• Wat een feest, ik ben onderhand al vier uur aan het reizen en nog lang niet op mijn eindbestemming. Omdat ik vast sta in Den Bosch en het nog zeker een uur duurt voordat de treinen weer gaan rijden - als ze überhaupt nog gaan rijden - heb ik besloten om hier maar een soort van liveblog te beginnen over mijn reis. Want, tja, wat doe je anders? Ik heb ook geen boek of iets mee (want ach ik dacht maar 1.5 uur onderweg te zijn) en mijn telefoon heeft nog maar 40% batterij dus ik durf ook niet meer te Candy Crushen.
    Nou, op dit moment ben ik aan het overwinteren in Bagels & Beans en zit ik helemaal alleen achter een tafeltje. Helaas niet met de knappe jongen die ik net in de trein heb ontmoet - no joke, hij was én aardig én gezellig én ook nog eens knap. Beetje jammer dat ik zijn nummer niet durfde te vragen.
    Zijn er toevallig anderen die onderweg zijn, of die toevallig ook in Den Bosch gestrand zijn? Dan kunnen we elkaar gezelschap houden!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wat rottig. Je kan natuurlijk niets aan het weer veranderen maar toch hoop ik voor jou dat je snel op je bestemming geraakt.


    cause i'm a little unsteady

    Ik moet vandaag gelukkig de deur niet uit, maar als ik jou was zou ik dit moment aangrijpen als het perfecte excuus om ergens een nieuw boek te gaan kopen (cat)


    The soul needs autumn.

    Ik zou gaan, maar er is ging maar één trein in de 2 uur en toen ben ik vanaf het station weer terug naar huis gefietst (terwijl op de NS planner gewoon stond dat er 2 treinen per uur gingen)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Wervelwind schreef:
    Ik moet vandaag gelukkig de deur niet uit, maar als ik jou was zou ik dit moment aangrijpen als het perfecte excuus om ergens een nieuw boek te gaan kopen (cat)

    Oh goede! Maar de stad is hier ook afgesloten. Ik wilde eerst lunchen bij de Hema (die bagels van bagels&beans vind ik helemaal niet zo lekker) maar we kunnen de stad niet in... Anders ging ik gewoon lekker winkelen of iets.

    @Oceaanwind: dank je wel!
    @Standal: moet je voor de lol maar eens Den Bosch - Nijmegen invoeren. Dan voel je mijn pijn :(


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oei, dat is vervelend, hoewel er wel gister op het nieuws voor gewaarschuwd is denk ik. maar waarom mag je de stad niet in?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eledhel schreef:
    (...)
    Oh goede! Maar de stad is hier ook afgesloten. Ik wilde eerst lunchen bij de Hema (die bagels van bagels&beans vind ik helemaal niet zo lekker) maar we kunnen de stad niet in... Anders ging ik gewoon lekker winkelen of iets.

    @Oceaanwind: dank je wel!
    @Standal: moet je voor de lol maar eens Den Bosch - Nijmegen invoeren. Dan voel je mijn pijn :(


    Ook op dat bord kwam de één na de andere trein 'Cancelled' 'Cancelled' toen ik dacht ik ja doei im out


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Patholoog schreef:
    Oei, dat is vervelend, hoewel er wel gister op het nieuws voor gewaarschuwd is denk ik. maar waarom mag je de stad niet in?

    Er zou bij de Hema iets van dakleer naar beneden zijn gekomen, stond op brabantsdagblad. Er is daar een plein afgesloten, maar ik ben niet heel bekend hier in Den Bosch dus geen idee hoe ik verder de stad in kom... Ach ja ik zit hier lekker warm, dus dat is wel prima.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Kan de NS verder niks aandoen. T'is gewoon kutweer en mensen en trampolines waaien weg.


    ars moriendi

    Eledhel schreef:
    (...)
    Er zou bij de Hema iets van dakleer naar beneden zijn gekomen, stond op brabantsdagblad. Er is daar een plein afgesloten, maar ik ben niet heel bekend hier in Den Bosch dus geen idee hoe ik verder de stad in kom... Ach ja ik zit hier lekker warm, dus dat is wel prima.

    Als je in de Bagels&Beans zit, dan ben je technisch gezien al in de stad, maar de plek die waarschijnlijk is afgezet is de Grote Markt en de Pensmarkt. Als je vanuit de Bagels&Beans naar van Lanschot Bank kijkt (dat oude gebouw aan de overkant) en dan naar links zou lopen, dan zou je daar terecht komen.
    Ik hoop dat je snel naar huis kan!


    Deep inside, I've never felt alive

    Das vervelend!

    Ik hoef gelukkig de deur niet uit. Een stuk van de dakbekleding van mijn school gebouw waaide weg, dus ze hebben het hele gebouw afgesloten en alle colleges zijn gecanceld.


    Seasons will change, but I shall remain

    I feel you, ik doe er vandaag 4 uur over om van Breda naar Eindhoven te komen..


    I was an angel living in the garden of evil

    Eledhel schreef:

    @Standal: moet je voor de lol maar eens Den Bosch - Nijmegen invoeren. Dan voel je mijn pijn :(

    Om vier uur is er weer een sprinter gepland... Ik hoop voor je dat ie gaat. Ik heb helaas ook al vaak genoeg drama gehad met de NS dus je hoeft mij niet te zeggen hoe kut het is :Y)


    oi, suzy

    Beter dit dan dat er ongelukken gebeuren tho ik zou niet graag in een trein zitten waar er een kans is dat we gaan ontsporen door de wind of iets dergelijks hahaha

    natuurlijk niet fijn als je de weg op moet )):


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vind het al bewonderenswaardig dat de NS überhaupt probeerde te rijden, zeker met alle ellende die voorspeld was. Gelukkig zit je warm en droog en hopelijk kom je nog thuis! Kunnen je ouders je anders ergens ophalen?


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Da's vervelend.
    Ik ben vandaag ziek thuisgebleven, en de trein die ik normaal zou nemen reed al niet, dus ik weet niet of ik überhaupt wel op school was aangekomen vandaag (: