• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine maar beruchte school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite, al kan het leven van beide nooit helemaal perfect zijn.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar? Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden? Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17||1.2 - Shadowsinger
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|Wildchild|1.6 - Shadowsinger
    ~ Roxanne "Roxie" Kinsey Burnett|18||1.9 - Taeralsahfer
    ~ Bella Georgina Lodge|17|New Girl|1.9 - Maluma
    ~ Isaiah Felix Fuller|17|Social butterfly|1.3 -Solmeron
    ~ Colin Graham Lewlyn|18|Heartbreaker|1.5 - Taeralsahfer
    ~ Kioshi Hara|18|spoiled little brat|1.10 - Salaryman

    • Tieners van Jefferson High
    ~ Annabeth Ashtyn Oksana|17|Levengenieter/Dealer|1.6 - Weegie
    ~ Jazmín Valeria Fuensanta|19||1.8 - Rasalghul
    ~ Sam Curtis|17|Fraudeur|1.10 - Salaryman
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|1.1 - Maluma
    ~ Dantae Cross|19|(Street)Fighter|1.4 - Rasalghul
    ~ Owen Bell|18|Badboy/stoner/skater|1.3 - h1gh
    ~ Miska Sepi Castle|17|Gypsy Nerd|1.6 - IrisWestAllen
    ~ Sami Abdalla|19|Bende/mysterie|1.7 - h1gh
    ~ George Jayden Burnett|19|Double trouble|1.9 - h1gh

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2018 - 19:52 ]


    El Diablo.

    Ik wil George zijn faceclaim nog veranderen maar heb nog geen geschikte kandidaat gevonden, tot nu is hij dan nog even zo but will change!!!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Woah. Veel gemist. Ik ga bijlezen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    @IrisWestAllen: ik vind beide voorstellen prima.
    @Solmeron: Colin zou een perfecte wingman zijn.


    Ik vind het idee van een halve skip zeg maar ook wel werken. Gewoon verder waar we waren maar dat het zich wel verder in de tijd afspeelt.

    Vergeten jullie allemaal niet om minstens 3 geheimen per personage naar mij te pb'en?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MoonchiId schreef:
    @IrisWestAllen: ik vind beide voorstellen prima.
    @Solmeron: Colin zou een perfecte wingman zijn.


    Ik vind het idee van een halve skip zeg maar ook wel werken. Gewoon verder waar we waren maar dat het zich wel verder in de tijd afspeelt.

    Vergeten jullie allemaal niet om minstens 3 geheimen per personage naar mij te pb'en?


    Zouden Isa en Colin dan niet samen gaan 😂?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou dan btw niet Lentegala doen, want dan is het schooljaar al bijna om en zitten ze straks allemaal met examens.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    (...)

    Zouden Isa en Colin dan niet samen gaan 😂?


    Dat bedacht ik me ook net.

    Uuuuunf. Middenweg middenweg middenweg. Denk. Denk. Denk.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    IrisWestAllen schreef:
    Gus Relatievoorstellen:
    Geo Gus weet dat Geo houd van flirten, maar gaat er zelf graag in mee. Hij vind het prima of van tijd tot tijd met haar aan te pappen, maar meer dan een flirt is het niet.
    Isabella Isabella is een leuke flirt voor Gus, maar het feit dat ze toch wel veel met Colin omgaat, maakt haar niet iets minder aantrekkelijk als flirt dan de andere dames uit zijn jaar.
    Madison Net als de andere dames is Gus er niet vies van om met Madison te flirten. Toch ligt het bij haar net iets anders, omdat het niet alleen oppervlakkig geklooi is. Diep van binnen is Gus namelijk best jaloers op het feit dat zij wel haar creatieve kant en haar sportieve kant kan laten zien. Toch weet hij ook wel dat haar leven niet alleen rozengeur en maneschijn kan zijn, gezien velen dat bij hem ook denken en het zeker niet zo is.
    Roxie Gus vind het niet erg om deze dame in zijn blikveld te hebben, maar hij heeft respect voor haar relatie. Ze zijn lab partners bij Natuurkunde, waardoor ze met zijn twijfelachtige natuurkunde inzicht moet omgaan. Hij doet wel zijn best, wat het voor haar mogelijk alleen maar frustrerender maakt om met hem samen te werken.
    Eadlin Gus houd zielsveel van zijn zusje. Hij is de stereotype overbeschermende broer. Hij houd jongens van haar weg, brengt haar eten en water als ze zich weer eens heeft opgesloten in haar kamer, en doet hard zijn best om haar gelukkig te zien. Hij heeft altijd voor haar uitgekeken, zelfs nu hun relatie hun dieptepunt heeft bereikt. Hij heeft geen idee waarom hun band zo kil is geworden, maar elke keer als hij het weer denkt uitgevogelt te hebben, hebben ze een ruzie, omdat het niet de reden blijkt te zijn. Hij hoopt nog altijd deze band weer terug te krijgen.

    Colin Gus en Colin zijn niet de beste vrienden, maar echt veel rivaliteit is er ook niet. In hun eerste jaar was deze rivaliteit er wel, maar toen ze allebei hun plek op school hadden gevonden, is de rust tussen de jongens weergekeerd en kunnen ze redelijk goed met elkaar door een deur. Dit laatste jaar probeert Gus toch iets meer aansluiting bij Colin te vinden, vooral in de hoop dat hij tips heeft, mocht Gus toch het familiebedrijf moeten overnemen. Je ziet ze dan soms ook samen hardlopen in de ochtend voor school
    Sebastian Gus en Sebastian zijn al beste vrienden sinds Middle School. Ze doen veel samen en staan ook samen bovenaan de rangorde op school. Het is Gus dan ook heel zwaar gevallen dat Sebastian een half jaar op uitwisseling is gegaan. Gus is dan ook dolblij dat zijn beste vriend weer terugkomt en ze samen weer orde op zaken kunnen stellen met de jongeren van de achterbuurt op hun school.
    Kioshi Gus kan Kioshi niet goed pijlen, en vertrouwd hem dan ook niet zo goed. Het feit dat Kioshi zijn scheikundelab partner is, en hem dit jaar al meer heeft bijgebracht dan alle docenten die hij ooit heeft gehad, dwingt bij Gus wel respect af.

    Valentina Gus en Valentina kenden elkaar voorheen nog niet, maar in Gus' ogen is het afbranden an Jefferson High niet alleen negatief. Hij heeft namelijk nu nog meer vrouwelijk schoon om mee te flirten. Valentina en Gus zijn nog niet veel samen geweest, maar de enkele keer dat het wel zo was, was het erg gezellig.
    Annabeth Annabeth en Gus hebben het niet zo op elkaar. Zij denkt dat hem alles is komen aanwaaien, wat haar niet lekker ligt, en hem ligt niet lekker dat zij denkt dat hij niets hoeft te doen voor zijn prestaties.
    Rebecca Rebecca en Gus zijn lab partners bij biologie en hier ging het dan ook meteen mis. Gus probeerde wat te flirten om haar af te tasten, maar dit eindigde in een lachbui van haar, die hij niet kon waarderen. Het ging van kwaad tot erger tot de twee elkaar in het Frans aan het uitkafferen waren. Ze zijn nog altijd lab partners, maar ze mogen elkaar nog altijd niet, en geven veel steken onder water naar elkaar, zeker in het Frans om de docent en andere leerlingen erbuiten te houden.
    Jazmin Gus houd wel van Jazmin's geflirt en het feit dat ze in zijn Spaans Klas zit, zint hem wel. Spaans is zijn slechtste taal en zo heeft hij dus een mooi excuus om van tijd tot tijd in haar buurt te zijn voor 'hulp' met de taal. Hij is oprecht geïnteresseerd om zijn Spaans te verbeteren, maar zeker ook in de extra's die het flirten mogelijk oplevert.
    Juniper Gus snapt haar niet zo goed. Ze heeft een grote bek tegen leraren, maar is wel een strebertje. Ze luistert niet naar haar coach, maar wil wel de beste van het team zijn. Hij heeft geen idee wat er in haar hoofd omgaat, maar heeft eigenlijk ook weinig interesse om erachter te komen. Zij is een van de meiden waarmee hij niet flirt, puur door de verhalen die hij in het sportcircuit van de school te horen heeft gekregen.

    Miska Gus snapt Miska niet goed. Zijn broer is een alfamannetje met een grote bek om wie je niet heen kan, terwijl hij zo onzichtbaar is dat je letterlijk over hem struikelt als je niet oppast. Voor Gus is het gewoon makkelijker om uit zijn buurt te blijven en geen mot te zoeken met zijn broer, dan ook maar een blik in zijn richting te werpen.
    Tyler Zodra Tyler de deur van Willow Creek door liep, wist Gus dat hij het moeilijk ging krijgen. Een drugsdealer heeft een bepaalde uitstraling en Tyler past precies in het plaatje. Er zijn al momenten geweest dat Gus heel veel moeite moest doen om Tyler niet om een paar grammen cocaïne of heroine te vragen onder het rokersafdakje. Hij probeert Tyler dan ook zo veel mogelijk te mijden, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
    Dantae Gus kent Dantae niet goed, maar hij zou hem graag bij het football team willen hebben. Hij weet nog niet goed hoe hij dit aan de jongen moet brengen, gezien hij niet het type lijkt wat geïnteresseerd is in een reguliere sport, maar Gus is er vrij zeker van dat Dantae een goede speler zou zijn met een beetje training.
    Owen Owen en Gus treffen elkaar veel vaker dan ze allebei zouden willen onder een afdakje in de regen om een peuk te roken. De afkeer van Owen tegenover Gus is langzaam een beetje afgenomen omdat Gus altijd een peuk, of 6, voor hem heeft als Owen door zijn sigaretten heen is, maar dat betekent niet dat de twee vrienden zijn.
    Sami Sami en Gus kennen elkaar uit een situatie waar ze beiden het niet over willen hebben, waardoor ze allebei er meer baat bij hebben om het geheim van de ander te bewaren, dan het tegen ze te gebruiken. De twee zijn elkaar tegengekomen toen zowel Sami als Gus door hun ouders werden gedwongen om naar een afkickkliniek te gaan. Ze ontwijken en negeren elkaar vooral, en zullen het nooit hebben over hoe ze elkaar al kennen.
    George


    Relatievoorstellen Miska:
    Geo Een losbandige dame is slecht nieuws, dat is iets wat Miska altijd heeft geleerd, en wat diep in hem zit. Hij blijft dan ook ver bij haar uit de buurt en zal zelf nooit contact maken. Veel andere jongens vinden dit vreemd, inclusief zijn eigen broer, maar hij wil gewoon niet in contact komen met zo'n negatieve invloed van een niet degelijke dame.
    Isabella Isabella en Miska waren goede vrienden tot zij van school veranderde. De twee raakten het contact een beetje kwijt en de vriendschap verwaterde. Nu ze weet op dezelfde school zitten, is de vriendschap weer sterker geworden. Ze gaan graag met elkaar om en Isabella is een van de weinige niet zigeuners die ook bij Miska over de vloer is gekomen voor niet schoolgerelateerde dingen.
    Madison Miska kent haar niet en blijft net als wel meer dames uit haar buurt, gezien haar reputatie en de verhalen waarmee zijn broer thuiskomt.
    Roxie Miska kent Roxie eigenlijk niet, en de kans dat dit verandert is niet heel groot, maar door de verhalen van zijn broer dat ze hard werk op school en niet de doorsnee slet is, heeft hij nog best wat respect voor haar.
    Eadlin Eadlin is een van de weinige meisjes die Miska's taal spreekt, en dus ook iemand met wie hij vanaf dan 1 op Willow Creek contact zicht. De twee weten beiden veel van technologie, en zitten vaker dan eens samen in de bibliotheek op de computers, en niet om aan school te werken. Nu is Miska meer van het games, en zij meer van het hacken, maar het is altijd een stuk beter dan de hoeren en haantjes die het grootste deel van de studentenpopulatie uitmaken.

