• .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 13:50 ]

    Raelynn is denk ik wel zo goed als af, misschien dat er her en der nog wat kleine dingen veranderen, maar de grote lijnen staan vast. Is ze goedgekeurd zo? (:

    + Hoe wordt het nu eigenlijk gedaan met de koppels? Wordt het in het RPG bepaald door compatibility of vooraf?


    — I was lightning before the thunder —

    Firewood schreef:
    Raelynn is denk ik wel zo goed als af, misschien dat er her en der nog wat kleine dingen veranderen, maar de grote lijnen staan vast. Is ze goedgekeurd zo? (:

    + Hoe wordt het nu eigenlijk gedaan met de koppels? Wordt het in het RPG bepaald door compatibility of vooraf?


    Ze is super, ik zal haar er zo bijzetten

    In het RPG zelf

    [ bericht aangepast op 18 jan 2018 - 15:19 ]

    AXEL BROOKS

    NAAM
    > Axel -- Meaning of Axel: "father of peace" Origin of Axel: German
    > Brooks --

    LEEFTIJD
    Axel is op dit moment 24 jaar oud, geboren op een gure 4 januari wat hem tot het sterrenbeeld Steenbok laat behoren.


    REDEN VAN INSCHRIJVING
    Eigenlijk is Axel vrij cynisch over het hele doel van het spelletje; ware liefde, is dat niet iets uit sprookjesboeken? Hij heeft zo zijn twijfels over de mogelijkheid voor het vinden van de liefde leven, maar laat dat zeker de pret niet drukken. De jongeman heeft vooral zin het avontuur, een groep mensen op een onbewoond eiland, dat moet voor gezelligheid zorgen, daarbij is het geld dat ermee te verdienen is natuurlijk nooit weg. Hij heeft een vrij rooskleurig beeld van het hele spel. Lekker rustig aan doen, feestje hier en daar en af en toe misschien een leuke nacht met een mooie vrouw, wat wil je nog meer?


    INNERLIJK
    Axel barst van het zelfvertrouwen, wat hem zo af en toe best wel arrogant over kan laten komen. Hij heeft dit zelf echter zelden door, wat het vaak alleen maar erger maakt. Zijn intelligentie speelt hierbij ook een rol. Axel weet dat hij vrij slim is en is zo goed als nooit bang dit te laten horen, wat er weleens voor heeft gezorgd dat hij als betweter werd bestempeld.
    De jongen is gek op gezelligheid. Goed gezelschap, harde muziek en laat de drank maar vloeien. Wat dat betreft is hij niet heel lastig, want na een paar drankjes kan hij het met zijn grootste tegenpool nog prima vinden. Hij is op veel feestjes te vindem en is zelf ook niet te beroerd om er zo af en toe zelf eentje te hosten.
    Op deze feestjes houdt hij zich zeker ook bezig met flirten, want hij laat maar al te graag zien hoe smooth hij kan zijn.
    Axel is vrij ongeduldig, zeker als het aankomt op zaken die hij van anderen verwacht. Wanneer hij je iets vraagt en je hebt het klusje de volgende dag nog niet geklaard, dan kun je zeker op wat kwade blikken rekenen. Wanneer jij echter iets van Axel verwacht, neemt hij daar wel alle tijd voor, haast is namelijk geen woord dat in zijn woordenboek voorkomt.
    Doordat hij grotendeels is opgegroeid in een eenoudergezin zonder broers of zussen, heeft dat voor veel zelfstandigheid gezorgd. Ondanks het feit dat Axel graag in een groep mensen is, is hij niet al te goed in samenwerken met anderen. Hij is vrij eigenzinnig en doet alles graag hoe hij het wil zonder bemoeienis van anderen. Wanneer anderen naar zijn idee teveel in zijn nek hijgen, dan neemt hij dat diegene niet vaak in dank af en kan dat een silent treatment betekenen.
    Wanneer je goed bevriend met Axel, zal hij altijd voor je klaar staan mits dat andersom ook het geval is. Want als zoiets niet wederzijds is, zal hij het niet als een vriendschap beschouwen.
    UITERLIJK
    Fc. Steven Chevrin

    Met zijn blonde haren en blauwe ogen maakt Axel op het eerste gezicht vaak een redelijk rustige indruk.
    Hij geeft zeker de voorkeur aan simpele kleding, een shirtje en simpele jeans doen het altijd goed. Wel zorgt hij er altijd voor dat hij er verzorgd uitziet.
    Met zijn 1.82 is hij redelijk van gemiddelde lengte.



    GESCHIEDENIS
    Axel is het eerste en enige kind van Margaret en Samuel Brooks. Waar de jongeman in het begin erg beschermd werd opgevoed in een klein, maar hecht gezin, kwam daar verandering in toen zijn ouders uit elkaar gingen. Axel was destijds zes jaar oud en zijn hele leven kwam op zijn kop te staan.
    Zijn moeder ging fulltime werken, om genoeg geld in het laatje te brengen om zichzelf en haar zoon goed te kunnen onderhouden. In het begin zorgde de vrouw dat er altijd iemand in de buurt was die op Axel kon letten, maar zodra hij oud genoeg was om alleen thuis te blijven, was dat ook wat er gebeurde. Zo leerde Axel al op vrij jonge leeftijd zichzelf te kunnen redden en vermaken. Een kwaliteit waarmee hij tot op de dag van vandaag zeer tevreden is. Op zijn negentiende is hij op zichzelf gaan wonen in een klein appartementje, hier woont hij nog altijd.

    EXTRA
    Likes -- rockmuziek | pizza | feestjes | alcohol | seks | gezelligheid | zomer | schepijs | fruitsalade | zwemmen |

    Dislikes -- partypoopers | rapmuziek | regen | verveling | wachten | truien |

    Seksualiteit -- heteroseksueel

    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 22:58 ]


    chaos makes the muse

    Snap ik goed dat bij het inschrijven de deelnemers niet wisten dat het een liefdesspel zou worden? Of zie ik dat verkeerd?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Kan ik Stephen James vast fc'en? (A) Ik had eigenlijk vandaag in de trein mijn rol willen maken,
    maar in plaats van vijf uur trein heb ik 10+ uur bus zonder WiFi of ruimte voor een laptop gekregen :'(


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik maak mijn rol zondag, als dit niet erg gevonden word. Ik moet nog t/m zaterdag 3 uur heen& weer rijden voor werk omdat het feest is in A'dam Rai waar ik moet helpen Cateren :'D

    [ bericht aangepast op 18 jan 2018 - 22:33 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hunter (Dex) is af :D

    mist iemand nog informatie?


    - thank you for existing -

    Necessity schreef:
    Kan ik Stephen James vast fc'en? (A) Ik had eigenlijk vandaag in de trein mijn rol willen maken,
    maar in plaats van vijf uur trein heb ik 10+ uur bus zonder WiFi of ruimte voor een laptop gekregen :'(


    haha ik wilde Stephen James eerst ook doen, maar toen dacht ik nehhhh. Ik vind t' leuk dat iemand anders hem toch heeft :3


    - thank you for existing -

    Taeralsahfer schreef:
    Snap ik goed dat bij het inschrijven de deelnemers niet wisten dat het een liefdesspel zou worden? Of zie ik dat verkeerd?


    Dat weten de personages als het goed is wel, maar dat is niet het enige doel van het programma en dat kunnen de spelers ook weten. Zo kan de een meer geconcentreerd zijn op het winnen van geld, de ander op het vinden van liefde en de ander op het hebben van een goede tijd

    Ik vind het geen probleem als het wat langer duurt voor de rollen komen, zeker als dit aangegeven wordt (:

    Ik zal Hunter erbij zetten

    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 9:49 ]

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Dat weten de personages als het goed is wel, maar dat is niet het enige doel van het programma en dat kunnen de spelers ook weten. Zo kan de een meer geconcentreerd zijn op het winnen van geld, de ander op het vinden van liefde en de ander op het hebben van een goede tijd


    Oké top, bedankt :-)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    LUÍS FERNANDO SALASAR


    LEEFTIJD

    23. Luís is geboren in het midden van de zomer; 31 juli.

    REDEN VAN INSCHRIJVING

    Luís werd ingeschreven door zijn vrienden. Ze konden het niet meer aanzien dat hij twee maanden lang, nadat hij gedumpt werd aan het altaar door zijn aanstaande bruidegom voor diens beste vriend, weigerde zijn bed uit te komen. In plaats van de huwelijksreis die hij had moeten maken wilden ze hem op deze manier een manier gunnen om even weg te raken van alle nare herinneringen.

    EXTRA
    • Afkomst: Amerikaans-Venezolaans
    • Geloof: Katholiek Christen
    • Job: Timmerman
    • Hobby's: Lezen, soccer, bierproeven, fotografie
    • Geaardheid: Closeted homoseksueel. Hoewel Luís er altijd van overtuigd was enkel en alleen op mannen te vallen is hij daar na zijn huwelijksdomper erg over gaan twijfelen. Hij heeft even genoeg van het mannelijk geslacht, uit angst om weer gekwetst te worden. Je zou in principe kunnen zeggen dat hij zonder omkijken gewoonweg de kast terug is ingewandeld.
    • Allergieën: Pinda & soja
    • Angsten: Slangen, buikspreekpoppen, angst om te verdrinken
    • Talen: Luís spreekt vloeiend Engels en Spaans, en kan zich redden in het Frans
    • Likes: stoner metal & rock muziek, mexican food, aziatische thee, paarden, langs z'n ruggengraat gestreeld worden, astronomie, Black Sails
    • Dislikes: pepermunt, fruitige bieren, op een lawaaierige manier wakker gemaakt worden
    • Eigenaardigheden: moet niezen als hij angst ervaart, heeft kriebels in z'n nek, kan met z'n tong het tipje van z'n neus raken, spreekt met een Spaanse tongval enkel en alleen als hij dronken is.



    INNERLIJK
    Luís is een persoon die moeilijk in te schatten is. Hij heeft altijd al een bepaalde, bijna mysterieuze air over zich heen gehad. Zeker voor zijn hart genadeloos de grond in gestampt werd was hij het type jongen die in stilte en vanop afstand bewonderd werd. Hij kon plezier scheppen in de allerkleinste dingen en leefde dan ook ten volle. Zijn uitbundigheid werkte meer dan eens aanstekelijk.
    Hij was iemand die kracht putte uit de personen om zich heen, een echt sociaal beestje. Liefst van al bracht hij elk wakker uur door met familie en vrienden, of het nu was om te feesten -waar hij een natuurtalent voor had- of om gezellig aan tafel een spelletje te spelen dat maakte hem helemaal niet uit.
    Luís is ook heel lang een echte avonturier geweest. Hij hield van reizen en nieuwe dingen ontdekken en bezat een bijna kinderlijke, ontembare nieuwsgierigheid.
    Na de breuk met Damian is Luís echter volledig omgeslagen. Hij heeft zich afgesloten voor de wereld en laat personen enkel in een bubbel met oppervlakkigheden komen. Wat er in hem omgaat is voor de meesten een regelrecht raadsel. De spotlight zegt hem helemaal niks meer en liefst van blijft hij alleen met een boekje in een hoekje zitten. Op goede dagen kun je hem nog wel eens zien rondsluipen met zijn camera, in een poging toch nog iets moois in het leven tegen te komen.
    In de liefde is hij alle vertrouwen verloren en al helemaal in mannen. Hij zal zich dan ook niet snel openstellen of zijn kleine kantjes laten zien. Dreigt iemand toch te dichtbij te komen dan is de kans groot dat ie wat zal doen om diegene weer weg te drijven.


    UITERLIJK
    • Lengte: Met 1.76m is Luís niet bijster groot. Vroeger had hij hier veel problemen mee maar inmiddels heeft hij ermee leren leven.
    • Bouw: Vanwege z'n werk en sport is Luís vrij gespierd. Hij heeft brede schouders en een smal middel.
    • Haar: Hij heeft bruin krullend haar, waarmee hij elke poging tot stylen al heeft opgegeven. Het doet wat het zelf wil dus Luís laat het ook zoals het is. Hij kamt het enkel uit vlak voor het wassen omdat hij er anders naar eigen zeggen uitziet als een 'ontplofte poedel'.
    • Huid: Vanwege zijn Venezolaanse roots heeft hij het hele jaar door een sunkissed kleurtje. Van moeder's kant heeft hij echter een hele tere, zachte huid die snel gekwetst raakt, waardoor zijn handen en armen vol staan met kleine littekentjes.
    • Gezicht: Luís heeft een uitgesproken gezicht, met een hoekige kaaklijn die hij wat zachter probeert te laten ogen door een verzorgd baardje te laten staan.
    • Ogen: Zijn ogen zijn amandelvorming en het kleur beschrijft hij zelf als "honey brown". Voor een man te zijn heeft hij belachelijk lange wimpers
    • Bodymods & tattoo's: Geen.



    GESCHIEDENIS

    • Vader: Carlos Miguel Salasar • Timmerman
    • Moeder: Melissa Langford • Verpleegster


    Het verhaal van Luís begint bij Carlos, die op 16-jarige leeftijd uit Venezuela als uitwisselingsstudent naar Amerika kwam. Ongeveer een jaar later zou hij Melissa leren kennen na haar drie blokken achternagezeten te hebben om haar de tas die ze op de subway vergeten was terug te kunnen bezorgen. Uit dankbaarheid trakteerde Melissa, die stiekem gecharmeerd was door Carlos, hem op een koffie en langzaam maar zeker groeiden de twee dichter en dichter naar elkaar toe. Uiteindelijk besloot Carlos zelfs in Amerika te blijven om samen met Melissa een gezin te stichten. Ze kregen samen een prachtige zoon die ze met heel hun hart en ziel lief hadden.
    Over de jeugd en tiener-jaren van Luís kan dan ook weinig bijzonders gezegd worden, gezien deze zo goed als volledig van een leien dakje liepen. Hij was een gemotiveerde student en een beleefde jongeman die met beide voeten middenin het leven stond. Hij had passies die hij hartstochtelijk volgde en vond niks leuker dan samen met zijn vader dingen bouwen en creëren.
    Toen hij vijftien was leek er even een kink in de kabel te komen toen hij vreemde gevoelens begon te krijgen voor een klasgenoot en opmerkte dat het gezelschap van meisjes hem bijzonder weinig deed. Het kostte hem een jaar vooraleer hij hieraan toe durfde te geven en deze emoties luidop uit durfde te spreken tegenover zijn ouders. Carlos en Melissa schrokken wel even, omdat ze het helemaal niet aan hadden zien komen, maar kozen ervoor Luís onvoorwaardelijk te steunen. Het waren hun acties en begrip die hem de moed gaven Damian, zijn allereerste crush, mee uit te vragen.
    Het leek wel een sprookje. Iedereen die hen kende zei dat het koppeltje wel voor elkaar gemaakt moest zijn. Hoewel Damian op zijn achttiende twee staten verder naar de universtiteit ging en Luís ervoor koos zijn vader als stielman op te volgende wisten de twee hun relatie staande en gezond te houden. Zodra Damian afgestudeerd was vroeg hij zijn vriendje dan ook ten huwelijk. Na anderhalf jaar alles tot in de puntjes gepland te hebben was het dan eindelijk zover; de huwelijksdag. Het geluk van Luís kon niet op, tot bij de vraag "Neemt u Luís Fernando Salasar tot uw wettige echtgenoot?" het antwoord "Ik - ik kan dit niet," was. Luís was er het hart van in en werd dan ook nog eens dieper vernederd toen bleek dat Damian hem liet staan voor de liefde van zijn beste vriend.
    Luís trok zich terug en kwam amper nog zijn bed uit, tot zijn vrienden besloten hem te zullen helpen en hem inschreven voor het programma. Hoewel Luís aanvankelijk oneindig kwaad was besloot hij uiteindelijk toch maar door te zetten, al was het maar om even uit zijn eigen omgeving weg te zijn.
    Hij heeft aan niemand van de programma-makers verteld dat hij op mannen valt en is ook niet van plan dit tijdens de opnames te laten blijken.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 12:51 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    C H L O E       F R E Y A       B E R G E N .



    • • N A A M
    — Gehele naam. Chloe Freya Bergen
    Chloe is een Grieks wordt voor de groei van planten in de lente. Haar ouders vonden dit een mooie naam. Om haar dubbele nationaliteit te eren, hebben haar ouders gekozen voor Freya. Dit is een typisch Zweedse naam en staat voor de Godin van liefde en schoonheid.
    Bergen is een veelvoorkomende achternaam in Zweden.




    • • L E E F T I J D
    — Leeftijd. 23 jaar oud.
    — Sterrenbeeld. Kreeft


    • • M O T I V A T I E

    Enkele weken voor de show zou beginnen, betrapte Chloe haar verloofde in bed met haar beste vriendin. Na een relatie van drie jaar, waar Chloe oprecht in geloofde, zag ze haar hele wereld voor haar ogen instorten. Ze heeft direct haar spullen gepakt en is vertrokken. Ze is niet meer naar haar werk gegaan zonder zich ziek te melden en nam niet op toen ze door haar baas gebeld werd.
    Dagenlang heeft ze doelloos rond gereden. ’s Middags begon ze met flinke hoeveelheden alcohol drinken, om de gebeurtenissen te kunnen vergeten, ’s nachts sliep ze in haar auto.
    Per toeval stuitte ze op de aankondiging van het programma en besloot zich aan te melden in een poging zichzelf opnieuw uit te vinden en te vergeten.






    • • U I T E R L I J K

    Faceclaim: Zara Larsson
    — Lengte • 1 meter 65
    — Figuur • Slank, vrouwelijke rondingen, zandloper
    — Gezichtsvorm • ovaal
    — Wenkbrauwen. • Dun, lichter dan haarkleur
    — Oogkleur • Blauw
    — Lippen • Onderlip is voller dan bovenlip
    — Huidskleur • Licht
    — Kenmerken • Hoge jukbeenderen, vriendelijke uitstraling, lichte ogen
    — Haarkleur • Blond
    — Haartype • Dik haar, lang
    — Haarstijl • Bij voorkeur draagt ze haar haar los
    — Stem • Licht Zweeds accent
    — Kledingstijl • Vrouwelijk en fashionable



    • • I N N E R L I J K
    Positieve eigenschappen.
    Chloe is betrouwbaar en eerlijk. Ze liegt zelden en kiest er voor de waarheid te spreken.
    Wanneer Chloe om je geeft, is ze liefdevol en zorgzaam. Ze vindt het belangrijk dat anderen zich op hun gemak voelen.
    Chloe is erg open-minded. Ze staat voor anderen open en vindt niet snel iets gek. Ze zal niet zo maar oordelen over iemand zonder diegene echt te kennen.

    Negatieve eigenschappen.
    Chloe is extreem gevoelig. Als er ruzie is geweest, merkt ze dit en trekt ze dit zichzelf aan. Haar gevoeligheid zorgt ervoor dat ze prikkelbaar is en niet goed tegen spanning en onenigheid kan.
    Chloe is door de recente gebeurtenissen met haar ex erg wantrouwig geworden. Ze was altijd gereserveerd en vertelt niet snel persoonlijke dingen over zichzelf. Ze is nu nog meer op haar hoede. Ze zal vriendelijk zijn, maar delen wat haar bezighoudt en wat er in haar leven gebeurd is, zal ze niet snel doen.

    • • V E R L E D E N & H E D E N

    — Geboorteland, stad. Zweden, Götheborg. Haar moeder is Amerikaans, haar vader Zweeds. Tot haar tiende heeft ze in Zweden gewoond, waarna ze naar Amerika verhuisd zijn omdat haar moeder veel last had van heimwee.

    — Enige kind. Haar ouders leven allebei niet meer. Haar moeder is op 40 jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een hartaanval. Haar vader is 2 jaar geleden overleden toen hij de macht over het stuur verloor en zijn auto te water kwam.
    Met beide had Chloe een goede band, ze kreeg veel liefde en aandacht tijdens haar jeugd en ze mist haar ouders met grote regelmaat.


    .


    • • E X T R A
    — Geaardheid • Chloe is biseksueel. Haar vorige relatie, die drie jaar duurde was met een man, daarvoor is ze een jaar samen geweest met een vrouw.
    — Hobby's • Koken, concerten bezoeken, sporten, mode, reizen/
    — Beroep • Psychologe
    — Angsten • Om gekwetst te worden.
    — Likes • Coffee, swimming, flowers, dance music, pj’s, reading, kissing
    — Dislikes • Deception, bugs, sunbathing, lies, insincerity, fastfood
    — Relaties:
    Who’s in? (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik heb Olivia op het super fijne advies van FireWood een beetje aangepast (:
    Als iemand anders nog iets ziet wat wellicht beter veranderd kan worden, just let me know (:

    NICOLAI ‘NIC’ MCGRORY

    What can I say?

    Naam
    Nicolai – derived from Nicholas, ‘victory of the people’.
    McGrory – derived from Mac Ruaidhrí, ‘son of the red king’.

    Nicolai geeft de voorkeur aan zijn bijnaam Nic. Hij zal zich daarom ook als Nic voorstellen.


    Leeftijd
    Nic is 23 jaar oud.

    I’m charming,

    Innerlijk
    Nic wil graag genieten van het leven en heeft daar veel voor over. Hij is een uitbundig persoon die zal zeggen wat hij denkt. Sowieso heeft hij niet zo’n heel goed filter voor zijn mond, wat hem nog wel eens in de problemen wil brengen. Soms is het gewoon verstandiger om niks te zeggen, maar dat realiseert hij zich altijd pas achteraf.
    Als hij ergens interesse in heeft, kan hij er uren mee bezig zijn. Het is dan echt zijn passie en hij zal zich er dan ook voor 200% voor inzetten. Dit heeft als gevolg dat hij er nog wel eens in doordraaft en dat mensen hem moeten afremmen. Zo kan hij ook uren vol passie over dat onderwerp praten, terwijl het de ander niet echt interesseert. Hij wil het dan gewoon delen en denkt niet na over of de ander het ook wil weten.
    Heeft iets niet zijn interesse, dan boeit het hem ook totaal niet. Hij zal er dan geen moeite voor doen en is erg moeilijk ervoor te motiveren. Hij loopt dan de kantjes ervan af om maar zo snel mogelijk klaar te zijn. Dat heeft hem het label ‘dom en lui’ gegeven, terwijl hij echt niet zo dom is als iedereen denkt. Schoolkennis interesseert hem gewoon niet.
    Hij is een makkelijke prater. Hierdoor weet hij mensen snel om zijn vingers te winden, maar is hij ook een goede vriend. Het voelt ontspannen om met hem om te gaan en hij weet vaak wel wat hij moet zeggen en wat anderen van hem willen horen. Hij zou hierdoor ook een goede verkoper zijn, want hij zou je wijs kunnen maken dat wortels paars zijn als hij dat zou willen. Het klikt vaak snel tussen hem en anderen. Hij is ook erg sociaal.


    And irresponsible,

    Uiterlijk
    Nic is met zijn 1.97 best lang. Daarnaast is hij ook breed in de schouders en zit hij volledig onder de tatoeages, wat hem nog wel een indrukwekkende verschijning wil maken. Hij ziet eruit als de man van wie ouders niet willen dat hun dochter met hem thuis komt.
    Hij heeft een neuspiercing, een lippiercing en oorpiercings. Zijn tatoeages hebben allemaal een speciale betekenis voor hem.


    Geschiedenis
    Zoals zijn achternaam wel doet vermoeden, heeft Nic een Schotse achtergrond, al zit er ook wat Iers bloed in zijn familielijn. Zijn beide ouders zijn Schots en Nic is zelf ook geboren in Schotland, wat ook te horen is in zijn accent. Zijn oma van moeders kant was Iers, en de voorouders van die kant verder ook. Nic heeft geen broers of zussen.
    Nic heeft nooit goede cijfers gehaald op school. Al die verplichte vakken interesseerden hem gewoon niet, dus hij wilde er geen moeite voor doen. Verder had hij erg veel moeite met lezen – later is er dyslexie bij hem vastgesteld – waardoor het hem ook moeite kostte om te leren en zijn motivatie nog minder werd. Hij spijbelde regelmatig om dan stiekem naar het zwembad te gaan, of de garage in de buurt. Zwemmen en alles met wielen of een motor zijn dan ook zijn grote passies.
    Hierdoor werd hij door school gezien als een domme, luie leerling die niks van zijn toekomst zou maken. Hij kreeg dan ook niet de begeleiding die hij nodig had en zodra hij zijn diploma had en niet meer leerplichtig was, heeft hij dan ook besloten om te stoppen met school. Hij heeft geen vervolgopleiding gedaan, maar is gaan werken bij de locale garage, waar hij toch al zijn halve leven doorbracht. Hij werkt daar nog steeds als monteur. Stiekem heeft hij nog steeds de droom om met zwemmen verder te komen, maar hij weet ook dat het waarschijnlijk bij een droom gaat blijven.

    *irresistible.

    Nic is biromantisch en hier ook behoorlijk open over. Hij is aseksueel.
    Reason: Nics vrienden hebben Nic als grap opgegeven voor het programma. Tot hun grote verbazing is Nic daadwerkelijk geselecteerd. Eigenlijk had Nic moeten zeggen dat hij niet mee zou doen, maar een maand vakantie vieren op kosten van het programma klonk niet verkeerd en het geld kon hij ook prima gebruiken, dus heeft hij besloten zich niet af te melden. Hij heeft het productieteam niet verteld dat hij ace is.
    Loves: Motors, cars, swimming, hanging out with friends, being young, beer, stargazing, smoking.
    'n Hates: Reading (dyslexia), doing what he’s expected to do, wine, orange (both colour and fruit).

    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 14:00 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.