• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 17:19 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Op dit soort momenten had ik zo hard op de PABO willen zitten. Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent.


    She's imperfect but she tries

    Eomer schreef:
    Vandaag moet ik m’n methode sectie opsturen. Come on, I want to make my mom proud. Hell, I want to make myself proud.


    I frigging did it and it feels so good.


    Oh god de baas van mijn man maakt me zo pissig. Wat een dipshit zeg. "Omdat je vriendin in de avond ziek is betekend dat niet dat jij in de ochtend niet kunt werken." Uh, de gehele nacht bedoel je, en ik ga dood van de pijn dus sorry dat mijn man zich vreselijk veel zorgen maakt om zijn vrouw en ongeboren kind.


    — I was lightning before the thunder —

    Eomer schreef:
    (...)

    I frigging did it and it feels so good.


    Proud of you ❤

    OTOFT: Muh, baal nu best wel dat ze bij de Action die spiegel niet hadden. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmeh ik wil eens totaal iets anders doen met m'n haar... maar wat?!
    Verven wilde ik eigenlijk nooit doen want teveel moeite en ik vind de kleur prima, maar ergens is het ook wel verleidelijk...
    Zou ook niet weten hoe ik het anders geknipt zou willen hebben
    De struggle is real.

    Nahw. Onwijs lief dat hij me een berichtje stuurde, uit zichzelf. (blush)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I want to hold you tight and never ever let anyone hurt you again but I'm not her so why do I even bother?


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Aan de ene kant ben ik blij dat je er zo luchtig over doet, maar... Neem je me wel serieus?
    Je laat me gaan, Ja oké, ik begrijp het, denk ik... Ik weet zelf ook wel dat het niet gaat werken om me dingen te verplichten.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    net m'n ontslagbrief aangetekend verstuurd. er valt nu een pak stress weg. maar nu heb ik weer stress voor hun reactie.
    shit, had ik die job maar gewoon nooit aangenomen. wat 'n rotomgeving en sfeer daar.
    heeft me terug 20 stappen achteruit doen gaan om mentaal vlak.
    urgh.


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    Vandaag afscheid genomen van een hoop touwtjes aan het verleden en ik kan eindelijk vooruit kijken. Not living in the past anymore. Hoarder Gaby is no more.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Enkelvoudige regressieanalyses. Meervoudige regressieanalyses. ANOVA's. Pearson. Spearman.
    En wanneer gebruik ik in de toekomst SPSS en statistiek in m'n leven? Oh ja — nooit. :W


    "Dus je bent groot fan van Shakira?"
    'Ja. Ja.'
    "En ben je dan fan om haar muziek of om haar. . ."
    'Nee, haar muziek. Ik ben niet van de vrouwen.'

    Love deze vent op de radio.


    either fake or just stupid


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    also almost stole a book


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I hate my life


    At the end we're all cursed