• ÉOMER


    Now is the hour. Riders of Rohan. Oaths you have taken ———
    now fulfill them all, to lord and land.



    Hola chica's en chico's —

    Zojuist ben ik van de allerschattigste ship in het universum (Carswell en Cress) naar de koning van Rohan gegaan (hiervoor heer van de Riddermark / daarvoor derde maarschalk van de Riddermark) — Éomer Éadig.
    De Rohirrim is altijd al mijn meest favoriete bevolkingsgroep geweest binnen het LOTR universum en Éomer is een frigging awesome badass (en zeg nu zelf, een handsome piece of cake) dus voor nu ga ik de aankomende twee weken als horse master door het leven.

    Wie heeft er nog meer LOTR gerelateerde usernames in hun rijtje staan?


    Ik heb volgens mij enkel Gamgee gehad van LotR.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    Ik heb volgens mij enkel Gamgee gehad van LotR.


    Like I said: één is beter dan geen. Helemaal als het meteen zo’n frigging grote username is. :Y)


    Faelain schreef:
    Wow, dat die nog vrij was! Ik heb Estel, Narsil en Artanis gehad.
    @Semiramis: Ik ben stiekem wel heel benieuwd of ze nu verantwoordelijk kunnen worden gesteld? :')


    Haha, als ik het me goed herinner mocht ik uit de casus afleiden dat het hier ging om de Rohirrim als staatsorgaan van Rohan, dus ja Rohan is aansprakelijk. XD

    @Eomer: Ik zat echt op dat tentamen en dacht... welke clown heeft deze vraag dan bedacht. Blijkbaar is er een docent die veel van goede films/boeken houdt. Er was namelijk ook een Harry Potter vraag.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2018 - 2:03 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Semiramis schreef:
    (...)

    Haha, als ik het me goed herinner mocht ik uit de casus afleiden dat het hier ging om de Rohirrim als staatsorgaan van Rohan, dus ja Rohan is aansprakelijk. XD

    @Eomer: Ik zat echt op dat tentamen en dacht... welke clown heeft deze vraag dan bedacht. Blijkbaar is er een docent die veel van goede films/boeken houdt. Er was namelijk ook een Harry Potter vraag.


    Hahaha, één van mijn docenten (of twee?) hebben dit ook! Laatst had ik op een tentamen een vraag over een subductiezone aan de zuidgrens van Mordor.
    En nu zijn we voor ons practicum bezig met een fictief eiland, genaamd Numenor, gelegen op het Jedi continent op de planeet Dagobah :Y)
    Ik vind het altijd wel lachen ^^


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Hahaha, één van mijn docenten (of twee?) hebben dit ook! Laatst had ik op een tentamen een vraag over een subductiezone aan de zuidgrens van Mordor.
    En nu zijn we voor ons practicum bezig met een fictief eiland, genaamd Numenor, gelegen op het Jedi continent op de planeet Dagobah :Y)
    Ik vind het altijd wel lachen ^^


    Hahaha, ja ik vond het ook echt heel leuk


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik kijk de Hobbit dankzij dit topic


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen