• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine maar beruchte school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite, al kan het leven van beide nooit helemaal perfect zijn.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar? Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden? Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17||1.2 - Shadowsinger
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|Wildchild|1.6 - Shadowsinger
    ~ Roxanne "Roxie" Kinsey Burnett|18||1.9 - Taeralsahfer
    ~ Bella Georgina Lodge|17|New Girl|1.9 - Maluma
    ~ Isaiah Felix Fuller|17|Social butterfly|1.3 -Solmeron
    ~ Colin Graham Lewlyn|18|Heartbreaker|1.5 - Taeralsahfer
    ~ Kioshi Hara|18|spoiled little brat|1.10 - Salaryman

    • Tieners van Jefferson High
    ~ Annabeth Ashtyn Oksana|17|Levengenieter/Dealer|1.6 - Weegie
    ~ Jazmín Valeria Fuensanta|19||1.8 - Rasalghul
    ~ Sam Curtis|17|Fraudeur|1.10 - Salaryman
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|1.1 - Maluma
    ~ Dantae Cross|19|(Street)Fighter|1.4 - Rasalghul
    ~ Owen Bell|18|Badboy/stoner/skater|1.3 - h1gh
    ~ Miska Sepi Castle|17|Gypsy Nerd|1.6 - IrisWestAllen
    ~ Sami Abdalla|19|Bende/mysterie|1.7 - h1gh
    ~ George Jayden Burnett|19|Double trouble|1.9 - h1gh

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2018 - 19:52 ]


    El Diablo.

    MT!


    I have seen my own sun darkened

    MT

    Wil iemand een relatie met Gus of Miska?


    Bowties were never Cooler

    Blijven we nog eigenlijk lang op dit punt, of gaan we skippen? Dan weet ik of het nog nut heeft om een post te schrijven c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mij leek het bal wel een mooi punt om op te starten, gezien het voor ons ook net een nieuw punt was, maar weet niet of iedereen het daar mee eens is?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ja hoop ik ook! Maar daar werken we nu toch ook heen of niet?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ooh, dan is het dus nog niet een paar maanden verder dus? Zo had ik het begrepen namelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Willen jullie dan met de nieuwe rollen verder in het oude speeltopic? En zo ja, hoe zien jullie dat dan voor je? Wordt dat dan niet ingewikkeld voor de mensen die er nieuw bij zijn gekomen aangezien we dan midden in een bestaand RPG invoegen?

    Nee, het lijkt mij niet ingewikkeld aangezien de nieuwe personages daar toch ook al een tijdje op school zitten? Als er relaties besproken worden kan er toch gewoon gemeet worden op het bal en gepraat?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Shadowsinger schreef:
    Ooh, dan is het dus nog niet een paar maanden verder dus? Zo had ik het begrepen namelijk.


    Ohja, duh. Dan is een compleet nieuw punt beter en inderdaad een paar maanden verder gezien het anders inderdaad niet klopt met het verhaallijn nu.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    h1gh schreef:
    Nee, het lijkt mij niet ingewikkeld aangezien de nieuwe personages daar toch ook al een tijdje op school zitten? Als er relaties besproken worden kan er toch gewoon gemeet worden op het bal en gepraat?


    Klopt, alleen we skippen naar een paar maanden verder, waarin de twee scholen nu aan elkaar gewend zijn en het eindelijk goed lijkt te gaan. Echter, nu komen er gossips naar buiten die de boel weer op zn kop kunnen/gaan zetten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    BesidesYou schreef:
    Willen jullie dan met de nieuwe rollen verder in het oude speeltopic? En zo ja, hoe zien jullie dat dan voor je? Wordt dat dan niet ingewikkeld voor de mensen die er nieuw bij zijn gekomen aangezien we dan midden in een bestaand RPG invoegen?


    Het is in mijn ogen juist een goed moment om in te voegen aangezien wij net geskipt zijn naar het bal en de nieuwelingen daar prima bij aan kunnen sluiten. Ik weet niet hoe jullie daar over denken?

