• ÉOMER


    Now is the hour. Riders of Rohan. Oaths you have taken ———
    now fulfill them all, to lord and land.



    Hola chica's en chico's —

    Zojuist ben ik van de allerschattigste ship in het universum (Carswell en Cress) naar de koning van Rohan gegaan (hiervoor heer van de Riddermark / daarvoor derde maarschalk van de Riddermark) — Éomer Éadig.
    De Rohirrim is altijd al mijn meest favoriete bevolkingsgroep geweest binnen het LOTR universum en Éomer is een frigging awesome badass (en zeg nu zelf, een handsome piece of cake) dus voor nu ga ik de aankomende twee weken als horse master door het leven.

    Wie heeft er nog meer LOTR gerelateerde usernames in hun rijtje staan?


    •

    Yaaaas :Y)
    Ik heb zelf Witchking en Elvenking gehad. Misschien eens een keer speuren naar iets anders leuks.

    Oh wacht ik heb ook Strider gehad.

    KyloRen schreef:
    Oh wacht ik heb ook Strider gehad.


    HEB JIJ STRIDER GEHAD. Fuck I'm jealous.


    •

    Ahw yeah, cool!
    Ik heb zelf Elrohir en GilGalad gehad. Oh, en FaramirOfGondor!
    En Erebor en Kiriel (Kili&Tauriel), maar da's de Hobbit, haha.


    Stenenlikker

    Wauw, dat die nog vrij is! Ik heb Angmar, OakenshieId, DolGuldur, Peredhel, Elladan en natuurlijk mijn huidige username Ringwraith gehad. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeeeee zeer fijne username. Ik had laatst een tentamenvraag over de Rohirrim die de etnische minderheidsgroep Uruk-Hai uit buurland Isengard afslachtte en of Rohan daarvoor aansprakelijk zou kunnen worden gesteld op basis van het internationaal publiekrecht. Helaas had ik de vraag fout. (krul)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Yay, cool! Dat die nog vrij was. ^^
    Ik heb Pippin, Elrond, Haldir en Wormtongue gehad. Later ook namen van The Hobbit zoals Smaug, Thorin, Bard en Azog :") Oh, en nog wat vagere Tolkien related dingen zoals Meleth, Thranduilion, Oropher en Bagginses.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2018 - 1:12 ]


    Caution first, always.

    Éomer <3

    Ik verbaas me er nu over dat ik eigenlijk maar één Tolkien related naam heb gehad, en dat is Ironfoot.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Wow, dat die nog vrij was! Ik heb Estel, Narsil en Artanis gehad.
    @Semiramis: Ik ben stiekem wel heel benieuwd of ze nu verantwoordelijk kunnen worden gesteld? :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Welkom bij de LoTR-usernames (krul) me likeeees.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hephaistion schreef:
    Ahw yeah, cool!
    Ik heb zelf Elrohir en GilGalad gehad. Oh, en FaramirOfGondor!
    En Erebor en Kiriel (Kili&Tauriel), maar da's de Hobbit, haha.


    Woah ik ben heel jaloers op je Kiriel username (ship to the max), haha. En Erebor natuurlijk, because goals.


    Ringwraith schreef:
    Wauw, dat die nog vrij is! Ik heb Angmar, OakenshieId, DolGuldur, Peredhel, Elladan en natuurlijk mijn huidige username Ringwraith gehad. c;


    Oakenshield, damn — volgens mij ben jij de grootste Thorin fan op deze aarde, haha. Ringwraith is ook echt super awesome.


    Semiramis schreef:
    Oeeeee zeer fijne username. Ik had laatst een tentamenvraag over de Rohirrim die de etnische minderheidsgroep Uruk-Hai uit buurland Isengard afslachtte en of Rohan daarvoor aansprakelijk zou kunnen worden gesteld op basis van het internationaal publiekrecht. Helaas had ik de vraag fout. (krul)


    HAHA. Dat meen je? Wat een awesome tentamen. Alsnog wel jammer dat je de vraag niet goed had tho. Kon je het fangirlen een beetje inhouden?


    Xyloto schreef:
    Yay, cool! Dat die nog vrij was. ^^
    Ik heb Pippin, Elrond, Haldir en Wormtongue gehad. Later ook namen van The Hobbit zoals Smaug, Thorin, Bard en Azog :") Oh, en nog wat vagere Tolkien related dingen zoals Meleth, Thranduilion, Oropher en Bagginses.


    Pippin. <3 Liefde voor die oude username van je. En Haldir natuurlijk, sadness all over the place. Damn jij was er vroeg bij met je Hobbit usernames. Heb je die genomen toen de films uitkwamen of heb je ze daarvoor al uit het boek gehaald?


    Oakheart schreef:
    Éomer <3

    Ik verbaas me er nu over dat ik eigenlijk maar één Tolkien related naam heb gehad, en dat is Ironfoot.


    Ach — beter één dan geen niet waar? :Y)


    Faelain schreef:
    Wow, dat die nog vrij was! Ik heb Estel, Narsil en Artanis gehad.
    @Semiramis: Ik ben stiekem wel heel benieuwd of ze nu verantwoordelijk kunnen worden gesteld? :')


    Oeh ik heb Narsil gisteren ook nog geprobeerd (wetende dat die toch wel bezet zou zijn, haha).


    Frodo schreef:
    Welkom bij de LoTR-usernames (krul) me likeeees.


    LOTR fans unite. :Y)


    •

    Niiicee! Ik ben persoonlijk meer fan van Aragorn :9~ Maar Éomer is wel oké.

    Ik heb een Hobbit-gerelateerde username gehad, Esgaroth, telt dat? Dat is die stad die Smaug naar de filistijnen heeft geholpen de eerste keer dat hij naar The Lonely Mountain kwam.


    Deep inside, I've never felt alive

    @Eomer: ik was voor de films al heel erg fan van het boek, dus toen heb ik die usernames genomen :'D Ik heb mijn PWS ook over dat boek gedaan, omg. En Azog en Bard kort na de eerste film, denk ik ^^


    Caution first, always.

    Barnum schreef:
    Niiicee! Ik ben persoonlijk meer fan van Aragorn :9~ Maar Éomer is wel oké.

    Ik heb een Hobbit-gerelateerde username gehad, Esgaroth, telt dat? Dat is die stad die Smaug naar de filistijnen heeft geholpen de eerste keer dat hij naar The Lonely Mountain kwam.


    Stiekem ben ik gewoon fan van alle mannelijke spelers in LOTR. Ghehe. Of in ieder geval dan toch de strijders. Normaal ben ik niet zo van mannen met lang haar, maar dayum. :9~ En The Hobbit telt zeker!


    Xyloto schreef:
    @Eomer: ik was voor de films al heel erg fan van het boek, dus toen heb ik die usernames genomen :'D Ik heb mijn PWS ook over dat boek gedaan, omg. En Azog en Bard kort na de eerste film, denk ik ^^


    Ghehe, altijd fijn als je al usernames hebt genomen uit een boek waar dan ineens films over worden gemaakt. :Y)


    •

    Oeeh, leukleuk! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •