• Wat een feest, ik ben onderhand al vier uur aan het reizen en nog lang niet op mijn eindbestemming. Omdat ik vast sta in Den Bosch en het nog zeker een uur duurt voordat de treinen weer gaan rijden - als ze überhaupt nog gaan rijden - heb ik besloten om hier maar een soort van liveblog te beginnen over mijn reis. Want, tja, wat doe je anders? Ik heb ook geen boek of iets mee (want ach ik dacht maar 1.5 uur onderweg te zijn) en mijn telefoon heeft nog maar 40% batterij dus ik durf ook niet meer te Candy Crushen.
    Nou, op dit moment ben ik aan het overwinteren in Bagels & Beans en zit ik helemaal alleen achter een tafeltje. Helaas niet met de knappe jongen die ik net in de trein heb ontmoet - no joke, hij was én aardig én gezellig én ook nog eens knap. Beetje jammer dat ik zijn nummer niet durfde te vragen.
    Zijn er toevallig anderen die onderweg zijn, of die toevallig ook in Den Bosch gestrand zijn? Dan kunnen we elkaar gezelschap houden!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oke ik was even deze liveblog vergeten hahahaha
    Update: bijna bij Nijmegen. Heb de bus maar gepakt, wel twee uur over gedaan. Na nijmegen moet ik nog zo'n 1.5 a 2 uur in andere bussen, maar dan ben ik thuis. Hehe :'D Maar zo heel erg is het niet. De bussen zijn bijna helemaal leeg, heb lekker muziekje aan en ik kan lekker naar buiten kijken.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Een aantal klasgenoten van mij zijn naar de bioscoop gegaan omdat er toch geen treinen rijden. Ik moest de andere kant op en ben na 2 uur uiteindelijk thuisgekomen (ipv 40 min) en ik ben voor niks naar school geweest want mijn tentamen viel uit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Fijn dat je er bijna bent. Naar voor je dat je er zo lang over moet doen dankzij de storm en de NS.

    Op werk waren er ook mensen die bijvoorbeeld naar Almere moesten en uiteindelijk maar met iemand mee zijn gereden om thuis te komen.

    Op dit soort dagen ben ik ontzettend blij dat ik in dezelfde plaats werk als dat ik woon. Want dat betekent dat als de bus nog rijdt, ik vanaf het station wel kan uitvogelen hoe ik thuis kom. Mijn moeder was zo lief om mij vandaag op te komen halen.

    Konden jouw ouders of iemand anders je niet op komen halen?


    [ bericht aangepast op 18 jan 2018 - 16:50 ]


    Physics is awesome

    @MacGyver: jup! Ben rond 6 uur opgepikt. Was half 7 thuis. Dus ik ben gewoon 9 uur onderweg geweest :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...