    Colin Miska herkende Colin's achternaam meteen, maar in tegenstelling tot Annabeth is hij geen persoon met wie Miska zomaar zou optrekken. Het is niet dat ze elkaar niet mogen, want ze kennen elkaar eigenlijk niet, maar er is ook gewoon geen klik of aanleiding om contact met elkaar te maken. Miska kan wel waarderen dat Colin niet de les verstoord als het hem niet interesseert, maar dat hij gewoon rustig wat anders gaat zitten doen.
    Sebastian Sebastian is iemand die Miska niet aankijkt, in tegenstelling tot zijn broer. Waar Kapo al direct in Sebastian's gezicht zit en hem uitdaagt zodra hij erachter komt dat Sebastian de grote gast is op Willow Creek, gaat Miska dit compleet uit de weg. Hij wil geen conflict en legt zich neer bij de rangorde op school. Dit is een van de punten waar de broers nog wel ruzie over kunnen hebben als Miska zijn grote broer niet steunt.
    Kioshi
    Gus Net als Sebastian is Gus een jongen die Miska niet eens durft aan te kijken, terwijl zijn broer nu al meerdere keren heeft geprobeerd ruzie met hem te zoeken. Miska wil al het conflict uit de weg gaan, en gaat dus ook Gus uit de weg.

    Valentina Valentina is een van de weinige meisjes die Miska niet ontwijkt. Ze komt op hem over als een lief en degelijk meisje die hard voor haar school werkt. Ook de verhalen van zijn broer bevestigen dit beeld.
    Annabeth Miska probeert Annabeth te ontlopen, maar dit is hem niet gelukt. Al op Jefferson werd hij aan haar gekoppeld om haar te helpen met aardrijkskunde, en ook op Willow Creek gebeurde dit weer. Het is niet dat hij haar niet aardig vind, het tegendeel is waar, maar hij weet van haar drugs, en drugs staat gelijk aan problemen waar hij niets mee te maken wil hebben. Als ze geen contact zou hebben met drugs, zou hij best haar vriend willen zijn.
    Rebecca Miska's vader en Rebecca's stiefvader kennen elkaar, omdat ze concurrenten van elkaar zijn. Juist de haat en nijd tussen de twee mannen, is niet overgeslagen op de kinderen. Ze kunnen het best redelijk vinden, zeker omdat Miska niet zo luid en aanwezig is als Kapo, en hangen van tijd tot tijd wel samen rond. Ze kijken zeker in pauzes op school wel vaker dan eens samen series.
    Jazmin Miska kent de losbandige reputatie van Jazmin, en alleen al hierom mijdt hij haar. Voor de rest is de een ouderejaars, dus durft hij er ook weinig over te zeggen. Zijn broer kent haar beter dan hij, en dat wil hij graag zo houden.
    Juniper

    Tyler Miska is als de dood voor Tyler. Hij blijft zo ver mogelijk bij hem uit de buurt. De eerste reden is, om zelf uit de problemen te blijven, gezien hij zo ver mogelijk weg wil blijven van de politie. De tweede reden is, dat Tyler, zijn dominantie, en zijn gedrag, hem gewoon heel veel angst inboezemen, en Tyler een aura van conflict met zich meedraagt, waar Miska zich heel oncomfortabel bij voelt.
    Dantae Miska kent Dantae vooral bij gezicht uit het illegale straatvecht-circuit. Dit is een tak van sport wat vrij populair is in de Romani gemeenschap, en waar ook familie van hem aan meedoet. Hij is best geïntimideerd door de jongen en zal hem dan ook niet zomaar aanspreken. Miska weet ook niet of Dantae hem ooit bij een wedstrijd heeft gezien of niet.
    Owen Miska kan gewoon niet tegen Owen's luie en onrespectvolle gedrag. Onderwijs is een voorrecht en alles wat Owen ermee doet is de lessen verstoren en projecten bemoeilijken voor andere leerlingen. Het is dat Miska nooit zelf drama of conflict zal starten, anders zou hij Owen al lang een harde knal voor zijn hoofd gegeven.
    Sami Miska kent Sami's stiefvader van de kerk waar hij van tijd tot tijd predikt. Hij heeft de man alleen nog nooit gelinkt aan Sami. Zelf is Miska erg geïntimideerd door de jongen en loopt dan ook met een mooie grote boog om hem heen als hij Sami ergens ziet staan. Sami vindt dit best heel grappig, zeker omdat Miska's reactie op Sami letterlijk 180 graden anders is dan Kapo's reactie op hem.
    George

    Het zijn maar voorstellen. Ik hoor graag van jullie met op en aanmerkingen, verbeteringen, of compleet nieuwe ideeen

    [ bericht aangepast op 5 april 2018 - 22:37 ]


    Bowties were never Cooler

    ***

    [ bericht aangepast op 5 april 2018 - 20:23 ]


    Bowties were never Cooler

    Shadowsinger schreef:
    Ik zou dan btw niet Lentegala doen, want dan is het schooljaar al bijna om en zitten ze straks allemaal met examens.


    Eerder een soort wintergala dan?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    IrishWestAllen schreef:
    Juniper Op een of andere manier is Juniper een van de enigen die vanaf dag een alle stereotypes en vooroordelen over zigeuners op Miska loslaat, en hier ook niet vanaf is gestapt. De meesten weten nu wel dat Miska meer een stille nerd is dan wat dan ook, maar op een of andere manier laat zij dit deel van hem niet rusten. Hij snapt niet goed waarom, en dit, samen met het feit at ze niet naar docenten luistert, heeft haar ver weg gehouden van zijn vriendenlijst.


    Ehmmm, zover ik nog weet heb ik tijdens het ontwikkelen van Juni vooral in mijn hoofd gehad dat ze met groepen doelden op mensen als de populaire jocks, de cheerleaders en dergelijke ipv groepen als zigeuners. Nu komt ze haast een beetje over als soort persoon met een tunnelvisie over mensen met andere afkomsten en dat is niet helemaal hoe ik haar in gedachten had, hahaha.

    Op Gus reageer ik later, aangezien ik merk dat toen ik Juni heb gemaakt, een beetje tegenstrijdig ben geweest hahahah.




    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Ehmmm, zover ik nog weet heb ik tijdens het ontwikkelen van Juni vooral in mijn hoofd gehad dat ze met groepen doelden op mensen als de populaire jocks, de cheerleaders en dergelijke ipv groepen als zigeuners. Nu komt ze haast een beetje over als soort persoon met een tunnelvisie over mensen met andere afkomsten en dat is niet helemaal hoe ik haar in gedachten had, hahaha.

    Op Gus reageer ik later, aangezien ik merk dat toen ik Juni heb gemaakt, een beetje tegenstrijdig ben geweest hahahah.





    Ow sorry dat wist ik niet! Heb jij een idee voor een relatie tussen hen? Ik zal dit in elk geval weghalen (:


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Ow sorry dat wist ik niet! Heb jij een idee voor een relatie tussen hen? Ik zal dit in elk geval weghalen (:


    Het was ook niet helemaal duidelijk opgeschreven hahaha. Ik zal zijn rol zo gaan lezen!


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Het was ook niet helemaal duidelijk opgeschreven hahaha. Ik zal zijn rol zo gaan lezen!


    Okay (: Doe rustig aan.


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Okay (: Doe rustig aan.


    Ik heb Miska doorgelezen en ik denk dat Juni hem een beetje suf gaat vinden, maar verder niet veel problemen met hem gaat hebben. Eventueel kan hij zich wel doodergeren aan haar laksheid. Ik denk als die twee met elkaar aan een groepswerk moeten werken, er niet veel goeds uitkomt. :"D


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Ik heb Miska doorgelezen en ik denk dat Juni hem een beetje suf gaat vinden, maar verder niet veel problemen met hem gaat hebben. Eventueel kan hij zich wel doodergeren aan haar laksheid. Ik denk als die twee met elkaar aan een groepswerk moeten werken, er niet veel goeds uitkomt. :"D


    Hij zal zich daar waarschijnlijk wel aan ergeren ja, maar dan komt het vast wel goed


    Bowties were never Cooler