• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Yrden | PC PS4
    Ryuji | PS3 PS4
    Devitt | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Okoye | PS4 PC SWITCH
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Rozenthee | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aesthetik | PS3 PS4 PC
    Richonne | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Bayek | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC
    Hephaistion | XBOX 360 PC
    Snapple | PC
    Emeldir | PS4
    Shellstrop | PC
    Jehan | PC
    Jurriens | PS4
    Ashryver | PS4 PS3 XBOX ONE WIIU PC

    YOUTUBE
    Creatures

    TWITCH
    Yrden
    FireKeeper
    Jaimes

    FRIEND CODES
    SEGA - SW-0469-8355-9594
    Rozenthee - SW-1728-5551-1899















    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 15:58 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ashryver schreef:
    (...)


    Ahhh super goed! Ik vond dat ook echt vreselijk elke keer, die controller van de Wii-U kon ik ook compleet niet mee omgaan –
    Hoe ik uiteindelijk Ganon verslagen heb, ik heb geen idee
    maar het is me somehow gelukt en nu ben ik alle mini missies aan het doen 😭

    Hahahaha, begrijpelijk xD
    En superleuk! Ik ben die tussendoor ook enkele aan het doen haha. Probeer ook zoveel mogelijk shrines te fixen en ik hoef nog maar iets van drie of vier provincies/torens te unlocken w00t


    Deep inside, I've never felt alive

    Ryuji schreef:
    (...)
    Oehh, maar Fire Emblem Switch heeft toch nog geen release date?
    Xenoblade kan ik echt enorm aanbevelen, maar ik zou wel aanraden om even een video te bekijken over de combat system, want daar moet je echt van houden. Of je moet er al bekend mee zijn, natuurlijk. Xenoblade is in ieder geval mijn favoriete Switch game tot nu toe. c:

    Ik heb sinds vandaag ook Battle Chasers: Nightwar en die is ook heel tof voor liefhebbers van JRPGs. :3


    Ughhhhhh ik hoop op een E3 announcement. Begin vorig jaar zeiden ze 2018, dus ik neem aan dat dat de tweede helft van dit jaar is?
    Nu hebben ze nog niks gereleased erover... maar FE is nu zo'n grote franchise door alle troep die ze er nu voor maken, dus ik hoop eigenlijk wel dat ze een grote entrance gaan maken, haha.

    Denk in ieder geval wel dat ik vóór ik op vakantie ga nog Xenoblade ga halen :Y)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    CaptainMarvel schreef:
    (...)
    Wat ik je met name kan aanraden is genoeg potions en eten fixen voor de boss hahaha. En goede wapens in je stash fixen. Overigens (zegt mijn vriend), als je er eentje hebt verslagen worden de andere drie een stuk makkelijker (alles in de game trouwens). You can do this!

    Ik ga het onthouden, thanks. :3

    AriChibi schreef:
    (...)

    Ughhhhhh ik hoop op een E3 announcement. Begin vorig jaar zeiden ze 2018, dus ik neem aan dat dat de tweede helft van dit jaar is?
    Nu hebben ze nog niks gereleased erover... maar FE is nu zo'n grote franchise door alle troep die ze er nu voor maken, dus ik hoop eigenlijk wel dat ze een grote entrance gaan maken, haha.

    Denk in ieder geval wel dat ik vóór ik op vakantie ga nog Xenoblade ga halen :Y)

    Ah ja, die announcement gaat zeker wel komen denk ik! Ten minste, als ik alle rumours moet geloven.
    Ik hoop ook zoooo erg dat ze een Animal Crossing voor de Switch gaan aankondigen. ;o;


    Caution first, always.

    Ryuji schreef:
    (...)
    Ah ja, die announcement gaat zeker wel komen denk ik! Ten minste, als ik alle rumours moet geloven.
    Ik hoop ook zoooo erg dat ze een Animal Crossing voor de Switch gaan aankondigen. ;o;


    Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasss.

    Overigens is die ene divine beast in de Gerudo desert het ergste. Die deed ik als eerste, waardoor de rest dus enorm meeviel. Ik weet dat de woestijn er heel mooi uitziet, maar als je daar vast zit... de rest is dus een stuk simpeler, haha.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Niemand hier die Far Cry 5 speelt? Zieke game, mensen.


    ars moriendi

    EdensGate schreef:
    Niemand hier die Far Cry 5 speelt? Zieke game, mensen.

    Die wil ik zeker nog gaan spelen in de toekomst, maar ik heb echt te veel spellen die ik nog niet heb uitgespeeld, dus eigenlijk moet dat eerst een keer gebeuren. :'D Misschien dat FC5 tegen die tijd ook wat goedkoper is.
    Is ie beter dan Far Cry 4 volgens jou?


    Caution first, always.

    Ik heb een Nintendo Switch met Mario Oddysey en het is zo leuk ❤️


    26 - 02 - '16

    Ryuji schreef:
    (...)
    Die wil ik zeker nog gaan spelen in de toekomst, maar ik heb echt te veel spellen die ik nog niet heb uitgespeeld, dus eigenlijk moet dat eerst een keer gebeuren. :'D Misschien dat FC5 tegen die tijd ook wat goedkoper is.
    Is ie beter dan Far Cry 4 volgens jou?

    Oooh, veel beter zelfs! Qua locaties, soundtrack maar vooral het verhaal en haar personages.
    Het gaat over een cultleider (Joseph "the Father" Seed, staat ook op mijn avatar) die zijn sekte Edens Gate wil voorbereiden op het einde van de wereld. Ze zijn neergestreken in Hope County Montana om voorbereidingen te treffen, maar overlopen daarmee volledig de lokale bevolking. Tijd voor opstand dus.

    Je vecht tegen de 3 "apostelen" (2 broers en een geadopteerde zus) van Joseph Seed en tegen the Father zelf. Ze hebben allemaal hun eigen gebied in Hope County met outposts die je moet bevrijden, verhaalmissies die je moet spelen, guns for hire die je moet verlossen zodat ze met je mee kunnen vechten.. Iedere apostel heeft zijn/haar eigen taak te verrichten binnen project Eden's Gate met unieke motivaties en toffe backstories. Super interessant. Het spel refereert en speelt ook veel met Bijbelse verhalen en legendes.

    Greg Bryk, die the Father speelt, is insaaane goed. Kreeg vaak echt kriebels over mijn rug van de intense manier waarop hij tegen de speler spreekt.



    In mijn ogen de beste Far Cry villain so far, en ja, dan reken ik Vaas mee.

    En je kunt dus het spel van A tot Z spelen met een hond als ally. Pure perfectie.

    Dus ja. Go for it. (krul) It's amazing.

    Edit: meh, krijg de trailer van Boomer de hond niet bijgevoegd.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2018 - 0:15 ]


    ars moriendi

    Stubbs schreef:
    Ik heb een Nintendo Switch met Mario Oddysey en het is zo leuk ❤️


    Yaay, welkom bij de club *O*


    EdensGate schreef:
    (...)
    Oooh, veel beter zelfs! Qua locaties, soundtrack maar vooral het verhaal en haar personages.
    Het gaat over een cultleider (Joseph "the Father" Seed, staat ook op mijn avatar) die zijn sekte Edens Gate wil voorbereiden op het einde van de wereld. Ze zijn neergestreken in Hope County Montana om voorbereidingen te treffen, maar overlopen daarmee volledig de lokale bevolking. Tijd voor opstand dus.

    Je vecht tegen de 3 "apostelen" (2 broers en een geadopteerde zus) van Joseph Seed en tegen the Father zelf. Ze hebben allemaal hun eigen gebied in Hope County met outposts die je moet bevrijden, verhaalmissies die je moet spelen, guns for hire die je moet verlossen zodat ze met je mee kunnen vechten.. Iedere apostel heeft zijn/haar eigen taak te verrichten binnen project Eden's Gate met unieke motivaties en toffe backstories. Super interessant. Het spel refereert en speelt ook veel met Bijbelse verhalen en legendes.

    Greg Bryk, die the Father speelt, is insaaane goed. Kreeg vaak echt kriebels over mijn rug van de intense manier waarop hij tegen de speler spreekt.



    In mijn ogen de beste Far Cry villain so far, en ja, dan reken ik Vaas mee.

    En je kunt dus het spel van A tot Z spelen met een hond als ally. Pure perfectie.

    Dus ja. Go for it. (krul) It's amazing.

    Edit: meh, krijg de trailer van Boomer de hond niet bijgevoegd.


