• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine maar beruchte school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite, al kan het leven van beide nooit helemaal perfect zijn.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar? Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden? Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17||1.2 - Shadowsinger
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|Wildchild|1.6 - Shadowsinger
    ~ Roxanne "Roxie" Kinsey Burnett|18||1.9 - Taeralsahfer
    ~ Bella Georgina Lodge|17|New Girl|1.9 - Maluma
    ~ Isaiah Felix Fuller|17|Social butterfly|1.3 -Solmeron
    ~ Colin Graham Lewlyn|18|Heartbreaker|1.5 - Taeralsahfer
    ~ Kioshi Hara|18|spoiled little brat|1.10 - Salaryman

    • Tieners van Jefferson High
    ~ Annabeth Ashtyn Oksana|17|Levengenieter/Dealer|1.6 - Weegie
    ~ Jazmín Valeria Fuensanta|19||1.8 - Rasalghul
    ~ Sam Curtis|17|Fraudeur|1.10 - Salaryman
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|1.1 - Maluma
    ~ Dantae Cross|19|(Street)Fighter|1.4 - Rasalghul
    ~ Owen Bell|18|Badboy/stoner/skater|1.3 - h1gh
    ~ Miska Sepi Castle|17|Gypsy Nerd|1.6 - IrisWestAllen
    ~ Sami Abdalla|19|Bende/mysterie|1.7 - h1gh
    ~ George Jayden Burnett|19|Double trouble|1.9 - h1gh

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2018 - 19:52 ]


    El Diablo.

    Misschien een negatieve relatie tussen Gus en Ann? Ann zou het gevoel hebben dat hem alles op een zilvere plaat voorgeschoteld word en zal nu niet bepaald vrijwillig bij hem in de buurt willen zijn - misschien ook wel omdat ze daar enigszins wel naar heeft verlangd, iets wat ze daarbij niet zou laten merken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    IrisWestAllen schreef:
    Gus Relatievoorstellen:
    Geo Gus weet dat Geo houd van flirten, maar gaat er zelf graag in mee. Hij vind het prima of van tijd tot tijd met haar aan te pappen, maar meer dan een flirt is het niet.
    Isabella Isabella is een leuke flirt voor Gus, maar het feit dat ze bij zijn zusje in het jaar zit, maar het toch iets minder aantrekkelijk dan flirten met dames uit zijn eigen jaar.
    Madison Net als de andere dames is Gus er niet vies van om met Madison te flirten. Toch ligt het bij haar net iets anders, omdat het niet alleen oppervlakkig geklooi is. Diep van binnen is Gus namelijk best jaloers op het feit dat zij wel haar creatieve kant en haar sportieve kant kan laten zien. Toch weet hij ook wel dat haar leven niet alleen rozengeur en maneschijn kan zijn, gezien velen dat bij hem ook denken en het zeker niet zo is.
    Roxie Gus vind het niet erg om deze dame in zijn blikveld te hebben, maar hij heeft respect voor haar relatie. Ze zijn lab partners bij Natuurkunde, waardoor ze met zijn twijfelachtige natuurkunde inzicht moet omgaan. Hij doet wel zijn best, wat het voor haar mogelijk alleen maar frustrerender maakt om met hem samen te werken.
    Eadlin Gus houd zielsveel van zijn zusje. Hij is de stereotype overbeschermende broer. Hij houd jongens van haar weg, brengt haar eten en water als ze zich weer eens heeft opgesloten in haar kamer, en doet hard zijn best om haar gelukkig te zien. Hij heeft altijd voor haar uitgekeken, zelfs nu hun relatie hun dieptepunt heeft bereikt. Hij heeft geen idee waarom hun band zo kil is geworden, maar elke keer als hij het weer denkt uitgevogelt te hebben, hebben ze een ruzie, omdat het niet de reden blijkt te zijn. Hij hoopt nog altijd deze band weer terug te krijgen.

    Colin Gus en Colin zijn niet de beste vrienden, maar echt veel rivaliteit is er ook niet. In hun eerste jaar was deze rivaliteit er wel, maar toen ze allebei hun plek op school hadden gevonden, is de rust tussen de jongens weergekeerd en kunnen ze redelijk goed met elkaar door een deur. Dit laatste jaar probeert Gus toch iets meer aansluiting bij Colin te vinden, vooral in de hoop dat hij tips heeft, mocht Gus toch het familiebedrijf moeten overnemen. Je ziet ze dan soms ook samen hardlopen in de ochtend voor school
    Sebastian Gus en Sebastian zijn al beste vrienden sinds Middle School. Ze doen veel samen en staan ook samen bovenaan de rangorde op school. Het is Gus dan ook heel zwaar gevallen dat Sebastian een half jaar op uitwisseling is gegaan. Gus is dan ook dolblij dat zijn beste vriend weer terugkomt en ze samen weer orde op zaken kunnen stellen met de jongeren van de achterbuurt op hun school.
    Kioshi Gus kan Kioshi niet goed pijlen, en vertrouwd hem dan ook niet zo goed. Het feit dat Kioshi zijn scheikundelab partner is, en hem dit jaar al meer heeft bijgebracht dan alle docenten die hij ooit heeft gehad, dwingt bij Gus wel respect af.


    Ik heb maar voorstellen voor Willow Creek gedaan, maar als iemand van Jefferson ook een relatie wil: ROEP MAAR

    (...)

    Miska is een beetje eenzaam zonder zijn meisje, maar ik weet zeker dat Gus het wel gezellig gaat vinden/maken


    Gus en Valentia hadden ook al een soort relatie toch?

    [ bericht aangepast op 4 april 2018 - 23:30 ]

    IrisWestAllen schreef:
    Gus Relatievoorstellen:
    Geo Gus weet dat Geo houd van flirten, maar gaat er zelf graag in mee. Hij vind het prima of van tijd tot tijd met haar aan te pappen, maar meer dan een flirt is het niet.
    Isabella Isabella is een leuke flirt voor Gus, maar het feit dat ze bij zijn zusje in het jaar zit, maar het toch iets minder aantrekkelijk dan flirten met dames uit zijn eigen jaar.
    Madison Net als de andere dames is Gus er niet vies van om met Madison te flirten. Toch ligt het bij haar net iets anders, omdat het niet alleen oppervlakkig geklooi is. Diep van binnen is Gus namelijk best jaloers op het feit dat zij wel haar creatieve kant en haar sportieve kant kan laten zien. Toch weet hij ook wel dat haar leven niet alleen rozengeur en maneschijn kan zijn, gezien velen dat bij hem ook denken en het zeker niet zo is.
    Roxie Gus vind het niet erg om deze dame in zijn blikveld te hebben, maar hij heeft respect voor haar relatie. Ze zijn lab partners bij Natuurkunde, waardoor ze met zijn twijfelachtige natuurkunde inzicht moet omgaan. Hij doet wel zijn best, wat het voor haar mogelijk alleen maar frustrerender maakt om met hem samen te werken.
    Eadlin Gus houd zielsveel van zijn zusje. Hij is de stereotype overbeschermende broer. Hij houd jongens van haar weg, brengt haar eten en water als ze zich weer eens heeft opgesloten in haar kamer, en doet hard zijn best om haar gelukkig te zien. Hij heeft altijd voor haar uitgekeken, zelfs nu hun relatie hun dieptepunt heeft bereikt. Hij heeft geen idee waarom hun band zo kil is geworden, maar elke keer als hij het weer denkt uitgevogelt te hebben, hebben ze een ruzie, omdat het niet de reden blijkt te zijn. Hij hoopt nog altijd deze band weer terug te krijgen.

    Colin Gus en Colin zijn niet de beste vrienden, maar echt veel rivaliteit is er ook niet. In hun eerste jaar was deze rivaliteit er wel, maar toen ze allebei hun plek op school hadden gevonden, is de rust tussen de jongens weergekeerd en kunnen ze redelijk goed met elkaar door een deur. Dit laatste jaar probeert Gus toch iets meer aansluiting bij Colin te vinden, vooral in de hoop dat hij tips heeft, mocht Gus toch het familiebedrijf moeten overnemen. Je ziet ze dan soms ook samen hardlopen in de ochtend voor school
    Sebastian Gus en Sebastian zijn al beste vrienden sinds Middle School. Ze doen veel samen en staan ook samen bovenaan de rangorde op school. Het is Gus dan ook heel zwaar gevallen dat Sebastian een half jaar op uitwisseling is gegaan. Gus is dan ook dolblij dat zijn beste vriend weer terugkomt en ze samen weer orde op zaken kunnen stellen met de jongeren van de achterbuurt op hun school.
    Kioshi Gus kan Kioshi niet goed pijlen, en vertrouwd hem dan ook niet zo goed. Het feit dat Kioshi zijn scheikundelab partner is, en hem dit jaar al meer heeft bijgebracht dan alle docenten die hij ooit heeft gehad, dwingt bij Gus wel respect af.

    Ik heb maar voorstellen voor Willow Creek gedaan, maar als iemand van Jefferson ook een relatie wil: ROEP MAAR

    (...)

    Miska is een beetje eenzaam zonder zijn meisje, maar ik weet zeker dat Gus het wel gezellig gaat vinden/maken


    I like it c: Isa zit trouwens gewoon in haar senior year c:


    Wat doen we nu met de skip? Wel of niet bal? Want dan weet ik wat te doen met de relaties die er al waren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Gus en Valentia hadden ook al een soort relatie toch?


    Ja (: Ik zal haar erbij zetten

    Armadillo schreef:
    Misschien een negatieve relatie tussen Gus en Ann? Ann zou het gevoel hebben dat hem alles op een zilvere plaat voorgeschoteld word en zal nu niet bepaald vrijwillig bij hem in de buurt willen zijn - misschien ook wel omdat ze daar enigszins wel naar heeft verlangd, iets wat ze daarbij niet zou laten merken.


    Dat klinkt leuk. Aan de ene kant negatief, maar ergens is er wel een spanning die mogelijk kan leiden tot een interessante avond, maar in principe niet?

    Shadowsinger schreef:
    (...)

    I like it c: Isa zit trouwens gewoon in haar senior year c:


    Wat doen we nu met de skip? Wel of niet bal? Want dan weet ik wat te doen met de relaties die er al waren.


    Okay (: Ik zal het aanpassen


    EDIT: Ik heb Isa aangepast en Valentina en Ann toegevoegd. Ik hoop dat het zo goed is

    [ bericht aangepast op 5 april 2018 - 0:25 ]


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Okay (: Ik zal het aanpassen


    EDIT: Ik heb Isa aangepast en Valentina en Ann toegevoegd. Ik hoop dat het zo goed is


    Oh, ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Ik bedoelde met 'omdat ze daar enigszins wel naar heeft verlangd' het feit dat hij alles op een zilveren plaat voorgeschoteld krijg. Niet dat ze er naar verlangd om bij hem in de buurt te zijn. Ann heeft het namelijk totaal niet op de 'populaire' mensen van Willow Creek.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Armadillo schreef:
    (...)

    Oh, ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Ik bedoelde met 'omdat ze daar enigszins wel naar heeft verlangd' het feit dat hij alles op een zilveren plaat voorgeschoteld krijg. Niet dat ze er naar verlangd om bij hem in de buurt te zijn. Ann heeft het namelijk totaal niet op de 'populaire' mensen van Willow Creek.


    Ow, sorry. Ik zal het meteen aanpassen


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Ow, sorry. Ik zal het meteen aanpassen


    Kan gebeuren! (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Kunnen we anders niet skippen naar een soort zomerfeest, of iets? Zo maken we het van het bal een beetje goed?
    Of we skippen iets en maken er een bal van ter gelegenheid van wat dan ook? Maar dan past het een beetje bij het nieuwe verhaallijn..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Benu schreef:
    Kunnen we anders niet skippen naar een soort zomerfeest, of iets? Zo maken we het van het bal een beetje goed?
    Of we skippen iets en maken er een bal van ter gelegenheid van wat dan ook? Maar dan past het een beetje bij het nieuwe verhaallijn..


    Ik vind t een goed idee

    BesidesYou >> Errante

    Eadlin staat open voor relaties! Ik probeer zsm een paar relatievoorstellen te posten. (:


    I have seen my own sun darkened

    Rebecca's relaties

    ☾ Beste vriend
    ☾ Vrieden
    ☾ Hook up/ Ex/ Fwb (Boy/girl)
    ☾ Iemand met we ze niet overweg kan
    ☾ Wingman/woman
    ☾ Iemand met wie ze veel 'sleepovers' heeft
    ☾ Film/serie buddy
    ☾ Drinking buddy
    ☾ Andere dingen zijn ook altijd welkom.

    Ik wil Rebecca een beetje 'one of the guys' maken, dus ik zoek vooral veel vrienden, maar vriendinnen zijn ook altijd welkom. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Solmeron schreef:
    Rebecca's relaties

    ☾ Beste vriend
    ☾ Vrieden
    ☾ Hook up/ Ex/ Fwb (Boy/girl)
    ☾ Iemand met we ze niet overweg kan
    ☾ Wingman/woman
    ☾ Iemand met wie ze veel 'sleepovers' heeft
    ☾ Film/serie buddy
    ☾ Drinking buddy
    ☾ Andere dingen zijn ook altijd welkom.

    Ik wil Rebecca een beetje 'one of the guys' maken, dus ik zoek vooral veel vrienden, maar vriendinnen zijn ook altijd welkom. ;3

    Valentia? Ik heb om de een of andere reden namelijk echt het gevoel dat de twee totaal niet bij elkaat passen

    Solmeron schreef:
    Rebecca's relaties

    ☾ Beste vriend
    ☾ Vrieden
    ☾ Hook up/ Ex/ Fwb (Boy/girl)
    ☾ Iemand met we ze niet overweg kan
    ☾ Wingman/woman
    ☾ Iemand met wie ze veel 'sleepovers' heeft
    ☾ Film/serie buddy
    ☾ Drinking buddy
    ☾ Andere dingen zijn ook altijd welkom.

    Ik wil Rebecca een beetje 'one of the guys' maken, dus ik zoek vooral veel vrienden, maar vriendinnen zijn ook altijd welkom. ;3

    Ik heb Miska en Gus

    [ bericht aangepast op 5 april 2018 - 14:42 ]


    Bowties were never Cooler

    Solmeron schreef:
    Rebecca's relaties

    ☾ Beste vriend
    ☾ Vrieden
    ☾ Hook up/ Ex/ Fwb (Boy/girl)
    ☾ Iemand met we ze niet overweg kan
    ☾ Wingman/woman
    ☾ Iemand met wie ze veel 'sleepovers' heeft
    ☾ Film/serie buddy
    ☾ Drinking buddy
    ☾ Andere dingen zijn ook altijd welkom.

    Ik wil Rebecca een beetje 'one of the guys' maken, dus ik zoek vooral veel vrienden, maar vriendinnen zijn ook altijd welkom. ;3

    Ik heb Jazmín? Misschien als eens een hook up/ex?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'