• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Yrden | PC PS4
    Ryuji | PS3 PS4
    Devitt | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Okoye | PS4 PC SWITCH
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Rozenthee | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aesthetik | PS3 PS4 PC
    Richonne | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Bayek | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC
    Hephaistion | XBOX 360 PC
    Snapple | PC
    Emeldir | PS4
    Shellstrop | PC
    Jehan | PC
    Jurriens | PS4
    Ashryver | PS4 PS3 XBOX ONE WIIU PC

    YOUTUBE
    Creatures

    TWITCH
    Yrden
    FireKeeper
    Jaimes

    FRIEND CODES
    SEGA - SW-0469-8355-9594
    Rozenthee - SW-1728-5551-1899















    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 15:58 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    SV is zoooo leuk omg, BotW ook, echt beide super!


    Spinning around, I'm weightless.

    Ryuji schreef:
    (...)

    Omg, ik zou Stardew Valley echt zo aanraden! Ik heb al best wat spellen gespeeld (waarna ik ze ook weer heb verkocht :W ), maar ik heb 80+ uur in SV zitten en dat voor 14 euro. :'D

    Super Mario Odyssey vond ik zelf wel eventjes heel leuk, maar ik hou toch echt meer van andere genres, dus die heb ik uiteindelijk maar verkocht. Ik heb nu nog Xenoblade Chronicles 2, Zelda, Stardew Valley, Skyrim, Bayonetta 1+2 en Atelier. :'D Laat me weten hoe LA Noire is, want ik ben iedere keer zo benieuwd!


    Ja ik heb stardew valley al wel gespeeld op de computer even. Ohh odyssey vind ik juist leuk haha! Skyrim wil ik ook nog graag hebben, heb dat wel gespeeld op de pc maar handiger op de switch voor meenemen. Ja ill let you knos! Is bayonetta het waard?


    The truth is out there.

    Okoye schreef:
    (...)

    Ja ik heb stardew valley al wel gespeeld op de computer even. Ohh odyssey vind ik juist leuk haha! Skyrim wil ik ook nog graag hebben, heb dat wel gespeeld op de pc maar handiger op de switch voor meenemen. Ja ill let you knos! Is bayonetta het waard?

    Qua gameplay hangt het heel erg aan wat je leuk vindt, denk ik, maar de muziek en design zijn echt wauw. Ik merk dat ik iedere keer maar één 'level' per sessie speel, omdat het spel zo snel en intens is, maar het is echt heel gaaf. Iedere eindbaas voelt ook echt als een overwinning.
    Ik heb 'm fysiek gekocht en daar zat een code voor deel 1 bij, waardoor ik het de prijs ook wel waard vond. ^^


    Caution first, always.

    Ryuji schreef:
    (...)
    Qua gameplay hangt het heel erg aan wat je leuk vindt, denk ik, maar de muziek en design zijn echt wauw. Ik merk dat ik iedere keer maar één 'level' per sessie speel, omdat het spel zo snel en intens is, maar het is echt heel gaaf. Iedere eindbaas voelt ook echt als een overwinning.
    Ik heb 'm fysiek gekocht en daar zat een code voor deel 1 bij, waardoor ik het de prijs ook wel waard vond. ^^


    Ohh oki ik ga ff kijken of ik t wat vind. En wat is atelier?


    The truth is out there.

    Apocalyptic - > EdensGate
    Referentie naar the most kickass game van 2018 Far Cry 5 yesss.


    ars moriendi

    Jaimes --> NineNine ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jurriens --> Jug


    How far is far

    Ah, ik heb ook een Switch :')

    Momenteel zit ik ook de hele tijd op Stardew Valley, Mario en Zelda heb ik uitgespeeld, Splatoon wacht ik even mee tot in de vakantie, haha, beetje ongemakkelijk om in het openbaar met die Switch heen en weer te zwaaien.

    Voor de rest wil ik Xenoblade nog halen, en Bayonetta wellicht ook. Ik wacht eigenlijk vooral op een Fire Emblem Switch in juni D:


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Okoye schreef:
    (...)

    Ohh oki ik ga ff kijken of ik t wat vind. En wat is atelier?

    Atelier Lydie & Suelle heb ik zelf ook nog niet veel gespeeld, maar JRPG is mijn favoriete genre en hier zit een turn-based combat system in. :Y) Verder draait het vooral om verhaal, personages, en exploration. c:


    Caution first, always.

    Iemand ook Steam?
    Ik ben niet super actief in multiplayer games maar ik deel graag linkjes van gratis Steam key giveaways (zoals HumbleBundle)
    Klik!

    AriChibi schreef:
    Ah, ik heb ook een Switch :')

    Momenteel zit ik ook de hele tijd op Stardew Valley, Mario en Zelda heb ik uitgespeeld, Splatoon wacht ik even mee tot in de vakantie, haha, beetje ongemakkelijk om in het openbaar met die Switch heen en weer te zwaaien.

    Voor de rest wil ik Xenoblade nog halen, en Bayonetta wellicht ook. Ik wacht eigenlijk vooral op een Fire Emblem Switch in juni D:

    Oehh, maar Fire Emblem Switch heeft toch nog geen release date?
    Xenoblade kan ik echt enorm aanbevelen, maar ik zou wel aanraden om even een video te bekijken over de combat system, want daar moet je echt van houden. Of je moet er al bekend mee zijn, natuurlijk. Xenoblade is in ieder geval mijn favoriete Switch game tot nu toe. c:

    Ik heb sinds vandaag ook Battle Chasers: Nightwar en die is ook heel tof voor liefhebbers van JRPGs. :3


    Caution first, always.

    Bwaaaah ik was zo trots dit weekend. Mijn vriend heeft een switch. Nu ben ik zeker niet onbekend met gamen (van Sims tot Red Alert), maar het was allemaal op de computer. Ik kan nog niet zo goed omgaan met een controller haha.
    Maar ik ben dus een maand of anderhalf geleden begonnen met Legend of Zelda: Breath of the Wild (holy canoly, wat een graphics) en ik probeer te spelen als mijn vriend de switch meeneemt of ik ga naar hem. Maar nu hadden we afgelopen zaterdag non-stop zitten gamen en ik heb toen mn eerste Devine Beast (Aarde, Vah iets? alleen ik ben het verder kwijt hoe hij precies genoemd wordt, iig die in de desert) overgenomen w000t! Had echt flinke stress want die boss was echt flink kut en ja, ik ben zo'n controller dus totaal niet gewend lol.
    Dusja, moest ik even kwijt ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    CaptainMarvel schreef:
    Bwaaaah ik was zo trots dit weekend. Mijn vriend heeft een switch. Nu ben ik zeker niet onbekend met gamen (van Sims tot Red Alert), maar het was allemaal op de computer. Ik kan nog niet zo goed omgaan met een controller haha.
    Maar ik ben dus een maand of anderhalf geleden begonnen met Legend of Zelda: Breath of the Wild (holy canoly, wat een graphics) en ik probeer te spelen als mijn vriend de switch meeneemt of ik ga naar hem. Maar nu hadden we afgelopen zaterdag non-stop zitten gamen en ik heb toen mn eerste Devine Beast (Aarde, Vah iets? alleen ik ben het verder kwijt hoe hij precies genoemd wordt, iig die in de desert) overgenomen w000t! Had echt flinke stress want die boss was echt flink kut en ja, ik ben zo'n controller dus totaal niet gewend lol.
    Dusja, moest ik even kwijt ^^

    Aaah, ik heb nu al stress voor die Divine Beasts. :'D Ik ben nog niet zo heel ver in Zelda, omdat ik iedere keer maar als een kip zonder kop blijf rondrennen, maar nu zou ik echt hard falen als ik dat moest doen, dus daar mag je zeker trots op zijn wat mij betreft! :'D


    Caution first, always.

    CaptainMarvel schreef:
    Bwaaaah ik was zo trots dit weekend. Mijn vriend heeft een switch. Nu ben ik zeker niet onbekend met gamen (van Sims tot Red Alert), maar het was allemaal op de computer. Ik kan nog niet zo goed omgaan met een controller haha.
    Maar ik ben dus een maand of anderhalf geleden begonnen met Legend of Zelda: Breath of the Wild (holy canoly, wat een graphics) en ik probeer te spelen als mijn vriend de switch meeneemt of ik ga naar hem. Maar nu hadden we afgelopen zaterdag non-stop zitten gamen en ik heb toen mn eerste Devine Beast (Aarde, Vah iets? alleen ik ben het verder kwijt hoe hij precies genoemd wordt, iig die in de desert) overgenomen w000t! Had echt flinke stress want die boss was echt flink kut en ja, ik ben zo'n controller dus totaal niet gewend lol.
    Dusja, moest ik even kwijt ^^



    Ahhh super goed! Ik vond dat ook echt vreselijk elke keer, die controller van de Wii-U kon ik ook compleet niet mee omgaan –
    Hoe ik uiteindelijk Ganon verslagen heb, ik heb geen idee
    maar het is me somehow gelukt en nu ben ik alle mini missies aan het doen 😭


    Spinning around, I'm weightless.

    Ryuji schreef:
    (...)
    Aaah, ik heb nu al stress voor die Divine Beasts. :'D Ik ben nog niet zo heel ver in Zelda, omdat ik iedere keer maar als een kip zonder kop blijf rondrennen, maar nu zou ik echt hard falen als ik dat moest doen, dus daar mag je zeker trots op zijn wat mij betreft! :'D

    Wat ik je met name kan aanraden is genoeg potions en eten fixen voor de boss hahaha. En goede wapens in je stash fixen. Overigens (zegt mijn vriend), als je er eentje hebt verslagen worden de andere drie een stuk makkelijker (alles in de game trouwens). You can do this!


    Deep inside, I've never felt alive