    EDIT: I don't know about you guys, but Ann was kinda looking forward to the ball :c so skipping would be a bummer

    [ bericht aangepast op 4 april 2018 - 23:16 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Gus Relatievoorstellen:
    Geo Gus weet dat Geo houd van flirten, maar gaat er zelf graag in mee. Hij vind het prima of van tijd tot tijd met haar aan te pappen, maar meer dan een flirt is het niet.
    Isabella Isabella is een leuke flirt voor Gus, maar het feit dat ze toch wel veel met Colin omgaat, maakt haar niet iets minder aantrekkelijk als flirt dan de andere dames uit zijn jaar.
    Madison Net als de andere dames is Gus er niet vies van om met Madison te flirten. Toch ligt het bij haar net iets anders, omdat het niet alleen oppervlakkig geklooi is. Diep van binnen is Gus namelijk best jaloers op het feit dat zij wel haar creatieve kant en haar sportieve kant kan laten zien. Toch weet hij ook wel dat haar leven niet alleen rozengeur en maneschijn kan zijn, gezien velen dat bij hem ook denken en het zeker niet zo is.
    Roxie Gus vind het niet erg om deze dame in zijn blikveld te hebben, maar hij heeft respect voor haar relatie. Ze zijn lab partners bij Natuurkunde, waardoor ze met zijn twijfelachtige natuurkunde inzicht moet omgaan. Hij doet wel zijn best, maar hij snapt er helemaal niets van. Zij heeft zich inmiddels tot zijn persoonlijke tutor gepromoveerd, maar heel ver komen ze nog altijd niet. Hij is haar heel dankbaar voor haar tijd, maar weet nu niet of hij het ooit zal snappen.
    Eadlin Gus houd zielsveel van zijn zusje. Hij is de stereotype overbeschermende broer. Hij houd jongens van haar weg, brengt haar eten en water als ze zich weer eens heeft opgesloten in haar kamer, en doet hard zijn best om haar gelukkig te zien. Hij heeft altijd voor haar uitgekeken, zelfs nu hun relatie hun dieptepunt heeft bereikt. Hij heeft geen idee waarom hun band zo kil is geworden, maar elke keer als hij het weer denkt uitgevogelt te hebben, hebben ze een ruzie, omdat het niet de reden blijkt te zijn. Hij hoopt nog altijd deze band weer terug te krijgen.

    Colin Gus en Colin zijn niet de beste vrienden, maar echt veel rivaliteit is er ook niet. In hun eerste jaar was deze rivaliteit er wel, maar toen ze allebei hun plek op school hadden gevonden, is de rust tussen de jongens weergekeerd en kunnen ze redelijk goed met elkaar door een deur. Dit laatste jaar probeert Gus toch iets meer aansluiting bij Colin te vinden, vooral in de hoop dat hij tips heeft, mocht Gus toch het familiebedrijf moeten overnemen. Je ziet ze dan soms ook samen hardlopen in de ochtend voor school
    Sebastian Gus en Sebastian zijn al beste vrienden sinds Middle School. Ze doen veel samen en staan ook samen bovenaan de rangorde op school. Het is Gus dan ook heel zwaar gevallen dat Sebastian een half jaar op uitwisseling is gegaan. Gus is dan ook dolblij dat zijn beste vriend weer terugkomt en ze samen weer orde op zaken kunnen stellen met de jongeren van de achterbuurt op hun school.
    Kioshi Gus kan Kioshi niet goed pijlen, en vertrouwd hem dan ook niet zo goed. Het feit dat Kioshi zijn scheikundelab partner is, en hem dit jaar al meer heeft bijgebracht dan alle docenten die hij ooit heeft gehad, dwingt bij Gus wel respect af.

    Valentina Gus en Valentina kenden elkaar voorheen nog niet, maar in Gus' ogen is het afbranden an Jefferson High niet alleen negatief. Hij heeft namelijk nu nog meer vrouwelijk schoon om mee te flirten. Valentina en Gus zijn nog niet veel samen geweest, maar de enkele keer dat het wel zo was, was het erg gezellig.
    Annabeth Annabeth en Gus hebben het niet zo op elkaar. Zij denkt dat hem alles is komen aanwaaien, wat haar niet lekker ligt, en hem ligt niet lekker dat zij denkt dat hij niets hoeft te doen voor zijn prestaties.
    Rebecca Rebecca en Gus zijn lab partners bij biologie en hier ging het dan ook meteen mis. Gus probeerde wat te flirten om haar af te tasten, maar dit eindigde in een lachbui van haar, die hij niet kon waarderen. Het ging van kwaad tot erger tot de twee elkaar in het Frans aan het uitkafferen waren. Ze zijn nog altijd lab partners, maar ze mogen elkaar nog altijd niet, en geven veel steken onder water naar elkaar, zeker in het Frans om de docent en andere leerlingen erbuiten te houden.
    Jazmin Gus houd wel van Jazmin's geflirt en het feit dat ze in zijn Spaans Klas zit, zint hem wel. Spaans is zijn slechtste taal en zo heeft hij dus een mooi excuus om van tijd tot tijd in haar buurt te zijn voor 'hulp' met de taal. Hij is oprecht geïnteresseerd om zijn Spaans te verbeteren, maar zeker ook in de extra's die het flirten mogelijk oplevert.
    Juniper Gus snapt haar niet zo goed. Ze heeft een grote bek tegen leraren, maar is wel een strebertje. Ze luistert niet naar haar coach, maar wil wel de beste van het team zijn. Hij heeft geen idee wat er in haar hoofd omgaat, maar heeft eigenlijk ook weinig interesse om erachter te komen. Zij is een van de meiden waarmee hij niet flirt, puur door de verhalen die hij in het sportcircuit van de school te horen heeft gekregen.

    Miska Gus snapt Miska niet goed. Zijn broer is een alfamannetje met een grote bek om wie je niet heen kan, terwijl hij zo onzichtbaar is dat je letterlijk over hem struikelt als je niet oppast. Voor Gus is het gewoon makkelijker om uit zijn buurt te blijven en geen mot te zoeken met zijn broer, dan ook maar een blik in zijn richting te werpen.
    Tyler Zodra Tyler de deur van Willow Creek door liep, wist Gus dat hij het moeilijk ging krijgen. Een drugsdealer heeft een bepaalde uitstraling en Tyler past precies in het plaatje. Er zijn al momenten geweest dat Gus heel veel moeite moest doen om Tyler niet om een paar grammen cocaïne of heroine te vragen onder het rokersafdakje. Hij probeert Tyler dan ook zo veel mogelijk te mijden, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
    Dantae Gus kent Dantae niet goed, maar hij zou hem graag bij het football team willen hebben. Hij weet nog niet goed hoe hij dit aan de jongen moet brengen, gezien hij niet het type lijkt wat geïnteresseerd is in een reguliere sport, maar Gus is er vrij zeker van dat Dantae een goede speler zou zijn met een beetje training.
    Owen Owen en Gus treffen elkaar veel vaker dan ze allebei zouden willen onder een afdakje in de regen om een peuk te roken. De afkeer van Owen tegenover Gus is langzaam een beetje afgenomen omdat Gus altijd een peuk, of 6, voor hem heeft als Owen door zijn sigaretten heen is, maar dat betekent niet dat de twee vrienden zijn.
    Sami Sami en Gus kennen elkaar uit een situatie waar ze beiden het niet over willen hebben, waardoor ze allebei er meer baat bij hebben om het geheim van de ander te bewaren, dan het tegen ze te gebruiken. De twee zijn elkaar tegengekomen toen zowel Sami als Gus door hun ouders werden gedwongen om naar een afkickkliniek te gaan. Ze ontwijken en negeren elkaar vooral, en zullen het nooit hebben over hoe ze elkaar al kennen.
    George


    Ik heb maar voorstellen voor Willow Creek gedaan, maar als iemand van Jefferson ook een relatie wil: ROEP MAAR

    Armadillo schreef:
    (...)

    I don't know about you guys, but Ann was kinda looking forward to the ball :c so skipping would be a bummer


    Miska is een beetje eenzaam zonder zijn meisje, maar ik weet zeker dat Gus het wel gezellig gaat vinden/maken

    [ bericht aangepast op 10 april 2018 - 22:15 ]


    Bowties were never Cooler

    Okay, Juni staat. Ik ga haar mogelijk nog even aanpassen, aangezien ze uit een RPG komt dat volgens mij alweer een jaar geleden geopend is. Anyone interested?

    [ bericht aangepast op 4 april 2018 - 23:24 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Armadillo schreef:
    (...)

    Het is in mijn ogen juist een goed moment om in te voegen aangezien wij net geskipt zijn naar het bal en de nieuwelingen daar prima bij aan kunnen sluiten. Ik weet niet hoe jullie daar over denken?

    EDIT: I don't know about you guys, but Ann was kinda looking forward to the ball :c so skipping would be a bummer


    In dat geval denk ik dat zowel Sebastian als Valentia een bal ook heel erg leuk zou vinden. Voor Sebas zou t helemaal super zijn, aangezien t een perfect moment zou zijn om vervroegd terug te komen van z'n exchange