• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine maar beruchte school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite, al kan het leven van beide nooit helemaal perfect zijn.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar? Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden? Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17||1.2 - Shadowsinger
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|Wildchild|1.6 - Shadowsinger
    ~ Roxanne "Roxie" Kinsey Burnett|18||1.9 - Taeralsahfer
    ~ Bella Georgina Lodge|17|New Girl|1.9 - Maluma
    ~ Isaiah Felix Fuller|17|Social butterfly|1.3 -Solmeron
    ~ Colin Graham Lewlyn|18|Heartbreaker|1.5 - Taeralsahfer
    ~ Kioshi Hara|18|spoiled little brat|1.10 - Salaryman

    • Tieners van Jefferson High
    ~ Annabeth Ashtyn Oksana|17|Levengenieter/Dealer|1.6 - Weegie
    ~ Jazmín Valeria Fuensanta|19||1.8 - Rasalghul
    ~ Sam Curtis|17|Fraudeur|1.10 - Salaryman
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|1.1 - Maluma
    ~ Dantae Cross|19|(Street)Fighter|1.4 - Rasalghul
    ~ Owen Bell|18|Badboy/stoner/skater|1.3 - h1gh
    ~ Miska Sepi Castle|17|Gypsy Nerd|1.6 - IrisWestAllen
    ~ Sami Abdalla|19|Bende/mysterie|1.7 - h1gh
    ~ George Jayden Burnett|19|Double trouble|1.9 - h1gh

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2018 - 19:52 ]


    El Diablo.

    Okay, now I really don't get it anymore, haha
    Gaan we nou gewoon verder waar jullie gebleven waren zoals nu gedaan wordt of doen we wel een skip voor de nieuwe personages invoegen? Ik vind echt alles prima, ook als we dus wel gewoon verder gaan waar jullie gebleven waren aangezien er nu/de afgelopen dagen ook gewoon stukjes worden/werden gepost, maar zou t wel heel graag even duidelijk willen weten zodat ik Sebastian en Valentia er ook in kan gooien (:

    Solmeron schreef:
    Rebecca's relaties

    Beste vriend
    Vrieden
    ☾ Hook up/ Ex/ Fwb (Boy/girl)

    ☾ Iemand met we ze niet overweg kan
    ☾ Wingman/woman
    ☾ Iemand met wie ze veel 'sleepovers' heeft
    ☾ Film/serie buddy
    ☾ Drinking buddy

    ☾ Andere dingen zijn ook altijd welkom.

    Ik wil Rebecca een beetje 'one of the guys' maken, dus ik zoek vooral veel vrienden, maar vriendinnen zijn ook altijd welkom. ;3

    Ik heb Ty en Geo? (:


    El Diablo.

    Benu schreef:
    Kunnen we anders niet skippen naar een soort zomerfeest, of iets? Zo maken we het van het bal een beetje goed?
    Of we skippen iets en maken er een bal van ter gelegenheid van wat dan ook? Maar dan past het een beetje bij het nieuwe verhaallijn..


    Misschien lentegala ofzo? (: of een bal omdat de scholen een halfjaar samen gevoegd zijn zonder ernstige problemen hahaha nee jk


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Misschien lentegala ofzo? (: of een bal omdat de scholen een halfjaar samen gevoegd zijn zonder ernstige problemen hahaha nee jk


    Oeh, I like!

    Maluma schreef:
    (...)

    Misschien lentegala ofzo? (: of een bal omdat de scholen een halfjaar samen gevoegd zijn zonder ernstige problemen hahaha nee jk


    Lente gala klinkt leuk!


    Bowties were never Cooler

    Maluma schreef:
    (...)

    Misschien lentegala ofzo? (: of een bal omdat de scholen een halfjaar samen gevoegd zijn zonder ernstige problemen hahaha nee jk


    Dat klinkt wat mij betreft helemaal perfect! Is een kleine skip vooruit en een mooie gelegenheid om de nieuwe in te laten springen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Kunnen we dan niet gewoon het bal van nu veranderen in dat het voor het lentegala is want had net geschreven!! ;/ maar als iedereen echt wil skippen vind ik het niet erg


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik denk wel dat dat geen probleem moet zijn? Dat we de posten van nu eventueel, dus ieders eerste post na de skip, gebruiken om te beginnen?
    Maar de skip is dan iets groter dan we eerst hadden, waardoor alle relaties die nu besproken zijn (ook tussen de oude rollen) niet weer verandert hoeven worden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nevermind

    [ bericht aangepast op 5 april 2018 - 17:14 ]

    h1gh schreef:
    Kunnen we dan niet gewoon het bal van nu veranderen in dat het voor het lentegala is want had net geschreven!! ;/ maar als iedereen echt wil skippen vind ik het niet erg


    Dit klinkt goed! Alle personages waren letterlijk net aan het arriveren bij het bal, dus om het te veranderen naar een lente gala klinkt prima? Werkt voor iedereen denk ik?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ja, we kunnen de posts tot nu toch gewoon laten? Er is namelijk nog niks gebeurd behalve het arriveren en voor de nieuwe personages is dat toch makkelijk invoegen dat ze ook gewoon arriveren


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dan nog een vraagje: Wie wil Gus' date zijn?


    Bowties were never Cooler

    Ik ga overigens gauw de beginpost in het rollentopic aanpassen en met mijn posten aan de slag (geldt ook voor mijn andere rpg's).

    Mocht iemand nog opzoek naar relaties, ik heb uiteraard Jazmín en Dantae ook nog.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    IrisWestAllen schreef:
    Dan nog een vraagje: Wie wil Gus' date zijn?


    Valentia wil zeker wel een dansje met m delen maar is als date helaas voor Gus niet beschikbaar

    Ik heb Miska en Gus voor wie wil. Ik zal straks bij Gus' relaties ook voor Jefferson voorstellen zetten en voor Miska een nieuw lijstje voorstellen maken (:

    Roep maar als je ideetjes hebt


    Bowties were never Cooler