• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Yrden | PC PS4
    Ryuji | PS3 PS4
    Devitt | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Okoye | PS4 PC SWITCH
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Rozenthee | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aesthetik | PS3 PS4 PC
    Richonne | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Bayek | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC
    Hephaistion | XBOX 360 PC
    Snapple | PC
    Emeldir | PS4
    Shellstrop | PC
    Jehan | PC
    Jurriens | PS4
    Ashryver | PS4 PS3 XBOX ONE WIIU PC

    YOUTUBE
    Creatures

    TWITCH
    Yrden
    FireKeeper
    Jaimes

    FRIEND CODES
    SEGA - SW-0469-8355-9594
    Rozenthee - SW-1728-5551-1899















    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 15:58 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb net Detroit: Become Human en Nier: Automata te leen gekregen van mijn zus dus ik heb weer flink wat te spelen!


    The truth is out there.

    Ryuji schreef:
    (...)
    Dat is van de makers van Heavy Rain en Fahrenheit toch? Damn, die wil ik ook nog wel echt spelen maar moneeyyy. Ik maak alles op aan Switch games op het moment. :')

    Jaa zeker! Maar qua story branches is hij veel gecompliceerder. Er zijn echt eindeloos veel paden mogelijk, echt geweldig. Beyond en Heavy Rain zijn er niks bij, en dat zegt wat.

    Okoye schreef:
    Ik heb net Detroit: Become Human en Nier: Automata te leen gekregen van mijn zus dus ik heb weer flink wat te spelen!

    Niiice! Begin met Detroit, it's awesome haha. Ben benieuwd welke keuzes je anders gaat maken dan ik. (:


    ars moriendi

    Hoooooooooly, liefde voor Nintendo met hun announcements


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    IK BEN ZO HYPED VOOR THE LAST OF US 2!
    Oke, dat was ik al, maar na de beelden van vannacht kan ik echt niet meer wachten om te spelen <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wie was voor jullie de winnaar van E3? Voor mij Bethesda. :Y)


    Caution first, always.

    LMAO, nice name Jamie, ik had niet echt een winnaar, maar ben wel hyped voor kingdom hearts 3 ondanks dat ik niet de previous games heb gespeeld :'D Maar ben ook super excited voor super smash ultimate


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    FireKeeper schreef:
    IK BEN ZO HYPED VOOR THE LAST OF US 2!
    Oke, dat was ik al, maar na de beelden van vannacht kan ik echt niet meer wachten om te spelen <3


    Same!! omg.

    Also: Just ordered Detroit: Become Human besteld and I'm so stoked :Y) God, I missed gaming.


    How far is far

    NineNine schreef:
    LMAO, nice name Jamie, ik had niet echt een winnaar, maar ben wel hyped voor kingdom hearts 3 ondanks dat ik niet de previous games heb gespeeld :'D Maar ben ook super excited voor super smash ultimate

    HAHA thanks :W
    Jaaa, naar KH3 kijk ik ook echt uit! Zelf heb ik Super Smash Bros nooit gespeeld en ik heb ook echt geen idee of ik het leuk zou vinden, maar ik zou het wel al bijna kopen voor Cloud Strife. :'D


    Caution first, always.

    Ik speel Super Smash Bros Melee en I love it, was vooral ook heel erg hype om te zien op de stream!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ToddHoward schreef:
    Wie was voor jullie de winnaar van E3? Voor mij Bethesda. :Y)


    Sony toch eigenlijk wel. Ik ben blij met the Elder Scrolls 6, maar we wisten eigenlijk al dat die op de planning stond en het gaat nog jaren duren :c

    //
    Also, ik ben nu bezig met Dark Souls: Remastered en denk erover om of Detroit: Become Human te halen of Jurassic World Evolution. Choices choices... :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    (...)

    Sony toch eigenlijk wel. Ik ben blij met the Elder Scrolls 6, maar we wisten eigenlijk al dat die op de planning stond en het gaat nog jaren duren :c

    //
    Also, ik ben nu bezig met Dark Souls: Remastered en denk erover om of Detroit: Become Human te halen of Jurassic World Evolution. Choices choices... :c

    Sony vond ik ook nice op bepaalde punten, maar toch vond ik de conferentie persoonlijk tegenvallen doordat ik gewoonweg niet zoveel had met de meeste games die ze lieten zien.
    Het breekt mijn hart een beetje, want ik was echt gigantisch fan van TLOU toen dat spel uitkwam, maar door de jaren heen ben ik de hype een stuk kwijtgeraakt. Misschien ook door de pijnlijke afwezigheid van Joel in de trailers die we nu gezien hebben... Wie weet komt het terug wanneer de release datum dichterbij komt (die ze volgens mij nog steeds niet hebben verteld?). Geef Joel terug, ik ben bang. :')
    Death Stranding though! Daar kijk ik wel echt heel erg naar uit. Ik huil nog steeds dat Silent Hills destijds is geschrapt, dus ik heb dit nodig als goedmakertje. :')


    En tja, dat Elder Scrolls 6 ooit gemaakt zou worden wisten we, maar dat spel kon net zo goed nog een extra vijf jaar niet in productie zijn geweest. Ik ben wel blij dat we nu weten dat ze er wel degelijk mee aan de gang zijn. Het is ook zo leuk dat Elder Scrolls channels op Youtube ook weer lekker gaan speculeren over de teaser. Die mensen weten op de een of andere manier ieder detail en stukje informatie eruit te plukken. :'D


    Caution first, always.

    Hebben jullie nog aanraders voor de Switch? Ik heb momenteel 3 spellen; Pokemon Tekken, Mario Oddysey en een of ander Rayman spel :3


    26 - 02 - '16

    Nooitgedachtlan schreef:
    Hebben jullie nog aanraders voor de Switch? Ik heb momenteel 3 spellen; Pokemon Tekken, Mario Oddysey en een of ander Rayman spel :3

    Mijn grootste aanraders zijn Xenoblade Chronicles 2 (JRPG), Stardew Valley (als je van Animal Crossing houdt), SteamWorld Heist (als je van turn-based combat houdt), Zelda Breath of the Wild (spreekt voor zich :d), en Skyrim. ^^


    Caution first, always.

    Wie wil er trouwens met me meelachen en huilen om de bar slechte conference van Square Enix? :'D


    Caution first, always.

    Guys ik heb issues met Steam en Skyrim. Geen idee of het related is, denk het wel. Zijn er een beetje technische mensen hier?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen