het nergens voor nodig dat jij sorry zegt, nietwaar?' Nathan gaf een flauw glimlachje en ik liet mijn hoofd even zakken. Jawel, ik had iets met Chris gedaan, op de eerste dag, dat had ik niet moeten doen.
          'Je hebt wel de juiste mensen uitgekozen om een gezellige eerste dag mee te hebben,' grapte hij sarcastisch met een iets meer gemeende glimlach. Dat had ik zeker, wat een dag zeg.
          Het gaat er niet altijd zo... apart aan toe.' Sprak hij twijfelend. Ik hield mijn hoofd even schuin en keek hem met een zachtaardige glimlach aan. Ik had ergens wel medelijden met hem, dat er iemand op school zit, een dramaqueen die hem het leven zo goed als zuur maakt.
          'Ik geloof je, maar ik vind het niet erg, drama heb je op iedere school.' Meende ik. Mijn vorige school was tien keer zo erg als dit, iedere dag waren er wel jongens die met elkaar op de vuist gingen om een cheerleader of meisjes die elkaars kluisje compleet hadden gesloopt.
          'En je bent aardig,' glimlachte ik zijn kant op terwijl ik mijn hand zacht op zijn schouder liet rusten. Na een paar seconde haalde ik hem er weer af en staarde ik naar de tafel. Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen, ik wilde de sfeer veranderen.
          'Zullen we een ijsje halen? of koffie? iets aan ons humeur doen?' stelde ik voor.


    - thank you for existing -

    Damon Tyler Willsson


    22 • With Rozelyn • At the house • Outfit



    Er was een korte stilte in de kamer geweest waar we ons bevonden, terwijl ik mijn onderbroek had aangetrokken. Ik had het idee dat ook Rozelyn alles aan het nagaan was, wat er zojuist had plaatsgevonden. Onze geschiedenis met elkaar en mijn voorkeur voor de lijst maakte dit alles niet makkelijk. We moesten het hier zo snel mogelijk over hebben, dus ik besloot ook direct het gesprek hierover te beginnen. Ik was weer naast haar op het bed geploft. "Roos," had ik haar met een serieuze toon aangesproken. Ik zag een onzekere blik in haar ogen, waardoor ik besefte dat zij van het ergste zou uitgaan. Zou ze denken dat dit alles een grap was geweest om gewoon weer het bed met haar te kunnen delen? "Ik zal mijn best doen om dit te laten werken, ik beloof het je.” Na haar dat belooft te hebben, drukte ik mijn lippen tegen die van haar. Nadat onze lippen weer los waren van elkaar bleef het weer even stil in de slaapkamer. Met mijn ogen volgde ik de bewegingen van de brunette. Ze was uit het bed gestapt en was naar haar kledingkast gelopen, waar ze schone kleding aantrok. Langzaam begon Rozelyn weer richting het bed te lopen. In de tussentijd dat zij haar kleding had aangetrokken had ik zelf nu ook mijn broek aangetrokken en mijn blouse lag al naast me op het bed. De jongedame betrad het bed weer en klom op mijn schoot waarna ze haar handen om mijn nek legde. “Als je echt wil dat dit gaat werken, laten we dan wat afspreken” er was zeker een lichte aarzeling te horen in haar stem. Ik gaf enkel een kort knikje als teken dat ik benieuwd was naar wat ze te zeggen had. “Iedere keer als je denkt aan de kisslist” vervolgde ze “Of eigenlijk iedere keer als je erover nadenkt iets te doen voor de kisslist” Ik fronstte kort mijn wenkbrauwen, omdat ik niet wist waar dit naartoe aan het gaan was. “Dan kom je naar mij toe.. Of je belt mij.. Of je appt mij..” Een zacht zuchtje ontsnapte uit mijn longen. Op één of andere manier had ik iets ergers verwacht, maar zelfs Rozelyn wilde helpen om deze relatie te behouden. Wat bofte ik toch met haar. Blaze was een sukkel dat hij haar ooit had laten gaan. Ik wilde die fout zeker niet maken. “En dan zullen we proberen er samen uit te komen. Je hoeft het niet alleen te doen weet je.” vervolgde ze op een zachte stem. "Thanks babe," antwoordde ik snel tussendoor. Ik drukte nog snel een kus op haar lippen voordat ze verder sprak. “Ik wil ook dat dit gaat werken, Damon. Ik wil jou niet kwijtraken, daarom moeten we dit samen doen, oke?” Ik legde mijn armen om haar middel heen en duwde haar dichter naar mij toe. "Je wilt niet weten hoe graag ik wil dat dit gaat werken. We're in this together. I love you babe,"


    Do I look like Mother Teresa?

    Nathaniel Anderson

    21 | CLASSROOM | WITH CAMILLA


          'Ik geloof je, maar ik vind het niet erg, drama heb je op iedere school,' reageerde Camilla op zijn uitspraken. Nathan knikte instemmend, dat wist hij wel, maar hij zou de drama in zijn eigen leven met veel plezier zien verdwijnen. Hij was al het gedoe rond Joy en hem zelf spuug en spuugzat.
          'En je bent aardig,' glimlachte de dame zijn kant op terwijl ze haar hand voor een paar tellen zacht op zijn schouder legde. Hij glimlachte terug. Hij vond het ergens wel fijn om te horen, aangezien hij de laatste tijd vooral het idee had gekregen dat hij een gigantische eikel was.
          'Zullen we een ijsje halen? of koffie? iets aan ons humeur doen?' stelde Camilla vervolgens voor. Nathaniel keek even opzij en voelde een vage glimlach op zijn gezicht verschijnen. Ijs was het magische woord voor hem, dan was hij voor heel veel te porren.
          'Ik lust graag koffie, maar voor ijs kun je me 's nachts wakker maken,' deelde hij mee. Na zijn break-up met Joy had hij er hele bakken ijs door heem gewerkt, wat hem af en toe liet denken dat hij langzaamaan in een vrouw veranderde. Die herinnering van zich af schuddend. Hij had geen zin meer om aan Joy te denken.
          'En ik weet natuurlijk ook waar je hier in de buurt de lekkerste ijsjes kunt eten,' hij keek haar even afwachtend aan.
          'De lekkerste koffie is echter te halen bij meneer en mevrouw Anderson hier een paar straten verderop, en niet bij datzelfde ijstentje,' grijnsde hij doelend op het koffietentje van zijn ouders. Een beetje reclame maken moest kunnen.
    Voorzichtig stond hij op waarna hij Camilla aankeek.
          'Ga je mee?' Wat afleiding kon zeker geen kwaad.





    chaos makes the muse

    Camilla Laurel Margaux
    doubts about loves the kisslist

    ♥      outfit - classroom - Nathaniel       ♥

    Nathan leek het eens te zijn met mijn voorstel, want er leek een glimlach op zijn gezicht te verschijnen. Met twinkelende oogjes keek ik hem aan, want ik had nu echt zin in iets lekkers.
          'Ik lust graag koffie, maar voor ijs kun je me 's nachts wakker maken,' glimlachte hij mijn kant op. Er vormden kuiltjes in mijn wangen door de glimlach die er op mijn gezicht verscheen, dat klonk goed.
          'En ik weet natuurlijk ook waar je hier in de buurt de lekkerste ijsjes kunt eten,' hoorde ik hem zeggen. 'Nou, dat klinkt geweldig,' grinnik ik zijn kant op terwijl ik mijn spullen weer in mijn tas deed.
          'De lekkerste koffie is echter te halen bij meneer en mevrouw Anderson hier een paar straten verderop, en niet bij datzelfde ijstentje,' grijnsde hij mijn kant op, waardoor ik hem nieuwsgierig aan keek.
          'Oh! kom je er vaak?' vroeg ik dan ook geïnteresseert. Nathan kwam in beweging en stond op, waarna hij me afwachtend aankeek. Hij vroeg of ik mee ging, waardoor ik ook meteen op stond en mijn tas over mijn schouder gooide.
          'Ik ga zeker mee,' glimlachte ik zijn kant op. Ik had echt zin in afleiding en een ijsje was een van de beste opties. Ben n' Jerry's was mijn lievelingsijs, maar een italiaanse bol schepijs ging er ook wel in.
          'Waar wil je naartoe?' vroeg ik terwijl ik hem van onder mijn wimpers aan keek en richting de uitgang van het klaslokaal liep. De leraar had ons nog gevraagd waar we heen gingen, maar dat had ik genegeerd.





    - thank you for existing -

    Nathaniel Anderson

    21 | CLASSROOM | WITH CAMILLA


          'Oh! kom je er vaak?' had Camilla hem geïnteresseerd gevraagd, wat de grijns op zijn gezicht zo mogelijk nog breder liet worden. Terwijl hij toekeek hoe de dame haar tas over haar schouder gooide nadat ze van haar plek was opgestaan.
          'Zeker,' lachte hij waarna hij ook zijn rugtas van de grond raapte en deze over zijn schouder liet bungelen 'meerdere keren per dag zelfs,' zei hij terwijl hij haar even aankeek.
          'Het is van mijn ouders,' verklaarde hij zichzelf 'dus mocht je een keer trek hebben in koffie, kun je het voor een vriendenprijsje komen halen.' Zo'n beetje al zijn vrienden waren hiervan op de hoogte en goedkope koffie was nooit weg.
          'Ik ga zeker mee,' glimlachte Camilla zijn kant op.
          'Waar wil je naartoe?' vroeg ze hem terwijl ze naar Nathan keek. Hij zweeg echter nog even terwijl ze richting de uitgang van het lokaal liepen. De leraar zei nog wat, maar Nathaniel glimlachte enkel eens vriendelijk naar de man waarna hij Camilla voor ging in het verlaten van het lokaal. Toen ze eenmaal op de gang stonden, draaide hij zich naar het meisje.
          'Als we via de hoofdingang het gebouw verlaten dan..' hij onderbrak zijn zin even en ging in zijn hoofd de route af 'dan kunnen we via de steeg aan de overkant bij de lange weg komen, en als je daar dan weer een zijstraat van neemt zit daar een heel aftands uitziend tentje, en daar verkopen ze het lekkerste ijs.' hij krabde even aan zijn achterhoofd, hij hoorde zelf ook wel hoe chaotisch zijn uitleg klonk zonder enige straatnamen. Hij schudde dan ook even zijn hoofd en keek weer naar Camilla.
          'Volg mij maar gewoon,' zei hij vervolgens waarna hij richting de hoofdingang van het gebouw begon te lopen.





    chaos makes the muse