    Ahh, ik vind cults sowieso altijd erg interessant, dus op dat punt trekt het spel me wel erg. Ik vond de gameplay van 4 (de andere delen heb ik niet veel gespeeld) heel verslavend, maar op een gegeven moment werd het voor mijn gevoel allemaal een beetje hetzelfde. Ik denk dat ik toch maar een tijdje wacht tot het wat is afgeprijsd, maar daarna zal ik 'm zeker een keer meenemen!


    Caution first, always.

    Zijn er hier trouwens fans van Japanse spellen buiten IP's als Pokémon, Zelda en Mario? Ik zie eigenlijk vooral liefde voor Westerse AAA games en dat maakt me een beetje eenzaam, want spellen als Yakuza 0, Persona 5 en Final Fantasy X zijn zo ontzettend sterk en qua verhaal naar mijn mening vele, vele malen beter en dieper dan wat er in het Westen meestal wordt gemaakt (met een aantal uitzonderingen, natuurlijk).

    Also, wat is jullie kijk op lootboxes? Vinden jullie dat bedrijven als EA (Star Wars Battlefront 2) en Activision (Destiny 2) te ver gaan of vinden jullie het niet zo storend?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 14:09 ]


    Caution first, always.

    Ik kan niet wachten op de Crash Bandicoot die, volgens mij in juni of juli, uitkomt voor onder andere de Switch :3


    26 - 02 - '16

    Ryuji schreef:
    Zijn er hier trouwens fans van Japanse spellen buiten IP's als Pokémon, Zelda en Mario? Ik zie eigenlijk vooral liefde voor Westerse AAA games en dat maakt me een beetje eenzaam, want spellen als Yakuza 0, Persona 5 en Final Fantasy X zijn zo ontzettend sterk en qua verhaal naar mijn mening vele, vele malen beter en dieper dan wat er in het Westen meestal wordt gemaakt (met een aantal uitzonderingen, natuurlijk).


    Ik heb vroeger nooit een PlayStation of Wii gehad, dus eigenlijk heb ik qua grotere JRPGs alleen Final Fantasy en Kingdom Hearts gespeeld (de games die niet exclusief op die consoles waren dan). Zelfde geldt voor Dragon Quest, Monster Hunter, Fire Emblem en Shin Megami Tensei.

    Overigens ben ik wel veteraan in Harvest Moon, Rune Factory en verdere spin-offs :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ryuji schreef:
    Zijn er hier trouwens fans van Japanse spellen buiten IP's als Pokémon, Zelda en Mario? Ik zie eigenlijk vooral liefde voor Westerse AAA games en dat maakt me een beetje eenzaam, want spellen als Yakuza 0, Persona 5 en Final Fantasy X zijn zo ontzettend sterk en qua verhaal naar mijn mening vele, vele malen beter en dieper dan wat er in het Westen meestal wordt gemaakt (met een aantal uitzonderingen, natuurlijk).

    Also, wat is jullie kijk op lootboxes? Vinden jullie dat bedrijven als EA (Star Wars Battlefront 2) en Activision (Destiny 2) te ver gaan of vinden jullie het niet zo storend?

    Ik vind lootboxes die je verdient door te gamen leuk, maar als je ze moet kopen vind ik het slecht. Dat stimuleert gewoon teveel gokken en dus vind ik het fijner als je die dingen krijgt door te levelen/gamen..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ryuji schreef:
    (...)

    Ahh, ik vind cults sowieso altijd erg interessant, dus op dat punt trekt het spel me wel erg. Ik vond de gameplay van 4 (de andere delen heb ik niet veel gespeeld) heel verslavend, maar op een gegeven moment werd het voor mijn gevoel allemaal een beetje hetzelfde. Ik denk dat ik toch maar een tijdje wacht tot het wat is afgeprijsd, maar daarna zal ik 'm zeker een keer meenemen!

    Probeer ondertussen Detroit: Become Human. Die speel ik nu en is ook erg tof. (krul)


    ars moriendi

    EdensGate schreef:
    (...)
    Probeer ondertussen Detroit: Become Human. Die speel ik nu en is ook erg tof. (krul)

    Dat is van de makers van Heavy Rain en Fahrenheit toch? Damn, die wil ik ook nog wel echt spelen maar moneeyyy. Ik maak alles op aan Switch games op het moment. :')


    Caution first, always.