• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 17:19 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ik vraag me af hoe de jongens van one direction ooit een goede carriere kunnen opbouwen als hun boyband verleden hen steeds achterna zit en iedereen daar meteen aan denkt right :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Copenhagen schreef:
    ik vraag me af hoe de jongens van one direction ooit een goede carriere kunnen opbouwen als hun boyband verleden hen steeds achterna zit en iedereen daar meteen aan denkt right :'D


    Er is op zich nog wel hoop. Vanuit andere boybands zijn er ook zangers die toch een naam voor zichzelf hebben kunnen maken.

    Alleen Styles als James Bond? Neh. Ik zie een James Bond toch als zo'n gentleman type en Styles is dat niet naar mijn idee. Ieder z'n mening, though. Misschien pakt het juist wel goed uit, idk. Ik zie het enkel nog niet zo voor me.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Todoroki schreef:
    (...)

    Er is op zich nog wel hoop. Vanuit andere boybands zijn er ook zangers die toch een naam voor zichzelf hebben kunnen maken.

    Alleen Styles als James Bond? Neh. Ik zie een James Bond toch als zo'n gentleman type en Styles is dat niet naar mijn idee. Ieder z'n mening, though. Misschien pakt het juist wel goed uit, idk. Ik zie het enkel nog niet zo voor me.

    Hij is gewoon té jong. Dat past toch niet bij het Bond imago. D:
    Dat zou betekenen dat de vrouwen in de films ook allemaal een stuk jonger moeten gaan zijn - want james bond is james bond niet als er geen vrouwen zijn. Dan wordt het opeens een heel andere doelgroep, denk ik...

    Een vervelende teamleider van mijn oude werk gaat eindelijk weg, maar op fb vergelijken ze hem met een superheld en iewl, nee, gewoon nee.


    Stenenlikker

    Bruh S. Geniën lees je gewoon verkeerd, maar ga niet 1 woord vragen verbeteren, das niet eens een bestaandwoord en het klinkt ook totaal niet met een bindmorfeen. Like, ik ben al irritant hierin, maar jij bent echt nog erger (‘:


    Mhm?

    Mijn concentratie is echt normaal zelfs niet zo slecht, wat is dit?


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    oke soms voel ik me echt zo'n slet als ik de foto's zie van de feestjes waar ik ben geweest eww


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    lolololol, Cass, doe iets aan je smaak in mannen. You fucked up.


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Okay maar er is een online shop die echt geweldige Disney cosplay jurken verkoopt en ben de naam vergeten ik haat mezelf.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    KyloRen schreef:
    Harry Styles als de nieuwe james bond? neeeee please. Veel te jong.
    Also; kunnen ze het alsjeblieft niet hebben over Heath Ledger. It makes me sad. (no_chears)


    Egh nee. No more James Bond for me then.


    26 - 02 - '16

    Todoroki schreef:
    Okay maar er is een online shop die echt geweldige Disney cosplay jurken verkoopt en ben de naam vergeten ik haat mezelf.


    Google kan je niet helpen?


    Physics is awesome

    Ja maar tbh Sims 4 Vampires is zo leuk


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    MacGyver schreef:
    (...)

    Google kan je niet helpen?


    Helaas. Ik heb al meerdere dingen geprobeerd, maar ik kan het zo gauw niet vinden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Todoroki schreef:
    (...)

    Helaas. Ik heb al meerdere dingen geprobeerd, maar ik kan het zo gauw niet vinden.


    Misschien iets anders gaan doen en dat het je dan binnen schiet?


    Physics is awesome

    Dat punt dat je buiten met de hond aan het waggelen bent en je een oude bekende tegenkomt die blijkbaar je ex date. Na een ongemakkelijk gesprek nog durven zeggen dat ik aangekomen ben. "Ja, dat doet zwanger zijn met je." Gods, really? You blind? You need glasses? Ik heb nog nooit iemand zo verward zien kijken. I'm just... mind is blown.


    — I was lightning before the thunder —